Re:vai verts celt?
Posted: Thu Aug 26, 2010 2:35 pm
Nu ja taisa projektu auto, tad jātaisa elektromobīli!:laugh:
Chill out :) Bez spama nekad nevar :)fancy wrote:Klau, bez spama var?
Nebūs nekāds projektu auto, vienkārši ir velme uz vasaru savest kārtībā kabrīti pa garajiem ziemas vakariem, tapēc vēršos pie Jums pēc informācijas
dr''ikst, drīkst... Ja teiktu, ka jauda, iebrauktu auzās, cik nu to jaudu var bāzt priekšpiedziņā, pēc konstrukcijas ļodzīgā virsbūvē... Ja godīgi, gribu tur zviedru dvēseli, lasīt turbodvēseli, jo tā ir gana jaudīga un attiecīgi arī vieglāka. Vienkāršāk runājot ir kā, gribu to GM mēslu izmest, BET pāšlaik ievācu informāciju, vai tas ir maz tā vērts un fiziski izdarāms... Ja var nopirkt sistu donoru un tas ir izdarāms, tad ir skaidrs, ka jāsāk skrūvēt, bet ja tur ir problēmas ar bloku savstārpējo darbību un cītām figņām, tad skaidrs, ka tā doma tiks atmesta un ielikts tas pats 2.5 V6, vai 3.2V6.ziedoniz wrote:Chill out :) Bez spama nekad nevar :)fancy wrote:Klau, bez spama var?
Nebūs nekāds projektu auto, vienkārši ir velme uz vasaru savest kārtībā kabrīti pa garajiem ziemas vakariem, tapēc vēršos pie Jums pēc informācijas
Vai drīkst uzdot konkrētu jautājumu? Kāds ir galvenais pamatprincips, savedot kārtībā motoru? Cena, vienkāršība, ekskluzivitāte, inovācija, jauda? Jo tad arī varēs konkrētāk, bez spama dot atbildes :)
Saab nē, Opel jāandrisem wrote:SAAB bija 3.2L V6 ?
Vainu Tev tā mašīna patīk, vainu tas ir "GM mēsls ko izmest".
Liekas nesaproti ko gribi. Fiziski viss ir izdarāms. Un ja Tev tas auto tiešām patīk, nevis domā nopelnīt uz to, tad nesauktu par mēslu utt.
Ko Tu gribi no tā auto ?
Nav jau nemaz tik nereāli :laugh:elmo wrote:Nu ja taisa projektu auto, tad jātaisa elektromobīli!:laugh:
Ir jēga būvēt Saabu ar turbo motoru. Mans ieteikums tev ir - ja vari pacelt, meklē 900ng/9-3og donoru ar 2.0T motoru (es jau nečakarētos un ieliktu manuālo kārbu arī :P ), bliez augšā topiku foruma projektu sadaļā un tici man - daudzas lietas pašas nokārtosies, ja vien tu vēlēsies, lai tev palīdz ;)fancy wrote:dr''ikst, drīkst... Ja teiktu, ka jauda, iebrauktu auzās, cik nu to jaudu var bāzt priekšpiedziņā, pēc konstrukcijas ļodzīgā virsbūvē... Ja godīgi, gribu tur zviedru dvēseli, lasīt turbodvēseli, jo tā ir gana jaudīga un attiecīgi arī vieglāka. Vienkāršāk runājot ir kā, gribu to GM mēslu izmest, BET pāšlaik ievācu informāciju, vai tas ir maz tā vērts un fiziski izdarāms... Ja var nopirkt sistu donoru un tas ir izdarāms, tad ir skaidrs, ka jāsāk skrūvēt, bet ja tur ir problēmas ar bloku savstārpējo darbību un cītām figņām, tad skaidrs, ka tā doma tiks atmesta un ielikts tas pats 2.5 V6, vai 3.2V6.
Izpūtēja daļa vēl būtu mazsvarīgākā...Zinitis wrote:Elektronika bus savienojama,ja liksi 2.3T.
Bet ar savienojamibu ir jasaprot 90% vadu nomainu motortelpa ar velaku pieslegsanu masinas parejiem blokiem.Bet ar pliku 9k donoru bus par maz,jo atskiras kolektori un ......
Ja baidies par immo,tad ieteikums- mekle vadibas bloku bez immo funkcijas un viss aizies.
Vienigi nav 100% parliecibas kas bus ar karbas vadibu,iespejams tai ari nak cits vadibas bloks(iet runa par tomatu)
Ja teme uz jaudu,tad vajag 900 donoru ar turbo motoru prieks provodkas,izputeja,kolektoriem un parejam detalam kuras nesakritis...
Bet motoru no 9k,bet komplektacija kura vajadziga,ir jaskatas no donora stavokla...
Ideāli jau būtu atrast tādu donoru, bet domāju, ka viņi ir daudz retāki un dārgāki par 9000ajiem donoriem.ziedoniz wrote:Ir jēga būvēt Saabu ar turbo motoru. Mans ieteikums tev ir - ja vari pacelt, meklē 900ng/9-3og donoru ar 2.0T motoru (es jau nečakarētos un ieliktu manuālo kārbu arī :P ), bliez augšā topiku foruma projektu sadaļā un tici man - daudzas lietas pašas nokārtosies, ja vien tu vēlēsies, lai tev palīdz ;)fancy wrote:dr''ikst, drīkst... Ja teiktu, ka jauda, iebrauktu auzās, cik nu to jaudu var bāzt priekšpiedziņā, pēc konstrukcijas ļodzīgā virsbūvē... Ja godīgi, gribu tur zviedru dvēseli, lasīt turbodvēseli, jo tā ir gana jaudīga un attiecīgi arī vieglāka. Vienkāršāk runājot ir kā, gribu to GM mēslu izmest, BET pāšlaik ievācu informāciju, vai tas ir maz tā vērts un fiziski izdarāms... Ja var nopirkt sistu donoru un tas ir izdarāms, tad ir skaidrs, ka jāsāk skrūvēt, bet ja tur ir problēmas ar bloku savstārpējo darbību un cītām figņām, tad skaidrs, ka tā doma tiks atmesta un ielikts tas pats 2.5 V6, vai 3.2V6.
ja sekosi ABS devēja vadam, tad pēc nepilna metra būs arī savienojums. Vari mērīt arī ABS bloka ieejas štekerī.vasils wrote:Kur saab 9000 ng abs sisteemai ir vieta, kur var izmeeriit pretestiibu, respektiivi vai var noteikt maajas apstaaklos kursh no abs ritenu sensoriem nedarbojas?B) paldies.