• The 9-3 SE. Project: Griff - Page 53
Page 53 of 57

Re: The 9-3 SE. Project: Griff

Posted: Thu Feb 02, 2017 9:15 am
by Bimmer
Man arī būtu interesanti dzīvē apskatīt un salīdzināt ar niknajiem 9-5.

Re: The 9-3 SE. Project: Griff

Posted: Thu Feb 02, 2017 9:20 am
by elmo
edijs wrote:Pastāvēt malā un paskatīties, kā kāds cits nokauj jauno turbīnu? :mrgreen:
Kāpēc uzreiz nokaut? Patiesībā to kā iet tavs auto var novērtēt no malas, kad kāds cits brauc. Man sieva agrāk teica, braucot aiz manis tā skaņa kad ber virsū izklausās baigi niknā. Pats iekšā sēdot neko nedzird. Bet atlika Vilkam atdzīt Vilkaci no Arteh līdz manam darbam, kad arī es sadzirdēju to nikno Baaaaaaaaaaaaaa,braucot ar Toyotu aiz Saaba. :lol:

Re: The 9-3 SE. Project: Griff

Posted: Thu Feb 02, 2017 9:39 am
by edijs
Tas nu fakts, jā. Savu Hirsch izplūdi uz Black Jet arī tā izteikti nejūtu salonā, tik ieminot. Bet, kad izkāpju un sieviete ar šamo aizbrauc tālāk - uhhh, ku labi noskan pa visu ielu! Līdzīgi ar moci, tur tā skaņa paliek iepakaļ, plus pašam vēl ir ķivere galvā. Tik iedodot izgāzt citam, saprotu, cik tālu īstenībā var dzirdēt.

Re: The 9-3 SE. Project: Griff

Posted: Thu Feb 02, 2017 9:46 am
by tranquillo
3'' izplūdi savam dzirdu vienmēr. Laikam 9-3 bēdīgi nopakots :wink:
Romān, kādā stāvoklī ir turbīna ?

Re: The 9-3 SE. Project: Griff

Posted: Thu Feb 02, 2017 12:45 pm
by KoreFun
Nu, luftīte ir, bet domājams, ka vēl kādu laiku papūtīs.

Re: The 9-3 SE. Project: Griff

Posted: Thu Feb 02, 2017 8:31 pm
by rzmzr
Es savu izplūdi dzirdu tikai tad, kad viņa pārlūzt kādā savienojumā, jo tad sabvūfers ir kapitāls. (Atskaitot pierasto toni, kad kruizē pa šoseju) Bet visi citi saka, ka berot mani var dzirdēt ļoti tālu. Ej sazin :think: Vienīgais, kad tiešām varu sadzirdēt, un saprast, ka citi arī dzird, jo skatās kā uz jocīgāku, otrajā robā ieberot pa šaurākām ielām, starp mājām (PB, Elizabetes, Čaka, etc). Logi vaļā, un baudi :violin:

Oftopiks, sorry.

Re: The 9-3 SE. Project: Griff

Posted: Fri Sep 01, 2017 1:55 pm
by KoreFun
Aizkāvējos ar atskaiti par ziemā padarītiem darbiem. Bet īsumā varētu pateikt ar vienu bildi:
IMG_20170122_124058.jpg
Jā, Griffs tika pie Mitsubishi TD04-15T. Kā jau jebkurai modifikācijai - ir savi plusi un ir arī savi mīnusi. Pilns turbo spiediens (1.3Bar) attīstās tikai ap 3k RPM, bet toties pārāk strauji. Tik strauji, ka brīžiem sasniedz degvielas atslēgšanas slieksni, kas ir 1.54Bar.

Kā arī tika nomainīts stūres pastiprinātāja sūknis. Uzlikts no 9-5, kaut arī kodi atšķirās, bet pēc fakta jāliek kopā ar kronšteinu.
Pārliktas arī Aero atsperes.

Re: The 9-3 SE. Project: Griff

Posted: Fri Sep 01, 2017 2:29 pm
by KoreFun
Pa ziemu arī tiku pie Aero kupejas salona, ar atmiņu, kas ir diezgan reta manta. Bet pa cik brīnumu neeksistē - salons ir diezgan bēdīgā stāvoklī:
IMG_20170424_132805.jpg
IMG_20170424_132846.jpg
IMG_20170424_132855.jpg
IMG_20170424_132906.jpg
IMG_20170424_132914.jpg

Re: The 9-3 SE. Project: Griff

Posted: Fri Sep 01, 2017 2:43 pm
by KoreFun
IMG_20170424_132805.jpg
Kā arī vadītāja beņķim bija salauzts atzveltnes regulācijas mehānisms:
IMG_20170325_111646.jpg
IMG_20170325_111803.jpg
Liels paldies biedram Skirem, par atzveltnes regulācijas motoriņu ar atmiņu. Pa cik motoriņš bija no 9-5 un vecāka gada, kaut vai arī minimāli, bet tomēr atšķirās, tāpēc pārliku tikai vajadzīgus zobratus.

Tālāk atradu kantori, kur strādā sapratīgs čālis, ar kuru varēja sarunāt lai pielabo beņķus, ar minimālu jaunu detaļu skaitu. Jo visās citās vietās redzot šos beņķus uzreiz sauca ciparu no 200 un uz augšu. Ā un vēl apsilde nestrādāja vadītāja beņķim. Pa cik no parastā salona mats nederēja, to bojāto salodēja un pārliku stūrmanim, attiecīgi vadīāja beņķim ielika labu no pasažiera beņķa.
Respektīvi uzdevums nebija uztaisīt jaunu salonu, bet pielabot, lai tas būtu pietiekami normālā darba kondīcijā.

Tālāk iedziļinājos vados. Pa cik Griffam no rūpnīcas beņki bija manuālie un no ekstrām bija tikai apsilde, kkādi vadi jau bija pievilkti pie abiem beņķiem. Bet ar to bija par maz. Pa cik donors ir pa rokai - tas nesagādāja īpašas problēmas. Izpētot sīkāk izrādījās, ka trūkst tikai barošanas uz katru beņķi, viena vadība no TWICE bloka un datu kabeļa no tā paša bloka uz beņķa atmiņas bloku.
Pa cik visām modifikācijām štekeri ir vienādi no donora tikai izņemti trūkstošie vadi no štekeriem, ar visiem uzgaļiem:
IMG_20170425_162847.jpg
Vajadzīgo vadu cope donorā:
IMG_20170425_173022.jpg
un ievilkti Griffā.

Re: The 9-3 SE. Project: Griff

Posted: Fri Sep 01, 2017 2:50 pm
by KoreFun
Nu un gala rezultāts:
IMG-20170705-WA0107.jpg
Salona labošana izmaksāja ~150€.

Re: The 9-3 SE. Project: Griff

Posted: Fri Sep 01, 2017 2:52 pm
by lawyer
Es tak šajos jau dabūju pasēdēt - nevarēju iedomāties, ka tie pirms tam izskatījās tik bēdīgi :mrgreen:

Re: The 9-3 SE. Project: Griff

Posted: Fri Sep 01, 2017 2:58 pm
by KoreFun
Prieks dzirdēt, tātad man izdevās īstenot to, ko es izdomāju :)
No sākuma gan skatoties uz viņiem bija normāls izmisums :D It kā rets salons, bet daudz jāiegulda. Nu paveicās, ka beigās sanāca par adekvātu ciparu savest kārtībā.

Re: The 9-3 SE. Project: Griff

Posted: Fri Sep 01, 2017 3:04 pm
by KoreFun
Un vēl ir iegādāts praktiski nelietots Viggen sajūga komplekts. Liels paldies Jancim :wink:
Tikai vairs nav spēka un laika to uzlikt.
Kas zin, varbūt par šo ziemu notiks vēl kkas, kas jau padomā ir pāris gadus, tad pie reizes arī sajūgs būs virsū :oops:
IMG_20170126_192520.jpg

Re: The 9-3 SE. Project: Griff

Posted: Fri Sep 01, 2017 4:19 pm
by lawyer
Domā mainīt galvu uz 2.3? Vai visu dzinēju uz B234R? :roll:

Re: The 9-3 SE. Project: Griff

Posted: Fri Sep 01, 2017 4:23 pm
by defektivais
jautājums par salonu, vai šim nenāca arī elkoņu balsts?