Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Elektriskās droseles gadījumā jā, bet šeit mehāniskā.. Romān - par regulatoru un sprauslām iedomājos, bet atceramies, ka problēma ir identiska (varbūt pat nedaudz izteiktāka) arī ar LPG. Sprauslas tad ir atslēgtas. Regulators.. ko zin, varbūt spēj ietekmēt arī gāzes sistēmas darbību. Kā nekā benzīns visu laiku cirkulē cauri, Trionic ECU domā, ka brauc ar beņu.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Kungi, ir idejas, ko pasākt ar ātrumkloķa kulisi? Vai kāds ir mēģinājis implementēt kādu sportisko aftermarket risinājumu, līdzīgu kā bildē? Apnika tā karote jogurta traukā.. Esmu jau pāris reizes mainījis uz labāko no krājumos esošā, bet nu visi krājumi izsmelti.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Pagājušo nedēļ, mēģinot iziet TA, aizgāju parunāties ar maiņas vecāko par priekšējo spārnu maiņas iespējām 9k.
Tika ieteikts sazināties ar centrālo ofisu Motormuzejā, kur man laipni paskaidroja, ka nedrīkst uzstādīt ne stiklšķiedras, ne karbona spārnus, ja vien ražotājs to nev paredzējis! Vienīgā iespēja, lai uzstādītu spārnus ir tos sertificēt, vai pirkt rūpnieciski ražotus un jau sertificētus. Tuvākā iespēja serificēt ir Vācija. Cena detaļas sertifikācijai pārsniedz jebkura 9k vērtību.
Tā lūk!
Tika ieteikts sazināties ar centrālo ofisu Motormuzejā, kur man laipni paskaidroja, ka nedrīkst uzstādīt ne stiklšķiedras, ne karbona spārnus, ja vien ražotājs to nev paredzējis! Vienīgā iespēja, lai uzstādītu spārnus ir tos sertificēt, vai pirkt rūpnieciski ražotus un jau sertificētus. Tuvākā iespēja serificēt ir Vācija. Cena detaļas sertifikācijai pārsniedz jebkura 9k vērtību.
Tā lūk!
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Ko Tu ar to gribēji pateikt? Ka ar makrofleksu un makgaivereni netiks cauri?Kudinsky wrote:Pagājušo nedēļ, mēģinot iziet TA, aizgāju parunāties ar maiņas vecāko par priekšējo spārnu maiņas iespējām 9k.
Tika ieteikts sazināties ar centrālo ofisu Motormuzejā, kur man laipni paskaidroja, ka nedrīkst uzstādīt ne stiklšķiedras, ne karbona spārnus, ja vien ražotājs to nev paredzējis! Vienīgā iespēja, lai uzstādītu spārnus ir tos sertificēt, vai pirkt rūpnieciski ražotus un jau sertificētus. Tuvākā iespēja serificēt ir Vācija. Cena detaļas sertifikācijai pārsniedz jebkura 9k vērtību.
Tā lūk!
Pēc Tevis rakstītā jāecina, nomainīt spārnus pret nesapavušiem un tos nokrāsot ir baigā raķešzinātne...
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Jokupēteris, vai zinies! Melnais humors!intervall wrote:Pēc Tevis rakstītā jāecina, nomainīt spārnus pret nesapavušiem un tos nokrāsot ir baigā raķešzinātne...
Bet nu skarbi katrā ziņā.. uz doto brīdi gan šī lieta pārlieku nesatrauc, taču nav garantija, ka svaigi krāsotie spārni pēc pāris ziemām atkal nebūs vienās pumpās. Ideja par stiklašķiedru izklausījās pārāk labi, lai būtu lemts tai piepildīties.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Labs melnais jociņš , sākumā gan jāatrod tādi nesapuvuši spārni
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Un, ja spārns no ārpuses vēl izskatās pilnībā lietojams, pat bez ne vienas pumpas, tas nenozīmē, ka iekšpusē nav jau rūsas perēklis. Tas spārns, ko no Tevis paņēmu - ārpusē itin lietojams, bet, kad sāku iekšpusē kasīt un apstrādāt vizuāli it kā nelielo aprūsējumu, sapratu, ka labāk neaizraušos, ka neizbakstu caurumus. Līdzīgi bija ar diviem no krājumiem izvilktiem spārniem, ko devu krāsot - tiem pat iekšpuse izskatījās visai labi, labākie lietotie 9k spārni, ko esmu kādreiz savām rokām turējis. Aizvedu meistaram, šis ziņo - zini, tev tur padaudz tā rūsa, drūp ārā, būs jāmetina.. še tev, cerēju, ka nokasīs virskārtu un būs glīts bleķis. Zin kā ar tiem metinātajiem, ir kā ir.. Cik nav redzētas detaļas, kur pa metinājuma šuvju vietu metas jaunas pumpas.
Bet, atgriežoties pie idejas par stiklašķiedru - varbūt var taisīt kombinēto, bāze no vecā spārna un arkas loks, teiksim centimetri pieci līdz septiņi, no stiklašķiedras. Sašpaktelē kopā, nokrāso neko neredzēs. Un arī nav iemesla piesieties, spārns tak vecais, tikai saremontēts. Nez, vispār ir kaut kur atrunāts, cik liela daļa no detaļas var būt remontēta, un cik jābūt oriģinālam? Jāpapēta.
Bet, atgriežoties pie idejas par stiklašķiedru - varbūt var taisīt kombinēto, bāze no vecā spārna un arkas loks, teiksim centimetri pieci līdz septiņi, no stiklašķiedras. Sašpaktelē kopā, nokrāso neko neredzēs. Un arī nav iemesla piesieties, spārns tak vecais, tikai saremontēts. Nez, vispār ir kaut kur atrunāts, cik liela daļa no detaļas var būt remontēta, un cik jābūt oriģinālam? Jāpapēta.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Jāpērk English wheel, metināmo, jāietrennē roka un var taisīt businesu atjaunojot vecos Bet man šķiet tā plastmasas - alumīnija detaļa (aploce? tā to varētu saukt) liek tiem spārniem rūsēt, nepārdomāta konstrukcija, kkas tur rīvējas un sāk tie pūt, man vienu brīdi bija doma - kā būtu ja to ņemtu nost, nofleksētu rūsu un virsū liktu kādu gumijoto aploci, kas tirgojas uz metru / turas ar divpusējo un tā, bet tad laimīgā kārtā tiku pie tiem daudz maz sakarīgajiem, žēl tikai,ka pats Sābs sapuva ātrāk par tiem
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Nu tad gudriniek, atrodi divus nesapuvušus spārnus!intervall wrote:Ko Tu ar to gribēji pateikt? Ka ar makrofleksu un makgaivereni netiks cauri?Kudinsky wrote:Pagājušo nedēļ, mēģinot iziet TA, aizgāju parunāties ar maiņas vecāko par priekšējo spārnu maiņas iespējām 9k.
Tika ieteikts sazināties ar centrālo ofisu Motormuzejā, kur man laipni paskaidroja, ka nedrīkst uzstādīt ne stiklšķiedras, ne karbona spārnus, ja vien ražotājs to nev paredzējis! Vienīgā iespēja, lai uzstādītu spārnus ir tos sertificēt, vai pirkt rūpnieciski ražotus un jau sertificētus. Tuvākā iespēja serificēt ir Vācija. Cena detaļas sertifikācijai pārsniedz jebkura 9k vērtību.
Tā lūk!
Pēc Tevis rakstītā jāecina, nomainīt spārnus pret nesapavušiem un tos nokrāsot ir baigā raķešzinātne...
Ar makgaivereni un makrofleksu remontētiem ir lielākas izredzes iziet TA nekā ar normāliem stiklašķiedras spārniem.
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Sveiki.
9k pirms ziemas guļas vadītāja puses spoguļa stikliņš uz šosejas aizlidoja. Jautājums, kā viņš stiprinās (līmējas?) un kur atrast jaunu?
9k pirms ziemas guļas vadītāja puses spoguļa stikliņš uz šosejas aizlidoja. Jautājums, kā viņš stiprinās (līmējas?) un kur atrast jaunu?
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Palūrēšu, kad būšu mājās.. bet šķiet, ka uz kaut kādu klipsi bija.
Vispār sāk parādīties sajūta, ka pēdējais laiks priekš 9000'tā piepirkt pilnu garāžu ar detaļām, ja plānā ar šo modeli vēl braukt un braukt. Brīžam, meklējot kādu detaļu, ir līdzīgi kā laiku atpakaļ bija ar 900OG. Piemēram, priekšējās bremžu šļūtenes - wtf, nav nekur!? BAP'ā it kā rāda uz vietas, bet, aizbraucot uz vietas, izrādās, ka nav. Tiek pasūtītas, pēc divām dienām atnāk, 18 euro gabalā. Priekšējie bremžu diski - uz vietas kaut kādi ķīnieši un Zimmerman'i pa 90 euro gabalā. Vēl pāris gadus atpakaļ pirku kaut kādus vai tik ne Brembo par ~30 euro gabalā. Suportu remkomplektu ar virzuli arī tā uz sitienu nevarēja atrast. Tālāk, stūres stieņi - vispār tukšums, nekur nav, arī pasūtīt nepiedāvā.
Vispār sāk parādīties sajūta, ka pēdējais laiks priekš 9000'tā piepirkt pilnu garāžu ar detaļām, ja plānā ar šo modeli vēl braukt un braukt. Brīžam, meklējot kādu detaļu, ir līdzīgi kā laiku atpakaļ bija ar 900OG. Piemēram, priekšējās bremžu šļūtenes - wtf, nav nekur!? BAP'ā it kā rāda uz vietas, bet, aizbraucot uz vietas, izrādās, ka nav. Tiek pasūtītas, pēc divām dienām atnāk, 18 euro gabalā. Priekšējie bremžu diski - uz vietas kaut kādi ķīnieši un Zimmerman'i pa 90 euro gabalā. Vēl pāris gadus atpakaļ pirku kaut kādus vai tik ne Brembo par ~30 euro gabalā. Suportu remkomplektu ar virzuli arī tā uz sitienu nevarēja atrast. Tālāk, stūres stieņi - vispār tukšums, nekur nav, arī pasūtīt nepiedāvā.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
es tādu piķi savulaik saliku 99 un 900 detaļās , arī filtros , šļaukās , uzlikās utt
Ir jau forši ja ko vajag vienkārši paņemt no plaukta , bet varbūt lētāk sanāktu vienkārši nopirkt vajadzīgo daļu par visdārgāko cenu Un visi krājumi jau arī kādreiz beigsies ...
Ir jau forši ja ko vajag vienkārši paņemt no plaukta , bet varbūt lētāk sanāktu vienkārši nopirkt vajadzīgo daļu par visdārgāko cenu Un visi krājumi jau arī kādreiz beigsies ...
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Šodien manam iedegās CE.
Ja pareizi māku skaitīt, tad kļūda ir: 4 Coolant temperature sensor P0115 P0117 P0118
Tātad jautājums, kā to var atrisināt un kā tas ietekmē auto darbību?!?
Ja pareizi māku skaitīt, tad kļūda ir: 4 Coolant temperature sensor P0115 P0117 P0118
Tātad jautājums, kā to var atrisināt un kā tas ietekmē auto darbību?!?
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Gan jau ka Arteh var palīdzēt, bet ja gribas ātri, tad uz Krustpils ielas ir viens onka, kas taisa spoguļiem stikliņus. Man kādi 5 gadi atpakaļ 10 minūtēs piegrieza un pielīmēja. Vēl tagad turās.orks wrote:Sveiki.
9k pirms ziemas guļas vadītāja puses spoguļa stikliņš uz šosejas aizlidoja. Jautājums, kā viņš stiprinās (līmējas?) un kur atrast jaunu?
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Par to sensoru - es laiciņu atpakaļ paņēmu jaunu iekš Arteh par salīdzinoši saprātīgu ciparu, paredzētu laikam priekš 9-5. Tik vien kā nācās štekeri pielikt pašam.
Cita starpā - kādam beņķīšus? http://www.ebay.co.uk/itm/saab-9000-aer ... 2276577573
Cita starpā - kādam beņķīšus? http://www.ebay.co.uk/itm/saab-9000-aer ... 2276577573
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361