Nekas neiespējams tas nav. Ja taisa visu, kas saistās ar dzinēju pie kādiem 200tk un ar kvalitatīvām detaļām, tad tāds cipars nav nekas neiespējams. Piem: Ķēdes maiņa, šāļu maiņa, turbīna, sajūgs, ventilācijas kits, kkas no spilveniem, siksna, rullīši, ūdenssūknis, eļļas, filtri un mierīgi 1.5k salasīsies. Ja vēl ritošā pēc pilnas programmas + vēl kkas, tad tuvu tam arī ir! Protams - pēc šāda ieguldījuma, tuvākos 2-3 gadus tēriņiem vajadzētu būt tikai uz apkopes lietām un relatīvi sīkumiemSaabich wrote:bet tomēr pa 2010g, summa 2430Ls!!!!!!!!! Nu nezinu, serviss uz tevis vārās, vai tu muldi, vai arī esi stulbs!!!
Saab - 9-5, 2,3 aut. Aero 2001.gada dzīve Lv
Re:Saab - 9-5, 2,3 aut. Aero 2001.gada dzīve Lv
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Saab - 9-5, 2,3 aut. Aero 2001.gada dzīve Lv
man vairāk par 300-400lošiem gadā nesaskrien... nav gan aero, bet tomēr.. uzreiz pēc iegādes apm 300Ls Vikingos iztērēju, pēc tam tikai visādi nieki
pirku 2007.gadā pa 8500E
ok mans nav ideālā stāvoklī uz šo brīdi, prasās 200-300 ielikt hadenee, bet braukt var :D
pirku 2007.gadā pa 8500E
ok mans nav ideālā stāvoklī uz šo brīdi, prasās 200-300 ielikt hadenee, bet braukt var :D
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1143
- Joined: Thu Jun 19, 2008 2:44 pm
- Location: Latvia
Re:Saab - 9-5, 2,3 aut. Aero 2001.gada dzīve Lv
ES labak savu sarakstiņu ar remontiem un ieguldijumiem nevilkšu ara :laugh: :laugh: :laugh:
Re:Saab - 9-5, 2,3 aut. Aero 2001.gada dzīve Lv
Man arī tuvojas 200tk, un tagad es saprotu, ka vieglāk būs nošauties :)
2005 2,3T Aero Stg3+ no Arteh
Ex:
1998.gada SAAB 9-5 2,3T
Ex:
1998.gada SAAB 9-5 2,3T
Re:Saab - 9-5, 2,3 aut. Aero 2001.gada dzīve Lv
Tak nav tā, ka pie maģiskajiem 200k pēkšņi viss salūzt. :D Vienam jau pie 180k tas auto nav nekāds svaigais un grab viss iespējamais, citam pie 250k joprojām viss kustās bez milzīgiem ieguldījumiem. Viss taču atkarīgs no braukšanas un tā, cik labā kārtībā to auto turi. Sīkumiem ir tendence summēties un pašrocīgi reizināties ar pašiem vien zināmu koeficientu.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re:Saab - 9-5, 2,3 aut. Aero 2001.gada dzīve Lv
Jā, bet nav jau arī nekādas pārliecības, ka tie 200tk tikai tuvojas, vai arī sen jau garām :)
2005 2,3T Aero Stg3+ no Arteh
Ex:
1998.gada SAAB 9-5 2,3T
Ex:
1998.gada SAAB 9-5 2,3T
Re:Saab - 9-5, 2,3 aut. Aero 2001.gada dzīve Lv
Šajā dzīves stāstā ir viss iekļauts , kas saistījās ar auto uzturēšanu , protams labas riepas R 17 , tehniskās skates , evakuātoru pakalpojumi, PVN , utml., protams izskoloja mani servisi par manu naudu , jo dažkārt saremontēja vainu , bet nenovērsa cēloni ,minēšu ( motora temperatūra ),,,,edijs wrote:Mjā, Andris varētu iemest pilno darbu sarakstu. :) Servisus vārdos var neminēt. Tīri tā - interesei, ar ko var nākties sastapties, ja nopērku 9-5. Pliki skaitļi paši par sevi maz ko izsaka.
p.s.:( spriežot pēc agregātu nolietojuma ; pirkšanas brīdī auto noskrējiens noteikti lielāks par 170 000 km
Re:Saab - 9-5, 2,3 aut. Aero 2001.gada dzīve Lv
Man bija tā, ka nopirku ar 120k odometrā un 2 gadus braucu bēdu nezinot. Un kā no 150k sākās bēdu ieleja tā pa lielam līdz kādiem 170 k turpinājās, tāda sajūta, ka visām detaļām beidzies garantijas termiņš un viņas atdod galus kā Nokia akumulators pēc 2 gadu lietošanas. Tagad puslīdz viss nomainīts, bet tāpat pa kādai blusai lien ārā.:laugh:
Re:Saab - 9-5, 2,3 aut. Aero 2001.gada dzīve Lv
Vairumam liekas 200štukas uz odometra, nu jā jāsāk domāt pa ķēdes maiņu utt. reāli auto nogājis kādi 370štukas un ar visu nemainīto ķēdi ripo kā dulls tālāk!!!jautaajums wrote:Jā, bet nav jau arī nekādas pārliecības, ka tie 200tk tikai tuvojas, vai arī sen jau garām :)
Re:Saab - 9-5, 2,3 aut. Aero 2001.gada dzīve Lv
No Tavas mutes Dieva ausī :))
2005 2,3T Aero Stg3+ no Arteh
Ex:
1998.gada SAAB 9-5 2,3T
Ex:
1998.gada SAAB 9-5 2,3T
Re:Saab - 9-5, 2,3 aut. Aero 2001.gada dzīve Lv
Uz 370 štukām nenomainīt ķēdi nav iespējams. Tici man! ;)Saabich wrote:
Vairumam liekas 200štukas uz odometra, nu jā jāsāk domāt pa ķēdes maiņu utt. reāli auto nogājis kādi 370štukas un ar visu nemainīto ķēdi ripo kā dulls tālāk!!!
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Saab - 9-5, 2,3 aut. Aero 2001.gada dzīve Lv
Kur var dabūt info uz cik km ir jāmaina ķēde saab un kādiem motoriem?Arnijs wrote:Uz 370 štukām nenomainīt ķēdi nav iespējams. Tici man! ;)Saabich wrote:
Vairumam liekas 200štukas uz odometra, nu jā jāsāk domāt pa ķēdes maiņu utt. reāli auto nogājis kādi 370štukas un ar visu nemainīto ķēdi ripo kā dulls tālāk!!!
Re:Saab - 9-5, 2,3 aut. Aero 2001.gada dzīve Lv
Pamēri ķēdes izstiepumu,tad daļēji varēsi spriest,kas notiek ar ķēdi.
Re:Saab - 9-5, 2,3 aut. Aero 2001.gada dzīve Lv
150tk ir aptuvenais vidējais statiskiskais noskrējiens. Bet ķēdes maiņa nav tik ļoti atkarīga no noskrējiena, cik no motorstundām, motora eļļošanas sistēmas darbotiesspējas un regulārām eļļas maiņām, kā arī atbilstošas eļļas lietošanas. Gargabalu auto var izvilkt pat pāri par 200tk, pilsētas auto var nedavilkt pat līdz 100tk. Viss ir relatīvi. Ķēdes izsiepuma problēmas attiecas uz 2.0 un 2.3 benzīna dzinējiem. Kā jau Zinītis teica - jāmēra ķēdes izstiepuma rādījums, tad arī +/- var spriest, kas notiek ar šo mezglu. Pie kam - mazajai ķēdei izstiepumu nomērīt nevar, bet lielākās problēmas var sataisīt tieši mazā ķēde.Saabich wrote:
Kur var dabūt info uz cik km ir jāmaina ķēde saab un kādiem motoriem?
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Saab - 9-5, 2,3 aut. Aero 2001.gada dzīve Lv
Paldies par info, bet no saab ražotāja ir kaut kur katalogos minēts pie kada noskrējiena jāmaina ķēde? Kā piemēram par zobsiksnām VW viss skaidrs cik jābrauc un tad jāmaina piem. 70tk.