Pievienojos nelaimiigo pulcinjam


9000aero
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 12
Joined: Sun Jan 27, 2008 3:15 am

Pievienojos nelaimiigo pulcinjam

Post by 9000aero »

Arii manam 9000aero izbeidzaas kaarba. Viss sleedzaas, vareeja normaali pabraukt, bet teceeja laukaa elja no kaarbas. Nonjeemu, izjaucu..- reduktoram taa asiite paarluuzusi, gliemeziem, reduktoram utt zobi pacakareti un sekundaaraa ass izspiedaas cauri korpusam.. beediigi vienvaardsakot. Juus te gan kautkaa aatri taas kaabas uzceljat atpakalj, bet es nevaru nekur neko atrast. Varbuut kaads luudzu var paliidzeet!?? Kaarba protams ir fm57 101 Varbuut ka no divaam vienu vareetu salasiit, bet laikam jau labaak veselu.
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re:Pievienojos nelaimiigo pulcinjam

Post by edijs »

Latvijā tik tiešām nav lielas cerības. Nils visu jau apzvanījis un izmeklējies. :D Bet sāpīgi katrā ziņā, jūtu līdzi.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Walcha
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 167
Joined: Thu Apr 10, 2008 12:21 pm
Location: Piebalga/Cesis

Re:Pievienojos nelaimiigo pulcinjam

Post by Walcha »

ko var njemties a taam kaarbaam... tak ja nau aero kraamee virsuu parasto, no 2,3 T vai taml. man baltajam ar saviileetu motoru (krietni paari 200zs) standarta kaarba taa arii neizjuka, tik sabliezu saabu :S nau jau nemaz tik neizturiigas arii neaero kaarbas, tik zobrati biku shauraaki un viss. akuraat ja riepas nededzinaasi katru dienu tad kaarba arii turees!!! :laugh: takaa uz priekshu, no CD 2,0T vai Cs 2,0t kaarba buus labu labaa, tik paarjaukt un iztiiriit, sakopt un aiziet :woohoo:
Viensjaanis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 590
Joined: Mon Feb 25, 2008 2:00 pm
Location: Rīga,Imanta

Re:Pievienojos nelaimiigo pulcinjam

Post by Viensjaanis »

Walcha wrote:ko var njemties a taam kaarbaam... tak ja nau aero kraamee virsuu parasto, no 2,3 T vai taml. man baltajam ar saviileetu motoru (krietni paari 200zs) standarta kaarba taa arii neizjuka, tik sabliezu saabu :S nau jau nemaz tik neizturiigas arii neaero kaarbas, tik zobrati biku shauraaki un viss. akuraat ja riepas nededzinaasi katru dienu tad kaarba arii turees!!! :laugh: takaa uz priekshu, no CD 2,0T vai Cs 2,0t kaarba buus labu labaa, tik paarjaukt un iztiiriit, sakopt un aiziet :woohoo:
Es sito nodomaju,bet neierakstiju:D
SAAB 9-3 SE 2002 stock 150hp
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:Pievienojos nelaimiigo pulcinjam

Post by Nils »

Protams, ja nav aero kārbas, citu variantu nav, jāliek no parastā, bet tad vismaz centies atrast FM54001, jo cik man zināms, pārējās ir vēl īsākas.
Šī skaitās vidēja īsuma, cik zinu un gear ratio ir i=4,05.
Ar FM54001 pārvietojos dažus mēnešus līdz nesen izbeidzās, tas pats reduktors, vien dien pie snapshotiem iemetīšu bildi kā tur izskatās.
Korpusā pamatīgs robs, reduktoram zobrati no plastalīna izskatās taisīti un vēl čupiņa ar smalkām detaļām.
Tik ātri viņas nemaz neatrodas, atrast FM57101 Latvijā, manuprāt var aizmirst, man tas izdevās tikai vienu reizi un toreiz es apzvanīju gandrīz visus Latvijas šrotus, visus sludinājumus utt, beigās pēc divu nedēļu aktīvas meklēšanas pie viena Foruma biedra atradās, bet pēc desmit dienām arī tai parādījās klakšķi no kārbas. TO vai tas, tiešām bija reduktors, Bizenājs varētu man izstāstīt.
Un sarkanajam 9k aero man pirmā kārba izģērbās ar to pašu problēmu, reduktors pavisam vienkārši sabira, izkratījām no kārbas gabaliņus.
Vienīgi jāgaida kāds donors, bet tad droši, ka cena būs laba, jo vairums zina cik pieprasīta un reta ir šī kārba.
Vēl nav zemē metams variants par Zviedriju, pastāv iespēja, ka, ispējams varētu palīdzēt attransportēt, bet paša ziņā atrašana, naudas lietas utt.
Linku uz to zviedru lapu šeit laiciņu atpakaļ iemeta, varbūt kāds var iedot vēlreiz, man nav laika meklēt, jāskrien uz darbu. :)
Lai veicas. :)
Saab 900 Turbo '81
hegyp
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 24
Joined: Sat Jul 25, 2009 5:24 pm

Re:Pievienojos nelaimiigo pulcinjam

Post by hegyp »

Labriit
Tas laikam ir ssitas.

http://en.bildelsbasen.se/
Pofig
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 12
Joined: Tue Jul 15, 2008 1:10 pm

Re:Pievienojos nelaimiigo pulcinjam

Post by Pofig »

Nu vēl variants remontēt. Ko arī pats nesen izdarīju ar sava 9k aero kārbu. Šeit labie ļaudis ieteica servisu Slokā. Cik atceros Fabrikas ielā 11, mob.29170414.
Rīgā FM571xx kārbu atrast neizdevās; Zviedrijā remontēto par 300-400 Ls piedāvāja.
Gudlak.
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re:Pievienojos nelaimiigo pulcinjam

Post by edijs »

Ko tieši tev Slokā tai kārbai darīja? Cik tas izmaksāja?
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
User avatar
ZingZeng
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2261
Joined: Fri Jan 18, 2008 7:41 am

Re:Pievienojos nelaimiigo pulcinjam

Post by ZingZeng »

Sloka serviss ir ok, es ari to vinreiz noproveju, jo tas man 200m no majas + ar auto nevareju parvietoties lidz Rigai.
Lielos vilcienos cenas demokratiskas, no ara tu ta neko, bet ieksa viss ir samera zolidi.
Pofig
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 12
Joined: Tue Jul 15, 2008 1:10 pm

Re:Pievienojos nelaimiigo pulcinjam

Post by Pofig »

Man manuālajai kārbai reverss bija kaput.
Sūdīgi tas, ka es turpināju braukt un sačakarēju vēl vairāk.
Rezultātā: remonts (detaļas, ko varēja, izgatavoja Bolderājas kuģu remonta rūpnīcā) 150 Ls + tikpat mufta, ko pasūtīja from abroad.
Kārba tagad ok, bet atkal cita bēda: tukšgaitā slāpst, TCS deg un ciets gāzes pedālis. Fakfakfak.
Walcha
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 167
Joined: Thu Apr 10, 2008 12:21 pm
Location: Piebalga/Cesis

Re:Pievienojos nelaimiigo pulcinjam

Post by Walcha »

neizklausaas labi... aizdomas par droseljvaarstu, vai smadzeneem!
Pofig
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 12
Joined: Tue Jul 15, 2008 1:10 pm

Re:Pievienojos nelaimiigo pulcinjam

Post by Pofig »

Walcha wrote:neizklausaas labi... aizdomas par droseljvaarstu, vai smadzeneem!
Baigi ceru, ka tomēr kaut kas cits. Bez kompja precīzi nepateiksi, bet līdz servisam pagaidām ar vasarenēm negribās uz troses vilkties.
9000aero
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 12
Joined: Sun Jan 27, 2008 3:15 am

Re:Pievienojos nelaimiigo pulcinjam

Post by 9000aero »

Varbuut kaads zinaataajs var pateikt kaarbu atshkiriibu?
Korpusi atshkiraas? Un reduktori???.....
Pofig
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 12
Joined: Tue Jul 15, 2008 1:10 pm

Re:Pievienojos nelaimiigo pulcinjam

Post by Pofig »

9000aero wrote:Varbuut kaads zinaataajs var pateikt kaarbu atshkiriibu?
Korpusi atshkiraas? Un reduktori???.....
edijs savā laikā pie mana topika par kārbas remontu bija ielicis linku ar šo to par kārbām 9000. Apskaties:
http://e.znet.lv/saab_9000_karbu_kodi.htm
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:Pievienojos nelaimiigo pulcinjam

Post by Nils »

9000aero wrote:Varbuut kaads zinaataajs var pateikt kaarbu atshkiriibu?
Korpusi atshkiraas? Un reduktori???.....
Korpusi mainās 93.gadā, lai gan cik ir dzirdēts, kaut ko pārveidojot var uzlikt dajebkādu kārbu.
Kārbas atšķiras, garā, vidējā, īsā...
Ja tev ir aero un vēljoprojām stāv stock kārba [tautā saukta par aero kārbu], tad kodam jābūt FM57101 i=3.61, ja stāv cita, tad jau tikusi mainīta. Šī ir garā, vēl ir vidējā un īsā.
Ar vidējo [FM54101 i=4.05] vēl var sadzīvot, lai gan nekas cits arī neatliek, ja neremontē garo, jo garās LV praktiski vairs nav palikušas. Ar vidējo būs mazliet dinamiskāks, bet pirmais robs būs baigi īss, otrais, trešais arī par ~20km/h īsāks.
Īsā gan ir baigi nepatīkama priekš šīs jaudas.

p.s. nepamanīju, ka šis ir tavs topiks, ņēmu un atkārtojos. :laugh:
Ja tev aero ir virs 93.gada beigām, tad sākot no šī laika posma tev derēs visas kārbas.
Reduktori, cik man zināms, arī pasēs no dažādu garumu kārbām, tikai kā tas ietekmēs gear ratio, īsti nezinu. To, atkal man kāds varētu pastāstīt.
Ja es uzliksu reduktoru no īsās garajai, man uzreiz būs īsā?
Un vai derēs no vecākas kārbas jaunākai tas reduktors?
Saab 900 Turbo '81
Post Reply