Pievienojos nelaimiigo pulcinjam
Pievienojos nelaimiigo pulcinjam
Arii manam 9000aero izbeidzaas kaarba. Viss sleedzaas, vareeja normaali pabraukt, bet teceeja laukaa elja no kaarbas. Nonjeemu, izjaucu..- reduktoram taa asiite paarluuzusi, gliemeziem, reduktoram utt zobi pacakareti un sekundaaraa ass izspiedaas cauri korpusam.. beediigi vienvaardsakot. Juus te gan kautkaa aatri taas kaabas uzceljat atpakalj, bet es nevaru nekur neko atrast. Varbuut kaads luudzu var paliidzeet!?? Kaarba protams ir fm57 101 Varbuut ka no divaam vienu vareetu salasiit, bet laikam jau labaak veselu.
Re:Pievienojos nelaimiigo pulcinjam
Latvijā tik tiešām nav lielas cerības. Nils visu jau apzvanījis un izmeklējies. :D Bet sāpīgi katrā ziņā, jūtu līdzi.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re:Pievienojos nelaimiigo pulcinjam
ko var njemties a taam kaarbaam... tak ja nau aero kraamee virsuu parasto, no 2,3 T vai taml. man baltajam ar saviileetu motoru (krietni paari 200zs) standarta kaarba taa arii neizjuka, tik sabliezu saabu :S nau jau nemaz tik neizturiigas arii neaero kaarbas, tik zobrati biku shauraaki un viss. akuraat ja riepas nededzinaasi katru dienu tad kaarba arii turees!!! :laugh: takaa uz priekshu, no CD 2,0T vai Cs 2,0t kaarba buus labu labaa, tik paarjaukt un iztiiriit, sakopt un aiziet :woohoo:
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 590
- Joined: Mon Feb 25, 2008 2:00 pm
- Location: Rīga,Imanta
Re:Pievienojos nelaimiigo pulcinjam
Es sito nodomaju,bet neierakstiju:DWalcha wrote:ko var njemties a taam kaarbaam... tak ja nau aero kraamee virsuu parasto, no 2,3 T vai taml. man baltajam ar saviileetu motoru (krietni paari 200zs) standarta kaarba taa arii neizjuka, tik sabliezu saabu :S nau jau nemaz tik neizturiigas arii neaero kaarbas, tik zobrati biku shauraaki un viss. akuraat ja riepas nededzinaasi katru dienu tad kaarba arii turees!!! :laugh: takaa uz priekshu, no CD 2,0T vai Cs 2,0t kaarba buus labu labaa, tik paarjaukt un iztiiriit, sakopt un aiziet :woohoo:
SAAB 9-3 SE 2002 stock 150hp
Re:Pievienojos nelaimiigo pulcinjam
Protams, ja nav aero kārbas, citu variantu nav, jāliek no parastā, bet tad vismaz centies atrast FM54001, jo cik man zināms, pārējās ir vēl īsākas.
Šī skaitās vidēja īsuma, cik zinu un gear ratio ir i=4,05.
Ar FM54001 pārvietojos dažus mēnešus līdz nesen izbeidzās, tas pats reduktors, vien dien pie snapshotiem iemetīšu bildi kā tur izskatās.
Korpusā pamatīgs robs, reduktoram zobrati no plastalīna izskatās taisīti un vēl čupiņa ar smalkām detaļām.
Tik ātri viņas nemaz neatrodas, atrast FM57101 Latvijā, manuprāt var aizmirst, man tas izdevās tikai vienu reizi un toreiz es apzvanīju gandrīz visus Latvijas šrotus, visus sludinājumus utt, beigās pēc divu nedēļu aktīvas meklēšanas pie viena Foruma biedra atradās, bet pēc desmit dienām arī tai parādījās klakšķi no kārbas. TO vai tas, tiešām bija reduktors, Bizenājs varētu man izstāstīt.
Un sarkanajam 9k aero man pirmā kārba izģērbās ar to pašu problēmu, reduktors pavisam vienkārši sabira, izkratījām no kārbas gabaliņus.
Vienīgi jāgaida kāds donors, bet tad droši, ka cena būs laba, jo vairums zina cik pieprasīta un reta ir šī kārba.
Vēl nav zemē metams variants par Zviedriju, pastāv iespēja, ka, ispējams varētu palīdzēt attransportēt, bet paša ziņā atrašana, naudas lietas utt.
Linku uz to zviedru lapu šeit laiciņu atpakaļ iemeta, varbūt kāds var iedot vēlreiz, man nav laika meklēt, jāskrien uz darbu. :)
Lai veicas. :)
Šī skaitās vidēja īsuma, cik zinu un gear ratio ir i=4,05.
Ar FM54001 pārvietojos dažus mēnešus līdz nesen izbeidzās, tas pats reduktors, vien dien pie snapshotiem iemetīšu bildi kā tur izskatās.
Korpusā pamatīgs robs, reduktoram zobrati no plastalīna izskatās taisīti un vēl čupiņa ar smalkām detaļām.
Tik ātri viņas nemaz neatrodas, atrast FM57101 Latvijā, manuprāt var aizmirst, man tas izdevās tikai vienu reizi un toreiz es apzvanīju gandrīz visus Latvijas šrotus, visus sludinājumus utt, beigās pēc divu nedēļu aktīvas meklēšanas pie viena Foruma biedra atradās, bet pēc desmit dienām arī tai parādījās klakšķi no kārbas. TO vai tas, tiešām bija reduktors, Bizenājs varētu man izstāstīt.
Un sarkanajam 9k aero man pirmā kārba izģērbās ar to pašu problēmu, reduktors pavisam vienkārši sabira, izkratījām no kārbas gabaliņus.
Vienīgi jāgaida kāds donors, bet tad droši, ka cena būs laba, jo vairums zina cik pieprasīta un reta ir šī kārba.
Vēl nav zemē metams variants par Zviedriju, pastāv iespēja, ka, ispējams varētu palīdzēt attransportēt, bet paša ziņā atrašana, naudas lietas utt.
Linku uz to zviedru lapu šeit laiciņu atpakaļ iemeta, varbūt kāds var iedot vēlreiz, man nav laika meklēt, jāskrien uz darbu. :)
Lai veicas. :)
Saab 900 Turbo '81
Re:Pievienojos nelaimiigo pulcinjam
Nu vēl variants remontēt. Ko arī pats nesen izdarīju ar sava 9k aero kārbu. Šeit labie ļaudis ieteica servisu Slokā. Cik atceros Fabrikas ielā 11, mob.29170414.
Rīgā FM571xx kārbu atrast neizdevās; Zviedrijā remontēto par 300-400 Ls piedāvāja.
Gudlak.
Rīgā FM571xx kārbu atrast neizdevās; Zviedrijā remontēto par 300-400 Ls piedāvāja.
Gudlak.
Re:Pievienojos nelaimiigo pulcinjam
Ko tieši tev Slokā tai kārbai darīja? Cik tas izmaksāja?
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re:Pievienojos nelaimiigo pulcinjam
Sloka serviss ir ok, es ari to vinreiz noproveju, jo tas man 200m no majas + ar auto nevareju parvietoties lidz Rigai.
Lielos vilcienos cenas demokratiskas, no ara tu ta neko, bet ieksa viss ir samera zolidi.
Lielos vilcienos cenas demokratiskas, no ara tu ta neko, bet ieksa viss ir samera zolidi.
Re:Pievienojos nelaimiigo pulcinjam
Man manuālajai kārbai reverss bija kaput.
Sūdīgi tas, ka es turpināju braukt un sačakarēju vēl vairāk.
Rezultātā: remonts (detaļas, ko varēja, izgatavoja Bolderājas kuģu remonta rūpnīcā) 150 Ls + tikpat mufta, ko pasūtīja from abroad.
Kārba tagad ok, bet atkal cita bēda: tukšgaitā slāpst, TCS deg un ciets gāzes pedālis. Fakfakfak.
Sūdīgi tas, ka es turpināju braukt un sačakarēju vēl vairāk.
Rezultātā: remonts (detaļas, ko varēja, izgatavoja Bolderājas kuģu remonta rūpnīcā) 150 Ls + tikpat mufta, ko pasūtīja from abroad.
Kārba tagad ok, bet atkal cita bēda: tukšgaitā slāpst, TCS deg un ciets gāzes pedālis. Fakfakfak.
Re:Pievienojos nelaimiigo pulcinjam
neizklausaas labi... aizdomas par droseljvaarstu, vai smadzeneem!
Re:Pievienojos nelaimiigo pulcinjam
Baigi ceru, ka tomēr kaut kas cits. Bez kompja precīzi nepateiksi, bet līdz servisam pagaidām ar vasarenēm negribās uz troses vilkties.Walcha wrote:neizklausaas labi... aizdomas par droseljvaarstu, vai smadzeneem!
Re:Pievienojos nelaimiigo pulcinjam
Varbuut kaads zinaataajs var pateikt kaarbu atshkiriibu?
Korpusi atshkiraas? Un reduktori???.....
Korpusi atshkiraas? Un reduktori???.....
Re:Pievienojos nelaimiigo pulcinjam
edijs savā laikā pie mana topika par kārbas remontu bija ielicis linku ar šo to par kārbām 9000. Apskaties:9000aero wrote:Varbuut kaads zinaataajs var pateikt kaarbu atshkiriibu?
Korpusi atshkiraas? Un reduktori???.....
http://e.znet.lv/saab_9000_karbu_kodi.htm
Re:Pievienojos nelaimiigo pulcinjam
Korpusi mainās 93.gadā, lai gan cik ir dzirdēts, kaut ko pārveidojot var uzlikt dajebkādu kārbu.9000aero wrote:Varbuut kaads zinaataajs var pateikt kaarbu atshkiriibu?
Korpusi atshkiraas? Un reduktori???.....
Kārbas atšķiras, garā, vidējā, īsā...
Ja tev ir aero un vēljoprojām stāv stock kārba [tautā saukta par aero kārbu], tad kodam jābūt FM57101 i=3.61, ja stāv cita, tad jau tikusi mainīta. Šī ir garā, vēl ir vidējā un īsā.
Ar vidējo [FM54101 i=4.05] vēl var sadzīvot, lai gan nekas cits arī neatliek, ja neremontē garo, jo garās LV praktiski vairs nav palikušas. Ar vidējo būs mazliet dinamiskāks, bet pirmais robs būs baigi īss, otrais, trešais arī par ~20km/h īsāks.
Īsā gan ir baigi nepatīkama priekš šīs jaudas.
p.s. nepamanīju, ka šis ir tavs topiks, ņēmu un atkārtojos. :laugh:
Ja tev aero ir virs 93.gada beigām, tad sākot no šī laika posma tev derēs visas kārbas.
Reduktori, cik man zināms, arī pasēs no dažādu garumu kārbām, tikai kā tas ietekmēs gear ratio, īsti nezinu. To, atkal man kāds varētu pastāstīt.
Ja es uzliksu reduktoru no īsās garajai, man uzreiz būs īsā?
Un vai derēs no vecākas kārbas jaunākai tas reduktors?
Saab 900 Turbo '81