Nesataisīju, tikai sliekšnus, lai auto var droši pacelt servisā, pārējo nopūta
Lai pēc manām velmēm tur visu sataisītu, aizietu vairākas nedēļas un 2k+ EUR vismaz, kas ilgtermiņā man nelikās prātīgi
Nesataisīju, tikai sliekšnus, lai auto var droši pacelt servisā, pārējo nopūta
Vispār, man jau ir divi SAABi, un vēl trešais lietošanā pagaidām
No jaunajiem īsti neko negribas. Un līzingu ņemt būtu muļķīgi tagad. Ja auto jauns, tad nekas cits neatliek kā hibrīds, lai cena, nodokļi, vērtības kritums un dinamika būtu adekvāti ilgtermiņā. Mazie turbomotori galīgi neuzrunā.
Manuprāt, ja vēlies braukt ar premium brendu, jābūt gatavam atlocīties pa pilnu programmu. Ne jau tāpēc, ka tas obligāti būs s*ds un plīsīs, bet kaut vai dēļ augstākām detaļu un apkopju izmaksām. Nu un ja vēl sanāk iegrābiens, tad tas būs x reizes dārgāk kā ar kaut ko vienkāršāku, bet nu tas viss taču ir tikai likumsakarīgiedijs wrote: ↑Wed Dec 16, 2020 1:36 pmTu laikam neesi dzirdējis, cik jautra var būt dzīve un tukšs maciņš ar E60, ja nepaveicas ar pirkumu.Nopietni, labus vārdus neesmu dzirdējis no tiem, kas ilgāku laiku lietojuši un tad veiksmīgi vai ne tik veiksmīgi tikuši vaļā. Bet nu var jau būt, ka tāda informācija tikai manā burbulī grozās..
W211 izklausās labāk.. bet spriežu tik pēc Nila slavas dziesmām šim brendam, pašam pieredze tieši nekāda. Motors tātad 3.2 (5.0 nav diez ko bieži sastopams un laikam parasti 4matic), kas sašaurina izvēles iespējas dīzeļmīļu tirgū. Uz atru roku ss'ā plus mīnus budžetā atradu vien divus, un abus tādus, ko negribētos braukt skatīties.
Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa) by defektivais
Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa) by Rastaman
Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa) by Normunds
Sportiski auto pasākumi by ZZ_ZingZeng
Meklējam ikdienas auto by iERiS
SAAB 9-5 (1997-2011) rezerves daļas pārdot/pirkt/atdot by Arnijs
SAAB lielais pasākums - 2020 by Doicis
Kluba kalendārs 2021 by lawyer
SAAB 900ng/9-3og (1994-2003) rezerves daļas pārdot/pirkt/atdot by ek1