nu no vienas puses ja, forsi, bet... tur tak viss sagatavots, kapots nemas nost viss turas uz 4 skruvem un neviena no vinam pat nav sarusejusi :lol:
Things I Like :)
Re:Things I Like :)
Re:Things I Like :)
Arnijs wrote:Pilnīgs bullšits :laugh: Ja to visu demonstrētu dzīvajā, tad viņiem būtu vajadzīgas ~ 42 minūtes, nevis sekundes.
bet ja nopietni cik varetu aiznemt laiku apmainit motoru, nu teiksim 9-5(tam vairak visadu vadu, slauku neka tam fordam)? :)
Re:Things I Like :)
Pat tad, ja tur viss būtu sagatavots, tas viss ir pilnīgākais bullšits.
1. kārt. Pusasis! Lai izceltu motoru ar kārbu, viena puse ir jāatvieno.
2.kārt Vadi. Aizdedze, starteris.
3.kārt. Degvielas trubas.
4. kārt Sajūga trose (gan nost, gan klāt) un ātrumpārslēga mehānisms.
5. kārt. Motora atbalsti. Ja viņi nav pieskrūvēti, tas motors izkristu jau uzsākot.
u.t.t... u.t.t.
Malder... Tas atkarīgs no kvalifikācijas. No apm. 3-4 stundām, cilvēkiem, kas to dara regulāri, līdz pāris dienām amatieriem.
1. kārt. Pusasis! Lai izceltu motoru ar kārbu, viena puse ir jāatvieno.
2.kārt Vadi. Aizdedze, starteris.
3.kārt. Degvielas trubas.
4. kārt Sajūga trose (gan nost, gan klāt) un ātrumpārslēga mehānisms.
5. kārt. Motora atbalsti. Ja viņi nav pieskrūvēti, tas motors izkristu jau uzsākot.
u.t.t... u.t.t.
Malder... Tas atkarīgs no kvalifikācijas. No apm. 3-4 stundām, cilvēkiem, kas to dara regulāri, līdz pāris dienām amatieriem.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Things I Like :)
Paskaidrojumos ir teikts, ka auto ir speciali sagatovots rekorda uzstādīšanai un nav pievienotas degv. trubas- brauc tik uz karbulī esošās degvielas, atbalsti ir specialie utt.
Rulītī redzamais ir oficiāls pasaules rekords!
Rulītī redzamais ir oficiāls pasaules rekords!
Re:Things I Like :)
jeega no taada rekorda?
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re:Things I Like :)
Noskatījos vēl kādas 10X. Tā jau var aiziet līdz absurdam. Tur pat izpūtējs netiek skrūvēts. Ja auto SPECIĀLI gatavo tam, tad tas vēl ir uzlabojams laiks! Tad jau uz speciāliem kronšteiniem var sastiprināt startera vadus, uztaisīt bībāmas muftas pusasīm u.t.t. Tad viss darbs ir iecelt un izcelt. papildus uzbīdīt divas muftas, ieāķēt sajūga trosi un uzspraust vadus uz sadalītāja un startera. Uzskatu, ka rekords ir tad, ja ņem rūpnīcas komplektācijas auto un tādā pašā braucamā kārtībā arī samaina! Esmu pats mainījis šo 1.1 motorīti Fiestai. Vienatnē kādās 3 stundās neiespringstot varēja iekļauties. Bet šis man atgādina frizieru konkursu, kur frizūru taisa ar lodlampu :)Gregers wrote:Paskaidrojumos ir teikts, ka auto ir speciali sagatovots rekorda uzstādīšanai un nav pievienotas degv. trubas- brauc tik uz karbulī esošās degvielas, atbalsti ir specialie utt.
Rulītī redzamais ir oficiāls pasaules rekords!
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 872
- Joined: Tue Jan 15, 2008 7:24 am
- Location: Jelgava - Rîga
- Contact:
Re:Things I Like :)
Nu, diezgan patupi.... kam tāds rekords vajadzīgs?Arnijs wrote:Noskatījos vēl kādas 10X. Tā jau var aiziet līdz absurdam. Tur pat izpūtējs netiek skrūvēts. Ja auto SPECIĀLI gatavo tam, tad tas vēl ir uzlabojams laiks! Tad jau uz speciāliem kronšteiniem var sastiprināt startera vadus, uztaisīt bībāmas muftas pusasīm u.t.t. Tad viss darbs ir iecelt un izcelt. papildus uzbīdīt divas muftas, ieāķēt sajūga trosi un uzspraust vadus uz sadalītāja un startera. Uzskatu, ka rekords ir tad, ja ņem rūpnīcas komplektācijas auto un tādā pašā braucamā kārtībā arī samaina! Esmu pats mainījis šo 1.1 motorīti Fiestai. Vienatnē kādās 3 stundās neiespringstot varēja iekļauties. Bet šis man atgādina frizieru konkursu, kur frizūru taisa ar lodlampu :)Gregers wrote:Paskaidrojumos ir teikts, ka auto ir speciali sagatovots rekorda uzstādīšanai un nav pievienotas degv. trubas- brauc tik uz karbulī esošās degvielas, atbalsti ir specialie utt.
Rulītī redzamais ir oficiāls pasaules rekords!
Re:Things I Like :)
Visi rekordi jau ir tādi ikdienā nelietojami un sterilos apstākļos radīti!
Paņemiet kādu garo distaņču skrējēju ar pasaules rekordu un ietērpiet šo kerzas zābakos vai kaut ofisa kurpēs, liekiet skriet pa ielu ar šķērsielām un paskatieties kādu tad šis rezultātu sniegs! Iteresants ir pats rekorda fakts, jo ne katram arī vajadzīgie uzlabojumi ienāks prāta! Kad sterilais rekords ir sasniegts katrs var teikt, ka tā jau viegli un var labāk, bet tad izdariet un saņemiet to piķi no Ginnesas grāmatas :)
Paņemiet kādu garo distaņču skrējēju ar pasaules rekordu un ietērpiet šo kerzas zābakos vai kaut ofisa kurpēs, liekiet skriet pa ielu ar šķērsielām un paskatieties kādu tad šis rezultātu sniegs! Iteresants ir pats rekorda fakts, jo ne katram arī vajadzīgie uzlabojumi ienāks prāta! Kad sterilais rekords ir sasniegts katrs var teikt, ka tā jau viegli un var labāk, bet tad izdariet un saņemiet to piķi no Ginnesas grāmatas :)
Re:Things I Like :)
Ehh... pietiek par rekordiem!
Bet kurš vis ātrāk var šo izbraukt?
http://kinofilmi.info/news/2008-08-01-48
Paļaujamies uz godaprātu un ieskaitās pēc pieteikšanās laika ko pēcāk apstiprina ar skrīnu par iziešanu.
Atrākajam apdrošināšanas balva no manis personīgi :)
Ātrumu varētu noteikt ja piemēram pirms attaisīt linku uzņem laiku un tad uzraksta šeit cik bija pēc iziešanas.
Bet kurš vis ātrāk var šo izbraukt?
http://kinofilmi.info/news/2008-08-01-48
Paļaujamies uz godaprātu un ieskaitās pēc pieteikšanās laika ko pēcāk apstiprina ar skrīnu par iziešanu.
Atrākajam apdrošināšanas balva no manis personīgi :)
Ātrumu varētu noteikt ja piemēram pirms attaisīt linku uzņem laiku un tad uzraksta šeit cik bija pēc iziešanas.
Re:Things I Like :)
Par motora maiņu... man ievilkās uz kādu nedēļu pa vakariem ņemoties. Izcelt un ielikt jau ir viena lieta, bet visas šļaukas, pusasis, ātrumkloķis un tā pieregulēšana, sajūgs un tā atgaisošana, utt. Un tad vēl nedēļu defektācija. :D Bet nu labi, tas ir amatierim. Zinošam cilvēkam pa vienu dienu izdarāma lieta.
Skatos pa LTV1 "sadziedāšanos" no Dziesmu svētkiem. Eh, tas tik bij` labais. Sēdēju tur augšā priekšpēdējā rindā un bauroju līdz sešiem rītā. Nu sasodīti pacilājošs pasākums un tagad skatoties sirds straujāk pukst. Labi, tas tā.
Izslidinājos tikko pa smuki apsalušu stāvlaukumu. Huh, man patīk, ziema ir klāt! :) Nemaz nenāktu pa sliktu katram pie pirmajiem saliem un sniegiem uz kāda pleķīša aizbraukt vakarā/naktī un paskatīties, cik krasi izmainās viņa auto vadāmība. Viena lieta, ja tev saka - slīd, pagriezienus jāņem lēnām, utt. Cita lieta, ja tu pa palielu placi ieskrienies un mēģini apbraukt strauji iedomātu šķērsli, utt. Un jūti, kā aiziet šķērsām. Un mēģini taisnot, mīņājot pedāli un raustot roceni. Un pavisam jauki būtu, ja sieviete saprastu, ka tā nav vien tāda puiciska ākstīšanās, bet visnotaļ lietderīgs treniņš... a ej nu viņai ieskaidro to.
Labi, bet vispār stāsts par ko citu. Par to pašu TCS. Es paslidinājos, pabraukājos apkārt, arī pāri jaunajam tiltam pāršāvu un atpakaļ. Viss tāds slidens, katrs līkums ir jautrs. Un te nu sākās dilemma, kā tad īsti ir ērtāk - ar tcs vai bez tā. No vienas puses, ja šams nav, tad bieži vien sanāk izspolēties un līkumos tas nebūt nav labi. Es nemaz nespiežu pedāli, ļoti maigi ņemu līkumu, bet figu, pēkšņi izspolējās un jūtu, ka ies taisni. Varbūt vizuāli to neredz un otrs blakus pat nejūt, bet pats taču jūti. Nu lūk, un bez tcs nekādu problēmu - pat ja ļoti slīd taisni, raujam roceni, minam grīdā, smuki iztaisnojamies un braucam tālāk. Speciāli te vairākus pagriezienus uz 30, max 40kmh frēzēju vairākas reizes pēc kārtas un nevarēju saprast, vai gadījumā ar tcs es neiztaisnotos un vai nu atsistu pakaļējo tiltu pret apmali, vai apmestos pa 180 vai vairāk. Gandrīz vai drošāk, ja zini, ka vari mīt grīdā un spolējoties taisnot. Un tā principā braukt prātīgi, lai līdz šādiem ekstremāliem risinājumiem nemaz nenonāktu. Nu labi, uz šosejas varbūt vajag gan - tur pie liela ātruma nevar atļauties, ka kaut kas kaut nedaudz izslīd. Vismaz ne gonščiks-amatieris.
Karoč mācīties, mācīties un vēlreiz mācīties, kā teica tas bērnus mīlošais onkulis. Un nekad nedomāt, ka nu jau proti to vāģi baigi labi noturēt uz ceļa. Vienmēr var labāk.
Skatos pa LTV1 "sadziedāšanos" no Dziesmu svētkiem. Eh, tas tik bij` labais. Sēdēju tur augšā priekšpēdējā rindā un bauroju līdz sešiem rītā. Nu sasodīti pacilājošs pasākums un tagad skatoties sirds straujāk pukst. Labi, tas tā.
Izslidinājos tikko pa smuki apsalušu stāvlaukumu. Huh, man patīk, ziema ir klāt! :) Nemaz nenāktu pa sliktu katram pie pirmajiem saliem un sniegiem uz kāda pleķīša aizbraukt vakarā/naktī un paskatīties, cik krasi izmainās viņa auto vadāmība. Viena lieta, ja tev saka - slīd, pagriezienus jāņem lēnām, utt. Cita lieta, ja tu pa palielu placi ieskrienies un mēģini apbraukt strauji iedomātu šķērsli, utt. Un jūti, kā aiziet šķērsām. Un mēģini taisnot, mīņājot pedāli un raustot roceni. Un pavisam jauki būtu, ja sieviete saprastu, ka tā nav vien tāda puiciska ākstīšanās, bet visnotaļ lietderīgs treniņš... a ej nu viņai ieskaidro to.
Labi, bet vispār stāsts par ko citu. Par to pašu TCS. Es paslidinājos, pabraukājos apkārt, arī pāri jaunajam tiltam pāršāvu un atpakaļ. Viss tāds slidens, katrs līkums ir jautrs. Un te nu sākās dilemma, kā tad īsti ir ērtāk - ar tcs vai bez tā. No vienas puses, ja šams nav, tad bieži vien sanāk izspolēties un līkumos tas nebūt nav labi. Es nemaz nespiežu pedāli, ļoti maigi ņemu līkumu, bet figu, pēkšņi izspolējās un jūtu, ka ies taisni. Varbūt vizuāli to neredz un otrs blakus pat nejūt, bet pats taču jūti. Nu lūk, un bez tcs nekādu problēmu - pat ja ļoti slīd taisni, raujam roceni, minam grīdā, smuki iztaisnojamies un braucam tālāk. Speciāli te vairākus pagriezienus uz 30, max 40kmh frēzēju vairākas reizes pēc kārtas un nevarēju saprast, vai gadījumā ar tcs es neiztaisnotos un vai nu atsistu pakaļējo tiltu pret apmali, vai apmestos pa 180 vai vairāk. Gandrīz vai drošāk, ja zini, ka vari mīt grīdā un spolējoties taisnot. Un tā principā braukt prātīgi, lai līdz šādiem ekstremāliem risinājumiem nemaz nenonāktu. Nu labi, uz šosejas varbūt vajag gan - tur pie liela ātruma nevar atļauties, ka kaut kas kaut nedaudz izslīd. Vismaz ne gonščiks-amatieris.
Karoč mācīties, mācīties un vēlreiz mācīties, kā teica tas bērnus mīlošais onkulis. Un nekad nedomāt, ka nu jau proti to vāģi baigi labi noturēt uz ceļa. Vienmēr var labāk.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 590
- Joined: Mon Feb 25, 2008 2:00 pm
- Location: Rīga,Imanta
Re:Things I Like :)
He he,nostalgija panesas.Mans pirmais SAAB bija tiei tads,tikai motors istais:)Re ka onka nav mulkis un nem pereizo autinju:D
SAAB 9-3 SE 2002 stock 150hp
Re:Things I Like :)
es a vakar pa jauno tiltu pabraukajos.braucot pa krasteni nogriezoties uz bausku, bet brauc zem tilta bij pliks ledus, braucu ar darba auto kuram pakalja velk...;) tas bija jautri, uz vietas 100KM/h dabut. :laugh: tad, sapratu, ka jaatjauno "ziemas iemanjas" :S
P.S. Mans simtais posts :woohoo: :laugh: :P
P.S. Mans simtais posts :woohoo: :laugh: :P
Re:Things I Like :)
Urrrāāāā!!! Sniegs! Pēc kādas pusstundas jāiet kurbulēt Griffu :)
Re:Things I Like :)
Jap! :) ja nebūtu pus "arsenjič" ribās, varētu dotiessss ielaasss... Bet tā - pagaidīsim līdz bļitkotājiem ;)
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629