iAuto rallijs.
Re:iAuto rallijs.
Tāks, bija labais MARATONREIDS!
4h nonstop Regularitāte
5h nonstop Orientēšanās! Affigetj! Rezultātā es 3x tās dienas laikā benzītankā paspēju pabūt:)
Tā kā pirms starta nepaspējām sarēķināt excelī laikus, (200km, 6 braucieni, ~60 gab. vidējie ātrumi) nācās daļu regularitātes braukt tīri pēc Iera softa. Labi, ka es nepaļāvos uz Arnija Vistu un pusstundiņu biju bakstījis ar zīmuli iekš to Tamaguči. Martin, mandomāt, ka bija OK. Vienīgais, ka prasās 2 lietas - citas krāsas "stage ātrums" un uz ekrāna redzams reālais laiks UN apsteidze/kavējums, jo brauciena laikā pārslēgties nebija ērti.Jautrākais, ka kādā 4.braucienā Marex piešķīra mums Leģendas laikus, un tieši tā brauciena laikā softs uz 5 min. nezkāpēc neglābjami pakārās! :-O Vienmēr visam jābūt BACKUPAM - gan excelim, gan GPS, gan papīram! Un pirms starta jārēķina vairākiem dalībniekiem, šoreiz reāli nomuļļājāmies! Hammer ir baumas, ka Tev esot ērtāk satūnēts excelis?!
Orientēšanās bez GPS ir grūtāk, bet izrādās, ka ir "ņemama", paldies stūrmanei. Mēs gan aizbraucām pa pāris nepareiziem ceļiem, jo bez GPS palīdzības virzienu noteikt ir grūtāk, bet citādi bija baigi normāli. Nu jā, nav tas auto visurgājējs,- stunda tika veltīta vingrojumiem pļavā, taisot "zaru, pirtsslotu un dēļu gultu-tiltu", lai tās 2 tonnas izvilinātu ārā no rāvas. Paveicās, ka negāju ar lielāku ātrumu, būtu ticis līdz nākošajai "lāmai", ārā netiktu nekad :D
Atbraucu uz Rīgu un moikā no auto nolidoja vēl dažas liekas aprūsējušas rezerves daļas:D
Njā, ko darīt ar auto tagad atkal ir kļuvis aktuāls jautājums: man zināmās lietas: aizmugurējais labais amortizators (ceru, ka ne visi), priekšējo durvju ručkas/atvēršanas mehānismi, priekšējās šofera durvis, stūres reika, sailentbloki, motora spilveni, izpūtējs, lūkas/logu slēdžu/pogu bloks. = cits auto vai donors vai šrots vai...
P.s.bez mums (Arnijs/Mareks, Normunds/Nauris, Inesis/Armands, Kristaps/Fanija un atbalsta komanda -Aleksandrs) pasākumā dalību ņēma vēl 2 saabuči, bet šiem arī spīdoši negāja ,-9-5 maldījās, kavējās un pārsita disku, savukārt 9000 iebrauca grāvī OZ laikam.
4h nonstop Regularitāte
5h nonstop Orientēšanās! Affigetj! Rezultātā es 3x tās dienas laikā benzītankā paspēju pabūt:)
Tā kā pirms starta nepaspējām sarēķināt excelī laikus, (200km, 6 braucieni, ~60 gab. vidējie ātrumi) nācās daļu regularitātes braukt tīri pēc Iera softa. Labi, ka es nepaļāvos uz Arnija Vistu un pusstundiņu biju bakstījis ar zīmuli iekš to Tamaguči. Martin, mandomāt, ka bija OK. Vienīgais, ka prasās 2 lietas - citas krāsas "stage ātrums" un uz ekrāna redzams reālais laiks UN apsteidze/kavējums, jo brauciena laikā pārslēgties nebija ērti.Jautrākais, ka kādā 4.braucienā Marex piešķīra mums Leģendas laikus, un tieši tā brauciena laikā softs uz 5 min. nezkāpēc neglābjami pakārās! :-O Vienmēr visam jābūt BACKUPAM - gan excelim, gan GPS, gan papīram! Un pirms starta jārēķina vairākiem dalībniekiem, šoreiz reāli nomuļļājāmies! Hammer ir baumas, ka Tev esot ērtāk satūnēts excelis?!
Orientēšanās bez GPS ir grūtāk, bet izrādās, ka ir "ņemama", paldies stūrmanei. Mēs gan aizbraucām pa pāris nepareiziem ceļiem, jo bez GPS palīdzības virzienu noteikt ir grūtāk, bet citādi bija baigi normāli. Nu jā, nav tas auto visurgājējs,- stunda tika veltīta vingrojumiem pļavā, taisot "zaru, pirtsslotu un dēļu gultu-tiltu", lai tās 2 tonnas izvilinātu ārā no rāvas. Paveicās, ka negāju ar lielāku ātrumu, būtu ticis līdz nākošajai "lāmai", ārā netiktu nekad :D
Atbraucu uz Rīgu un moikā no auto nolidoja vēl dažas liekas aprūsējušas rezerves daļas:D
Njā, ko darīt ar auto tagad atkal ir kļuvis aktuāls jautājums: man zināmās lietas: aizmugurējais labais amortizators (ceru, ka ne visi), priekšējo durvju ručkas/atvēršanas mehānismi, priekšējās šofera durvis, stūres reika, sailentbloki, motora spilveni, izpūtējs, lūkas/logu slēdžu/pogu bloks. = cits auto vai donors vai šrots vai...
P.s.bez mums (Arnijs/Mareks, Normunds/Nauris, Inesis/Armands, Kristaps/Fanija un atbalsta komanda -Aleksandrs) pasākumā dalību ņēma vēl 2 saabuči, bet šiem arī spīdoši negāja ,-9-5 maldījās, kavējās un pārsita disku, savukārt 9000 iebrauca grāvī OZ laikam.
Re:iAuto rallijs.
Labrīt!
Būšu īsa :)
Paldies organizatoriem, paldies komandas biedriem un visiem visiem dalībniekiem, paldies Dievam, bet jo īpaši - manam pilotam! Tas bija ne vien pasākums, bet arī notikums ar dēkas elementiem un ļoti ļoooooti labs!
Lai mums visiem tikpat jauka, bet daudz labāk izdevusies šī visa sezona!
Būšu īsa :)
Paldies organizatoriem, paldies komandas biedriem un visiem visiem dalībniekiem, paldies Dievam, bet jo īpaši - manam pilotam! Tas bija ne vien pasākums, bet arī notikums ar dēkas elementiem un ļoti ļoooooti labs!
Lai mums visiem tikpat jauka, bet daudz labāk izdevusies šī visa sezona!
Re:iAuto rallijs.
"Vista" ir dīvainākais 21 gs. izstrādājums! Pēc update veikšanas, dabiski, ka tiek piedāvāta instalācija, ko arī izveicu! Tikai.... ne ar vienu vārdu netika brīdināts, ka sistēmas konfigurēšana pie nākošā starta aizņems pusstundu!!! Rezultātā - nelietojams dators! Labi, ka bija "backup" otra datora paskatā...
Regularitāte bij +/- OK , ar orientēšanos gāja pasmagāk dēļ dažiem neatrodamiem KP. Ja Yukki iesēdiens bij Mārsnēnu pagastā, tad mēs to vietu forsējām 2x. Bija brrrrrriesmiigi! Par cik maršrutu ņēmām otrādāk, tad bijām vieni no pirmnajiem, un vēl bij izbraucams! KP gan tur neatradām! :D (iespējams, ka vajadzēja iedomāties, ka priekš Robčika "Karnevāla" uzlikt KP bij bezceris! :D) Vēl grutības bij Brenguļu pagastā ar KP, kuram bij jābūt pie ceļa uz Sauli (saulaini nelikās), un ar pēdējiem trim, kuriem pat tika pietiekoši laika limita ziņā, bet - pirmo nepamanījām (esot bijis kokā), kaut arī lēni un rūpīgi tika 2x izbraukts posms, otrajam aiz dzelzceļa vnk dēļ slapjā sniega redzamības, paskrējām garām iebrauktuvei un pēdējā iegriezām vienu ceļu par ātru! Rezultātā pēdējās 25 minūtes pa nullēm, kaut arī bija cerēts +3 (posms Dzērbene - Bērzkrogs) Bērzkrogā ielidojām uz ~ 110, bet - ieraugot poliču ekipāžu - paspējām sadzēsties. Viņi, kā izrādījās - mūsu nekaunībai nebija gatavi! :D (moš radaram bij "vista"?) Mazāk paveicās Toijotai - Zemesbraucējam.... Esot ielidojuši. Tā benzīntankā stāstīja #18 Subaru.
Bij OK! Gaidām rezultātus un ceram uz vietu desmitniekā... Varbūt arī uz kko vairāk, jo nezinām, kā tad īsti gāja konkurentiem. Regularitātei jābūt visumā labai. Maziņas "auzas" bij divās vietās (stenogrammas laikā ar laika kontroli un, jau stipri vēlāk, pirms LK sapināmies orientieros un kļūdaini tika uzskatīts, ka esam par ātru, kaut arī gājām grafikā. rezultāts - kādas 12 sek "nodzēsām"), bet, domājams, bez īpaši letālām sekām!
Paldies Redam par foršo pasākumu, Aleksandram par uzņēmibu atbalstīt, komandai un visiem dalībniekiem. Visiem kas piedalījās... Sponsoriem- CSDD, Cēsu ceļu policijai u.c.!
Pāris fotkas un +/- abas orientēšanās daļas šeit! http://foto.inbox.lv/arteh/1-posms_2008
Vot tā gāja mūsu ekipāžai! Katrā ziņā 9 stundas ir nežēlīgi daudz, bet forši!
Reģistrējamies 10 maijam! ;) varētu būt tikpat garš! :D
Regularitāte bij +/- OK , ar orientēšanos gāja pasmagāk dēļ dažiem neatrodamiem KP. Ja Yukki iesēdiens bij Mārsnēnu pagastā, tad mēs to vietu forsējām 2x. Bija brrrrrriesmiigi! Par cik maršrutu ņēmām otrādāk, tad bijām vieni no pirmnajiem, un vēl bij izbraucams! KP gan tur neatradām! :D (iespējams, ka vajadzēja iedomāties, ka priekš Robčika "Karnevāla" uzlikt KP bij bezceris! :D) Vēl grutības bij Brenguļu pagastā ar KP, kuram bij jābūt pie ceļa uz Sauli (saulaini nelikās), un ar pēdējiem trim, kuriem pat tika pietiekoši laika limita ziņā, bet - pirmo nepamanījām (esot bijis kokā), kaut arī lēni un rūpīgi tika 2x izbraukts posms, otrajam aiz dzelzceļa vnk dēļ slapjā sniega redzamības, paskrējām garām iebrauktuvei un pēdējā iegriezām vienu ceļu par ātru! Rezultātā pēdējās 25 minūtes pa nullēm, kaut arī bija cerēts +3 (posms Dzērbene - Bērzkrogs) Bērzkrogā ielidojām uz ~ 110, bet - ieraugot poliču ekipāžu - paspējām sadzēsties. Viņi, kā izrādījās - mūsu nekaunībai nebija gatavi! :D (moš radaram bij "vista"?) Mazāk paveicās Toijotai - Zemesbraucējam.... Esot ielidojuši. Tā benzīntankā stāstīja #18 Subaru.
Bij OK! Gaidām rezultātus un ceram uz vietu desmitniekā... Varbūt arī uz kko vairāk, jo nezinām, kā tad īsti gāja konkurentiem. Regularitātei jābūt visumā labai. Maziņas "auzas" bij divās vietās (stenogrammas laikā ar laika kontroli un, jau stipri vēlāk, pirms LK sapināmies orientieros un kļūdaini tika uzskatīts, ka esam par ātru, kaut arī gājām grafikā. rezultāts - kādas 12 sek "nodzēsām"), bet, domājams, bez īpaši letālām sekām!
Paldies Redam par foršo pasākumu, Aleksandram par uzņēmibu atbalstīt, komandai un visiem dalībniekiem. Visiem kas piedalījās... Sponsoriem- CSDD, Cēsu ceļu policijai u.c.!
Pāris fotkas un +/- abas orientēšanās daļas šeit! http://foto.inbox.lv/arteh/1-posms_2008
Vot tā gāja mūsu ekipāžai! Katrā ziņā 9 stundas ir nežēlīgi daudz, bet forši!
Reģistrējamies 10 maijam! ;) varētu būt tikpat garš! :D
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:iAuto rallijs.
Tu neuzminēji, mūsu iesēdiens bija Bilskas pagastā un Z no Melderupītes tiltiņa pie Augstrozēm. :( Riktīgs murgs. Toties vakar bija patīkami sajust, ka zem ziemas tauku mētelīša joprojām ir gana trenēta muskulatūra. :)
-
- Zināms jau visiem
- Posts: 308
- Joined: Fri Jun 29, 2007 3:06 am
- Location: 56 54.752'N 24 06.714'E
Re:iAuto rallijs.
Jā, pasēdēju dažus vakarus un uztjūnēju. Vismaz laika ziņā par saviem 50% - 70% mazāk darbietilpīga :)Yukki wrote: Hammer ir baumas, ka Tev esot ērtāk satūnēts excelis?!
PS
Tikai nesaprotu par kādu KOMANDU jūs te ar Arniju runājat :? ?
Vēl piektdien no viņa dzirdēju pavisam citu textu ;)
Re:iAuto rallijs.
Interesanti gan - ko tad es taadu savaa tekstaa pateicu??? Tikai to - ka komanda veel nav pieregistreta, atbildei uz Tevis teikto par komandas intereseem ;) Komandu pieregistreejaam pieteikumu nodoshanas briidii! Taa, ka ir arii shogad komanda! Tiesa gan - citaa sastaavaa, bet ir.hammers wrote:Jā, pasēdēju dažus vakarus un uztjūnēju. Vismaz laika ziņā par saviem 50% - 70% mazāk darbietilpīga :)Yukki wrote: Hammer ir baumas, ka Tev esot ērtāk satūnēts excelis?!
PS
Tikai nesaprotu par kādu KOMANDU jūs te ar Arniju runājat :? ?
Vēl piektdien no viņa dzirdēju pavisam citu textu ;)
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
-
- Zināms jau visiem
- Posts: 308
- Joined: Fri Jun 29, 2007 3:06 am
- Location: 56 54.752'N 24 06.714'E
Re:iAuto rallijs.
Interesanti gan :), ka pats neatceries kontekstu, kādā tas tika pateikts ;) un ar ko šī saruna vispār sākās ...Arnijs wrote: Interesanti gan - ko tad es taadu savaa tekstaa pateicu??? Tikai to - ka komanda veel nav pieregistreta, atbildei uz Tevis teikto par komandas intereseem ;) Komandu pieregistreejaam pieteikumu nodoshanas briidii! Taa, ka ir arii shogad komanda! Tiesa gan - citaa sastaavaa, bet ir.
Bet lai nu paliek, nevienam neko pierādīt netaisos un parādā nejūtos esam.
Re:iAuto rallijs.
:)))
Pēc kaislīgās sarakstes izskatās, ka kādam ir atvaļinājums, slimība, vai slinkums sarunāties.
Pareizo atbildi pasvītrot ;)
Pēc kaislīgās sarakstes izskatās, ka kādam ir atvaļinājums, slimība, vai slinkums sarunāties.
Pareizo atbildi pasvītrot ;)
Re:iAuto rallijs.
Kungi un dāmas, ar SAAB Kluba Komandu es domāju to domubiedru veidojumu, kas izveidojās aizpagāšgad un pagājušā gada laikā evolucionēja ar atbalstītāju pulku. Nav svarīgi, cik cilvēku juridiski (dīvains termins attiecībā uz šo ralliju) ir reģistrējušies kā Komanda 1, 2, n, bet kas sirdī un vēlams arī darbos ir SAAB KLUBA RALLIJA KOMANDA ar vienu, divām vai 50it ekipāžām, 12 supporta auto, programmētājiem, desu cepējiem un mājās īkšķu turētājiem! :kiss:
-
- Zināms jau visiem
- Posts: 308
- Joined: Fri Jun 29, 2007 3:06 am
- Location: 56 54.752'N 24 06.714'E
Re:iAuto rallijs.
Saakaas ! :D:D:D
Izraadaas 17.martaa taa klusinjaam, klusinjaam Biljetens #1 ir tapis ...
Izraadaas 17.martaa taa klusinjaam, klusinjaam Biljetens #1 ir tapis ...
Re:iAuto rallijs.
Labrīt un vai nav jocīgi, ka, vārdos distancējies, darbos Tu tomēr turpini par to ķert kreņķi un "cepties"? :)
-
- Zināms jau visiem
- Posts: 308
- Joined: Fri Jun 29, 2007 3:06 am
- Location: 56 54.752'N 24 06.714'E
Re:iAuto rallijs.
Kā reizi ar savu pilotu paaris dienas atpakalj apspriedām iespēju piedalīties ;) izredzes bija 50:50 ... shobriid atkal viss zem jautaajuma zimes :(FunnyFox wrote:Labrīt un vai nav jocīgi, ka, vārdos distancējies, darbos Tu tomēr turpini par to ķert kreņķi un "cepties"? :)
Bet kādam jau no taa tikai labums - konkurence mazaaka ;) :D
Re:iAuto rallijs.
Nesapratu, ka lasit legendu , un ko sitie ieroglifi nozime :) Varbut kads paskaidros?
Parakshnajoties YouTube sitais baigi patika:
http://ru.youtube.com/watch?v=7WZ-D_HT3 ... re=related
Parakshnajoties YouTube sitais baigi patika:
http://ru.youtube.com/watch?v=7WZ-D_HT3 ... re=related
- bizenajs
- Saab Kluba biedrs
- Posts: 573
- Joined: Tue Sep 04, 2007 4:45 am
- Location: Rīga, Cesvaine
- Contact:
Re:iAuto rallijs.
Kur ir tā mēraukla, ar ko tu sveri tautas?
Vai jābūt puķēm, kas smaržo tikai pļautas?
Vai jābūt puķēm, kas smaržo tikai pļautas?
-
- Zināms jau visiem
- Posts: 308
- Joined: Fri Jun 29, 2007 3:06 am
- Location: 56 54.752'N 24 06.714'E
Re:iAuto rallijs.
Šobrīd pat domāt nav laika ;)