SAAB 9000 izaicinājums
Re:SAAB 9000 izaicinājums
Tam pirmajam īpašnieks ķerts uz 9k SAABu, pēdējo reizi, kad biju tam jau bija septītais pēc kārtas. Un pēdējie 5 - Aero.
Nils wrote:Pirmais Romas ielas šrots ir vienīgais ar ko man bijusi pozitīva pieredze ar šrotiem kopumā, par otro gan man ir palicis diezgan slikts iespaids.
Optika, radiatori, virsbūves detaļas u.c. mantas
Re:SAAB 9000 izaicinājums
Esmu redzējis tikai vienu, ar salātzaļajiem pelmeņu diskiem un nolaistu, smukākās krāsas Aero salonu.
Saab 900 Turbo '81
-
- Māk arī atbildēt
- Posts: 58
- Joined: Sat Apr 23, 2011 10:01 pm
Re:SAAB 9000 izaicinājums
par to toni nezinu, man biš prasās uz ķiršiem... orģinālais būs nedaudz par daudz, vai arī nedaudz tumšāku orģinālo :) vai arī orģinālo, bet ar tumšu pērli :)
Re:SAAB 9000 izaicinājums
Prasās pēc sēdinājuma :)
-
- Māk arī atbildēt
- Posts: 58
- Joined: Sat Apr 23, 2011 10:01 pm
Re:SAAB 9000 izaicinājums
Domāju par tirgošanu, apraksts par auto - 1991. 2.3 turbo, salonā izņemti griesti, + viss pārējais nedaudz paārdīts. šofera puses durvis no iekšpuses nedaudz streiko, pārējās durvis strādā tā kā vajag. Visādi citādi autiņš ir ok, nekas spīdošs un nekas briesmīgs. Interesentiem varu pārsūtīt arī šādas tādas bildes, vai var atbraukt pats/i apskatīt. Vēl nedaudz jāsakārto papīru lietas (jāpārraksta no viena radinieka uz savu vārdu) un tad jau varēšu tirgot tālāk, pagaidām ievācu interesi, ja būs pircējs tad noteikti viss tiks operatīvāk arī sakārtots.
Re:SAAB 9000 izaicinājums
Vai apzinies, ka autiņam šādā stāvoklī šobrīd ir pārdošanas vērtība ap 250 LVL?Krisjanis_K wrote:Domāju par tirgošanu, apraksts par auto - 1991. 2.3 turbo, salonā izņemti griesti, + viss pārējais nedaudz paārdīts. šofera puses durvis no iekšpuses nedaudz streiko, pārējās durvis strādā tā kā vajag. Visādi citādi autiņš ir ok, nekas spīdošs un nekas briesmīgs. Interesentiem varu pārsūtīt arī šādas tādas bildes, vai var atbraukt pats/i apskatīt. Vēl nedaudz jāsakārto papīru lietas (jāpārraksta no viena radinieka uz savu vārdu) un tad jau varēšu tirgot tālāk, pagaidām ievācu interesi, ja būs pircējs tad noteikti viss tiks operatīvāk arī sakārtots.
Labak pārvert to par mangalu vai pirti, jo ta gūsi vairak prieka nekā no iegūtās naudas pārdodot.
Vispār uzskatu, ka 9k og tirgot nav verts šībrīža cenu dēļ.
Re:SAAB 9000 izaicinājums
Grēger, tev ir kaut kāda valsts mērogā atzīta Saab 9000 vērtību tabula pēc kuras tu nosaki konkrētā eksemplāra vērtību? Es domāju, ka vērtību nosaka pats pārdevējs, nevis pircējs, vismaz klasiskajā gadījumā, gan 9000og, gan tavam melnajam. Loģiski, ne? 200ls par tādu dod Tolmetā un sarkans, nenolaists 9000og un turbo ar skati noteikti nemaksā 250ls, tev reizēm ir tieksme pārspīlēt. Es vienkārši zinu cilvēku, kas to auto būtu gatavs paņemt pat par 500ls tādu kāds tas ir. Un tev tas liekas slimi? Visai nesen tu arī savējo tirgoji pa nevāju ciparu 9000 aprindās. Un tici man, par tādu cenu es arī atrastu, kur piesieties, un ne pie lētiem sīkumiem.
Ar šo visu es gribēju pateikt, ka man ļoti kaitina šitāda attieksme, auto dzīvē nav redzēts, bet viedoklis ir - ē, sūds, vērts 250ls. Tā var savā starpā, starp čomiem kaut ko papļerkstēt, bet ne jau publiski nosaukt to auto par šrotu. Paskaties ssā kādas mizas tik netirgo pa 250ls, 90% pat TA nav, kur nu vēl elektriskie logi, turbo un 200hp. Un thniski tas auto noteikti nav nekāda katastrofa, šodien pats izbraucu.
Neņem ļaunā, bet man tas šķiet mazliet truli. :)
Kad tu tirgoji savu melno, neviens tev neteica, ka tas auto ir 1000ls vērts. :)
Un es zinu, ka Krišjānis tos griestus salabos, durvīm mehānismi jau ir atlikti plauktiņā un rokas čalim aug no pareizās vietas. Tā kā, viss būs kārtībā. :)
Ar šo visu es gribēju pateikt, ka man ļoti kaitina šitāda attieksme, auto dzīvē nav redzēts, bet viedoklis ir - ē, sūds, vērts 250ls. Tā var savā starpā, starp čomiem kaut ko papļerkstēt, bet ne jau publiski nosaukt to auto par šrotu. Paskaties ssā kādas mizas tik netirgo pa 250ls, 90% pat TA nav, kur nu vēl elektriskie logi, turbo un 200hp. Un thniski tas auto noteikti nav nekāda katastrofa, šodien pats izbraucu.
Neņem ļaunā, bet man tas šķiet mazliet truli. :)
Kad tu tirgoji savu melno, neviens tev neteica, ka tas auto ir 1000ls vērts. :)
Un es zinu, ka Krišjānis tos griestus salabos, durvīm mehānismi jau ir atlikti plauktiņā un rokas čalim aug no pareizās vietas. Tā kā, viss būs kārtībā. :)
Saab 900 Turbo '81
Re:SAAB 9000 izaicinājums
Man ir sava 9k vērtību tabula, kurā ir ierindoti lielākā daļa foruma apmeklētāju auto. Bet, par cik man nāk miegs un nav vēlme uzkurināt naidu, tad ciparus studijā par šiem Fiatiem nelikšu.
P.s. Un Nil, auto ir vērts tieši tik naudiņas, cik potenciālais, dāsnākais pircējs par to ir gatavs maksāt. ;)
P.s. Un Nil, auto ir vērts tieši tik naudiņas, cik potenciālais, dāsnākais pircējs par to ir gatavs maksāt. ;)
Re:SAAB 9000 izaicinājums
Paldies, ka noprecizēji - pilnīgi precīzi! :)chippy wrote: P.s. Un Nil, auto ir vērts tieši tik naudiņas, cik potenciālais, dāsnākais pircējs par to ir gatavs maksāt. ;)
Saab 900 Turbo '81
Re:SAAB 9000 izaicinājums
Es teiktu, ka tā gada 9000og vismaz manā skatījumā ir vērtīgāks par nedaudz svaigākiem 9000ng - ar to vien, ka šie vecie un vēl braucamā stāvokli nav daudz palikuši. Gregera minētie 250 lati toč ir izsmiekls - tik maksāja mans gazovijs, kurš ir viegli iepuvis no visiem stūriem. Bet šis ir jau klasi augstāk. Savi 500 lati noteikti, ar skati visi 600.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re:SAAB 9000 izaicinājums
Beidz slimot vecais!Nils wrote:Grēger, tev ir kaut kāda valsts mērogā atzīta Saab 9000 vērtību tabula pēc kuras tu nosaki konkrētā eksemplāra vērtību? Es domāju, ka vērtību nosaka pats pārdevējs, nevis pircējs, vismaz klasiskajā gadījumā, gan 9000og, gan tavam melnajam. Loģiski, ne? 200ls par tādu dod Tolmetā un sarkans, nenolaists 9000og un turbo ar skati noteikti nemaksā 250ls, tev reizēm ir tieksme pārspīlēt. Es vienkārši zinu cilvēku, kas to auto būtu gatavs paņemt pat par 500ls tādu kāds tas ir. Un tev tas liekas slimi? Visai nesen tu arī savējo tirgoji pa nevāju ciparu 9000 aprindās. Un tici man, par tādu cenu es arī atrastu, kur piesieties, un ne pie lētiem sīkumiem.
Ar šo visu es gribēju pateikt, ka man ļoti kaitina šitāda attieksme, auto dzīvē nav redzēts, bet viedoklis ir - ē, sūds, vērts 250ls. Tā var savā starpā, starp čomiem kaut ko papļerkstēt, bet ne jau publiski nosaukt to auto par šrotu. Paskaties ssā kādas mizas tik netirgo pa 250ls, 90% pat TA nav, kur nu vēl elektriskie logi, turbo un 200hp. Un thniski tas auto noteikti nav nekāda katastrofa, šodien pats izbraucu.
Neņem ļaunā, bet man tas šķiet mazliet truli. :)
Kad tu tirgoji savu melno, neviens tev neteica, ka tas auto ir 1000ls vērts. :)
Un es zinu, ka Krišjānis tos griestus salabos, durvīm mehānismi jau ir atlikti plauktiņā un rokas čalim aug no pareizās vietas. Tā kā, viss būs kārtībā. :)
SSā 9k og maksā līdz 500 LVL
-50-70 par griestu ielikšanu un durvju sataisīšanu
-nomainīt sparnus atkal kkādi 30 LVL
-kkāds klasisks čakars ļaus nokaulēt vel kādus 100
rezultātā auto tadā stāvoklī kādu apraksta īpašnieks maksā līdz 300 LVL ja to tiešām gribas pārdot.
Tas cik viņš ir verts kad būs viss sataisīts ir cits jautājums, bet tad atkal jādomā par to vai ir verts notirgot, jo ieguldijumi aug, bet cena nē.
Cenu protams nosaka pārdevējs, bet tikai līdz brīdim kamēr tirgo negribīgi/nesteidzoties. Ja vēlme notirgot ir īsta tad cenu nosaka tikai un vienīgi pircējs!
Ar visu šo es tikai gribeju teikt, ka Latvija nav 9k 0g tirgus un notirgot savām rokām apčubinātu auto par to cenu par kuru viņu var reāli notirgot ir neprāts.
Par manu melno lūdzu ne ļā ļa- jā tobrīd kad pētiju tirgu tad bija vel ko remontēt, bet domāju, ka jāiegulda vel 300 LVL, jo Tu teici, ka viss ir ok un auto ir lieliskā stāvoklī! respektīvi pēc bremžu, amortiņu utt nomaiņas ja auto būtu tādā stāvoklī kā teici viņš būtu izcils eksemplārs ar rūsu pie priekšējā stikla. Šobrīd protams saprotu, ka darba vel gadam uz priekšu :angry:
Karoč, ja īpašnieks neielicis griestus un neatgriezis vietā to ko apzīmē ar šis tas noārdīts pārdos auto ne šī foruma pārstāvim dārgāk par 400 LVL(tīri uz rokām atlikums) es klāt piemetīšu kasti Rīgas šampanieša! ;)
Protams šis neattiecas uz gadijumu kad auto pirms pārdošanas tiks savests kārtībā
Re:SAAB 9000 izaicinājums
Pirmā rindkopa, griestus pāršūt nemaksā 70ls, vēl jo vairāk, ja to dara pats. Tie pat nav jāšuj, bet jālīmē. Tikko uzgāju āderi, kur večuks pa 15ls+materiāls (~10ls?) pārlīmē griestus ar praktiski tādu pašu materiālu kā rūpnīcā. Durvis, ja rokas neaug no pakaļas, arī nemaksā dārgi salabot zinot 9k detaļu demokrātiskās izmaksas.
Tas, ka pašlaik 9000og ssā maksā līdz 500ls, nenozīmē, ka visi tā maksā. 9k Aero pēdējā laikā arī maksā līdz 1500ls, tad kāpēc tavs tirgojās virs 2k?
Un pa lielam, redzi, tava uztvere un mērķis ir tiekties uz to, lai tas auto ir teju perfekts, kas, protams, nav slikti, bet mana uztvere bija tāda, ka auto ir atbilstošs cenai. Un Krišjānim 9k neatbilst tevis nosauktajam ciparam, tas arī bija tas par ko sacepos. Tāpat kā 1000ls neatbilstu tavam melnajam pašlaik. Piekritīsi?
Par personīgām pretenzijām pret mūsu darījumu mēs varējām runāt zem četrām acīm un jau pie pirkšanas, bet nejūtos par to cenu tev kaut ko iesmērējis, tāpēc nesāksim šito. Es neesmu staigājošs Vikingu diagnostikas stends, nevaru ielīst ne motorā, ne daudzos citos mezglos, pie kam tas auto pie manis bija salīdzinoši neilgu laiku, bet es savā īsajā pieredzē esmu redzējis/apskatījis ļoti daudzus 9k, ļoti sen un regulāri tiek pētīts tirgus un piedāvātie eksemplāri un uz to brīdi tas auto un par to cenu man neliek justies vainīgam vai par kaut ko kaunēties.
Pat tagad, ir daudz variantu? http://www.ss.lv/lv/transport/cars/saab/9000/filter/ ar līdzīgiem setingiem? Tas par 1k LVL, uzzvani Gustavam un pajautā, lai apstāsta kāds tas auto ir.
Tev tiešām šķiet, ka tu esi nopircis sūdu vai iegrābies, sūdā parasti tādas naudas nekrāmē. Un man ļoti nepatīk, kad mani publiski apvaino, ka es kaut ko esmu kaut kam iesmērējis, tu pašlaik bojā manu reputāciju. :)
Mans mērķis nav plēsties, tāds arī nebija iesākumā, visa sāls bija tajā, ka tu normālu mašīnu ar apskati novērtēji Tolmeta cenā.
Es zināju, ka jāiet laicīgi gulēt! :angry: :laugh:
Tas, ka pašlaik 9000og ssā maksā līdz 500ls, nenozīmē, ka visi tā maksā. 9k Aero pēdējā laikā arī maksā līdz 1500ls, tad kāpēc tavs tirgojās virs 2k?
Un pa lielam, redzi, tava uztvere un mērķis ir tiekties uz to, lai tas auto ir teju perfekts, kas, protams, nav slikti, bet mana uztvere bija tāda, ka auto ir atbilstošs cenai. Un Krišjānim 9k neatbilst tevis nosauktajam ciparam, tas arī bija tas par ko sacepos. Tāpat kā 1000ls neatbilstu tavam melnajam pašlaik. Piekritīsi?
Par personīgām pretenzijām pret mūsu darījumu mēs varējām runāt zem četrām acīm un jau pie pirkšanas, bet nejūtos par to cenu tev kaut ko iesmērējis, tāpēc nesāksim šito. Es neesmu staigājošs Vikingu diagnostikas stends, nevaru ielīst ne motorā, ne daudzos citos mezglos, pie kam tas auto pie manis bija salīdzinoši neilgu laiku, bet es savā īsajā pieredzē esmu redzējis/apskatījis ļoti daudzus 9k, ļoti sen un regulāri tiek pētīts tirgus un piedāvātie eksemplāri un uz to brīdi tas auto un par to cenu man neliek justies vainīgam vai par kaut ko kaunēties.
Pat tagad, ir daudz variantu? http://www.ss.lv/lv/transport/cars/saab/9000/filter/ ar līdzīgiem setingiem? Tas par 1k LVL, uzzvani Gustavam un pajautā, lai apstāsta kāds tas auto ir.
Tev tiešām šķiet, ka tu esi nopircis sūdu vai iegrābies, sūdā parasti tādas naudas nekrāmē. Un man ļoti nepatīk, kad mani publiski apvaino, ka es kaut ko esmu kaut kam iesmērējis, tu pašlaik bojā manu reputāciju. :)
Mans mērķis nav plēsties, tāds arī nebija iesākumā, visa sāls bija tajā, ka tu normālu mašīnu ar apskati novērtēji Tolmeta cenā.
Es zināju, ka jāiet laicīgi gulēt! :angry: :laugh:
Saab 900 Turbo '81
Re:SAAB 9000 izaicinājums
Ja Krišjānis tomēr pārdos, ko gan es viņam ieteicu nedarīt... :)Gregers wrote: Karoč, ja īpašnieks neielicis griestus un neatgriezis vietā to ko apzīmē ar šis tas noārdīts pārdos auto ne šī foruma pārstāvim dārgāk par 400 LVL(tīri uz rokām atlikums) es klāt piemetīšu kasti Rīgas šampanieša! ;)
Protams šis neattiecas uz gadijumu kad auto pirms pārdošanas tiks savests kārtībā
Es vienkārši tam auto redzu potenciālu, šitādi auto ir jāsaudzē, jo klubā tā īsti nevienam, atskaitot Gata un Aigara projektu, tāda nemaz nav un tie vienkārši izmirst.
Saab 900 Turbo '81
-
- Māk arī atbildēt
- Posts: 58
- Joined: Sat Apr 23, 2011 10:01 pm
Re:SAAB 9000 izaicinājums
Labi, ka mans ikdienas darbs man uzaudzē pietiekoši biezu ādu.... Ja vasarā notirgoju Sierru, ar apdauzītu spārnu, saliektām durvīm un slieksni, bet pārlasītu praktiski pārējo par tuvu 200 ls, tad šis variants pa 250 - hmmm... hahahahahah :)
ja tavs variants par pārdošanu par 400 Ls būtu nu ar tādu vērtīgāku atalgojumu, tad iespējams pamēģinātu notirgot, pagaidām nesteidzos :) ja paspēsi piedāvāt ceļamu ford sierra par to ka šo variantu pārdošu par 400 Ls, tad ko lai saku - challange accepted :D
jo rīgas šampim tač vajag uzdzeramo, nav dzerams :)
ja tavs variants par pārdošanu par 400 Ls būtu nu ar tādu vērtīgāku atalgojumu, tad iespējams pamēģinātu notirgot, pagaidām nesteidzos :) ja paspēsi piedāvāt ceļamu ford sierra par to ka šo variantu pārdošu par 400 Ls, tad ko lai saku - challange accepted :D
jo rīgas šampim tač vajag uzdzeramo, nav dzerams :)