Kas jauns redzēts mūsu Republikā?


lablaiks
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 384
Joined: Tue Jan 15, 2008 2:18 am
Location: Lapmeþciems.

Re:Kas jauns redzēts mūsu Republikā?

Post by lablaiks »

Mr Pink Eyes wrote:donald dax, turbo šuatriņa SAAB 900 OG ir tikai HOT motoriem. LPT ir bez turbo šautriņas, bez APC un bez intercooler.

Esmu izbraucis ar rakstā par vareno pīli fotogrāfijā redzamo 900 lpt sedanu. Iet viņš labi, labāk par manu 2.1i, bet sliktāk par HOT. Tapēc, jau lablaiks mani ķircina, jo savā laikā man bija 900 og ar lielo T :huh:

P.S. Izskatās, ka esi uz pareizā ceļa ;)
Esmu izbraucis ar leģendāro SPG, kurš ir krutāks par aero, un tad uzreiz pārsēdos savā LPT un arī atvilku....un nejutu ,ka būtu baigā atšķirība starp HOT un neHOT, tāpēc man šie gr stāsti par lielo TURBĪNU milzu atšķirībām un iespiešanām krēslā izraisa smīnu.
Un nebija tā ka SPG kaut kas nestrādāja, tāpat mani nepārliecināja kādu laiku pirms tam vizināšana ar 900 OG aero.
Manuprāt lpt ir vairāk priekšrocību.
Un vēl es salīdzinu tikai SAAB 900 OG, par pārējiem neiet runa.
Ja kas riktīgi ieliek krēslā tad tas ir audi RS, un bez visas turbīnas ,bet tā jau ir mūsdienu mašīna un nav saabs
User avatar
donalds_dax
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 100
Joined: Mon Mar 03, 2008 8:43 am

Re:Kas jauns redzēts mūsu Republikā?

Post by donalds_dax »

lablaiks wrote:ja automobilim nav virsu rakstīts lieliem burtiem pāri haubei TURBO ,tas vēl nenozīmē ka tās tur nav.
Zemspiediena turbinas 900 OG nav turbo datčika, bet var pateikt pēc burta S neskatoties zem pārsega,ka tas ir LPT.Protams nav izslēgts ,ka kāds to burtu ir tāpat uzlīmējis kā parasti bembisti līmē M.
Bremžu disku var nomainīt.Bet nu tāpat pirms pirkšanas vajadzētu jau rūpīgi papētīt arī citus mezglus.Šis visa runāšana par mašīnu sāk atgādināt spriedumus par manu patreizējo auto, laikā kad tas tika tirgots,arī bija visādi gudrinieki ,kuriem viena tante teica ,ka tas tai mašīnai ir slikti utt.Tāpat Eida auto visādi tika nolikts, kad tas vēl stāvēja placī...un gan es ,gan eidis vēl brauc ar šīm "ne visai labajām" mašinām jau 2 gadus .
Protams nevar gaidīt ka šīs mašīnas neprasīs investīcijas ekspluatācijas laikā, kā nekā automobīļiem ir jau 15 gadi un noskrējieni arī nav mazie.
tencinu tencinu, ļoti vērtīgi patiesi.
User avatar
eidis
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 268
Joined: Thu Aug 30, 2007 4:58 am
Location: Rîga

Re:Kas jauns redzēts mūsu Republikā?

Post by eidis »

lablaiks wrote:ja automobilim nav virsu rakstīts lieliem burtiem pāri haubei TURBO ,tas vēl nenozīmē ka tās tur nav.
Zemspiediena turbinas 900 OG nav turbo datčika, bet var pateikt pēc burta S neskatoties zem pārsega,ka tas ir LPT.Protams nav izslēgts ,ka kāds to burtu ir tāpat uzlīmējis kā parasti bembisti līmē M.
Bremžu disku var nomainīt.Bet nu tāpat pirms pirkšanas vajadzētu jau rūpīgi papētīt arī citus mezglus.Šis visa runāšana par mašīnu sāk atgādināt spriedumus par manu patreizējo auto, laikā kad tas tika tirgots,arī bija visādi gudrinieki ,kuriem viena tante teica ,ka tas tai mašīnai ir slikti utt.Tāpat Eida auto visādi tika nolikts, kad tas vēl stāvēja placī...un gan es ,gan eidis vēl brauc ar šīm "ne visai labajām" mašinām jau 2 gadus .
Protams nevar gaidīt ka šīs mašīnas neprasīs investīcijas ekspluatācijas laikā, kā nekā automobīļiem ir jau 15 gadi un noskrējieni arī nav mazie.

vo - vo!!!! pilnīg piekrītu! ;)
User avatar
mrpinkeyes
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1406
Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
Location: Sigulda
Contact:

Re:Kas jauns redzēts mūsu Republikā?

Post by mrpinkeyes »

Esmu šodien īpaši jūtīgs (vai jutīgs kā tur bija?), tapēc Mārtiņ nevajag mani apvainot, ka es te kaut ko spriedelēju vai nolieku. Pārējie, manuprāt arī to nedara?!

Es gan atceros vienu Lapmežcienam,a saabistu, kas nolika bd_mf sarkano lpt, un tas točna nebija smuki.


Par to salīdzināšanu, nezinu varbūt manam 900 2.0T 8V 155zs bija uzlikta jauna turbīna vai kā, bet viņš gāja labāk par tāda paša gada 9000 2.0T 16V ar 175ZS, to atzina arī tā 9k īpašnieks. Tas 9k nebija slikts, bizenājs ar to brauca vēlāk iauto rallijos.
saab 9-5 Aero Wagon 2006
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
lablaiks
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 384
Joined: Tue Jan 15, 2008 2:18 am
Location: Lapmeþciems.

Re:Kas jauns redzēts mūsu Republikā?

Post by lablaiks »

Mr Pink Eyes wrote:Esmu šodien īpaši jūtīgs (vai jutīgs kā tur bija?), tapēc Mārtiņ nevajag mani apvainot, ka es te kaut ko spriedelēju vai nolieku. Pārējie, manuprāt arī to nedara?!

Es gan atceros vienu Lapmežcienam,a saabistu, kas nolika bd_mf sarkano lpt, un tas točna nebija smuki.


Par to salīdzināšanu, nezinu varbūt manam 900 2.0T 8V 155zs bija uzlikta jauna turbīna vai kā, bet viņš gāja labāk par tāda paša gada 9000 2.0T 16V ar 175ZS, to atzina arī tā 9k īpašnieks. Tas 9k nebija slikts, bizenājs ar to brauca vēlāk iauto rallijos.
Vai tad Tevi kāds apvaino??,bet ja apvainojies, tad nu dari tā, Tev vienkārši populāri paskaidro, ka par lietotām mašīnām plačos neko nevar zināt un neko nevar konkrēti pateikt, tā ir loterija un viss, un jārēķinās ka investēt nāksies.


Par Bada sarkano saabu, ko viņš tirgoja pirms kura tur laika...ja džeks par 15 gadus vecu ikdienas mašīnu ar puvušām durvīm un metinātiem lonžeroniem prasīja ,es vairs neatceros kādu summu precīzi bet tie bija vai 3 vai 4k eur,tad nu...Tikai tāpēc ka tas ir saabs???Netieši zinu cilvēku kurš šo auto nopirka, nekas spožs tas auto nebija, cita lieta ir PR ,ko viena daļa šeit un arī iauto cenšas paveikt, un tad apvainojas ka ar viņiem runā tieši.
Un toreiz es uzbraucu viņam tieši par neadekvātu cenu.Tu un pārdevējs kļuvāt par maniem virtuālajiem naidniekiem.Un pamacīt kas ir smuki un kas nav, vari mēģināt citur, piemēram mājās savam dēlam.Mani tu vairs neizaudzināsi, esmu jau liels onkulis :evil:
User avatar
mrpinkeyes
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1406
Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
Location: Sigulda
Contact:

Re:Kas jauns redzēts mūsu Republikā?

Post by mrpinkeyes »

okejokejokej, esam atvirzijušies no tēmas. Nez kāds reāli skatās arī to melni? Būsim vairāk :)
saab 9-5 Aero Wagon 2006
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
User avatar
bizenajs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 573
Joined: Tue Sep 04, 2007 4:45 am
Location: Rīga, Cesvaine
Contact:

Re:Kas jauns redzēts mūsu Republikā?

Post by bizenajs »

Silvera 9k noklaajaas motors no izcilaa Cesvaines benziintanka benziina :evil: :evil: :evil: sagaaja benziins eljljaa. tagad brachka maina biidekli.

a ko te divi veci alternatiivie pleeshaas?? sanaak kopaa, iedzer alu,uzshauj viens otram pa ausi un skaties pret riitu buchosities:woohoo:
Kur ir tā mēraukla, ar ko tu sveri tautas?
Vai jābūt puķēm, kas smaržo tikai pļautas?
User avatar
mrpinkeyes
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1406
Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
Location: Sigulda
Contact:

Re:Kas jauns redzēts mūsu Republikā?

Post by mrpinkeyes »

labalaiks nemāk bučoties :evil:
saab 9-5 Aero Wagon 2006
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
User avatar
bizenajs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 573
Joined: Tue Sep 04, 2007 4:45 am
Location: Rīga, Cesvaine
Contact:

Re:Kas jauns redzēts mūsu Republikā?

Post by bizenajs »

a Tu iemaaci, kas ir slabo??:P
Kur ir tā mēraukla, ar ko tu sveri tautas?
Vai jābūt puķēm, kas smaržo tikai pļautas?
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Kas jauns redzēts mūsu Republikā?

Post by Nauris_t16 »

Dotā mašīna (melnais OG) toč ir turbo, ja nu vienīgi kāds gudrelis nav iztīrījis tai turbīnai iekšas :laugh: Motora bildes labajā pusē spīd turbo izpūtēja downpipe ;)

Manuprāt nepuvis og 900 aero arī maksā ~ 8k euro, visiem citiem jau nu toč kautkur būs rūsa. Sāku tagad jaukt savējo, visa priekšpuse ir kā siets, daudzas šuves vaļā. Šonedēļ jādod metināt. :S Bet uz marta otro pusi vajadzētu būt gatavam visam iecerētajam :woohoo:
900aero clubsport #8
Nīgrais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1675
Joined: Tue Jan 15, 2008 4:53 am
Location: Rîga.

Re:Kas jauns redzēts mūsu Republikā?

Post by Nīgrais »

Kā man patīk šī pērle:

"Jūs varat apmainīt savu iepriekšējo automašīnu pret šo automašīnu, piemaksājot starpību."

:laugh: :laugh: :laugh:
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Kas jauns redzēts mūsu Republikā?

Post by KurBads »

lablaiks wrote:Mr Pink Eyes wrote:
Esmu izbraucis ar leģendāro SPG, kurš ir krutāks par aero, un tad uzreiz pārsēdos savā LPT un arī atvilku....un nejutu ,ka būtu baigā atšķirība starp HOT un neHOT, tāpēc man šie gr stāsti par lielo TURBĪNU milzu atšķirībām un iespiešanām krēslā izraisa smīnu.
Un nebija tā ka SPG kaut kas nestrādāja, tāpat mani nepārliecināja kādu laiku pirms tam vizināšana ar 900 OG aero.
Manuprāt lpt ir vairāk priekšrocību.
Manā skatījumā LPT nav priekšrocību iepretim HOT.
LPT un HOT vienīgā atšķirība ir + 15-25 hp (atkarībā no katalizatora klātbūtnes). LPT nekādā ziņā nevar būt labāks par HOT, jo tas ir tas pats auto ar to pašu motoru, bet ar par 0,4 bar zemāku turbīnas augšējo spiedienu.
Atšķirība HOT parādās brīdī, kad turbīna sāk pumpēt vairāk kā 0,45bar.
Un LPT vienīgi iztrūkst intercoolers, attiecīgi īsāks ceļš gaisam līdz ieplūdes kolektoram, varbūt tas auto tāpēc ir par mikrodaļu atsaucīgāks pie zemiem apgriezieniem.

Pats savam LPT implantēju APC sistēmu un tagad baudu šos plus XX zirgspēkus.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
lablaiks
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 384
Joined: Tue Jan 15, 2008 2:18 am
Location: Lapmeþciems.

Re:Kas jauns redzēts mūsu Republikā?

Post by lablaiks »

Ar lpt priekšrocībam es domāju, labāku dinamiku pie maziem apgriezieniem(tā nav mikrodaļa),
daudzreiz mazāku iespēju ka turbīnai kirdik tuvakajā laikā, daudzreiz mazāku iespēju ka vispār kā tāds autiņš būs nobraukts.Nu lūk, es nestrīdos ka HOT ir lielāka jauda utt utjpr.Lai jau viņa ir, man tā nešķita tik būtiska sajūtās braucot pie stūres automobīlim ar HOT,lai par katru cenu meklētu auto ar HOT vai arī visādā veidā uzlabotu savējo, bet ja man vajag mašīnu ikdienai tad es labāk ņemu lpt vai inžektoru parasto, jo zinu mani sagaida mazāk problēmu nākotnē.Kaut gan protams arī tas mani nepaglābs un nepaglāba no investīcijām.
Atkārtojos , bet man šī starpība starp 900 OG HOT un LPT šķita niecīga, un pie maziem apgriezieniem mans lpt uzvedas daudz ņiprāk,un tas reizēm ir būtiski, nevis iekabināt kādam pie 140 km/h uz Latvijas ceļiem.
Nīgrais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1675
Joined: Tue Jan 15, 2008 4:53 am
Location: Rîga.

Re:Kas jauns redzēts mūsu Republikā?

Post by Nīgrais »

KurBads wrote:

Manā skatījumā LPT nav priekšrocību iepretim HOT.
LPT un HOT vienīgā atšķirība ir + 15-25 hp (atkarībā no katalizatora klātbūtnes). LPT nekādā ziņā nevar būt labāks par HOT, jo tas ir tas pats auto ar to pašu motoru, bet ar par 0,4 bar zemāku turbīnas augšējo spiedienu.
Atšķirība HOT parādās brīdī, kad turbīna sāk pumpēt vairāk kā 0,45bar.
Un LPT vienīgi iztrūkst intercoolers, attiecīgi īsāks ceļš gaisam līdz ieplūdes kolektoram, varbūt tas auto tāpēc ir par mikrodaļu atsaucīgāks pie zemiem apgriezieniem.

Pats savam LPT implantēju APC sistēmu un tagad baudu šos plus XX zirgspēkus.


Nu cik var maldīties trijās priedēs, kungi!
:woohoo: :woohoo: :woohoo:
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Kas jauns redzēts mūsu Republikā?

Post by KurBads »

lablaiks wrote:Ar lpt priekšrocībam es domāju, labāku dinamiku pie maziem apgriezieniem(tā nav mikrodaļa),
daudzreiz mazāku iespēju ka turbīnai kirdik tuvakajā laikā, daudzreiz mazāku iespēju ka vispār kā tāds autiņš būs nobraukts.Nu lūk, es nestrīdos ka HOT ir lielāka jauda utt utjpr.Lai jau viņa ir, man tā nešķita tik būtiska sajūtās braucot pie stūres automobīlim ar HOT,lai par katru cenu meklētu auto ar HOT vai arī visādā veidā uzlabotu savējo, bet ja man vajag mašīnu ikdienai tad es labāk ņemu lpt vai inžektoru parasto, jo zinu mani sagaida mazāk problēmu nākotnē.Kaut gan protams arī tas mani nepaglābs un nepaglāba no investīcijām.
Atkārtojos , bet man šī starpība starp 900 OG HOT un LPT šķita niecīga, un pie maziem apgriezieniem mans lpt uzvedas daudz ņiprāk,un tas reizēm ir būtiski, nevis iekabināt kādam pie 140 km/h uz Latvijas ceļiem.

tiešām, vienīgais, ka LPT var būt ir IESPĒJAMĪBA, ka tas (īpaši - kārba) būs mazāk nolietots, jo redzējis mazākus ņūtonmetrus savas dzīves laikā. Tajā pašā laikā kāds LPT var būt sliktākā stāvoklī nekā tik pat vecs HOT, viss atkarīgs no īpašnieka attieksmes.

Dinamikai pie maziem agreizieniem LPT un HOT nevajadzētu atšķirties, galu galā motors ir identisks. Ja nepieciešams c900 pilsētas satiksmei ar labāku zemo-galu, tad jāņem 2,0 i, kuram kompresija ir 10,1:1 kamēr turbo motoram (neatkarīgi no LPT vai HOT) tā ir 9:1.
Manam auto bija dīvaina kombinācija - rūpnīcas uzstādīts IC, bet iztrūkstosš APC. Tas bija LPT ar IC. Attiecīgi, manā gadījumā zemo apgriezienu gals palika nemainīgā pēc APC transplanata.

Un vispār - samērā ideāla kombo varētu būt 8v n-a motors, kam uzlikta turbīna, APC aizsardzība un tas viss noregulēts un drošiem speidieniem, lai neuzietu gaisā. Attiecīgi, labs zemo apgriezienu gals dēļ augstākas kompresijas un turbo atbalsts vēlāk pie 2000+ rpm. Pašam ir arī 8v n-a c900, kuram līmenī šāda kombinācija ir idejas līmenī. Īsti gan neesmu sapratis vai gribās "izbojāt" šī auto 8v i oriģinalitāti.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
Post Reply