• Pievienojos nelaimiigo pulcinjam - Page 2
Page 2 of 4

Re:Pievienojos nelaimiigo pulcinjam

Posted: Fri Nov 13, 2009 12:49 pm
by KoreFun
:blush: :blush: Sorry, nenoturējos, bet:
Nils/carlorossi wrote:...jo garās LV praktiski vairs nav palikušas...
Jo Nils visus "izlietoja"... :lol: :lol: :lol:

Re:Pievienojos nelaimiigo pulcinjam

Posted: Fri Nov 13, 2009 1:08 pm
by Nils
Tik traki jau nav! :laugh:
Es gaidu, kad man vietā, kur rakstīts "forums - otrās mājas", ierakstīs, "9k kārbu bieds!", jeb "9000 aero - kārbu bieds" :D
Nē, nē, ākstos un šeit, noteikti ir tādi, kas kārbas nobeiguši vel vairāk, nekā es, vnk. man tas viss notika samērā īsā laika posmā, pie kam diviem auto un tā ļoti spilgti. :laugh:

Re:Pievienojos nelaimiigo pulcinjam

Posted: Sat Nov 14, 2009 12:57 pm
by 9000aero
Tas arii interesee- vai es no citas kaarbas varu ielikt savaa citu reduktoru? Varbuut ir jaanopeerk iisaa kaarba ar veselu korpusu un reduktoru un var uzbuuveet garo kaarbu???

Re:Pievienojos nelaimiigo pulcinjam

Posted: Sat Nov 14, 2009 12:58 pm
by 9000aero
P.S.
Man tik vairaaki sola un sola ka dabuus, bet...juutu ka nakaa tur nebuus.

Re:Pievienojos nelaimiigo pulcinjam

Posted: Sat Nov 14, 2009 1:01 pm
by Nils
Kad meklēju atsevišķi reduktoru, nekur nedabūju, ne jaunu, ne lietotu. Tagad info pavacu, it kā variants par Slokas čaļiem.
Nemēģināji?

Re:Pievienojos nelaimiigo pulcinjam

Posted: Sat Nov 14, 2009 1:16 pm
by Arnijs
9000aero wrote:Tas arii interesee- vai es no citas kaarbas varu ielikt savaa citu reduktoru? Varbuut ir jaanopeerk iisaa kaarba ar veselu korpusu un reduktoru un var uzbuuveet garo kaarbu???
Atceries tikai, ka ar "pliku" reduktoru nepietiek. Vajadziigs "paaris" (planetaarais zobrats + vaarpsta), bet vaarpsta jau savukaart naak ieksh kaarbas, savukaart lietotus dazaadus salaagot nav iespeejams. Salikt mehaaniski, protams, var, bet reduktors visticamaak gaudos.

Re:Pievienojos nelaimiigo pulcinjam

Posted: Sat Nov 14, 2009 1:32 pm
by alnislacis
Nils/carlorossi wrote:Tik traki jau nav! :laugh:
Es gaidu, kad man vietā, kur rakstīts "forums - otrās mājas", ierakstīs, "9k kārbu bieds!", jeb "9000 aero - kārbu bieds" :D
Nē, nē, ākstos un šeit, noteikti ir tādi, kas kārbas nobeiguši vel vairāk, nekā es, vnk. man tas viss notika samērā īsā laika posmā, pie kam diviem auto un tā ļoti spilgti. :laugh:
labāk gaidi , lai tur var ierakstīt "900og kārbu bieds" ..

Re:Pievienojos nelaimiigo pulcinjam

Posted: Sat Nov 14, 2009 1:53 pm
by Nils
alnislacis wrote:
Nils/carlorossi wrote:Tik traki jau nav! :laugh:
Es gaidu, kad man vietā, kur rakstīts "forums - otrās mājas", ierakstīs, "9k kārbu bieds!", jeb "9000 aero - kārbu bieds" :D
Nē, nē, ākstos un šeit, noteikti ir tādi, kas kārbas nobeiguši vel vairāk, nekā es, vnk. man tas viss notika samērā īsā laika posmā, pie kam diviem auto un tā ļoti spilgti. :laugh:
labāk gaidi , lai tur var ierakstīt "900og kārbu bieds" ..
Es tam gatavojos kā tādam skaistam murgam, bet tik drīz jau tas nenotiks. :laugh:

Re:Pievienojos nelaimiigo pulcinjam

Posted: Sun Nov 15, 2009 3:16 pm
by GuntisG
Arnij, piebildīšu vēl to, ko Tu teici man: No donora ņemtajiem galvenā pārvada zobratiem un kārbai, kurai tos grib likt iekšā, visbiežāk būs dažāda nodiluma pakāpe. Sapratu, ka šādā salikumā slodzes būs dažādas un kautkas var neizturēt un salūzt!

P.s. Cik esmu izlobījis no pieejamās informācijas, tad reduktori un primārās un sekundārās vārpstas zobrati ir vienādi. Atšķirās galvenais pārvads - lielais zobrats, kas pieskrūvēts pie reduktora un tam sazobē esošais mazāks zobrats uz sekundārās vārpstas. Tāpēc pieļauju, ja ir beigts tikai reduktors, tad to mierīgi var mainīt nost ar citu.

Re:Pievienojos nelaimiigo pulcinjam

Posted: Sun Nov 15, 2009 4:16 pm
by Arnijs
GuntisG wrote:Arnij, piebildīšu vēl to, ko Tu teici man: No donora ņemtajiem galvenā pārvada zobratiem un kārbai, kurai tos grib likt iekšā, visbiežāk būs dažāda nodiluma pakāpe. Sapratu, ka šādā salikumā slodzes būs dažādas un kautkas var neizturēt un salūzt!

P.s. Cik esmu izlobījis no pieejamās informācijas, tad reduktori un primārās un sekundārās vārpstas zobrati ir vienādi. Atšķirās galvenais pārvads - lielais zobrats, kas pieskrūvēts pie reduktora un tam sazobē esošais mazāks zobrats uz sekundārās vārpstas. Tāpēc pieļauju, ja ir beigts tikai reduktors, tad to mierīgi var mainīt nost ar citu.
Ar vaardu "reduktors" jau arii parasti saprot galveno planetaaro paarvadu. Ja vaina ir tikai diferenciaalii, tad tas ir labojams, bet - ja ir cietushas detaljas 1 un 2, tad taas jaamaina paarii, savukaart vaarpsta "1" jau naak kaarbaa, taapeec ar parastu diferenciaalja, kopaa ar planetaaro zobratu, nomainju vien nepietiek. Image

Re:Pievienojos nelaimiigo pulcinjam

Posted: Sun Nov 15, 2009 4:22 pm
by GuntisG
Atvainojos, biju domājis par diferenciāli.

Re:Pievienojos nelaimiigo pulcinjam

Posted: Fri Nov 20, 2009 8:30 pm
by 9000aero
Hello! Kaa ir ar kaarbu fm57 103??? Der? Spriezhot peec http://e.znet.lv/saab_9000_karbu_kodi.htm
tabulaam iisti 103 koda nav, bet ir 1xx un ko noziimee Needle Bearings un Bushings. Kaadas ir atshkiriibas?

Re:Pievienojos nelaimiigo pulcinjam

Posted: Fri Nov 20, 2009 8:33 pm
by Nils
9000aero wrote:Hello! Kaa ir ar kaarbu fm57 103??? Der? Spriezhot peec http://e.znet.lv/saab_9000_karbu_kodi.htm
tabulaam iisti 103 koda nav, bet ir 1xx un ko noziimee Needle Bearings un Bushings. Kaadas ir atshkiriibas?
Tā nav kaut kāda 9-3 kārba? :huh:

Re:Pievienojos nelaimiigo pulcinjam

Posted: Fri Nov 20, 2009 8:36 pm
by 9000aero
Itkaa saka ka nee! Vajadzeetu buut 9000 no anglijas, bet pats redzeejis neesmu.

Re:Pievienojos nelaimiigo pulcinjam

Posted: Fri Nov 20, 2009 8:39 pm
by 9000aero
kaada ir normaala cena par fm57 101?