Saab - 9-5, 2,3 aut. Aero 2001.gada dzīve Lv


User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Saab - 9-5, 2,3 aut. Aero 2001.gada dzīve Lv

Post by Arnijs »

Saabich wrote:bet tomēr pa 2010g, summa 2430Ls!!!!!!!!! Nu nezinu, serviss uz tevis vārās, vai tu muldi, vai arī esi stulbs!!!
Nekas neiespējams tas nav. Ja taisa visu, kas saistās ar dzinēju pie kādiem 200tk un ar kvalitatīvām detaļām, tad tāds cipars nav nekas neiespējams. Piem: Ķēdes maiņa, šāļu maiņa, turbīna, sajūgs, ventilācijas kits, kkas no spilveniem, siksna, rullīši, ūdenssūknis, eļļas, filtri un mierīgi 1.5k salasīsies. Ja vēl ritošā pēc pilnas programmas + vēl kkas, tad tuvu tam arī ir! Protams - pēc šāda ieguldījuma, tuvākos 2-3 gadus tēriņiem vajadzētu būt tikai uz apkopes lietām un relatīvi sīkumiem
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
Ainars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3202
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:29 pm
Location: Darbnīca

Re:Saab - 9-5, 2,3 aut. Aero 2001.gada dzīve Lv

Post by Ainars »

man vairāk par 300-400lošiem gadā nesaskrien... nav gan aero, bet tomēr.. uzreiz pēc iegādes apm 300Ls Vikingos iztērēju, pēc tam tikai visādi nieki
pirku 2007.gadā pa 8500E

ok mans nav ideālā stāvoklī uz šo brīdi, prasās 200-300 ielikt hadenee, bet braukt var :D
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAABaeroist
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1143
Joined: Thu Jun 19, 2008 2:44 pm
Location: Latvia

Re:Saab - 9-5, 2,3 aut. Aero 2001.gada dzīve Lv

Post by SAABaeroist »

ES labak savu sarakstiņu ar remontiem un ieguldijumiem nevilkšu ara :laugh: :laugh: :laugh:
Aigars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 988
Joined: Fri Nov 28, 2008 3:23 pm
Location: Jeekabpils

Re:Saab - 9-5, 2,3 aut. Aero 2001.gada dzīve Lv

Post by Aigars »

Man arī tuvojas 200tk, un tagad es saprotu, ka vieglāk būs nošauties :)
2005 2,3T Aero Stg3+ no Arteh
Ex:
1998.gada SAAB 9-5 2,3T
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re:Saab - 9-5, 2,3 aut. Aero 2001.gada dzīve Lv

Post by edijs »

Tak nav tā, ka pie maģiskajiem 200k pēkšņi viss salūzt. :D Vienam jau pie 180k tas auto nav nekāds svaigais un grab viss iespējamais, citam pie 250k joprojām viss kustās bez milzīgiem ieguldījumiem. Viss taču atkarīgs no braukšanas un tā, cik labā kārtībā to auto turi. Sīkumiem ir tendence summēties un pašrocīgi reizināties ar pašiem vien zināmu koeficientu.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Aigars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 988
Joined: Fri Nov 28, 2008 3:23 pm
Location: Jeekabpils

Re:Saab - 9-5, 2,3 aut. Aero 2001.gada dzīve Lv

Post by Aigars »

Jā, bet nav jau arī nekādas pārliecības, ka tie 200tk tikai tuvojas, vai arī sen jau garām :)
2005 2,3T Aero Stg3+ no Arteh
Ex:
1998.gada SAAB 9-5 2,3T
andris102
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 2
Joined: Sat Jul 24, 2010 1:55 pm

Re:Saab - 9-5, 2,3 aut. Aero 2001.gada dzīve Lv

Post by andris102 »

edijs wrote:Mjā, Andris varētu iemest pilno darbu sarakstu. :) Servisus vārdos var neminēt. Tīri tā - interesei, ar ko var nākties sastapties, ja nopērku 9-5. Pliki skaitļi paši par sevi maz ko izsaka.
Šajā dzīves stāstā ir viss iekļauts , kas saistījās ar auto uzturēšanu , protams labas riepas R 17 , tehniskās skates , evakuātoru pakalpojumi, PVN , utml., protams izskoloja mani servisi par manu naudu , jo dažkārt saremontēja vainu , bet nenovērsa cēloni ,minēšu ( motora temperatūra ),,,,
p.s.:( spriežot pēc agregātu nolietojuma ; pirkšanas brīdī auto noskrējiens noteikti lielāks par 170 000 km
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:Saab - 9-5, 2,3 aut. Aero 2001.gada dzīve Lv

Post by elmo »

Man bija tā, ka nopirku ar 120k odometrā un 2 gadus braucu bēdu nezinot. Un kā no 150k sākās bēdu ieleja tā pa lielam līdz kādiem 170 k turpinājās, tāda sajūta, ka visām detaļām beidzies garantijas termiņš un viņas atdod galus kā Nokia akumulators pēc 2 gadu lietošanas. Tagad puslīdz viss nomainīts, bet tāpat pa kādai blusai lien ārā.:laugh:
Saabich
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 239
Joined: Tue Jan 10, 2012 8:36 pm
Location: Latvia

Re:Saab - 9-5, 2,3 aut. Aero 2001.gada dzīve Lv

Post by Saabich »

jautaajums wrote:Jā, bet nav jau arī nekādas pārliecības, ka tie 200tk tikai tuvojas, vai arī sen jau garām :)
Vairumam liekas 200štukas uz odometra, nu jā jāsāk domāt pa ķēdes maiņu utt. reāli auto nogājis kādi 370štukas un ar visu nemainīto ķēdi ripo kā dulls tālāk!!!
Aigars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 988
Joined: Fri Nov 28, 2008 3:23 pm
Location: Jeekabpils

Re:Saab - 9-5, 2,3 aut. Aero 2001.gada dzīve Lv

Post by Aigars »

No Tavas mutes Dieva ausī :))
2005 2,3T Aero Stg3+ no Arteh
Ex:
1998.gada SAAB 9-5 2,3T
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Saab - 9-5, 2,3 aut. Aero 2001.gada dzīve Lv

Post by Arnijs »

Saabich wrote:
Vairumam liekas 200štukas uz odometra, nu jā jāsāk domāt pa ķēdes maiņu utt. reāli auto nogājis kādi 370štukas un ar visu nemainīto ķēdi ripo kā dulls tālāk!!!
Uz 370 štukām nenomainīt ķēdi nav iespējams. Tici man! ;)
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Saabich
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 239
Joined: Tue Jan 10, 2012 8:36 pm
Location: Latvia

Re:Saab - 9-5, 2,3 aut. Aero 2001.gada dzīve Lv

Post by Saabich »

Arnijs wrote:
Saabich wrote:
Vairumam liekas 200štukas uz odometra, nu jā jāsāk domāt pa ķēdes maiņu utt. reāli auto nogājis kādi 370štukas un ar visu nemainīto ķēdi ripo kā dulls tālāk!!!
Uz 370 štukām nenomainīt ķēdi nav iespējams. Tici man! ;)
Kur var dabūt info uz cik km ir jāmaina ķēde saab un kādiem motoriem?
User avatar
zinitis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1735
Joined: Mon Jan 28, 2008 2:40 am
Location: Jūrmala-Rīga

Re:Saab - 9-5, 2,3 aut. Aero 2001.gada dzīve Lv

Post by zinitis »

Pamēri ķēdes izstiepumu,tad daļēji varēsi spriest,kas notiek ar ķēdi.
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Saab - 9-5, 2,3 aut. Aero 2001.gada dzīve Lv

Post by Arnijs »

Saabich wrote:
Kur var dabūt info uz cik km ir jāmaina ķēde saab un kādiem motoriem?
150tk ir aptuvenais vidējais statiskiskais noskrējiens. Bet ķēdes maiņa nav tik ļoti atkarīga no noskrējiena, cik no motorstundām, motora eļļošanas sistēmas darbotiesspējas un regulārām eļļas maiņām, kā arī atbilstošas eļļas lietošanas. Gargabalu auto var izvilkt pat pāri par 200tk, pilsētas auto var nedavilkt pat līdz 100tk. Viss ir relatīvi. Ķēdes izsiepuma problēmas attiecas uz 2.0 un 2.3 benzīna dzinējiem. Kā jau Zinītis teica - jāmēra ķēdes izstiepuma rādījums, tad arī +/- var spriest, kas notiek ar šo mezglu. Pie kam - mazajai ķēdei izstiepumu nomērīt nevar, bet lielākās problēmas var sataisīt tieši mazā ķēde.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Saabich
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 239
Joined: Tue Jan 10, 2012 8:36 pm
Location: Latvia

Re:Saab - 9-5, 2,3 aut. Aero 2001.gada dzīve Lv

Post by Saabich »

Paldies par info, bet no saab ražotāja ir kaut kur katalogos minēts pie kada noskrējiena jāmaina ķēde? Kā piemēram par zobsiksnām VW viss skaidrs cik jābrauc un tad jāmaina piem. 70tk.
Post Reply