Dažādi jautājumi par 900
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 2156
- Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am
Re:Dažādi jautājumi par 900
Gaitā, šķiet ir ok.. Arī tas rādītājs nelēkā. Vienkārši es ar to auto neesmu braucis siltā laikā un nezinu vai šāda uzvešanās pilsētā un karstumā ir normāla.
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re:Dažādi jautājumi par 900
Nu man arī ir tā, ka paceļoties temperatūras rādītāja bultiņai ieslēdzas ventilātors. Un kad nokrītas, tad izslēdzas. Vienīgi šāda parādība man notiek sēžot korķos siltā laikā. Varbūt, nēsmu sapratis tavu problēmu, bet man tas skiet pilnīgi normāli :)alnislacis wrote: Joprojām nav skaidrs, vai tā temperatūras rādītāja lēkāšana amplitūdā no 1/2 uz 3/4 ir normāla.. (liekas ka pakāpjas uzkarstot un tad noslīd kad ventilātors strādā; tad ventilātors izslēdzas un rādītājs noslīd; tad uzkarst un atkal pakāpjas uz 3/4; tad ventilātors atdzesē utjp.)
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
Re:Dažādi jautājumi par 900
Gaitā ir ok.. gribēji teikt ka neslēdzās? Nomaini kādreiz termostatu (7Ls) un devēju, kurš ieslēdz ventilatoru, bet uzzini uz kādām temp jāpērk. Jo termostats ir pieejams dažādiem, domāju ka devējs varētu būt arī.alnislacis wrote:Gaitā, šķiet ir ok.. Arī tas rādītājs nelēkā. Vienkārši es ar to auto neesmu braucis siltā laikā un nezinu vai šāda uzvešanās pilsētā un karstumā ir normāla.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 2156
- Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am
Re:Dažādi jautājumi par 900
šķiet ka ir tāpat. Un rādītājs Tev arī pārvietojas no 1/2 uz 3/4?defektivais wrote:Nu man arī ir tā, ka paceļoties temperatūras rādītāja bultiņai ieslēdzas ventilātors. Un kad nokrītas, tad izslēdzas. Vienīgi šāda parādība man notiek sēžot korķos siltā laikā. Varbūt, nēsmu sapratis tavu problēmu, bet man tas skiet pilnīgi normāli :)alnislacis wrote: Joprojām nav skaidrs, vai tā temperatūras rādītāja lēkāšana amplitūdā no 1/2 uz 3/4 ir normāla.. (liekas ka pakāpjas uzkarstot un tad noslīd kad ventilātors strādā; tad ventilātors izslēdzas un rādītājs noslīd; tad uzkarst un atkal pakāpjas uz 3/4; tad ventilātors atdzesē utjp.)
un KF: pameklēšu Saab manuālī kādi ir tie devēji un termostati.. viņi viekli mainās?
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re:Dažādi jautājumi par 900
Nu es nezinu vai tiešam uz 3/4, bet katrā ziņā manāmi virs puses.alnislacis wrote:šķiet ka ir tāpat. Un rādītājs Tev arī pārvietojas no 1/2 uz 3/4?defektivais wrote:Nu man arī ir tā, ka paceļoties temperatūras rādītāja bultiņai ieslēdzas ventilātors. Un kad nokrītas, tad izslēdzas. Vienīgi šāda parādība man notiek sēžot korķos siltā laikā. Varbūt, nēsmu sapratis tavu problēmu, bet man tas skiet pilnīgi normāli :)alnislacis wrote: Joprojām nav skaidrs, vai tā temperatūras rādītāja lēkāšana amplitūdā no 1/2 uz 3/4 ir normāla.. (liekas ka pakāpjas uzkarstot un tad noslīd kad ventilātors strādā; tad ventilātors izslēdzas un rādītājs noslīd; tad uzkarst un atkal pakāpjas uz 3/4; tad ventilātors atdzesē utjp.)
un KF: pameklēšu Saab manuālī kādi ir tie devēji un termostati.. viņi viekli mainās?
Termostats mainās tā pat kā srūve :) Bet kas ir tas devējs gan gribētu zināt? Visu laiku domāju, ka ir tikai termostats un viss :(
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
Re:Dažādi jautājumi par 900
Ja nemaldos, tad devējs atrodas pašā radiatorā. Ja tas tā, tad viņu vnk izskrūvē ar kādu lielāku atslēgu un ieskrūvē citu.
Vari viegli pārbaudīt, kad ventilators darbojās noņem no tā devēja vienu vadu un apskaties, vai ventilators apstāsies, vai nē. Bet var jau arī manuālī palasīt;)
Vari viegli pārbaudīt, kad ventilators darbojās noņem no tā devēja vienu vadu un apskaties, vai ventilators apstāsies, vai nē. Bet var jau arī manuālī palasīt;)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Dažādi jautājumi par 900
Man bultiņa nekad neatrodas augstāk par 1/2, principā kā uzkāpj, tā visu laiku tur arī atrodas. Radiators 1,5gadus vecs, ventialtors viens un tas pats ar roku ir grūti pagriežams, bet strādā.
900aero clubsport #8
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 2156
- Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am
Re:Dažādi jautājumi par 900
Kāds tad ir gala viedoklis?
a. tas ir normāli
b. radiātors
c. termostats
d. devējs?
a. tas ir normāli
b. radiātors
c. termostats
d. devējs?
Re:Dažādi jautājumi par 900
Termostats diez vai, devējs arī. Uzrakstīju tāpēc, ka notiek dažreiz tā, ka ieliek kaut ko nosprāgušo vietā, lai tik strādā, un sānāk dažreiz, ka devējs ieslēdz ventilatoru āgrāk nekā termostats atvērās un t.t. visādi brīnumi. Radiatoru jāredz dzīvē, lai noteikt. Tā kā viss ir tavās rokās.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 2156
- Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am
Re:Dažādi jautājumi par 900
Gan jau drīzumā nobraukšu gar Tavu rezidenci, tad uzmetīsi aci. Pagaidām es pieņemu, ka tā ir vnk pilsētas satiksme un karstums.
Re:Dažādi jautājumi par 900
Es arī domāju, ka tas ir normāli;) Uzmest aci radiatoram varu. Man gan nomainot termostatu parādījās tādi brīnumi, ka garasstāvoklis visu laiku bojājās:laugh: Nezinu, vai nu Gross Auto lamāt, vai autiņa vecums dod par sevi zināt...
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par 900
Labrīt! Vakar konstatēju ka esmu pilnīgs ēzelis,respektīvi ielīdu Saabā,grāmatu nelasījis un kā saka "lielais brālis",zrjā,batjeņka,zrja! A lieta tāda,ka sāka čakarēties elektriskā lūka,nu ko,nojaucu visu jumtu un konstatēju ka ...ka tur nav lūkas motora,lūkas motors izrādās ir bagāžniekā,pie aizmugures bampēra. :O un tieši pie viņa ir plīsusi viena no lūkas trosēm. Ko darīt? Kā dzīvot tālāk? Kādam nav tāda?
Saaboju palēnām...
Re:Dažādi jautājumi par 900
Kāreiz pāris dienas atpakaļ noņēmu lūku un mēģināju atvienot troses. Izskatījās, ka tie ir kniedēti, vai kaut kas tml, personīgi man neizdevās noņemt tās troses.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par 900
Es sliecos uz variantu a. Man arī pilsētas korķos T pakāpjas tīri augstu. Tiesa ne uz 3/4 max (apmēram nedaudz virs 1/2 man turas), bet ventilators šajā karstajā laikā pilsētā lielākoties strādā.alnislacis wrote:Kāds tad ir gala viedoklis?
a. tas ir normāli
b. radiātors
c. termostats
d. devējs?
Vēl vari pārbaudīt dzesēšanas šķidruma daudzumu. Tas ir vienkāršākais no darbiem :)
Re:Dažādi jautājumi par 900
Jā, zinu, ka noņēmi lūku :laugh:KoreFun wrote:Kāreiz pāris dienas atpakaļ noņēmu lūku un mēģināju atvienot troses. Izskatījās, ka tie ir kniedēti, vai kaut kas tml, personīgi man neizdevās noņemt tās troses.