• vai verts celt? - Page 4
Page 4 of 4

Re:vai verts celt?

Posted: Thu Aug 26, 2010 2:35 pm
by elmo
Nu ja taisa projektu auto, tad jātaisa elektromobīli!:laugh:

Re:vai verts celt?

Posted: Thu Aug 26, 2010 3:18 pm
by fancy
Klau, bez spama var?
Nebūs nekāds projektu auto, vienkārši ir velme uz vasaru savest kārtībā kabrīti pa garajiem ziemas vakariem, tapēc vēršos pie Jums pēc informācijas

Re:vai verts celt?

Posted: Thu Aug 26, 2010 11:41 pm
by Nauris_t16
fancy wrote:Klau, bez spama var?
Nebūs nekāds projektu auto, vienkārši ir velme uz vasaru savest kārtībā kabrīti pa garajiem ziemas vakariem, tapēc vēršos pie Jums pēc informācijas
Chill out :) Bez spama nekad nevar :)

Vai drīkst uzdot konkrētu jautājumu? Kāds ir galvenais pamatprincips, savedot kārtībā motoru? Cena, vienkāršība, ekskluzivitāte, inovācija, jauda? Jo tad arī varēs konkrētāk, bez spama dot atbildes :)

Re:vai verts celt?

Posted: Fri Aug 27, 2010 12:49 am
by fancy
ziedoniz wrote:
fancy wrote:Klau, bez spama var?
Nebūs nekāds projektu auto, vienkārši ir velme uz vasaru savest kārtībā kabrīti pa garajiem ziemas vakariem, tapēc vēršos pie Jums pēc informācijas
Chill out :) Bez spama nekad nevar :)

Vai drīkst uzdot konkrētu jautājumu? Kāds ir galvenais pamatprincips, savedot kārtībā motoru? Cena, vienkāršība, ekskluzivitāte, inovācija, jauda? Jo tad arī varēs konkrētāk, bez spama dot atbildes :)
dr''ikst, drīkst... Ja teiktu, ka jauda, iebrauktu auzās, cik nu to jaudu var bāzt priekšpiedziņā, pēc konstrukcijas ļodzīgā virsbūvē... Ja godīgi, gribu tur zviedru dvēseli, lasīt turbodvēseli, jo tā ir gana jaudīga un attiecīgi arī vieglāka. Vienkāršāk runājot ir kā, gribu to GM mēslu izmest, BET pāšlaik ievācu informāciju, vai tas ir maz tā vērts un fiziski izdarāms... Ja var nopirkt sistu donoru un tas ir izdarāms, tad ir skaidrs, ka jāsāk skrūvēt, bet ja tur ir problēmas ar bloku savstārpējo darbību un cītām figņām, tad skaidrs, ka tā doma tiks atmesta un ielikts tas pats 2.5 V6, vai 3.2V6.

Re:vai verts celt?

Posted: Fri Aug 27, 2010 1:54 am
by andrisem
SAAB bija 3.2L V6 ?

Vainu Tev tā mašīna patīk, vainu tas ir "GM mēsls ko izmest".

Liekas nesaproti ko gribi. Fiziski viss ir izdarāms. Un ja Tev tas auto tiešām patīk, nevis domā nopelnīt uz to, tad nesauktu par mēslu utt.

Ko Tu gribi no tā auto ?

Re:vai verts celt?

Posted: Fri Aug 27, 2010 6:01 am
by fancy
andrisem wrote:SAAB bija 3.2L V6 ?

Vainu Tev tā mašīna patīk, vainu tas ir "GM mēsls ko izmest".

Liekas nesaproti ko gribi. Fiziski viss ir izdarāms. Un ja Tev tas auto tiešām patīk, nevis domā nopelnīt uz to, tad nesauktu par mēslu utt.

Ko Tu gribi no tā auto ?
Saab nē, Opel jā
fiziski varētu arī no Kamaz ielikt, bet ne par to iet runa, iepriekšējā postā uzrakstīju, par elektroniku, ko neviens pa 4ām piespamotām lapām nav tā arī pateicis :laugh:
Nopelnīt, mainot dzinēju automašīnai, kuras vērtība ir 1000-1500Ls? Skrūvēju sev, ka jau minēju, vasarai
p.s. mēsls tapēc, ka jaudas/svara attiecība suck un ir kaprīza dzeses sistēma, bet par to cits stāsts

Re:vai verts celt?

Posted: Fri Aug 27, 2010 7:59 am
by zinitis
Elektronika bus savienojama,ja liksi 2.3T.
Bet ar savienojamibu ir jasaprot 90% vadu nomainu motortelpa ar velaku pieslegsanu masinas parejiem blokiem.Bet ar pliku 9k donoru bus par maz,jo atskiras kolektori un ......
Ja baidies par immo,tad ieteikums- mekle vadibas bloku bez immo funkcijas un viss aizies.
Vienigi nav 100% parliecibas kas bus ar karbas vadibu,iespejams tai ari nak cits vadibas bloks(iet runa par tomatu)
Ja teme uz jaudu,tad vajag 900 donoru ar turbo motoru prieks provodkas,izputeja,kolektoriem un parejam detalam kuras nesakritis...
Bet motoru no 9k,bet komplektacija kura vajadziga,ir jaskatas no donora stavokla...

Re:vai verts celt?

Posted: Fri Aug 27, 2010 9:35 am
by HforU
elmo wrote:Nu ja taisa projektu auto, tad jātaisa elektromobīli!:laugh:
Nav jau nemaz tik nereāli :laugh:
http://saabrina.blogspot.com/

Re:vai verts celt?

Posted: Fri Aug 27, 2010 9:59 am
by Nauris_t16
fancy wrote:dr''ikst, drīkst... Ja teiktu, ka jauda, iebrauktu auzās, cik nu to jaudu var bāzt priekšpiedziņā, pēc konstrukcijas ļodzīgā virsbūvē... Ja godīgi, gribu tur zviedru dvēseli, lasīt turbodvēseli, jo tā ir gana jaudīga un attiecīgi arī vieglāka. Vienkāršāk runājot ir kā, gribu to GM mēslu izmest, BET pāšlaik ievācu informāciju, vai tas ir maz tā vērts un fiziski izdarāms... Ja var nopirkt sistu donoru un tas ir izdarāms, tad ir skaidrs, ka jāsāk skrūvēt, bet ja tur ir problēmas ar bloku savstārpējo darbību un cītām figņām, tad skaidrs, ka tā doma tiks atmesta un ielikts tas pats 2.5 V6, vai 3.2V6.
Ir jēga būvēt Saabu ar turbo motoru. Mans ieteikums tev ir - ja vari pacelt, meklē 900ng/9-3og donoru ar 2.0T motoru (es jau nečakarētos un ieliktu manuālo kārbu arī :P ), bliez augšā topiku foruma projektu sadaļā un tici man - daudzas lietas pašas nokārtosies, ja vien tu vēlēsies, lai tev palīdz ;)

Re:vai verts celt?

Posted: Fri Aug 27, 2010 1:18 pm
by fancy
Zinitis wrote:Elektronika bus savienojama,ja liksi 2.3T.
Bet ar savienojamibu ir jasaprot 90% vadu nomainu motortelpa ar velaku pieslegsanu masinas parejiem blokiem.Bet ar pliku 9k donoru bus par maz,jo atskiras kolektori un ......
Ja baidies par immo,tad ieteikums- mekle vadibas bloku bez immo funkcijas un viss aizies.
Vienigi nav 100% parliecibas kas bus ar karbas vadibu,iespejams tai ari nak cits vadibas bloks(iet runa par tomatu)
Ja teme uz jaudu,tad vajag 900 donoru ar turbo motoru prieks provodkas,izputeja,kolektoriem un parejam detalam kuras nesakritis...
Bet motoru no 9k,bet komplektacija kura vajadziga,ir jaskatas no donora stavokla...
Izpūtēja daļa vēl būtu mazsvarīgākā...
Svarīgākais ir tas, vai ieliekot to 2,3t ar visu pravodku, visiem motortelpas iemītniekiem, vadības bloku, vai to bloku būs man kam piejūgt.

Re:vai verts celt?

Posted: Fri Aug 27, 2010 1:21 pm
by fancy
ziedoniz wrote:
fancy wrote:dr''ikst, drīkst... Ja teiktu, ka jauda, iebrauktu auzās, cik nu to jaudu var bāzt priekšpiedziņā, pēc konstrukcijas ļodzīgā virsbūvē... Ja godīgi, gribu tur zviedru dvēseli, lasīt turbodvēseli, jo tā ir gana jaudīga un attiecīgi arī vieglāka. Vienkāršāk runājot ir kā, gribu to GM mēslu izmest, BET pāšlaik ievācu informāciju, vai tas ir maz tā vērts un fiziski izdarāms... Ja var nopirkt sistu donoru un tas ir izdarāms, tad ir skaidrs, ka jāsāk skrūvēt, bet ja tur ir problēmas ar bloku savstārpējo darbību un cītām figņām, tad skaidrs, ka tā doma tiks atmesta un ielikts tas pats 2.5 V6, vai 3.2V6.
Ir jēga būvēt Saabu ar turbo motoru. Mans ieteikums tev ir - ja vari pacelt, meklē 900ng/9-3og donoru ar 2.0T motoru (es jau nečakarētos un ieliktu manuālo kārbu arī :P ), bliez augšā topiku foruma projektu sadaļā un tici man - daudzas lietas pašas nokārtosies, ja vien tu vēlēsies, lai tev palīdz ;)
Ideāli jau būtu atrast tādu donoru, bet domāju, ka viņi ir daudz retāki un dārgāki par 9000ajiem donoriem.
Un tomātu arī labprāt izmestu, jo šaubos vai tā 2.5 V6 motora tomātkārba derētu 2.3t vai 2t...

Re:vai verts celt?

Posted: Fri Aug 27, 2010 4:17 pm
by Arnijs
Ir ejošs 2.0T motors ar visu turbīnu no 900tā, bet TIKAI ejošs. Priekš projekta prasītos pārlasīt, kā arī - nomainīt ķēdi. Ar savietojamību lielas problēmas neredzu (t.sk. ar elektrību), bet nu - savas nianses ir!

Re:vai verts celt?

Posted: Fri Aug 27, 2010 8:25 pm
by vasils
Kur saab 9000 ng abs sisteemai ir vieta, kur var izmeeriit pretestiibu, respektiivi vai var noteikt maajas apstaaklos kursh no abs ritenu sensoriem nedarbojas?B) paldies.

Re:vai verts celt?

Posted: Fri Aug 27, 2010 9:52 pm
by Arnijs
vasils wrote:Kur saab 9000 ng abs sisteemai ir vieta, kur var izmeeriit pretestiibu, respektiivi vai var noteikt maajas apstaaklos kursh no abs ritenu sensoriem nedarbojas?B) paldies.
ja sekosi ABS devēja vadam, tad pēc nepilna metra būs arī savienojums. Vari mērīt arī ABS bloka ieejas štekerī.