Dažādi jautājumi par 900


Locked
User avatar
ZingZeng
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2261
Joined: Fri Jan 18, 2008 7:41 am

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by ZingZeng »

Es uz SPG savulaik uzliku Momo Pilota 2.
Vajadzeja tikai pameklet pareju un pacakareties ar bibikalku.
Image
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KurBads »

gribu norādīt, ka tajā ss.lv sludinājumā ir samestas random bildes, vismaz pēdējā neiet kopā ar pirmajām trim - pēdējā ir 2-durvju mašīna, bet sarkanā virsbūve ir 5-d. Varbūt, ka tur ir divi auto, bet varbūt tas sarkanais salons ar pulksteņiem un stūri ir tikai māneklis ...
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by Nauris_t16 »

alnislacis wrote:
ziedoniz wrote:
KoreFun wrote:Sarkanais panelis!:ohmy: Un "pulksteņi" radio vietā (interesanti, vai oriģinālie..)
Datčiki ir Saab oriģinālie - VDO. Un vēljoprojām domāju, ka tāda stūre nepiestāv 900og salonam, lūk 99 - pats labumiņš :)

P.S. Uz 99T arī šāda te nonāks :evil: Tikai ne no šī konkrētā 900 :D
Phaaak.. Kā tad ir? Vieniem saka, ka dačiki ir atdoti. Bet citiem tie ir pieejami?

Nu nez.. par to stūri. Vari man ieteikt kādu 13" dziļu stūri piekš c900?
Par datčikiemkomentēju to, ko redzu. Nav ne mazākās nojausmas par to pieejamību. Tikai atceries, ka tev vajag arī visus devējus priekš tiem ;)

Par stūrēm runājot - es tev jau esmu ieteicis virzienu, kurā skatīties :P
900aero clubsport #8
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by Nauris_t16 »

Varu palīdzēt ar pārejām priekš Momo un Nardi, tikai jāpasūta laicīgi ;)
900aero clubsport #8
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KurBads »

MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KoreFun »

Gadījumā Tas nav tas, ko AlnisLacis gribēja iegūt savā īpašumā?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by Nauris_t16 »

KoreFun wrote:Gadījumā Tas nav tas, ko AlnisLacis gribēja iegūt savā īpašumā?
Šķiet, ka nē, jo šie ir 15".

Būtu nauda, paņemtu šos:
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/spare ... bmmlh.html

Kāds negrib manus norestaurētos 16" aero? B)
900aero clubsport #8
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by alnislacis »

Gan Alnis, gan Lācis ir diezgan apņēmīgi nolēmis, ko grib darīt ar savu veco sābu. Šobrīd kārpās ar ķepām un šķeltajiem nagiem, lai to visu izdarītu un dabūtu.
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by alnislacis »

Te man jautājums tiem dažiem c900 braucējiem, kas ir gudri interneta resursos..

Vienā no visiem tiem n-tajiem rakstiem par lpt-fpt modifikāciju bija rakstīts no kuriem 9000 var savākt detaļas. Pēc stundas meklējumiem neatradu. KUR?

Nolēmu, ka tas vecā parauga APC nebūs gan labs, derētu tas, kas no 9k <94.. Tikai par to "<94" neesmu drošs.. Jāmeklē tie, kuriem nav Trionic5, bet Bosch LH, vai ne?

Un tad arī no tā 9k, ja atradīšu- viss taču neder?
APC Solenoids savādāks (labāks?), tie pressure un fuel cut off? Kā tur ir- visu var pārņemt vai arī daļa no komponentēm jāpatur no c900?

___________________

Lūdzu nesākt sarunu ar to, ka Trionic 5 vai VEMS ir labāk! Nenoliedzu, bet tas kā stage 2 vai 3 upgrades vēlāk..
User avatar
defektivais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1999
Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
Location: Ogre

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by defektivais »

Es pie reizes gribēju pajautāt par IC, cik saprotu 900 neder no kura katra 9000šā? Kas tur īsti mainās - trubu vietas, neder tie, kas ir ar plastmasas galiem?
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by alnislacis »

defektivais wrote:Es pie reizes gribēju pajautāt par IC, cik saprotu 900 neder no kura katra 9000šā? Kas tur īsti mainās - trubu vietas, neder tie, kas ir ar plastmasas galiem?
Kā to ņem. Ir redzēti arī uz c900 uzlikti ar galiem uz aizmuguri- tā ka trubas iet pa mašīnas leju. Bet zinot Latvijas ceļus un vēlēšanos sēdināt- vajag tādu, kuram gali ir uz sāniem nevis uz aizmuguri.

Image
Šādu nevajag..

Image
šādu vajag..


Vēl ir vērts aizvest to FMIC pārbaudīt. No diviem IC viens bija nelietojams, otrs bija ok (šķiet, deglava 60 ir normāls radiatoru un IC kantoris). Principā ir vērts tam pa 70 LVL uzmetināt alumīnija galus.Protams var pirkt pa 800 vai cik tur poundiem no Abottracing jau gatavu 9k IC. Es laikam izlīdzēšos ar to, kas ir- uzmetinās krnošteinus pirmajam laikam, vēlāk arī galus.

Protams, tad vēl ir visi tie ebay IC..
User avatar
defektivais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1999
Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
Location: Ogre

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by defektivais »

Dažādie IC nāca atkārībā no gadiem? Vai arī no tā kādas detaļas uz doto brīdi stāvēja tuvak konvejeram?

Un šitād jau nāk orģinālajā versijā, vai arī tas ir jau pārmetinātais:

Image
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by alnislacis »

85-90 gali uz aizmuguri
91-98 gali uz sāniem

Ja nekļūdos..

Tas tajā bildē ir ar uzmetinātiem galiem. stock visi ir ar plastmasas galiem. Un tad kad liksi to IC- davai sametamies silikona pārejām no siliconeintakes.com

Ties tā kā Tavā bildē sametināti gali kā bija orģināli- tad ir jāgriež un jāmetina citur tās cilpas pie kurām āģē, lai vilktu. Bet var viņus uzmetināt maķenīt augstāk untad nekas nav jāgriež un IC smuki sēž uz tiem towing hooks.
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KurBads »

vai tad nav prātīgāk tomēr nopirkt ķīniešu (e-bay) IC, kas pēc izmēriem piemeklēts, lai vislabāk ietu iekšā aiz restes un nebūtu raizes par trubu, kas "velkas pa zemi" noraušanu?

Un vai tas 9k kooleris ar alu galiem nav Abbott IC (kāds ir Naurim)?
Un vispār, man liekas, ka FMIC ir nepieciešams tikai tad, kad mašīnai jau ir veikti apgreidi un braukšanas stils ir tāds, ka visu laiku turbīnas spiediens tiek turēts tuvu sarkanajam ... ikdienai, ielas braukšanai taču pietiek ar stock. Pēc manas saprašanas FMIC nepieciešams tad, kad stock nespēj vairs dzesēt, ja tiek gāzēts nejēgā un ilgstoši.

Ar to negribēju teikt, ka Jūsu gadījumā tas nan nepieciešams. Bet, man pašlaik liekas, ka ar manu braukšanas stilu un auto esamību stock versijā (175 hp) FMIC taustāmu labumu nespētu parādīt.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by alnislacis »

KurBads wrote:vai tad nav prātīgāk tomēr nopirkt ķīniešu (e-bay) IC, kas pēc izmēriem piemeklēts, lai vislabāk ietu iekšā aiz restes un nebūtu raizes par trubu, kas "velkas pa zemi" noraušanu?

Un vai tas 9k kooleris ar alu galiem nav Abbott IC (kāds ir Naurim)?
Un vispār, man liekas, ka FMIC ir nepieciešams tikai tad, kad mašīnai jau ir veikti apgreidi un braukšanas stils ir tāds, ka visu laiku turbīnas spiediens tiek turēts tuvu sarkanajam ... ikdienai, ielas braukšanai taču pietiek ar stock. Pēc manas saprašanas FMIC nepieciešams tad, kad stock nespēj vairs dzesēt, ja tiek gāzēts nejēgā un ilgstoši.

Ar to negribēju teikt, ka Jūsu gadījumā tas nan nepieciešams. Bet, man pašlaik liekas, ka ar manu braukšanas stilu un auto esamību stock versijā (175 hp) FMIC taustāmu labumu nespētu parādīt.
Nezinu vai ir gadījies braukt ar Naura auto (nav jau nekāds vājprāts, bet 200+ zs).. Nav jau tur nekāds mega upgrade- maptun sadalenes, rpfpr, tweeked apc.. Nedomāju, ka atvērtā ieplūde un 2.5 izplūde ietekmē jaudu viņa gadījumā, jo joprojām ir stock ieplūdes/izlūdes kolektori, arī turbīna parastā un principā motors ir daudz maz stock.

Un tad vēl 9k IC- domāju, ka no tā add on 25+ hp pienesuma IC kaut ko dod tomēr dod. šķiet tieši vairāk atdzesēts gaiss ir viens no lielākajiem uzlabojumu ieguvumiem.

Manā gadījumā, ja ir jāliek IC no nekāda kaut kāds- 9k ir tuvākā budget alternatīva. Pa e-bay ic cenu- uzmetinu tam galus un iegūstu IC ar labāku air flowu un dzesēšanas spēju. Nevis kaut kāds ļurmeklīgs e-bay pundurkuulers..



šā vai tā, tā īstā jauda, ko stutēt uz works ātrumkārbas nāks no ECU, kas precīzāk regulēs aizdedzi un degvielas padevi, lielākas un labākas turbīnas, un vēl visām tām custom modifikācijām priekš sadalenēm, cilindram, blokam, sparratam.. utt.
Again 200+ hp tikai ar works kārbu- nav svarīgi vai taisītu zviedrijā vai kuģu remonta rūpnīcā. :)
Locked