The 9-3 SE. Project: Griff
The 9-3 SE. Project: Griff
Tātad oriģinālā skaņas sistēma neapmierina:)
Radās doma par labu skaņu mašīnā. Jau sen gribēju sev kaut ko nopietnāko skaņas ziņā, un beidzot tas laiks ir atnācis:) Tātad plāns:
Fronts - Hertz HSK 163
Sub - Hertz, visdrīzāk no tās pašas sērijas, HX 300 (līdz galam nav izlemts pagaidām)
Pastiprinātājs frontam - Ground Zero GZRA 4200X
Pastiprinātājs SubWoofer`am - Ground Zero GZHA 2350XII
Galva - Alpine 9812RR (tiks mainīta, jo neiederas panelī nekādi, bet stāvēs pagaidām, jo sniedz pietiekamu kvalitāti)
Radās doma par labu skaņu mašīnā. Jau sen gribēju sev kaut ko nopietnāko skaņas ziņā, un beidzot tas laiks ir atnācis:) Tātad plāns:
Fronts - Hertz HSK 163
Sub - Hertz, visdrīzāk no tās pašas sērijas, HX 300 (līdz galam nav izlemts pagaidām)
Pastiprinātājs frontam - Ground Zero GZRA 4200X
Pastiprinātājs SubWoofer`am - Ground Zero GZHA 2350XII
Galva - Alpine 9812RR (tiks mainīta, jo neiederas panelī nekādi, bet stāvēs pagaidām, jo sniedz pietiekamu kvalitāti)
Last edited by KoreFun on Mon Jul 20, 2015 9:47 am, edited 1 time in total.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:The 9-3 SE. Project: 9-3 Sound Edition.
Liels paldies Dial Audio īpašniekam par konsultāciju, un ātru piegādi HSK 163 komplekta:)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:The 9-3 SE. Project: 9-3 Sound Edition.
Pēc konsultēšanas ar bijušo CarAudio līdzīpašnieku, tika nolemts, ka pīkstuļi tiks instalēti iekš plastmasas trīsstūriem uz durvīm.
Nolēmu izmantot "glāzi", kas nāca komplektā:
Pirmais špakteles slānis, "glāzes" piestiprināšānai:)
Nolēmu izmantot "glāzi", kas nāca komplektā:
Pirmais špakteles slānis, "glāzes" piestiprināšānai:)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:The 9-3 SE. Project: 9-3 Sound Edition.
Pēc tam pieķēros otram pīkstulim klāt:
Viss tas pats, vispirms izgriezu nelielu caurumu plastmasas trīsstūrī, tad zem vajadzīga leņķa piestiprināju to "glāzi" tā, lai pīksutlis būtu novērsts tieši uz vadītāja seju. Un, pirmais špakteles slānis:)
Vēlāk sekoja otrais špakteles slānis abiem pīkstuļiem, bet kļūdījos "aprēķinos" (acs šķībi kaut kā paskatījās:laugh:) ar cietinātāja piemaisīšanu un špaktele pa trim dienassnaktīm pat nepadomāja izžūst. Šodien nācās noņemt nost to otru slāni un atstāt vēl pažāvēties.
Viss tas pats, vispirms izgriezu nelielu caurumu plastmasas trīsstūrī, tad zem vajadzīga leņķa piestiprināju to "glāzi" tā, lai pīksutlis būtu novērsts tieši uz vadītāja seju. Un, pirmais špakteles slānis:)
Vēlāk sekoja otrais špakteles slānis abiem pīkstuļiem, bet kļūdījos "aprēķinos" (acs šķībi kaut kā paskatījās:laugh:) ar cietinātāja piemaisīšanu un špaktele pa trim dienassnaktīm pat nepadomāja izžūst. Šodien nācās noņemt nost to otru slāni un atstāt vēl pažāvēties.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:The 9-3 SE. Project: 9-3 Sound Edition.
Tālāk pieķēros MID Basam.
Jātiek vaļā no standarta, plastmasas "podiuma".
Tam vietā jābūt finiera (vai no cita līdzīga materiāla) podiums.
Finieris, ko savās krajumos atradu bija par plānu. Bet uzliekot trīs gredzenus viens uz otra dabūju vajadzīgu podiuma augstumu. Skaļruņa magnets ļauj pilnība atvērties logam, bet kopējais augstums ja arī pārsniedz standarta konstrukcijas augstumu, tad ne vairāk par 2-4mm. Kas nozīmē, ka durvju paneli nevajadzēs pārtaisīt.
Starp gredzeniem ielīmēju vibroizolācijas lentu, un pēc tam, kad saskrūvēju viņus kopā, sapratu, ka to nevajadzēja darīt. Ideālā variantā tos vajadzēja salīmēt ar presa, vai strubcīnu palīdzību un tad saskrūvēt ar skrūvēm. Bet tā kā uz auto skaņas sacensībām man tāpat nekas nespīd, tāpēc būs normāli arī ar tādiem gredzeniem - podiumiem:P
Jātiek vaļā no standarta, plastmasas "podiuma".
Tam vietā jābūt finiera (vai no cita līdzīga materiāla) podiums.
Finieris, ko savās krajumos atradu bija par plānu. Bet uzliekot trīs gredzenus viens uz otra dabūju vajadzīgu podiuma augstumu. Skaļruņa magnets ļauj pilnība atvērties logam, bet kopējais augstums ja arī pārsniedz standarta konstrukcijas augstumu, tad ne vairāk par 2-4mm. Kas nozīmē, ka durvju paneli nevajadzēs pārtaisīt.
Starp gredzeniem ielīmēju vibroizolācijas lentu, un pēc tam, kad saskrūvēju viņus kopā, sapratu, ka to nevajadzēja darīt. Ideālā variantā tos vajadzēja salīmēt ar presa, vai strubcīnu palīdzību un tad saskrūvēt ar skrūvēm. Bet tā kā uz auto skaņas sacensībām man tāpat nekas nespīd, tāpēc būs normāli arī ar tādiem gredzeniem - podiumiem:P
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:The 9-3 SE. Project: 9-3 Sound Edition.
Ielīmēju durvīs skaņas izolāciju.
Te bildē gabaliņš trūkst:P :laugh: Bet tas noteikti ieņems savu vietu:)
Pie reizes tika iztīrīts un saeļļots logu pacēlāja mehānisms. Tā kā noņemt visu mehānismu neizdevās - nācās mocīties neņemot nost. Visur netiku klāt, bet daudz kur tiku:P
Te bildē gabaliņš trūkst:P :laugh: Bet tas noteikti ieņems savu vietu:)
Pie reizes tika iztīrīts un saeļļots logu pacēlāja mehānisms. Tā kā noņemt visu mehānismu neizdevās - nācās mocīties neņemot nost. Visur netiku klāt, bet daudz kur tiku:P
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:The 9-3 SE. Project: 9-3 Sound Edition.
Vadu vilkšanā durvīs nedaudz apgrutināja tas, ka starp durvīm un virsbūvi ir nevis parastā gumijas gofra, bet liels apaļš štekeris, kas spraužas durvīs. Labi ka štekerī ir brīvas vietas un tie atrodas kopā. Izurbu lielākus caurumus štekerī un izvilku vadus caur štekeru pa taisno.
Pīkstulim tika izmantots 1.2mm2 vads, Mid Basam 2.5mm2.
Pīkstulim tika izmantots 1.2mm2 vads, Mid Basam 2.5mm2.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:The 9-3 SE. Project: 9-3 Sound Edition.
Uz doto brīdi tas ir viss, kas pašlaik ir paveikts. Drīzumā būs turpinājums:)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:The 9-3 SE. Project: 9-3 Sound Edition.
Es gan kaut kā visam tiku klāt aiz logu mehānisma.
Tiesa gan es neizmantoju fēnu, jo iepirku mīkstās bitumena plāksnes.
Kā arī nolīmētas tika gan ārsiena gan iekšsiena gan durvju panelis.
Un durvīs gredzenus es pārskrūvēju savādāk, lai nav jāizmanto oriģinālās skrūvju vietas un gredzeni tika pieskrūvēti ar metriskajām skrūvēm ar uzgriezni un bija līmēti kopā :)
Tuvākajās dienās tur pie durvīm dažas lietas ir jāizdara tā ka varu nobildēt :)
Un vadus es ar vilku tāpat kā tu :)
Tas ir vienīgais sakarīgais veids :D
Tiesa gan es neizmantoju fēnu, jo iepirku mīkstās bitumena plāksnes.
Kā arī nolīmētas tika gan ārsiena gan iekšsiena gan durvju panelis.
Un durvīs gredzenus es pārskrūvēju savādāk, lai nav jāizmanto oriģinālās skrūvju vietas un gredzeni tika pieskrūvēti ar metriskajām skrūvēm ar uzgriezni un bija līmēti kopā :)
Tuvākajās dienās tur pie durvīm dažas lietas ir jāizdara tā ka varu nobildēt :)
Un vadus es ar vilku tāpat kā tu :)
Tas ir vienīgais sakarīgais veids :D
Re:The 9-3 SE. Project: 9-3 Sound Edition.
Un vadus es ar vilku tāpat kā tu :)
Tas ir vienīgais sakarīgais veids :D[/quote]
Nu nedaudz lielaks cakars,bet velak ertak(ja jaatvieno vadi)ir izmantot sos pasus vadus,kas bilde,vai likt sudraba,bet durvju stekeri salikt apzeltitas klemmes,kas tiek izmantotas airbag savienojumos.Prieks durvim jaudas zudumu pat nevar manit savienojuma...
Un "krosoverus",var likt durvis,lai nav javelk lieks vadu paris(ja pikstuli ir iemonteti durvis)
Tas ir vienīgais sakarīgais veids :D[/quote]
Nu nedaudz lielaks cakars,bet velak ertak(ja jaatvieno vadi)ir izmantot sos pasus vadus,kas bilde,vai likt sudraba,bet durvju stekeri salikt apzeltitas klemmes,kas tiek izmantotas airbag savienojumos.Prieks durvim jaudas zudumu pat nevar manit savienojuma...
Un "krosoverus",var likt durvis,lai nav javelk lieks vadu paris(ja pikstuli ir iemonteti durvis)
Re:The 9-3 SE. Project: 9-3 Sound Edition.
:huh: Aiz logu mehānisma Tu domā durvis ārējais metāla slānis? Tas būtu tas, ko Tu redzi no ārpuses, tikai ielīmēji skaņas izolāciju iekšpusē? Es tak tur arī ielīmēju:huh:mixeris wrote:Es gan kaut kā visam tiku klāt aiz logu mehānisma.
Tiesa gan es neizmantoju fēnu, jo iepirku mīkstās bitumena plāksnes....
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:The 9-3 SE. Project: 9-3 Sound Edition.
Nu nedaudz lielaks cakars,bet velak ertak(ja jaatvieno vadi)ir izmantot sos pasus vadus,kas bilde,vai likt sudraba,bet durvju stekeri salikt apzeltitas klemmes,kas tiek izmantotas airbag savienojumos.Prieks durvim jaudas zudumu pat nevar manit savienojuma...Zinitis wrote:Un vadus es ar vilku tāpat kā tu :)
Tas ir vienīgais sakarīgais veids :D
Un "krosoverus",var likt durvis,lai nav javelk lieks vadu paris(ja pikstuli ir iemonteti durvis)[/quote]
Neiebildēšu, jo neesmu dzirdējis. Bet MID Bass ir tā piņķerīgākā vieta, kurai jābūt navainojami pareizai, jo to visgrūtāk dabūt pareizā fāzē un aizturē, pret pārējiem vidējiem un pīkstuļiem (neskaitot SUB`i)
Krosoverus iestiprināt durvīs, lai tie nedreb, ir grūtāk, nekā izvilkt vēl vienu vadu pāri:P Kā arī ja vajadzēs pārslēgt -2;0;+2 Mid/Tweeter pārslēdzējus (ja nu gadījumā..)tad klāttikšana būs baigi sūdīga.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:The 9-3 SE. Project: 9-3 Sound Edition.
Nu nedaudz lielaks cakars,bet velak ertak(ja jaatvieno vadi)ir izmantot sos pasus vadus,kas bilde,vai likt sudraba,bet durvju stekeri salikt apzeltitas klemmes,kas tiek izmantotas airbag savienojumos.Prieks durvim jaudas zudumu pat nevar manit savienojuma...Zinitis wrote:Un vadus es ar vilku tāpat kā tu :)
Tas ir vienīgais sakarīgais veids :D
Un "krosoverus",var likt durvis,lai nav javelk lieks vadu paris(ja pikstuli ir iemonteti durvis)[/quote]
Bet tad būs jāvelk caur štekeri resnāku vadu, 3.5-4 mm2 izvilkt jau būs diezgan sarežģīti.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:The 9-3 SE. Project: 9-3 Sound Edition.
ghmm... akustikas izveeli es atbalstu, pasham ljoit patiik hertz akustika, bet kaapeec pastiprinataaji taadi? Man liekas shii ir viena no n-tajaam jaunjaam firmaam, kas ar agresiivu maarketingu un zemaam cenaa tolkajet savu preci visos masveida veikalu tiiklos, un car audio jomaa liekas taa iisti neko nav ne paraadiijusi, ne var ko paraadiit. Tagad proatms par veelu diskuteet, bet vai labaak nebija pamekleet atbilstosha liimenja elektroniku? Nav jau uzreiz jaanjem Genesis vai Audison, bet kautvai pionieris, kas ar apskauzjamu uzticamiibu pilda labi savas funkcijas pat saakuma liimenja aparaatos. Tas nav paarmetums, vnk jautaajums?
Re:The 9-3 SE. Project: 9-3 Sound Edition.
Viss ir vienkārši, man viņi jau sen ir iegādāti:laugh: Tāpat kā galva. Bet iepriekšējās skaņas kombinācijās man patika kā spēlē abi. Gan regulāciju arī pietiek. Var uzregulēt ko gribi:) Jauda arī tīri pietiekama. Skatīsim kā būs tagad, ar Hertz`iem;)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible