bet Tev jau nav 70-to gadu mocis :Dmixeris wrote:Man ir mocis 2T, bet nu tas tā :)
Domāju, ka reāli tev var tikai Normunds atbildēt kā šķiet vienīgais 2T Saab īpašnieks Latvijā :)
96 nedaudz subjektīvi, varbūt, un kamdēļ ne !
Re:96 nedaudz subjektīvi, varbūt, un kamdēļ ne !
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:96 nedaudz subjektīvi, varbūt, un kamdēļ ne !
mopēds nekad nav bijis ...
būtu interesanti izbraukt līkumu ar 2T SAABu, lai saprastu, kas tas ir.
būtu interesanti izbraukt līkumu ar 2T SAABu, lai saprastu, kas tas ir.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:96 nedaudz subjektīvi, varbūt, un kamdēļ ne !
Man ir 60o gadu 2T mocis, divu nedeelj laikaa paraadiisies pilseetas satiksmee, tad arii vareeshu sniegt kaadu komentu pat to cik gruuti ar vinju ir paarvietoties. Teh specifikaacijaa ir uzraadiits, ka no 0-100 (ja paveicaas) ieskrienas 20-30sec :woohoo:Arnijs wrote:bet Tev jau nav 70-to gadu mocis :Dmixeris wrote:Man ir mocis 2T, bet nu tas tā :)
Domāju, ka reāli tev var tikai Normunds atbildēt kā šķiet vienīgais 2T Saab īpašnieks Latvijā :)
SAAB 9-5 TiD Estate '08 Hirsch Performance no Swirl, no DPF, no EGR
Re:96 nedaudz subjektīvi, varbūt, un kamdēļ ne !
Bet runa jau nav par moci! Bet gan par 2T Saabu. Ar 3 cilindru motoru :)
Re:96 nedaudz subjektīvi, varbūt, un kamdēļ ne !
Tādam būs jālej klāt eļļa un svina piedeva pie 76-tā benzīna ;) Ja vispār 76-to vēl LV var dabūt :huh:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:96 nedaudz subjektīvi, varbūt, un kamdēļ ne !
Cik zinu, tad Normunds lej klāt saviem 96 kaut kādas piedevas pie 98 benzīna.lawyer wrote:Tādam būs jālej klāt eļļa un svina piedeva pie 76-tā benzīna ;) Ja vispār 76-to vēl LV var dabūt :huh:
Toyota RAV4, LPG&Kellys Lagon
Re:96 nedaudz subjektīvi, varbūt, un kamdēļ ne !
Normunds lej klāt piedeva saviem sporta 96 V4 piedevas pie 98.
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:96 nedaudz subjektīvi, varbūt, un kamdēļ ne !
Svina piedeva ir normāli vajadzīga jebkuram no "vecajiem" motoriem, līdz kādam 80.gadu sākumam, kad sāka pielietot bezsvina benzīnu. Man 900, piemēram, ir uzrakstiņš, ka obligāti jālej bezsvina degviela.
Ja jebkuram V4 nelieto svina piedevu, izdeg vārsti. Sporta motoram tas var būt diezgan fatāli arī pa kādiem 20k km.
Uzskates materiāls, izdedzis gan vārsts, gan sēža neregulāri lietojot svina piedevu pa ~50k km V4+ motoram.
Un jā, takterim pie bākas korķa karājas birka, kas norāda degvielas un eļļas attiecību. Bet Saabiem kā tā nekad nav bijusi vajadzīga extra sūdīgā degviela, ja nemaldos, tas pats 98RON. Nav jau padomju autobūves brīnums. Atceros, ka bija 1970.gada Volvo 164, tam pēc papīriem vajadzēja 99RON, Saab 99 nepieciešams ir 97RON. Skandināvija takš :P
P.S. sporta motoriem ir arī gāzti klāt oktāna būsteri, bet to naudu labāk ieguldīt citās detaļās, būs lielāka jēga.
Ja jebkuram V4 nelieto svina piedevu, izdeg vārsti. Sporta motoram tas var būt diezgan fatāli arī pa kādiem 20k km.
Uzskates materiāls, izdedzis gan vārsts, gan sēža neregulāri lietojot svina piedevu pa ~50k km V4+ motoram.
Un jā, takterim pie bākas korķa karājas birka, kas norāda degvielas un eļļas attiecību. Bet Saabiem kā tā nekad nav bijusi vajadzīga extra sūdīgā degviela, ja nemaldos, tas pats 98RON. Nav jau padomju autobūves brīnums. Atceros, ka bija 1970.gada Volvo 164, tam pēc papīriem vajadzēja 99RON, Saab 99 nepieciešams ir 97RON. Skandināvija takš :P
P.S. sporta motoriem ir arī gāzti klāt oktāna būsteri, bet to naudu labāk ieguldīt citās detaļās, būs lielāka jēga.
900aero clubsport #8
Re:96 nedaudz subjektīvi, varbūt, un kamdēļ ne !
Atgriežoties pie 2-taktera tēmas. B)
Iespējams, ka kāds domā, ka ar tiem ir līdzīgi kā ar skūteriem. Uzrūcini, palaid dūmus un aizdrauc. Diemžēl patiesībā tik vienkārši viss nafff. Lai brauktu ar SAAB 2-taktu motoru ikdienā ir jābūt absolūtajam fanātiķim. Visgrūtāk šie modeļi jūtas uz Latvijas ātrgaitas šosejām un protams pilsētās. Paātrinājums neļauj droši pieveikt lielceļa garos kuģus. Tehniskās ekspluatācijas nianšu ir daudz, kā piemēram ir tas, ka nedrīkst aizmirst par daudzu mezglu savlaicīgu piespiedu eļļošanu, ko 4-taktu motoros veic parasta motoreļļa. 2-taktam karteris ir sauss un daudzie rotējošie agregāti tiek eļļoti sasmērējot tos ar smēres šprici. Arī motorbremzes šiem modeļiem nav. Lietus un ūdens peļķes viegli var šo modeli apstādināt dēļ pārtraucēj-sadalītāja novietojuma.
Plusi + :)
fantastiska dūmu strēmele aiz izpūtēja
īsts piedzīvojums izbraucot
pareizi izvēloties maršrutu, bauda no brauciena ilgam laikam !
Viss kas vajadzīgs ir vēlme, vieta, nedaudz saproatne un instrumenti apkopēm.
Iespējams, ka kāds domā, ka ar tiem ir līdzīgi kā ar skūteriem. Uzrūcini, palaid dūmus un aizdrauc. Diemžēl patiesībā tik vienkārši viss nafff. Lai brauktu ar SAAB 2-taktu motoru ikdienā ir jābūt absolūtajam fanātiķim. Visgrūtāk šie modeļi jūtas uz Latvijas ātrgaitas šosejām un protams pilsētās. Paātrinājums neļauj droši pieveikt lielceļa garos kuģus. Tehniskās ekspluatācijas nianšu ir daudz, kā piemēram ir tas, ka nedrīkst aizmirst par daudzu mezglu savlaicīgu piespiedu eļļošanu, ko 4-taktu motoros veic parasta motoreļļa. 2-taktam karteris ir sauss un daudzie rotējošie agregāti tiek eļļoti sasmērējot tos ar smēres šprici. Arī motorbremzes šiem modeļiem nav. Lietus un ūdens peļķes viegli var šo modeli apstādināt dēļ pārtraucēj-sadalītāja novietojuma.
Plusi + :)
fantastiska dūmu strēmele aiz izpūtēja
īsts piedzīvojums izbraucot
pareizi izvēloties maršrutu, bauda no brauciena ilgam laikam !
Viss kas vajadzīgs ir vēlme, vieta, nedaudz saproatne un instrumenti apkopēm.
Re:96 nedaudz subjektīvi, varbūt, un kamdēļ ne !
mixeris wrote:Normunds lej klāt piedeva saviem sporta 96 V4 piedevas pie 98.
Skandināvijā šādas svina aizvietotāja piedevas ir pašparsevisaprotama lieta un ne tikai vasaras sezonās vien.
Tas viss tikai pamatā izplūdes vārstu aizsardzībai .
Re:96 nedaudz subjektīvi, varbūt, un kamdēļ ne !
Varbūt vietējie 96 pazinēji ir lietas kursā par šo? http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... bgofn.html Varētu jau gan arī nebūt, ņemot vērā, cik ilgi aparāts stāvējis garāžā. Taisni vai uznāca baigā vēlme aizskriet aplūrēt.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re:96 nedaudz subjektīvi, varbūt, un kamdēļ ne !
Atminos, ka 90.gadu sākumos Valmierā redzēju sarkanu 96-to Vaidavas ielā, bet ja atmiņa man neviļ, tad tas bija 1977. modeļgads. Pēc bildes šis pilnībā varētu būt 1971.
Njāāā, cik vēl tādu klasisko SAABu, kas nefigurē CSDD reģistros vēl sastopami šķūnīšos ;)
Njāāā, cik vēl tādu klasisko SAABu, kas nefigurē CSDD reģistros vēl sastopami šķūnīšos ;)
Re:96 nedaudz subjektīvi, varbūt, un kamdēļ ne !
Šis te tiešām ir 1971.g. Vismaz tāds cipars figurēja teh.pasē. Bet pati mašīna itkā esot atceļojusi no Rīgas, kur tā kādam onkam nostāvējusi garāžā.Normunds wrote:Atminos, ka 90.gadu sākumos Valmierā redzēju sarkanu 96-to Vaidavas ielā, bet ja atmiņa man neviļ, tad tas bija 1977. modeļgads. Pēc bildes šis pilnībā varētu būt 1971.
Njāāā, cik vēl tādu klasisko SAABu, kas nefigurē CSDD reģistros vēl sastopami šķūnīšos ;)
9-5
Re:96 nedaudz subjektīvi, varbūt, un kamdēļ ne !
Hei,
vai šis neinteresē kādu no 96.to īpašniekiem?
I'm about to list a two barrel manifold for a V4, and 2 Weber progressive carbs, 28/36 DCD 23, on eBay. One of the Webers has a 4½ by 7¾ chrome filter without an element (it disintegrated) but I've seen filter elements that would fit on VW Bug sites. The other Weber probably should be rebuilt. A set of gaskets included.
$200 plus shipping for the lot.
galanti
galanti@mac.com
vai šis neinteresē kādu no 96.to īpašniekiem?
I'm about to list a two barrel manifold for a V4, and 2 Weber progressive carbs, 28/36 DCD 23, on eBay. One of the Webers has a 4½ by 7¾ chrome filter without an element (it disintegrated) but I've seen filter elements that would fit on VW Bug sites. The other Weber probably should be rebuilt. A set of gaskets included.
$200 plus shipping for the lot.
galanti
galanti@mac.com
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7