Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

turboporka
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 30
Joined: Thu Oct 12, 2017 10:07 pm

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Post by turboporka » Wed Mar 14, 2018 10:06 pm

lawyer wrote:
Wed Mar 14, 2018 11:34 am
saule wrote:
Wed Mar 14, 2018 9:14 am
Piemēram Avensi vagonu šobrīd var dabūt pa 163 € mēnesī. Lai arī tikai standarta kpmplektācijā, bet vienalga tas ir labāk un galvenais prognozējamāk kā desmitgadīgs BMW vai piecpadsmitgadīgs Saabs.
turboporka - salīdzinu tikai ar jaunu, jo 5 gadīgam auto, kuram beigusies garantija, remonti arī noteikti būs, un ņemot vērā moderno auto (it īpaši dīzeļu) sarežģītību, izmaksas var būt n-reizes lielākas par tām, kuras ir vecam e39 :naughty:
Negribu uzmesties par padomdevēju, bet manuprāt salīdzinājums jauns auto VS pavecs BMW dīzelis ir divas galējības.
Jauns auto man nav bijis, tādēļ nevaru par to objektīvi izteikties. Tomēr,manuprāt, jauna auto būtiskākais mīnus ir cena un obligāto apkopju izmaksas. Turpretī mazlietotam, t.i. 3-4 gadus vecam auto uzreiz pēc garntijas beigām, ar nobraukumu ne vairāk kā 50-100k km, ir vairāki plusi:
1) pieejama cena (paskatījos, ka pat WV Passat b8 var dabūt pa 14-15k no dīlera);
2) apkopes nav jāveic pie dīlera;
3) iespēja, ka kkas noplīsīs ir minimāla.
Ar tādu nobrauc 2-4 gadus un ņem nākamo.

User avatar
hofmaks
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1505
Joined: Mon Dec 01, 2008 5:15 am

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Post by hofmaks » Wed Mar 14, 2018 10:46 pm

Ja auto apkopts pie dīlera, tas nenozīmē ka tur viss ok. Stāsts iz dzīves - brālēns ņēma tādā veidā renault laguna. Kad atbrauca ciemos intreses pēc papētīju:
Bremžu diski jauni, bet dažāda diametra. Tobiš vienā pusē bremžu kluči karājās gaisā
Stāvbremžu elektrobloks remontēts un nekvalitatīvi, plaisa korpusā- protams pēc kāda laika nojuka
Radiators piesiets ar savilcējiem
Uz sadalenes tecēja fāzu regulators

Īsāk sakot nekā laba tur nebija.
Vēl viens variants ar citronu. Pēc iegādes agregātu siksna plīsa un iemeta zobenē. Tika aizvilkts uz citronu lai tiek galā. Beigās šie nomēra kompresiju un pasaka ka vārsti līki. Pēc inspektēšanas secināju, ka zobene pārlekusi- bij brauciens uz citru un smadzeņu skalošana- tip kā mērīja kompresinu, ja dzinējs nav pa metkăm?!
Secinājums- arī dīleri taupa naudiņu un arī tur strādā pa kādam daunim
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV

Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,lightweight flywheel powered by Jancis :D

User avatar
chippy
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4018
Joined: Mon Apr 28, 2008 2:51 pm
Location: Âgenskalns

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Post by chippy » Wed Mar 14, 2018 10:53 pm

Kurā dīlerī Renaults apkopts bija? Izklausās pēc tās pašas vietas kur Mans trafic's. :mrgreen:

Kabrio, paņēmu Toyota Auris. Solās maijā būt klāt.

turboporka
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 30
Joined: Thu Oct 12, 2017 10:07 pm

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Post by turboporka » Wed Mar 14, 2018 11:04 pm

hofmaks wrote:
Wed Mar 14, 2018 10:46 pm
Ja auto apkopts pie dīlera, tas nenozīmē ka tur viss ok. Stāsts iz dzīves - brālēns ņēma tādā veidā renault laguna. Kad atbrauca ciemos intreses pēc papētīju:
Bremžu diski jauni, bet dažāda diametra. Tobiš vienā pusē bremžu kluči karājās gaisā
Stāvbremžu elektrobloks remontēts un nekvalitatīvi, plaisa korpusā- protams pēc kāda laika nojuka
Radiators piesiets ar savilcējiem
Uz sadalenes tecēja fāzu regulators

Īsāk sakot nekā laba tur nebija.
Vēl viens variants ar citronu. Pēc iegādes agregātu siksna plīsa un iemeta zobenē. Tika aizvilkts uz citronu lai tiek galā. Beigās šie nomēra kompresiju un pasaka ka vārsti līki. Pēc inspektēšanas secināju, ka zobene pārlekusi- bij brauciens uz citru un smadzeņu skalošana- tip kā mērīja kompresinu, ja dzinējs nav pa metkăm?!
Secinājums- arī dīleri taupa naudiņu un arī tur strādā pa kādam daunim
Pēc apraksta izklausās, ka auto apkopes ir taisījuši pie plānprātiņiem.
Cik tas auto bija nobraucis?

User avatar
chippy
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4018
Joined: Mon Apr 28, 2008 2:51 pm
Location: Âgenskalns

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Post by chippy » Wed Mar 14, 2018 11:05 pm

Izklausās pēc Raudas ielas un tad jau īsto nobraukumu tai miskastei neviens nezinās.

User avatar
hofmaks
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1505
Joined: Mon Dec 01, 2008 5:15 am

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Post by hofmaks » Thu Mar 15, 2018 12:12 am

Skanstes ielā. Renim bij 150 t uz tāfeles
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV

Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,lightweight flywheel powered by Jancis :D

User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7948
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Post by lawyer » Thu Mar 15, 2018 10:19 am

chippy wrote:
Wed Mar 14, 2018 5:08 pm
Iztērēto laiku (latvietis parastais gan savu laiku neskaita) un nervus spēsi pats vislabāk pie izdevumiem piekalkulēt lai būtu objektīvāks rezultāts.
Degvielas izmaksas braucot uz EST pakaļ auto kā arī šrotu un servisu apmeklējumiem šeit arī nav ierēķinātas.
Tu, manuprāt, nepareizi rēķini, jo pie remontiem liec iekšā arī apkopes, kuras ir jāveic arī jauniem auto :naughty:

Turklāt, es to bembi varu pārdot jebkurā laikā, iegūstot kaut kādus 4k EUR vismaz atpakaļ, bet, lai tiktu vaļā no līzē paņemta auto, būs pašam jāpiemaksā, bet ja tiek līdz līzes termiņa beigām, Tev nekas nepaliek, tikai atkal jāmaksā pirmā iemaksa par citu auto :geek:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)

User avatar
chippy
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4018
Joined: Mon Apr 28, 2008 2:51 pm
Location: Âgenskalns

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Post by chippy » Thu Mar 15, 2018 10:29 am

Rēķinu pareizi, jo pirmā apkope ko veici iebraucot LV, jaunam auto nebūs jāveic. To, kuru veici pēc gada ar nobrauktiem 19k neierēķināju, jo jaunam auto būs tas pats.
Pēc līzes beigām vari to auto par atlikumu, kas ir stipri zem tirgus vērtības un pārdot iegūstot lielāko daļu vai pat visu pirmās iemaksas summu jaunajam auto.

User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7948
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Post by lawyer » Thu Mar 15, 2018 10:31 am

Par sliktu līzei man joprojām runā nepieciešamība izvairīties no saistībām, pagaidām :shifty:

Protams, nākamajā reizē, izvēloties auto, atkal būs dikti jārēķina :ugeek:

Sievu gan ar laiku gribētos iesēdināt kādā jaunā B vai C klases aparātā, lai vismaz tas mozgas nečakarē :mrgreen:

Chippy, ziemas riepas arī jaunam auto būs jāpērk ;)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)

User avatar
chippy
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4018
Joined: Mon Apr 28, 2008 2:51 pm
Location: Âgenskalns

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Post by chippy » Thu Mar 15, 2018 10:48 am

Ziemas riepas var sakaulēt bonusā nezaudējot jau sarunāto "atlaide no atlaides".

User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5053
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Post by edijs » Thu Mar 15, 2018 12:22 pm

chippy wrote:
Thu Mar 15, 2018 10:29 am
Pēc līzes beigām vari to auto par atlikumu, kas ir stipri zem tirgus vērtības un pārdot iegūstot lielāko daļu vai pat visu pirmās iemaksas summu jaunajam auto.
Man gan pieredze pretēja.. oplīzes beigās tirgus cena bija dažus tūkstošus zem atlikuma, neskatoties uz to, ka pirmā iemaksa sākotnēji bija ap 30%. Ok, te stāsts citāds, jo 1) oplīze bija uz 7 gadiem (muļķīgs gājiens); 2) līgumā ierakstīts max 120k nobraukums, par katru pārsniegto vai tik ne 10 centi nost no gala vērtības; 3) tas bija bembis, nevis toyota vai kas tamlīdzīgs, arī pēckrīzes gadi spēlēja lomu (loģiski, ka bmauto negribēja to auto atpakaļ, zino, ka nav reāli pārdot - tāpēc iespēju robežās atšuva). Ticu, ka šobrīd, ņemot uz 3-4, max 5 gadiem, kaut kādu mazauto, tālāka pārdošana izskatās cerīgāk.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361

User avatar
Ainars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2989
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:29 pm
Location: Darbnīca

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Post by Ainars » Thu Mar 15, 2018 8:41 pm

Bembis, audi, mersis. Tie, kas salona maksaa kosmosu, pec tam vertibu zaudee visstraujaak.
Honda jazz 2004.gada shobrid cena 3000eur.
Jaunam cena 15-20k

Bmw 3 serija 2004.g cena shobrid 3000eur.. Jaunam cena 30-70k :mrgreen:
SAAB 9-3 Aero 2.0t
SAAB 9-5 Troll 2.3t
SAAB 9-3 Aero 2.0t

Autokrāsošana

User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7599
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Post by KoreFun » Thu Mar 15, 2018 9:07 pm

Man gan interesē kāpēc servisā neieraudzīja gadu atpakaļ, ka abiem baloniem ir plaisas.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE LPT Vert

User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12755
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Post by elmo » Thu Mar 15, 2018 9:29 pm

chippy wrote:
Wed Mar 14, 2018 6:08 pm
saule wrote:
Wed Mar 14, 2018 6:06 pm
Starp citu Toyotas garantijā ietilpst pat benzīna atvešana loham, kurš ir izbraucis tukšu bāku un palicis uz ceļa. Jāmaksā tikai par atvesto benzīnu, neko vairāk.
Vēl Toyota apmaksā viesnīcu, kamēr auto tiek remontēts servisā ceļojuma laikā citā valstī.
Šito nezināju! :dance:
Ir sanācis Čehijā 3 dienas dzīvot viesnīcā kamēr škodas dīleris valcēja un metināja 2 pārsistus BMW diskus! Ar Toyota būtu cita lieta! :)

User avatar
chippy
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4018
Joined: Mon Apr 28, 2008 2:51 pm
Location: Âgenskalns

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Post by chippy » Thu Mar 15, 2018 9:33 pm

Ainars wrote:
Thu Mar 15, 2018 8:41 pm
Bembis, audi, mersis. Tie, kas salona maksaa kosmosu, pec tam vertibu zaudee visstraujaak.
Honda jazz 2004.gada shobrid cena 3000eur.
Jaunam cena 15-20k

Bmw 3 serija 2004.g cena shobrid 3000eur.. Jaunam cena 30-70k :mrgreen:
Visus Tevis pieminētos skatīju un nonācu pie tāda paša slēdziena. Bembis vispār neadekvāts ar savām cenām plus katru vakaru jāpārķemmē salons, lai aizdzenot to dzelzi nezaudētu ko vērtīgu.

Edij, Man Vivaro atlikums ir 6k eur. Uzmet aci, cik 5gadīgs Vivaro maksā. Man gan viņš pilnāks par tiem, kas parādās ss.com un ar normālu krāsu, ne spainis.
Auris Hybrid atlikums 6200eur. Nobraukums domāju, ka nebūs vairāk pa 75k (līgumā gan ieliku 100k). Paskaties ss.com cik tāds 5gadīgs maksā.
Abiem auto gan pirmā iemaksa 30% lai pēc tiem gadiem bišk ērtāk. Par pārbrauktajiem km- ja jutīšu, ka Vivaro ies pāri, tad pie 99999km pārtaisīšu uz finanšu līzingu lai nebūtu pēc tam jāmaksā bankai par pārbrauktajiem km (0.12eur/km).

Post Reply