SAAB 900, 1987 iespējamā cena
SAAB 900, 1987 iespējamā cena
Vēlos pārdot savu SAAB 900 un gribu zināt aptuveno cenu.
1987. gada modelis ar manuālo kārbu. Vēl arvien ar Zviedrijas numurzīmēm, nobraukums 186'000 km, ir rūsas bojājumi virsbūvi, mašīnas apakšā diezgan labā stāvoklī. Lai gan mašīna darbojas pietiekami labi, dzinējam ir nepieciešama apkope. Līdzi nāk arī ziemas riepu komplekts.
1987. gada modelis ar manuālo kārbu. Vēl arvien ar Zviedrijas numurzīmēm, nobraukums 186'000 km, ir rūsas bojājumi virsbūvi, mašīnas apakšā diezgan labā stāvoklī. Lai gan mašīna darbojas pietiekami labi, dzinējam ir nepieciešama apkope. Līdzi nāk arī ziemas riepu komplekts.
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re: SAAB 900, 1987 iespējamā cena
Nav tā pati iekārojamākā komplektācija, ja neskaita diskus. Bez reģistrācijas un TA diez vai kāds vairāk par 500 euro dos.
Runājot par salīdzinoši mazo nobraukumu, ķimerējoties pie sava auto (170k, 89 gads) esmu nonācis pie secinājuma, ka tik vecam auto nobraukums ir salīdzinoši mazsvarīgs rādītājs, jo 30 gadu laikā plastmasas, gumijas un elektrosavienojumi bojājas paši no sevis, it seviški ja auto ir ticis turēts ārā.
Runājot par salīdzinoši mazo nobraukumu, ķimerējoties pie sava auto (170k, 89 gads) esmu nonācis pie secinājuma, ka tik vecam auto nobraukums ir salīdzinoši mazsvarīgs rādītājs, jo 30 gadu laikā plastmasas, gumijas un elektrosavienojumi bojājas paši no sevis, it seviški ja auto ir ticis turēts ārā.
Last edited by defektivais on Thu Apr 18, 2019 2:18 pm, edited 1 time in total.
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re: SAAB 900, 1987 iespējamā cena
Labdien!
- Visneiekārojamākais virsbūves tips (5 durvju hečbeks)
- Salona krāsa, kas ne visiem iet pie sirds, lai gan izskatās daudz maz ok stāvoklī
- Visniķīgākais motors no visiem (B201 8 vārstu ar k-jetronic iešprici)
- Neiet kopā gads ar riteņu diskiem - 1987 ir pēdējais gads ar rokas bremzi uz priekšējiem riteņiem un 4x114,3 disku skrūvjattālumu, no 1988.gada iet rokas bremze uz aizmuguri un 4x108 skrūvjattālums. Uz mašīnas atrodas diski, kādi tika ražoti tikai uz 4x108 un pa lielam ir vienīgā vērtīgā lieta, šo mašīnu jaucot daļās (ja es neesmu pārskatījies un tie patiešām ir saab R15 crosspoke bez vāciņiem)
- Grīda un sliekšņi šiem modeļiem rūsē ļoti reti, pamata problēmas ir ar lonžeroniem, piekares stiprinājumiem un arku apakšējiem stūriem
Pārsimts eiro un pircējs vēl jāpameklē? Ne visas vecas automašīnas ir klasiskas un laba investīcija.
- Visneiekārojamākais virsbūves tips (5 durvju hečbeks)
- Salona krāsa, kas ne visiem iet pie sirds, lai gan izskatās daudz maz ok stāvoklī
- Visniķīgākais motors no visiem (B201 8 vārstu ar k-jetronic iešprici)
- Neiet kopā gads ar riteņu diskiem - 1987 ir pēdējais gads ar rokas bremzi uz priekšējiem riteņiem un 4x114,3 disku skrūvjattālumu, no 1988.gada iet rokas bremze uz aizmuguri un 4x108 skrūvjattālums. Uz mašīnas atrodas diski, kādi tika ražoti tikai uz 4x108 un pa lielam ir vienīgā vērtīgā lieta, šo mašīnu jaucot daļās (ja es neesmu pārskatījies un tie patiešām ir saab R15 crosspoke bez vāciņiem)
- Grīda un sliekšņi šiem modeļiem rūsē ļoti reti, pamata problēmas ir ar lonžeroniem, piekares stiprinājumiem un arku apakšējiem stūriem
Pārsimts eiro un pircējs vēl jāpameklē? Ne visas vecas automašīnas ir klasiskas un laba investīcija.
900aero clubsport #8
Re: SAAB 900, 1987 iespējamā cena
Izskatās, ka Tev ir taisnība par to '88. gadu. Dokumentācijā ir rakstīts, ka mašīna ir ražota 1987. gada 18. novembrī, bet citās vietās ir rakstīts SAAB88. Es vienkārši atsīmēju senāko gadu- nezinu, kā viņi viņus skaitā.
Re: SAAB 900, 1987 iespējamā cena
piekrītu te jau rakstītajam , ka tāda kā tā šobrīd ir , baigo naudu Tev neienesīs
No šīm bildēm jau arī nevar saprast cik smagi skārusi rūsa ...
Taču ja rūsa nav neko pa īstam sabojājusi , ja ir laiks un vēlme pielikt roku un , galvenais , ja ir kur nolikt , tad ir vērts saglabāt jo vairāk un lētāki jau tie auto noteikti nepaliks
No šīm bildēm jau arī nevar saprast cik smagi skārusi rūsa ...
Taču ja rūsa nav neko pa īstam sabojājusi , ja ir laiks un vēlme pielikt roku un , galvenais , ja ir kur nolikt , tad ir vērts saglabāt jo vairāk un lētāki jau tie auto noteikti nepaliks
Re: SAAB 900, 1987 iespējamā cena
Gadu un mēnesi, kad auto uzražots, vari palūkot "SAAB VIN decoder" (google). Grūti iedomāties, ka kāds būtu dikti ņēmies un pre-86 bremžu sistēmu mainījis uz jaunāku, bet nekad nevar zināt
Cik nojaušu, ilgi stāvējis šķūnī - nav zaļs aplikums, bet galvas Alu vāks oksidējies, arī izplūdes kolektors škiet, papuvis un tad jau viss, kas aiz tā, arīdzan.
Bildēs neredz motora pārsega gala stūrus un pr. durvju ailes. Tas, ko var pamanīt - korozija durvīm pa perimetru un uz aizmugurējām arkām arī. Baidos, ka tas nav tikai virspusēji. Priekšas šķērsbomis manāmi aprūsējis - tātad arī, visticamāk, radiators -> ceļu sāls :(.
Pr., bamperis apmuļļāts - bez dek. uzlikām - savulaik stumts ne tikai sniegs. Derētu arī bildes no griestu seguma.
Atļaušos mazliet papildināt Nauri: "Ja K-Jetronic nav pagalam nobeigts, tad var cerēt, ka vāģis vēl kādu mazu brīdi itin omulīgi ripos, bez ambīcijām uz trakulīgu braukšanu (t.i., ja tic nobraukumam)." Diemžēl nav ātra veida, kā viennozīmīgi pateikt kādā kondīcijā degvielas sistēma - jāskatās darbībā. Nokauts K-Jetronic = vienas vienīgas galvassāpes, bez lētām risinājuma iespējām.
Godīga cena, tā kā ir, nebūs vairāk par 1K. Salīdzinājumam, palūko šamos iekš mobile.de
Cik nojaušu, ilgi stāvējis šķūnī - nav zaļs aplikums, bet galvas Alu vāks oksidējies, arī izplūdes kolektors škiet, papuvis un tad jau viss, kas aiz tā, arīdzan.
Bildēs neredz motora pārsega gala stūrus un pr. durvju ailes. Tas, ko var pamanīt - korozija durvīm pa perimetru un uz aizmugurējām arkām arī. Baidos, ka tas nav tikai virspusēji. Priekšas šķērsbomis manāmi aprūsējis - tātad arī, visticamāk, radiators -> ceļu sāls :(.
Pr., bamperis apmuļļāts - bez dek. uzlikām - savulaik stumts ne tikai sniegs. Derētu arī bildes no griestu seguma.
Atļaušos mazliet papildināt Nauri: "Ja K-Jetronic nav pagalam nobeigts, tad var cerēt, ka vāģis vēl kādu mazu brīdi itin omulīgi ripos, bez ambīcijām uz trakulīgu braukšanu (t.i., ja tic nobraukumam)." Diemžēl nav ātra veida, kā viennozīmīgi pateikt kādā kondīcijā degvielas sistēma - jāskatās darbībā. Nokauts K-Jetronic = vienas vienīgas galvassāpes, bez lētām risinājuma iespējām.
Godīga cena, tā kā ir, nebūs vairāk par 1K. Salīdzinājumam, palūko šamos iekš mobile.de
Re: SAAB 900, 1987 iespējamā cena
Vai kāds var pastāstīt, cik daudz varētu prasīt par šī SAABa diskiem? Ja jau tā tiešām ir vienīgā vērtība, es gribētu zināt tās aptuveno cenu.
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re: SAAB 900, 1987 iespējamā cena
Iesākumā ir jāsaprot kādā stāvoklī ir diski un vai ir vāciņi.
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
Re: SAAB 900, 1987 iespējamā cena
Diski ir labā stāvoklī, bet vāciņu gan nav.
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re: SAAB 900, 1987 iespējamā cena
Reāli? 100 max.
Labi R15 crosspoke ar vāciņiem pavasarī - 200?
Labi R15 crosspoke ar vāciņiem pavasarī - 200?
900aero clubsport #8
Re: SAAB 900, 1987 iespējamā cena
Tu domā 100 € par visiem četriem diskiem?
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re: SAAB 900, 1987 iespējamā cena
Tas ja nav jākrāso
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re: SAAB 900, 1987 iespējamā cena
Man pat grūti iedomāties, kuri Saab diski un kādā stāvoklī esoši varētu maksāt 100 euro gabalā. Nesaku, ka nereāli, bet tad tiešām labi (ja ne sterili) un reti.
Es gan arī 9k tirgū esmu manījis, ka kāds savus ne pirmā svaiguma Aero un Super Aero mēģina pa 300 vai pat 400 nogrūst, taču tas nenozīmē, ka par tik arī beigās tiek notirgoti.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: SAAB 900, 1987 iespējamā cena
Saab diski - veci, apskrambāti, netīri un neizteiksmīgi, bet reti - Saab 5x170 futbolbumbas - 160 e/gabalā. Septembra cena Eiropā.