Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

User avatar
gustavs
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2606
Joined: Fri Feb 15, 2008 10:03 am
Location: Location

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by gustavs » Fri Jul 04, 2014 11:00 am

Šajā kontekstā krietni uzjautrinošāk liekas, ka lawyer, kaut kā sanāca maza pieredze ar bumbieri un nu pēkšņi pēc cik tur tiem gadiem ir atvērušās ausis un acis attiecība pret salona materiālu kvalitātēm. Šķiet, ka par to jau tika diskutēts gadus 5-6 atpakaļ.
Nekas, arī pārejošs posms un, tad atkal saproti, ka širpotrebu sektorā ir grūti atrast ērtākus benķus kā zaab un sajūta (aura- gejiski skan, bet nu) nevienā cita dzelzītī nav tāda un var pieciest mazās nepilnības.
p.s.
diskusija uzjautrinoša - gribi pērc, negribi nepērc: ja patīk, tad nūģiskās exeļa izdrukas var sarullēt.

User avatar
Gac
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 975
Joined: Fri Jan 18, 2008 2:26 am

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by Gac » Fri Jul 04, 2014 11:08 am

gustavs wrote: ja patīk, tad nūģiskās exeļa izdrukas var sarullēt.
viedi vārdi. tāds apmēram bija arī mans apsvērums.

KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by KurBads » Fri Jul 04, 2014 3:55 pm


Barda
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 3
Joined: Mon Dec 31, 2012 1:06 am

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by Barda » Sat Jul 05, 2014 12:02 am

Vai kāds ir skatījies šo:
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... aogxp.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Vēl nepaspēju apskatīties, bet ar saimnieku jau runāju, viss ko izdibināju - ir jāredz!

User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12835
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by elmo » Sat Jul 05, 2014 12:10 am

Gribi lai kāds tavā vietā aizbrauc un nopērk!? :-D

Barda
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 3
Joined: Mon Dec 31, 2012 1:06 am

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by Barda » Sat Jul 05, 2014 12:17 am

elmo wrote:Gribi lai kāds tavā vietā aizbrauc un nopērk!? :-D
Ja jau tik labs, tad ķeriet ciet. Kādu brīdi jau dzīvojas SS! Nav pieredzes ar 1.9 TID, tāpēc arī vēl minstinos.

User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12835
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by elmo » Sat Jul 05, 2014 3:56 pm

1,9 ir labākais dīzelis, kāds uz SAABiem jebkad ticis uzstādīts.
Bet nu Saabs ar dīzeli jau nav Saabs! :-P

User avatar
jankab
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 679
Joined: Sat Apr 27, 2013 11:59 pm
Location: Rīga, Mežaparks

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by jankab » Mon Jul 07, 2014 11:08 am

elmo wrote:1,9 ir labākais dīzelis, kāds uz SAABiem jebkad ticis uzstādīts.
Bet nu Saabs ar dīzeli jau nav Saabs! :-P
TTiD esot pat ļoti braucams :)
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"

User avatar
Bārda
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1052
Joined: Thu Jan 17, 2008 11:36 am
Location: Baltezers

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by Bārda » Mon Jul 07, 2014 11:49 pm

Sarunāju uz rītu diagnostiku. Tad jau redzēs, kas lācītim vēderā!
P.S. Nesaprotu, kas ar niku ir noticis, tad jauniņais, tad atkal vecais foruma biedrs...?!Pie vainas garumzīme, bet kā automātiski varēja ielogoties uz jauna nika? Jautājums gan citā topikā.

User avatar
Silver
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 724
Joined: Fri Mar 15, 2013 12:22 am

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by Silver » Tue Jul 08, 2014 1:38 am

elmo wrote:1,9 ir labākais dīzelis, kāds uz SAABiem jebkad ticis uzstādīts.
Bet nu Saabs ar dīzeli jau nav Saabs! :-P
Vai daudz labāks par 2.2? Un ka ar ekonomiju? Tik un tā pēc visiem aprēķiniem sagāzēts sanāk lētāk, tad jau nav ko pat skatīties uz dīzeli?
9-5 Silver Aero 2001 for sale
9-5 Silver Griffin

User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12835
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by elmo » Tue Jul 08, 2014 10:36 am

Nu benzīnam/gāzei savas blusas!
Tā kā jāizlemj, kas mazāks ļaunums!

User avatar
jankab
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 679
Joined: Sat Apr 27, 2013 11:59 pm
Location: Rīga, Mežaparks

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by jankab » Tue Jul 08, 2014 11:47 am

Silver wrote:
elmo wrote:1,9 ir labākais dīzelis, kāds uz SAABiem jebkad ticis uzstādīts.
Bet nu Saabs ar dīzeli jau nav Saabs! :-P
Vai daudz labāks par 2.2? Un ka ar ekonomiju? Tik un tā pēc visiem aprēķiniem sagāzēts sanāk lētāk, tad jau nav ko pat skatīties uz dīzeli?
1.9 ir par 2.2 jaudīgāks, ekonomiskāks.

Nav vienas vienīgas taisnības un pārākuma cīņā Dīzelis VS Benzīns/Gāze.
Kā jau Elmo teica, katram savas blusas, izlem kas tev pašam škiet labāks.

Tagad tīri manas domas:
SAAB gadījumā Benzīns/Gāze būs optimālāks, jo SAABiem nav izteikti jaudīgu dīzeļmotoru, līdz ar ko var saglabāt benzīnmotora dinamiku, un iegūt aptuveni dīzeļa ekonomiju(varbūt lielāku ekonomiju).

Protams, ka ierēķinot arī benzīnu, apkopes, kaut kas līdzīgs sanāk abiem, tomēr atceries arī ka auto nav jauns, un pa lielam dīzelim izmaksas būs lielākas remontos(dzinēja). Bet tomēr mirkļa sajūta piegrūžot pilnu balonu(+-300-400km) par ~20EUR ir lieliska ;)

Vēl kā mīnusu dīzelim varētu minēt - Artehā benzīnmotorus ņem atplestām rokām, bet dīzeļa gadījumā var nākties meklēt citu speciālistu tieši uz dīzeļiem (palabojiet, ja kļūdos).

Kā plusu benzīns/gāze - Atkal iespēja to visu izdarīt Artehā - atsauksmes par labo servisu vari izlasīt šeit pats.
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"

User avatar
Gac
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 975
Joined: Fri Jan 18, 2008 2:26 am

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by Gac » Tue Jul 08, 2014 12:25 pm

jankab wrote: Tagad tīri manas domas:
SAAB gadījumā Benzīns/Gāze būs optimālāks, jo SAABiem nav izteikti jaudīgu dīzeļmotoru, līdz ar ko var saglabāt benzīnmotora dinamiku, un iegūt aptuveni dīzeļa ekonomiju(varbūt lielāku ekonomiju).
Nu, man ar gāzi sanāk dārgāk. Pirms Aero bija kaškaj-dīzelis, tam apm. 8 EUR uz 100 km sanāca, šim - 9 EUR pie līdzīga braukšanas stila, nerēķinot benzīnu.

User avatar
ZingZeng
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2261
Joined: Fri Jan 18, 2008 7:41 am

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by ZingZeng » Tue Jul 08, 2014 12:53 pm

Kā jau agrāk minēju, dīzeli izvēlējos, jo ekonomiju dabonu uzreiz, nevis kā ar gāzi pēc kaut kādiem nobraukumiem.
Vēl par labu dīzelim bija faksts, ka vismaz 9-5 vilkacim dīzelis ir vienā cenā ar benzīnnieku, ja ne pat lētāks (jauns tas BIJA lētāks). Ņemot benzīna auto, jārēķinās ar ķēdes maiņu un gāzes iekārtas uzstādīšanu, kas visu pasākumu pirmajā sitienā sadārdzina, dīzelim ir jāmaina tikai siksa (kopā ar ūdenssūkni), kur izmaksas bija ap 200Ls t.i rupji runājot puse no ķēdes, tiesa tā jāmaina ik pa 80K km.

Pagaidām pēc nobrauktiem nepilniem 40K km ar dīzeli nav bijušas nekādas problēmas, bet vidējais degvielas patēriņš gada griezumā ir no 5.9 litriem vasarā līdz 6.5 litriem ziemā, tiesa mans ikdienas maršruts ir pateicīgs ekonomijai, piedevām auto ir ar manuālo kārbu.

Dīzeļa izvēli nenožēloju, lai gan iepriekš no tā baidījos, jo pēc 9 benzīnsābiem šis ir pirmais ar dīzeli.

Tā kā ir jāņem rokās kalkulators un pašam jārēķina kas ir kas.

User avatar
Gac
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 975
Joined: Fri Jan 18, 2008 2:26 am

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by Gac » Tue Jul 08, 2014 1:42 pm

ZingZeng wrote: Ņemot benzīna auto, jārēķinās ar ķēdes maiņu un gāzes iekārtas uzstādīšanu, kas visu pasākumu pirmajā sitienā sadārdzina, dīzelim ir jāmaina tikai siksa (kopā ar ūdenssūkni), kur izmaksas bija ap 200Ls t.i rupji runājot puse no ķēdes, tiesa tā jāmaina ik pa 80K km.
Tad jau tas pats vien sanāk - 80x2/siksna vai 160x1/ķēde. Tikai, nu, domāju, ka siksnu varētu arī par sakarīgākiem cipariem samainīt, vai ne? Bet kaut kā jocīgi - opelim šim pašam motoram siksna bija jāmaina, ja nekļūdos, pie 150 tūkstošiem, bet saabam, kā smejies, pie 80. Kāpēc tā?

Post Reply