• Sedans vs vagons - Page 2
Page 2 of 2

Re:Sedans vs vagons

Posted: Wed May 07, 2008 8:12 am
by Nauris_t16
Cik esmu lasījis ārzemju forumos, tad ar LH2.2 problēmu neesot. Man nenokritās jauda, man mašīna slāpa katru reizi kā atlaidu gāzi pēc turbīnas ieslēgšanās :P Respektīvi varēja pabraukt, tikai ir jāmāk spiest gāze un bremze reizē, bremzēt ar kreiso kāju... :) Es jau nesaku, ka tas būtu tik šausmīgi grūti, tikai nedaudz apnicīgi ikdienas satiksmē :laugh:

Re:Sedans vs vagons

Posted: Tue May 13, 2008 6:31 pm
by 737_pilot
2 Ziedoniz
Klau, a 900 NG var uzlikt to konisko un dabūt pss..?
Kas un kā tur būtu jādara, un kas vēl varbūt vajadzīgs, kādu firmu (veidu) iesaki un cik maksā?
Paldies!

Re:Sedans vs vagons

Posted: Tue May 13, 2008 11:34 pm
by Nauris_t16
737_pilot wrote:2 Ziedoniz
Klau, a 900 NG var uzlikt to konisko un dabūt pss..?
Kas un kā tur būtu jādara, un kas vēl varbūt vajadzīgs, kādu firmu (veidu) iesaki un cik maksā?
Paldies!
Galvenais, kas vajadzīgs ir kreativitāte :P Iespējams, ka savajagas arī kādu pāreju, trubas gabalu, žņaugu, atsaiti. Respektīvi lietas, kas normālā garāžā krāmu kaudzē mētājas :laugh:
Uz SAABiem tieši specializējas JR filters - bija man uz og kādu laiku drop in variants (sporta filtrs, kas liekas iekšā oriģinālajā kastē). Tagad lietoju no www.performanceparts.lv pirktu `fen šui` filtru :laugh: pa 12 ls un to iespējamo ne-kvalitāti nemaz nejūtu B)