Tas pēdējais darāms ar motoru?:woohoo:Gregers wrote:Klau veči, bet vai Jūs visi nevarētu nofilmēt video ar 0-100, 80-160, 100-0?
saab 9-5 2.0t chiptuning
Re:saab 9-5 2.0t chiptuning
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:saab 9-5 2.0t chiptuning
nu ar kādu neizbīdāmu šķērsli arī varArnijs wrote:Tas pēdējais darāms ar motoru?:woohoo:Gregers wrote:Klau veči, bet vai Jūs visi nevarētu nofilmēt video ar 0-100, 80-160, 100-0?
Re:saab 9-5 2.0t chiptuning
:blink: kopš pagajušās reizes vel kkas pieskrūvēts?Arnijs wrote:bet lūdzu - gan grafiskiGregers wrote: Ļoti interesē tīrās sekundes
Re:saab 9-5 2.0t chiptuning
Var mēģināt, bet visp vairak interesētu ar bremzēm, jo kkā uz mani īsti neatstāj iespaidu uzpūstie autiņi kuri bremzējot neiekļaujās kaut elementārajos 35-40 metros(2002 9-5 Aero standartā ir jābūt 35 844)Arnijs wrote:Tas pēdējais darāms ar motoru?:woohoo:Gregers wrote:Klau veči, bet vai Jūs visi nevarētu nofilmēt video ar 0-100, 80-160, 100-0?
Re:saab 9-5 2.0t chiptuning
Vismaz kādas reizes 3 kkas ir darīts... Pagājušo reiz jau tāds ziemas braucamais vien bijaGregers wrote::blink: kopš pagajušās reizes vel kkas pieskrūvēts?Arnijs wrote:bet lūdzu - gan grafiskiGregers wrote: Ļoti interesē tīrās sekundes
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:saab 9-5 2.0t chiptuning
Khmm...tad man sanāk, ka ir pārvietojamā pirts :S
:laugh:
:laugh:
Re:saab 9-5 2.0t chiptuning
Nu tad kā? Tiekamies, vai tomēr vairāk negribās, nekā gribās?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:saab 9-5 2.0t chiptuning
If you want some power measurements.. try this event on this weekend..:) Quite a lot of latvians in the list already..:)
Re:saab 9-5 2.0t chiptuning
nekādi - neko neizdarīju :)chippy wrote:Vidvud, kādi rezultāti? :)
Re:SAAB chiptuning
Hey chipmeņi un Chippy :D
Jautājums vai var būt ka Trioniks adaptējas gandrīz gadu?!?! :o
man kā reiz ir problēma ar to elektrisko kumeļu atrašanu. It kā nočipots viss smuki, bet nu NE - IET!
Tā nu šodien pa ilgiem laikiem izdomāju iespiest S podziņu un padzenāt vienu bīmerveci, agrāk ar S podziņu nekas vien kā vēlāki pārslēdzieni nav bijuši, bet šodien , jo majo, uz sausa asfalta gaitā panesās wannabe burnout :blink: :blink: :dry:
Tātad vai mūsu mīļajam Trionikam ir iespējams šāds adaptācijas laiks, vai varbūt tomātam un jautājums vai ir tā ka tie elektriskie mutētie lopi ierodas tikai pēc S signālenes?! :)
Jautājums vai var būt ka Trioniks adaptējas gandrīz gadu?!?! :o
man kā reiz ir problēma ar to elektrisko kumeļu atrašanu. It kā nočipots viss smuki, bet nu NE - IET!
Tā nu šodien pa ilgiem laikiem izdomāju iespiest S podziņu un padzenāt vienu bīmerveci, agrāk ar S podziņu nekas vien kā vēlāki pārslēdzieni nav bijuši, bet šodien , jo majo, uz sausa asfalta gaitā panesās wannabe burnout :blink: :blink: :dry:
Tātad vai mūsu mīļajam Trionikam ir iespējams šāds adaptācijas laiks, vai varbūt tomātam un jautājums vai ir tā ka tie elektriskie mutētie lopi ierodas tikai pēc S signālenes?! :)
Re:saab 9-5 2.0t chiptuning
Tas būs atkarīgs no tā, kas "iečipots", bet ar adaptēšanos saistības nebūs gan nekādas. Atbilde slēpjas vai nu failā, vai dzelžos.
Standarta failā S poga sareizina akseleratora pedāļa pieprasījumu ar 1.54, citiem vārdiem sakot - piespiežot pedāli par 50% auto reaģēs tā, it kā tas būtu piespiests par 75%. Attiecīgi, atkarībā no kartējuma, iespējams pacelt pieprasītā gaisa vērtības līkni asi uz augšu virs, teiksim, 50% pedāļa pieprasījuma. Tik dziļi pedāli parasti nespiež un, normāli braucot, līdz ar to tādu griezienu pilots ikdienā varbūt nesajūt. Taču ar S pogu iepriekš mierīgs pedāļa apgabals tad būs visai agresīvs.
Standarta failā S poga sareizina akseleratora pedāļa pieprasījumu ar 1.54, citiem vārdiem sakot - piespiežot pedāli par 50% auto reaģēs tā, it kā tas būtu piespiests par 75%. Attiecīgi, atkarībā no kartējuma, iespējams pacelt pieprasītā gaisa vērtības līkni asi uz augšu virs, teiksim, 50% pedāļa pieprasījuma. Tik dziļi pedāli parasti nespiež un, normāli braucot, līdz ar to tādu griezienu pilots ikdienā varbūt nesajūt. Taču ar S pogu iepriekš mierīgs pedāļa apgabals tad būs visai agresīvs.
9-3 B207R ArTEH Performance Edition
9-7X Vortec I6 ArTEH Tank Edition
9-7X Vortec I6 ArTEH Tank Edition
Re:saab 9-5 2.0t chiptuning
+1 par teoriju!Grippen wrote:Tas būs atkarīgs no tā, kas "iečipots", bet ar adaptēšanos saistības nebūs gan nekādas. Atbilde slēpjas vai nu failā, vai dzelžos.
Standarta failā S poga sareizina akseleratora pedāļa pieprasījumu ar 1.54, citiem vārdiem sakot - piespiežot pedāli par 50% auto reaģēs tā, it kā tas būtu piespiests par 75%. Attiecīgi, atkarībā no kartējuma, iespējams pacelt pieprasītā gaisa vērtības līkni asi uz augšu virs, teiksim, 50% pedāļa pieprasījuma. Tik dziļi pedāli parasti nespiež un, normāli braucot, līdz ar to tādu griezienu pilots ikdienā varbūt nesajūt. Taču ar S pogu iepriekš mierīgs pedāļa apgabals tad būs visai agresīvs.
Re:SAAB chiptuning
Katru mēnesi jāpapildina kredītiņš ECU pa piecīti, lai atkal iet. :P
Un chippy, kāpēc tev neiet, es nesaprotu. :dry:
Ok, steidžs ir viena lieta, saprotams, bet tev tur arī izplūde nestāv sūdīga.
Kas tur nav riktīgi? Vajag lielāku IC, vēl zirģeļus vai jums tur spiedienu neviens kārtīgu nav uzgriezis? :P
Un chippy, kāpēc tev neiet, es nesaprotu. :dry:
Ok, steidžs ir viena lieta, saprotams, bet tev tur arī izplūde nestāv sūdīga.
Kas tur nav riktīgi? Vajag lielāku IC, vēl zirģeļus vai jums tur spiedienu neviens kārtīgu nav uzgriezis? :P
Saab 900 Turbo '81