vai verts celt?
vai verts celt?
subjekts saab 900 kabriolets 95'.
motors izmetams,stavoklis ari visai bedigs,ir verts celt?
motors izmetams,stavoklis ari visai bedigs,ir verts celt?
Re:vai verts celt?
cik tas vareetu izmaksaat?
un ja vinam bija 2.5 motors,tad kads deretu ta vieta?
un ja vinam bija 2.5 motors,tad kads deretu ta vieta?
Re:vai verts celt?
ne nav, vieglāk nopirkt citu vietā.Nav jau nekāds retums un antīkais auto.
Re:vai verts celt?
Ja ta smuki velies, tad ar kadiem eur10K vajadzetu rekinaties. Restauracijas projektiem izmaksu griestu nav.fancy wrote:cik tas vareetu izmaksaat?
un ja vinam bija 2.5 motors,tad kads deretu ta vieta?
Ja tev vajadzigs tikai kabriolets, tad labak noper citu.
Re:vai verts celt?
Ja ta smuki velies, tad ar kadiem eur10K vajadzetu rekinaties. [/quote]
nu moins! :blink:
skaidrs,paldies...
nu moins! :blink:
skaidrs,paldies...
Re:vai verts celt?
cik tad tu gribeeji paaris simti? :D labs salons vien ap 1.5k maksaas
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re:vai verts celt?
Krasosana ari uz kadu 1K LVL, motors kadi 1-2K LVL, ritosa, elektriba, iespejams jauns jumts utt.
Parasti, kad "cel augsa" taisa kaut ko "krutaku" neka originala bija. Ka minimums uzliek smukakus ripulus un sporta gaisa filtru.
Ta tas izmaksas salasas.
Parasti, kad "cel augsa" taisa kaut ko "krutaku" neka originala bija. Ka minimums uzliek smukakus ripulus un sporta gaisa filtru.
Ta tas izmaksas salasas.
Re:vai verts celt?
Minētajā subjektā tika tomēr ieguldīts piķis, atremontēts, bet rezultātā sanāca biezpiens bloka apakšā...;)
Par cik ziema ir gara, tad radās jautājums, no kā var iekrāmēt tajā bundžā motoru? vai tomēr labāk nodot tolmetā?
Par cik ziema ir gara, tad radās jautājums, no kā var iekrāmēt tajā bundžā motoru? vai tomēr labāk nodot tolmetā?
Re:vai verts celt?
ZingZeng wrote:Krasosana ari uz kadu 1K LVL, motors kadi 1-2K LVL, ritosa, elektriba, iespejams jauns jumts utt.
Parasti, kad "cel augsa" taisa kaut ko "krutaku" neka originala bija. Ka minimums uzliek smukakus ripulus un sporta gaisa filtru.
Ta tas izmaksas salasas.
:woohoo: :woohoo: :woohoo: :laugh: :laugh:
Re:vai verts celt?
fancy wrote:Minētajā subjektā tika tomēr ieguldīts piķis, atremontēts, bet rezultātā sanāca biezpiens bloka apakšā...;)
Par cik ziema ir gara, tad radās jautājums, no kā var iekrāmēt tajā bundžā motoru? vai tomēr labāk nodot tolmetā?
Nodot Tolmetam pēc piķa ieguldīšanas? :huh:
Vajadzētu tak šrotā atrast kādu motoru no 900NG vai 9-3og :huh:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:vai verts celt?
Ko nirgajies ??????vidvuds wrote:ZingZeng wrote:Krasosana ari uz kadu 1K LVL, motors kadi 1-2K LVL, ritosa, elektriba, iespejams jauns jumts utt.
Parasti, kad "cel augsa" taisa kaut ko "krutaku" neka originala bija. Ka minimums uzliek smukakus ripulus un sporta gaisa filtru.
Ta tas izmaksas salasas.
:woohoo: :woohoo: :woohoo: :laugh: :laugh:
Tas ir visu tuneru minimum apgreids :evil:
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re:vai verts celt?
Man jau skiet, ka sākums parasti ir ar fart mufler uzstādīšanu.ZingZeng wrote:Ko nirgajies ??????vidvuds wrote:ZingZeng wrote:Krasosana ari uz kadu 1K LVL, motors kadi 1-2K LVL, ritosa, elektriba, iespejams jauns jumts utt.
Parasti, kad "cel augsa" taisa kaut ko "krutaku" neka originala bija. Ka minimums uzliek smukakus ripulus un sporta gaisa filtru.
Ta tas izmaksas salasas.
:woohoo: :woohoo: :woohoo: :laugh: :laugh:
Tas ir visu tuneru minimum apgreids :evil:
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
Re:vai verts celt?
Ka nu kuram. Es personigi saku ar Momo sturi :)
Re:vai verts celt?
nu es ar sporta apaviem, parasti kaut ko no adidas :PZingZeng wrote:Ka nu kuram. Es personigi saku ar Momo sturi :)