9-5 1999 (YS3E) Touchscreen SID


Dj2b
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 89
Joined: Tue Oct 18, 2016 9:51 am

Re: 9-5 1999 (YS3E) Touchscreen SID

Post by Dj2b »

elmo wrote:Nu šitā te :whistle:

Kur tādus var dabut?
User avatar
pr1
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 533
Joined: Sun Aug 16, 2015 9:10 pm

Re: 9-5 1999 (YS3E) Touchscreen SID

Post by pr1 »

Martins_kirsis wrote:
elmo wrote:Nu šitā te :whistle:
Šis ir dikti simpātisks.
Pats uzmeistaroji, vai pačukstēsi,kur tādu var atrast?
http://www.saabplanet.com/new-saab-9-5- ... allations/
sit back and like me...
________________________

http://binaural.lv/ - all things audio
zeegee
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 24
Joined: Fri Mar 18, 2016 8:55 pm
Location: ASV

Re: 9-5 1999 (YS3E) Touchscreen SID

Post by zeegee »

saabmats wrote:
Martins_kirsis wrote:Tam visam vēl klāts -
Esmu dzirdējis par citām markām, bet vai SAAB arī var to Android galvu ielikt tā, lai klausa stūres pogām?
man klausa ,izńemot nxt poga.
Var arī piedabūt, lai strādātu NXT poga. Viss ir atkarīgs no tā, kā Android to apstrādā. Ir gadījumi, kad NXT pogas eventi nāk iekšā ar citu CAN ID, kuru tad jāprot apstrādāt. Savulaik ar šo nācās bišķīt pacīnīties, līdz piešķīlu lai strādā smuki un arī māk apstrādāt "garo spiedienu", lai var izsaukt balss kontroli (Siri, OK Google un citus brīnumus).
zeegee
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 24
Joined: Fri Mar 18, 2016 8:55 pm
Location: ASV

Re: 9-5 1999 (YS3E) Touchscreen SID

Post by zeegee »

Visā visumā galvas vietā var iebāzt praktiski jebko, kas nekustas. :) Tomēr, lai viss būtu pa kārtīgo un visi pārējie SAAB I-busa dalībnieki (jo sevišķi DICE un TWICE) būtu laimīgi, ir jāieliek iekšā arī kaut kas "mazs un melns man-in-the-middle" kas visiem pārējiem liek iedomāties, ka galva joprojām ir savā vietā un pilda savas funkcijas. Ja šādas uzpariktes nav, tad var sākties visādi brīnumi. Saku no pieredzes. Nesen ķimerējos ap iPad mini iedabūšanas galvas aparāta vietā. Tad nu bija gadījumi, kad DTE tika nepareizi aprēķināts, nakts panelis neslēdzās iekšā, vai arī pēkšņi viss panelis izslēdzas, bet tas nu vēl tā... bija arī gadījumi, kad taure sāka kaukt reizi sekundē (ok, tas bija bugs manā kodā) vai arī stāvošam, izslēgtam autiņam sāk griezties motora ventilators.

Šobrīd testēju jaunu risinājumu un cerams, ka drīz BlueSaab varēs laist pensijā un sākt lietot kaut ko no 21. gadsimta. :)
Post Reply