Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)


Luciferz
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 109
Joined: Fri Feb 15, 2008 7:17 am
Location: Saulkrasti/Adazi/Riga

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by Luciferz »

iERiS wrote:
Luciferz wrote:daargie draugi, kuraa virzienaa mekleet prieksheejo veejstiklu?
OG 900 '87 gads, kupeja(ja tas ko maina)

?
Ja apdrošinātāju nesavāks manu auto, tad varēšu piedāvāt
ok, paldies. Uzsit PM, kad zinaasi, man iisti nedeg.
Starp citu, tajaa stiklu bodee, kuru man ieteica ir jauns pieejams par garshiigu cenu (necereeju).

Kas ar Tavu auto? Cik saprotu, nekas labs, ja?
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by KurBads »

MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
defektivais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1999
Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
Location: Ogre

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by defektivais »

Vai ir iespējams atjaunt atpakaļ gaitā klabošos suportus? Vai arī vienīgais risinājums ir to nomaiņa uz jauniem?
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by Nauris_t16 »

defektivais wrote:Vai ir iespējams atjaunt atpakaļ gaitā klabošos suportus? Vai arī vienīgais risinājums ir to nomaiņa uz jauniem?
Vēl neesmu reāli to darījis savam, bet ideja ir par restaurēšanu.
Principā varu sataisīt suportus, tikai rokas bremzes mehānismam ir jāstrādā, jo, ja pareizi atceros, to nevarēja izjaukt.
900aero clubsport #8
maris
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 522
Joined: Wed Feb 13, 2008 6:56 am

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by maris »

Bet tas ka tie klab taču nekādi netraucē braukšanai B)
Man ir pieredze jau gadus 10 atpakaļ , vēl toreiz E&S servisā Kangalē uzlika jaunus ( nevis restaurētus !!! ) suportus un es priecīgs izbraucu atpakaļgaitā no boksa , nobremzēju un riktīgs sitiens :P Uz ko man uzreiz tika paskaidrots ka tam tā esot jābūt :cheer: No otras puses , atceros , ka tajā pašā servisā viņi kādreiz tos suportus restaurēja ( metināja kaut ko virsū ...), bet arī ar to ir bēdīga pieredze , jo tāds restaurētais suports man vienreiz noķīlēja :(
Tākā , mans secinājums , pieņemam to klabēšanu zināšanai un nepievēºšam tam uzmanību , jo satiksmes drošību tas neietekmē nu nekādi un tā var braukt un braukt ...:)
User avatar
mixeris
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4125
Joined: Mon Jan 14, 2008 4:47 pm
Location: Rīga, Latvia

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by mixeris »

Restaurētie suporti neklab!
Ne atpakaļ, ne uz priekšu.

Tā, ka tas visu laiku būtu droši arī nevar teikt, jo vienā momentā dilums var būt tāds, ka viņš var noķīlēt slīpā stāvoklī un tad tev nepiespiedīs bremžu kluci pie diska klāt. Un tad tu vienreiz strauji bremzējot neko nepaspēsi nobremzēt.

Restaurēt mājas apstākļos vienu vai divus suportus nav jēgas. Izdevīgāk ir no Polijas paņemt restaurētos.
Lai novērstu klabēšanu ir jāveic uzmetināšanas darbi un pēc tam jāslīpē.
User avatar
defektivais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1999
Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
Location: Ogre

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by defektivais »

mixeris wrote:Restaurētie suporti neklab!
Ne atpakaļ, ne uz priekšu.

Tā, ka tas visu laiku būtu droši arī nevar teikt, jo vienā momentā dilums var būt tāds, ka viņš var noķīlēt slīpā stāvoklī un tad tev nepiespiedīs bremžu kluci pie diska klāt. Un tad tu vienreiz strauji bremzējot neko nepaspēsi nobremzēt.

Restaurēt mājas apstākļos vienu vai divus suportus nav jēgas. Izdevīgāk ir no Polijas paņemt restaurētos.
Lai novērstu klabēšanu ir jāveic uzmetināšanas darbi un pēc tam jāslīpē.
Kā tas ir no Polijas? Ebay vai kāda weblapa? Vel te skatos, ka ss ir kau kādi kantori, kas veic restaurēšanu, piem:
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/servi ... abpnd.html

vai ar šiem labāk nesasieties?
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
User avatar
mixeris
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4125
Joined: Mon Jan 14, 2008 4:47 pm
Location: Rīga, Latvia

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by mixeris »

Sazinies ar Normundu viņam bija tur kontakti caur ko var dabūt.
No Polijas vnk ir zināma kvalitāte. Es personīgi visādiem ss kantoriem neuzticētos, jo domāju, ka restaurēts tiek viss izņemot klabēšanas iemeslu.
User avatar
defektivais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1999
Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
Location: Ogre

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by defektivais »

mixeris wrote:Sazinies ar Normundu viņam bija tur kontakti caur ko var dabūt.
No Polijas vnk ir zināma kvalitāte. Es personīgi visādiem ss kantoriem neuzticētos, jo domāju, ka restaurēts tiek viss izņemot klabēšanas iemeslu.
ok, paldies par info.
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
User avatar
ZingZeng
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2261
Joined: Fri Jan 18, 2008 7:41 am

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by ZingZeng »

1993.gada kad reanimejam 99to, tad suportu jautajumu teva darba vieta (Sanitara Transporta Autobaze) mehi atrisinaja vienkarsi - uzmetinaja nodiluso, noslipeja pec geometrijas un tas ari viss. Suporti nokalpoja lidz atkartotai klabesanai kadus gadus piecus.
User avatar
mixeris
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4125
Joined: Mon Jan 14, 2008 4:47 pm
Location: Rīga, Latvia

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by mixeris »

ZingZeng wrote:1993.gada kad reanimejam 99to, tad suportu jautajumu teva darba vieta (Sanitara Transporta Autobaze) mehi atrisinaja vienkarsi - uzmetinaja nodiluso, noslipeja pec geometrijas un tas ari viss. Suporti nokalpoja lidz atkartotai klabesanai kadus gadus piecus.
Tā ir viena no restaurēšanas lietām :)
Bet ir jau vēl arī citas. Saab vecie supporti pēc savas uzbūves nav no tiem populārākajiem un līdz ar to arī tie kas viņus mācētu un varētu atrestaurēt nav daudz. Jo ir vajadzīgs gan restaurēt pašu cilindrīša padarīšanu gan mehanisko daļu pašam supportam.
User avatar
ZingZeng
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2261
Joined: Fri Jan 18, 2008 7:41 am

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by ZingZeng »

Cilindrus restaureja savukart virpotajs :)
saule
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 564
Joined: Mon Jan 28, 2008 7:36 am
Location: Sigulda

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by saule »

Lai cik tas arī neticami neizklausītos, bet tas auto, ko daži jau bija norakstījuši, pēc piecu gadu klusēšanas ir ierūcies. :)

Vajag stūres reiku un spoguļus. Varbūt kādam kaut kas no minētā ir?
SAAB un SUBARU
User avatar
defektivais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1999
Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
Location: Ogre

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by defektivais »

saule wrote:Lai cik tas arī neticami neizklausītos, bet tas auto, ko daži jau bija norakstījuši, pēc piecu gadu klusēšanas ir ierūcies. :)

Vajag stūres reiku un spoguļus. Varbūt kādam kaut kas no minētā ir?
Veco restraurēt vairs nav iespējams?
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by Nils »

saule wrote:Lai cik tas arī neticami neizklausītos, bet tas auto, ko daži jau bija norakstījuši, pēc piecu gadu klusēšanas ir ierūcies. :)

Vajag stūres reiku un spoguļus. Varbūt kādam kaut kas no minētā ir?
Spoguļi jau prom, bet stūres reika vēl glabājas, stāvēja uz 87.gada 2.0, 16v.
Ja kas, PM vai zvani tel.26123193.
Saab 900 Turbo '81
Post Reply