Re: Auto. Pirkt/Pārdot.
Posted: Thu Jul 02, 2020 10:02 am
Nopirkšu bordo krāsas SAAB 900; 9000 priekšējos sēdekļus labā stāvoklī (Āda,sliktākajā gadījumā - velūrs). Ja ir ko piedāvāt - PM
Aizmirsts pieminēt, ka manuālā kārba ar melno paneli.Haiduks wrote: ↑Wed Jul 01, 2020 9:07 pm Uz tirgu pagaidām šeit - lieku priekšā 9-3OG aero. Tika nopirkts dēļ nepieciešamības pēc 4 durvnieka. Iepatikās un grasījos to sataisīt frešu, bet covids un pārvākšanās iedeva pa kabatu. Lielākā problēma naudas ziņā, ka ķēdes izstiepums ir 18mm pēc Arteh servisa darbinieka teiktā. Iepriekšējais saimnieks stāstīja, ka ķēde mainīta - nu, varbūt ka kāds ievilcis viņām to ķēdi, bet tas faktu nemaina. Tālāk tur kkas nav īsti ar benzīnu/gāzi pareizi savests kārtībā un pēc Arteh 2 cilvēka viedokļa kreisās puses reikas šļanga neritīgā uzmaukta - līdz ar to griežot stūri pa kreisi - rodas troksnis no tās šļangas?!!? Ir citi sīkumi arī, bet to jau tad.....
Saprotu, kas ir kas, tpc cena 800 euro. Bez kaulēšanos.
Arnijs wrote: ↑Wed Jul 15, 2020 3:56 pm https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... bpecp.html
2.3 turbo praktiski bez rūsas. Nodokļu parādu nav.
Sorry. ir jau nopirktsGuntisG wrote: ↑Wed Jul 15, 2020 4:31 pm Beidz kūdīt uz dullām darbībām!Arnijs wrote: ↑Wed Jul 15, 2020 3:56 pm https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... bpecp.html
2.3 turbo praktiski bez rūsas. Nodokļu parādu nav.
Varbūt Tev ir vērts atbraukt līdz mums?Ainars wrote: ↑Fri Jul 31, 2020 1:22 pm Tiek meklēts normāls 9-3 ss ar manuālo kārbu. Nenojāts un nesarūsējis.
Degvielas veids kā arī izlaiduma gads nav īpaši būtisks, svarīga ir izsekojama servisa vēsture un NESAPUVIS.. Daži vizuāli defekti ir pieļaujami. Perfekti ja sarkans, sudraba vai pelēks.
Līdz 3.5K eur
Paldies.
Pārdots.Jancis wrote: ↑Thu Jun 11, 2020 1:43 pmJancis wrote: ↑Mon May 11, 2020 11:24 am Pārdodu Saab 9-5 Aero Facelift ar virsbūves defektu. 2002. gads, manuālis. Nobraukums 270k km un šķiet patiess.
Labs variants kādam projektam. Pats netaisu/pārdodu, jo zudusi nepieciešamība pēc auto, jau kādu laiku tiek izkustināts tikai izkustināšanas pēc.
Motors:
Provizoriski 280zs 430nm, jeb, maksimums, cik standarta sprauslas ar standarta sūkni ir spējīgas nobarot.
Pirms 35k km mainīts OEM motora ķēdes komplekts.
Pirms 20k km veikta virzuļu un klaņu maiņa uz "bulletproof" 9000-šā virzuļiem. Pie reizes izlīdzinātas virzuļu/klaņu masas, uzlikti jauni gredzeni, jaunas šāles, un sakārtota motora galva (pieslīpēti vārsti, jaunas blīves utt).
3" NT downpipe līdz otrajam katalizatoram, tālāk izpūtējs oriģināls.
Piekare:
Priekšējam tiltam aizmugurējās bukses powerflex.
Pārējais standarta Aero, bukses šarnīri labā kārtībā, aizmugurē visas lodbukses praktiski tikko mainītas.
Mīnuss - grab priekšējie amortizatori. Ir stingri un darbojas, bet mazā ātrumā, pa nelīdzenumiem uzgrab.
Salons:
Standarta Aero, labi saglabājies.
Priekšējās durvīs Hertz skaļruņi ar filtriem (nezinu, vai pluss un labāk skan par OEM, bet ir).
Audio uztaisīts AUX vads.
Virsbūve / defekts:
Uzgāzās koks (sekas redzamas bildēs). Bojātas šofera durvis, priekšējam stiklam, augšas stūri nošķeļoša, plaisa, un, protams, cietis pats jumts.
Citādi virsbūve salīdzinoši labā stāvoklī, pa perimetru nelieli skrāpējumi (visticamāk, pulējami) un pa kādai mazai buktei, bet nekas traks. Rūsas pazīmes sākuma stadijā nedaudz redzamas uz aizmugurējo arku priekšējiem stūriem.
Vairāk bildes - https://drive.google.com/drive/folders/ ... sp=sharing
Tel. - divi 8 3 viens 6 3 trīs 6