SAAB 9-5 LANSEN
Re: SAAB 9-5 LANSEN
Vot atkal sākās, tas jau nav man, tas sievai!
Kas sievai normāla paskata mašīna nepienākas?
Kas sievai normāla paskata mašīna nepienākas?
Re: SAAB 9-5 LANSEN
Liekot lietā instrumentus un krievu valodu, melnajam SAABam tagad ir parking sensori.
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
Re: SAAB 9-5 LANSEN
Starpcitu, "vopros na zasipku" vai ar šo numura zīmi drīkst vazāties pa EU?
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
Re: SAAB 9-5 LANSEN
Nē!
Jautājums- kāpēc liki parkingus moldingā? Zemāk no iekšpuses ir atzīmes tip priekš standarta!
Jautājums- kāpēc liki parkingus moldingā? Zemāk no iekšpuses ir atzīmes tip priekš standarta!
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: SAAB 9-5 LANSEN
Zināju, ka tur ir speciālas atveres parkingiem, bet man labāk patīk, ka sensori ir moldingā.
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
Re: SAAB 9-5 LANSEN
Oho kādi augsti bruģa apmales akmeņi, nebiju tādus redzējis, manuprāt ļoti labs risinājums
Parkingi arī laba lieta. Lieta, kas man reāli man vecajiem autiņiem pietrūkst.
Parkingi arī laba lieta. Lieta, kas man reāli man vecajiem autiņiem pietrūkst.
99 1975 Combi Coupe
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
Re: SAAB 9-5 LANSEN
Viens no numurzīmes apgaismojuma štekeriem bija pakusis un neglābjami sadalījies, kā arī donoriem līdzīgas problēmas, tāpēc izlēmu kaut ko samuķīt pats un talkā nāca ķinieši, kas man atsūtīja šādu te W5W štekeri, kuru savukārt pievienoju pie numurzīmes apg. vadiem, papildus uzliekot eļļas korķa kapara blīvgredzenu, kas savukārt nofiksēja to gumiju un palīdz labi turēties iekšā bez līmēšanas vai citiem burvju trikiem.
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero