Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
9-3 OG aizmugurējiem amīšiem tās bukses virs amortizatora(zem glāzes) ir maināmas vai tās ir "kopā"ar amortizatoru?
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Ir maināmas... Tikai atsevišķi dabūt būs pagrūti. Pie mums ir pasūtāmas.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
O, paldies.
Man te vnk pazīstams servisa vadītājs mēģināja iestāstīt ka diez vai mainās, lai gan man pašam likās, ka vajadzētu mainīties, jo izskatījās identiskas kā tās kuras jau virs glāzes.
Man te vnk pazīstams servisa vadītājs mēģināja iestāstīt ka diez vai mainās, lai gan man pašam likās, ka vajadzētu mainīties, jo izskatījās identiskas kā tās kuras jau virs glāzes.
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
No kurienes SID ņem vidējo degvielas patēriņu un kas varētu būt pie vainas, ja man vispār viņu nerāda?!
SAAB 9-3 2004 2.2 TiD
[EGR=Off][ReMap]
[EGR=Off][ReMap]
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Vidējais benzīna patēriņš tiek aprēķināts no tā, cik tev degvielas ir bākā un cik kilometrus tu nobrauc.fixed wrote:No kurienes SID ņem vidējo degvielas patēriņu un kas varētu būt pie vainas, ja man vispār viņu nerāda?!
Vai tev darbojas odometrs, spidometrs vai benzīna līmeņa šautriņa?
Ja vien no tiem nedarbojas, tad vidējais degvielas patēriņš var nerādīt vai rādīt nepareizi.
Jo, ja tev nedarbojas spidometrs, līdz ar to neskaitās klāt kilometri, bet benzīna šautra rāda, ka degviela zūd strauji, tad vidējais patēriņš būs ļoti augsts.
Bet, ja nedarbojas benzīna šautriņa, līdz ar ko uzrāda, ka bākā būtu 0L degvielas, tad vidējais patēriņš rādītos 0L/100KM, vai --L/100KM, jo dators uztver, ka tu brauc uz priekšu, bet degviela "netiek" patērēta.
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Viss darbojas izņemot vidējo patēriņu... degviela, spiometrs viss rādās arī vidējais ātrums un tt, distance un arrival.. tas jau no paša sākuma negāja un tagad vēl klāt āra temperatūras rādītājs arī rāda --- un kruīzs pa brīdim ir pa brīdim nav un kondiška arī tad ir tad nav... elektroniska problēma varbūt?
Radio arī tad kad kondicionieris neiet iečarkstas pa brīdim fonā skaļruņi.. īsais? vadības blokam juts aizbraucis?
Pie diagnostikas nekas neuzrādās vairāk kā abs devējs aizmugurējam, labajam ritenim, kurš tiešām ir jāmaina ..
Radio arī tad kad kondicionieris neiet iečarkstas pa brīdim fonā skaļruņi.. īsais? vadības blokam juts aizbraucis?
Pie diagnostikas nekas neuzrādās vairāk kā abs devējs aizmugurējam, labajam ritenim, kurš tiešām ir jāmaina ..
SAAB 9-3 2004 2.2 TiD
[EGR=Off][ReMap]
[EGR=Off][ReMap]
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Veleetos uzzinaat paaris lietas
-kaa izpauzhaas stage1,stage2..utt,cik tas maksaa un kur to var izdariit?
-ko vareetu izdabuut no 9-3 OG 2001 150hp, ar stage1(noprotu,ka shii ir vnk vadibas bloka programmeeshana?)
-kko par maptun
-hirsch performance
Iisumaa luudzu kko pastaastiet!
-kaa izpauzhaas stage1,stage2..utt,cik tas maksaa un kur to var izdariit?
-ko vareetu izdabuut no 9-3 OG 2001 150hp, ar stage1(noprotu,ka shii ir vnk vadibas bloka programmeeshana?)
-kko par maptun
-hirsch performance
Iisumaa luudzu kko pastaastiet!
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
https://www.maptunparts.com/tuning-kits ... 03/mt5/127pirmais wrote:Veleetos uzzinaat paaris lietas
-kaa izpauzhaas stage1,stage2..utt,cik tas maksaa un kur to var izdariit?
-ko vareetu izdabuut no 9-3 OG 2001 150hp, ar stage1(noprotu,ka shii ir vnk vadibas bloka programmeeshana?)
-kko par maptun
-hirsch performance
Iisumaa luudzu kko pastaastiet!
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
wow shitam ar stage 1 var dabuut 75 hp leecienu... domaaju ka ir taa veerts.
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Plus neliela turbīnas pārvīlēšana Turbomotorā un visi 100hp sanāk
9-3 B207R ArTEH Performance Edition
9-7X Vortec I6 ArTEH Tank Edition
9-7X Vortec I6 ArTEH Tank Edition
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Okey,esmu uz pakaljas, 75hp?(tip ar maptun piedavaato stage1?)Kur pie taada var tikt?Joprojaam esmu diezgan lielaa neizpratnee.
Paldies!
Paldies!
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Well.. Es izgāju 3 pakāpes ar identisku auto, kurā šobrīd sēžu: 150->225 (tikai "smadzeņu" programmēšana), 225->250 (Aero turbīna un Aero stage 1), 250->275 (Arteh Armanda excelenti metināts 3" downpipe - viñam toreiz vēl bija laiks dzīvē ).
9-3 B207R ArTEH Performance Edition
9-7X Vortec I6 ArTEH Tank Edition
9-7X Vortec I6 ArTEH Tank Edition
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Iespaidiigi!Programmeeshana artehaa tika veikta?
Vispaar,kaa peec shaadiem upgreidiem,auto ikdienaa izmanto?
Negjeerbjas viss peec kaartas araa?
Tiesiibas veel kabataa?
Bonuss:ar stock izpluudi kko var sadariit,lai skanja mazliet patiikamaka kljuutu?Neko bmw veidiigu neveelos.
Vispaar,kaa peec shaadiem upgreidiem,auto ikdienaa izmanto?
Negjeerbjas viss peec kaartas araa?
Tiesiibas veel kabataa?
Bonuss:ar stock izpluudi kko var sadariit,lai skanja mazliet patiikamaka kljuutu?Neko bmw veidiigu neveelos.
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Labāk nesākt, kad sāk, tad nevar apstāties!pirmais wrote:Okey,esmu uz pakaljas, 75hp?(tip ar maptun piedavaato stage1?)Kur pie taada var tikt?Joprojaam esmu diezgan lielaa neizpratnee.
Paldies!
Last edited by elmo on Sat Apr 23, 2016 4:30 pm, edited 1 time in total.
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Artehā gan. Soda punkti turās +-4 amplitūdā Manipulācijas tika veiktas periodā no 100 000 līdz 200 000 nobraukuma, pie 170 mainīju sajūgu, viss pārējais tip top. Nu, bremzes ātrāk dilst..
Izplūdes skaņai 3" DP deva patīkamu, neuzbāzīgu apakšu.
Izplūdes skaņai 3" DP deva patīkamu, neuzbāzīgu apakšu.
9-3 B207R ArTEH Performance Edition
9-7X Vortec I6 ArTEH Tank Edition
9-7X Vortec I6 ArTEH Tank Edition