Car Sound
Re:Car Sound
350LS ir ar visiem vadiem un darbu ieskaitot - to laikam piemirsu pieraxtiit :)
2din tamdēļ, lai saglabātu kaut cik saab paneļa skatu - ar parasto maģi viņs būs izkropļots man liekas
2din tamdēļ, lai saglabātu kaut cik saab paneļa skatu - ar parasto maģi viņs būs izkropļots man liekas
Re:Car Sound
Vadus jau gan var nemainīt! Cik redzeju kardonam tur ļoti, ļoti labi vadi ir!NasIsLike wrote:350LS ir ar visiem vadiem un darbu ieskaitot - to laikam piemirsu pieraxtiit :)
2din tamdēļ, lai saglabātu kaut cik saab paneļa skatu - ar parasto maģi viņs būs izkropļots man liekas
Re:Car Sound
HK, ko liek SAABos, nebūt nav zema līmeņa aparatūra un akustika ;) . SAABi vienmēr ir izcēlušies ar labu audio aparatūru :) . Ja ir problēmas ar kādu beigtu vai pussprāgušu skaļruni, tad tas jānomaina. Subis ir vajadzīgs, tikai nav jēgas likt pārāk lielu. Bieži cilvēki grib panākt lielāku troksni, nevis kvalitatīvu skanējumu pie nelieliem skaļumiem. Galvenais ir saprast, ka TĀDĀ BLEĶA BUNDŽĀ KĀDS IR JEBKURŠ AUTO NE AR KĀDU APARATŪRU NEKAD NEDABŪSI TĀDU APSKAŅOJUMA KVALITĀTI, KĀ BAZNĪCĀ ;)
Re:Car Sound
šeit neviens nesaka, ka Harman ir zema līmeņa - tieši otrādi, tikai problēma ir tanī, ka kāds pirms manis jau vinju ir paklausījies labi - un nav vairs pirmaa svaiguma ;)
Re:Car Sound
Vēl jau ir variants paņemt šrotā vajadzīgos skaļruņus!NasIsLike wrote:šeit neviens nesaka, ka Harman ir zema līmeņa - tieši otrādi, tikai problēma ir tanī, ka kāds pirms manis jau vinju ir paklausījies labi - un nav vairs pirmaa svaiguma ;)
Tagad šrotos ir SAABi un var aptaustīt to skaļruni pirms pirkšanas kā arī uz vietas pievienot- risinajums par kādiem pārdesmit latiem!
Re:Car Sound
Lawyer, "Hertz/Audison" gan nevajadzeetu salidzinaat, jo starpiiba skaneejumaa (un kaa rezultaats arii cenaa) ir liela.
NasIsLike:
Ja Tev nepatiik kaa skan 10 gadus vecs Harman un tu gribi ielikt jaunus skaljrunjus, tad ieliekot skaljrunjos, galvaa (!!), pastuuzii, subii, vados, darbaa (!!) 350Ls, tad dabuusi jaunus komponentus, kuri speelees noteikti sliktaak par Harmanu. Tad labaak tieshaam pa shrotiem sameklee vajadziigus skaljrunjus un viss.
Tev nepatiik Harmans un Tu gribi ielikt frontaa Clarionu pa 65Ls bez pastiprinaataaja... Nu salidzinaajumam vareetu teikt, ka tas buutu vienaads ar to, ka Tu iznjem svaigas originalaas bukses no piekares un ieliec tur jaunas, bet visleetaakaas, kuri buus cietaaki, izbeigsies 3 reiz aatraak un t.t.
P.S. Harmanam naak klaat arii pastuuzis, ja kas.
Silti iesaku paarskatiit vai nu budzhetu, ko esi gatavs patereet uz sho padarishanu, vai vispaar pieeju shai lietai.
NasIsLike:
Ja Tev nepatiik kaa skan 10 gadus vecs Harman un tu gribi ielikt jaunus skaljrunjus, tad ieliekot skaljrunjos, galvaa (!!), pastuuzii, subii, vados, darbaa (!!) 350Ls, tad dabuusi jaunus komponentus, kuri speelees noteikti sliktaak par Harmanu. Tad labaak tieshaam pa shrotiem sameklee vajadziigus skaljrunjus un viss.
Tev nepatiik Harmans un Tu gribi ielikt frontaa Clarionu pa 65Ls bez pastiprinaataaja... Nu salidzinaajumam vareetu teikt, ka tas buutu vienaads ar to, ka Tu iznjem svaigas originalaas bukses no piekares un ieliec tur jaunas, bet visleetaakaas, kuri buus cietaaki, izbeigsies 3 reiz aatraak un t.t.
P.S. Harmanam naak klaat arii pastuuzis, ja kas.
Silti iesaku paarskatiit vai nu budzhetu, ko esi gatavs patereet uz sho padarishanu, vai vispaar pieeju shai lietai.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Car Sound
NaslsLike, 1Din galva skatu nesabojās - vnk vajag piemeklēt pēc dizaina piemērotu (izvēle 1Din galvām, kā zināms ir ļoti plaša), bet radušos caurumu var aiztaisīt ar kastīti vai pielīmēt cmuku plāksnīti priekšā - tā nebūtu problēma ;)
Var jau īsumā sarēķināt, cik min. $$$ vajag katram posmam:
- galva (1Din) 100-150 LVL;
- pīkstuļi (divi) 15-25 LVL;
- Vidējie (divi) 30-50 LVL;
- Ovālie (divi) trīsjolsu 50-70 LVL;
- 4-kanālu pastipr. 100-150 LVL;
- darbs ~30-40 LVL?
KOpā sanāk vismaz 335-435 laši - sakarīgu tehniku diez vai lētāk par minēto kaut kur dabūsi... mož kaut kur atlaides būs, bet nu... vēl jau prasītos arī vadu nomaiņa, kas maksātu kādus 20-30 lašus materiālos un tikpat vēl darbā klāt...
Palabo kāds, ja kļūdos...
Var jau īsumā sarēķināt, cik min. $$$ vajag katram posmam:
- galva (1Din) 100-150 LVL;
- pīkstuļi (divi) 15-25 LVL;
- Vidējie (divi) 30-50 LVL;
- Ovālie (divi) trīsjolsu 50-70 LVL;
- 4-kanālu pastipr. 100-150 LVL;
- darbs ~30-40 LVL?
KOpā sanāk vismaz 335-435 laši - sakarīgu tehniku diez vai lētāk par minēto kaut kur dabūsi... mož kaut kur atlaides būs, bet nu... vēl jau prasītos arī vadu nomaiņa, kas maksātu kādus 20-30 lašus materiālos un tikpat vēl darbā klāt...
Palabo kāds, ja kļūdos...
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:Car Sound
Pirmkaart Autors veel neizteicaas par to ko vinjsh grib dzirdeet savaa mashinaa:)lawyer wrote:NaslsLike, 1Din galva skatu nesabojās - vnk vajag piemeklēt pēc dizaina piemērotu (izvēle 1Din galvām, kā zināms ir ļoti plaša), bet radušos caurumu var aiztaisīt ar kastīti vai pielīmēt cmuku plāksnīti priekšā - tā nebūtu problēma ;)
Var jau īsumā sarēķināt, cik min. $$$ vajag katram posmam:
- galva (1Din) 100-150 LVL;
- pīkstuļi (divi) 15-25 LVL;
- Vidējie (divi) 30-50 LVL;
- Ovālie (divi) trīsjolsu 50-70 LVL;
- 4-kanālu pastipr. 100-150 LVL;
- darbs ~30-40 LVL?
KOpā sanāk vismaz 335-435 laši - sakarīgu tehniku diez vai lētāk par minēto kaut kur dabūsi... mož kaut kur atlaides būs, bet nu... vēl jau prasītos arī vadu nomaiņa, kas maksātu kādus 20-30 lašus materiālos un tikpat vēl darbā klāt...
Palabo kāds, ja kļūdos...
Otrkaart piikstulji prasaas dargaaki.
Ja cilveeks grib LABUS MIDus, tas sanaaks ap 60Ls darbs (katrs durvis) Tas ir podiuma izgatavoshana, panelja paartaisiishana, paarshuushana (iespeeejamas arii ar aadu)
Mid - jaa ap 50Ls paaris (es gan ieteiktu likt dubulto midu:P :P)
Lai to visu buutu iespeejams labi noreguleet domaaju galva makssas nedaudz vairaak par 150Ls.
Lawyer, veel vajadzeetu, kaa atsevi6kju poziiciju atzimeet baroshanas vadu pastuuzim:
http://www.argus.lv/product_info.php?cP ... s_id=14086
Te piemeers no argusa - 5Ls/metrs. pareekjini uz 4 m plusa vadu un paaris metri veel miinusa vada. (Argusaa gan nevajag pirkt vadus!:laugh:)
Kopaa ar droshinaataaju 25-35Ls veel uz vadu aizies;)
aaaa veel lineaarus vadus (2gab) pieskaiti, kaut vai pashus leetaakus, pa pieciiti gabalaa.
Lawyer sastaadiitais saraksts paarsniegs 350Ls noteikti, bet tur veeel nav iekshaa SUBis, taa kaa Autor, iesaku veelreiz paarskatiit budzhetu, vai skanjas kvalitaates liimeni.
Paarskatiiju veelreiz, Lawyer, krosoverus aizmirsi;) Bet nu to var aizm. "ovaalu" vietaa nopirkt:P
aaaa, veel vadu no pastiprinaataaja liidz subim vajadzees arii labu...:laugh:
Gan jau pa celjam veel kaut kas nepiecieshams buus:)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Car Sound
Es zinu, ka H ir pastūzis utt. Es tikai pajautāju, ko Jūs domājat par šādu variantu utt. Tas, ko ieraxtiju par GTIauto 350Ls ir taads minimaalais piedavaajums bez nekada pastuuzha un subja, bet ar magi tumbaam un crossiveriem.KoreFun wrote:Lawyer, "Hertz/Audison" gan nevajadzeetu salidzinaat, jo starpiiba skaneejumaa (un kaa rezultaats arii cenaa) ir liela.
NasIsLike:
Ja Tev nepatiik kaa skan 10 gadus vecs Harman un tu gribi ielikt jaunus skaljrunjus, tad ieliekot skaljrunjos, galvaa (!!), pastuuzii, subii, vados, darbaa (!!) 350Ls, tad dabuusi jaunus komponentus, kuri speelees noteikti sliktaak par Harmanu. Tad labaak tieshaam pa shrotiem sameklee vajadziigus skaljrunjus un viss.
Tev nepatiik Harmans un Tu gribi ielikt frontaa Clarionu pa 65Ls bez pastiprinaataaja... Nu salidzinaajumam vareetu teikt, ka tas buutu vienaads ar to, ka Tu iznjem svaigas originalaas bukses no piekares un ieliec tur jaunas, bet visleetaakaas, kuri buus cietaaki, izbeigsies 3 reiz aatraak un t.t.
P.S. Harmanam naak klaat arii pastuuzis, ja kas.
Silti iesaku paarskatiit vai nu budzhetu, ko esi gatavs patereet uz sho padarishanu, vai vispaar pieeju shai lietai.
Rīt satikšos ar cilvēku no Sportech un ar vinju aprunāsim kas un kā - ko piedāvā, cik maxās utt
par tiem šrotiem:
es Jelgavā biju un tur vinjiem no tumbaam nekaa nebija.
vēl dažos biju ar nekā - visi izārdīti
Moš kāds zin, kur varētu dabūt aizmugurējo ovālo un no aizmugurējām durvīm arī vienu ?
Re:Car Sound
"Ja cilveeks grib LABUS MIDus, tas sanaaks ap 60Ls darbs (katrs durvis) Tas ir podiuma izgatavoshana, panelja paartaisiishana, paarshuushana (iespeeejamas arii ar aadu)"
Nu, problēmu ar durvju vibrēšanu/grabēšanu var arī atrisināt, nelaižot uz durvju skaļruņiem jebko, kas ir zem 200-300 Hz ;)
Tīri no apskaņojuma viedokļa skaņas kvalitātei no tā nevajadzētu kristies ;)
Aaaa... bet 9-5 ir skaļruņi aizmugurējā metāla plauktā? Ja ir, un iztiek bez suba, tad pašas zemākās frekvences var aizlaist uz tiem skaļruņiem, kas ir metāla plauktā - kārtīgi nostiprinot tos, nekas tur nevibrēs... bet ja nav... tad atliek vien augstāk minētais pēdiņās vai arī uzreiz subis grabāžniekā ;)
P.S. Džēks no Sportech noteikti sakarīgāk tad arī par mums te izskaidros visu kas un kā :D
Nu, problēmu ar durvju vibrēšanu/grabēšanu var arī atrisināt, nelaižot uz durvju skaļruņiem jebko, kas ir zem 200-300 Hz ;)
Tīri no apskaņojuma viedokļa skaņas kvalitātei no tā nevajadzētu kristies ;)
Aaaa... bet 9-5 ir skaļruņi aizmugurējā metāla plauktā? Ja ir, un iztiek bez suba, tad pašas zemākās frekvences var aizlaist uz tiem skaļruņiem, kas ir metāla plauktā - kārtīgi nostiprinot tos, nekas tur nevibrēs... bet ja nav... tad atliek vien augstāk minētais pēdiņās vai arī uzreiz subis grabāžniekā ;)
P.S. Džēks no Sportech noteikti sakarīgāk tad arī par mums te izskaidros visu kas un kā :D
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:Car Sound
Var nelaist zem 200-300, bet nedabūsi MID basu;) Par to arī ir teikts manā pirmā teikumā.lawyer wrote:"Ja cilveeks grib LABUS MIDus, tas sanaaks ap 60Ls darbs (katrs durvis) Tas ir podiuma izgatavoshana, panelja paartaisiishana, paarshuushana (iespeeejamas arii ar aadu)"
Nu, problēmu ar durvju vibrēšanu/grabēšanu var arī atrisināt, nelaižot uz durvju skaļruņiem jebko, kas ir zem 200-300 Hz ;)
Naslslike: nedomāju ka divu komponentu fronts no maģa spēlēs labāk par HarKar.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Car Sound
Vakar džeki no Jelgavas šrota ar piegādi atveda HK elipses aizmugureejaa panelja - nomainiju esosho vienu, kas bija mazliet laikam sa4akareeta spriežot peec skaņas un ieliku otru, kas man nebija iekšā.
Secinājums tāds, ka tagad man nemaz neprasās vairs mainīt nost šo visu sistēmu, jo skaņa ir izcila priekš bāzes komplektācijas :) tas viss priecē un nebūs jātērējās.
Vaina bija tikai tanī, ka nebija viena elipse - un otra bija sa4akareeta.
Satikos ar to cilvēku no SPORTECHA, aprunājāmies utt.
Sapratu reāli to, ka tiešām kā jau te daži minēja, tad nav jēgas pa 350Ls neko darīt, jo skanja tiešām nebūs labāka kā tagad ar HK.
Verdikts:
Ja gribi labu skaņu, tad krāj naudu :) 1000Ls
Priekšējo komponentu kits apm. 160Ls
Aizmugurējās durvīs apm 90Ls
Elipses panelī apm 130Ls
Maģis 200-300Ls
Filtri, crossoveri, 4 kanālu pastūzis, durvju un aizmugurējā paneļa pakošana + skaņas izolācija vēl 500+Ls
Secinājums tāds, ka tagad man nemaz neprasās vairs mainīt nost šo visu sistēmu, jo skaņa ir izcila priekš bāzes komplektācijas :) tas viss priecē un nebūs jātērējās.
Vaina bija tikai tanī, ka nebija viena elipse - un otra bija sa4akareeta.
Satikos ar to cilvēku no SPORTECHA, aprunājāmies utt.
Sapratu reāli to, ka tiešām kā jau te daži minēja, tad nav jēgas pa 350Ls neko darīt, jo skanja tiešām nebūs labāka kā tagad ar HK.
Verdikts:
Ja gribi labu skaņu, tad krāj naudu :) 1000Ls
Priekšējo komponentu kits apm. 160Ls
Aizmugurējās durvīs apm 90Ls
Elipses panelī apm 130Ls
Maģis 200-300Ls
Filtri, crossoveri, 4 kanālu pastūzis, durvju un aizmugurējā paneļa pakošana + skaņas izolācija vēl 500+Ls
Re:Car Sound
Kāda vēl bāzes komplektācija, HK ir pati aukša, kas SAAB ir, sistēmas ražotājs arī ir no diezgan augsta plaukta, tas bāzes komplektāciju nevar atļauties piedāvāt :)
Re:Car Sound
Nu-nu 1000Ls...mierīgi var iekļauties arī mazākā ciparā:)NasIsLike wrote:Vakar džeki no Jelgavas šrota ar piegādi atveda HK elipses aizmugureejaa panelja - nomainiju esosho vienu, kas bija mazliet laikam sa4akareeta spriežot peec skaņas un ieliku otru, kas man nebija iekšā.
Secinājums tāds, ka tagad man nemaz neprasās vairs mainīt nost šo visu sistēmu, jo skaņa ir izcila priekš bāzes komplektācijas :) tas viss priecē un nebūs jātērējās.
Vaina bija tikai tanī, ka nebija viena elipse - un otra bija sa4akareeta.
Satikos ar to cilvēku no SPORTECHA, aprunājāmies utt.
Sapratu reāli to, ka tiešām kā jau te daži minēja, tad nav jēgas pa 350Ls neko darīt, jo skanja tiešām nebūs labāka kā tagad ar HK.
Verdikts:
Ja gribi labu skaņu, tad krāj naudu :) 1000Ls
Priekšējo komponentu kits apm. 160Ls
Aizmugurējās durvīs apm 90Ls
Elipses panelī apm 130Ls
Maģis 200-300Ls
Filtri, crossoveri, 4 kanālu pastūzis, durvju un aizmugurējā paneļa pakošana + skaņas izolācija vēl 500+Ls
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Car Sound
nebija jau pareizi to dēvēt par bāzes komplektāciju, bet lai nu paliek. HK nu gan nau bāze, bet gan speciāli izstrādāta komplektācija ne tikai Saab automašīnām, bet arī citām markas auto.
Nu par tiem 1000Ls t.i. +/- var arī palīst zem, bet šeit iet runa par likšanu tā, lai nebūtu par maz utt.
KoreFun - iedod savu redzējumu pa cik tu vari piedāvāt un tad varam salīdzināt, šeit iet runa par 100-200Ls starpību es domāju.Labprāt izskatītu variantus.
Šodien kā reizi satikos ar vienu cilvēku, kurš ielika +/- pa tādu pašu summu pirms kādiem 3 mēnešiem savā Saab, ja viņš šeit ir, tad gan jau iekomentēs kaut ko.
iekšā labz maģis, nopakotas durvis, aizmugurējais panelis un bagāžnieks
salikts viss +/- kā man cilvēks piedāvāja no Sportecha , pastūzis, fiiltri utt., bet nekāda subja.
Skaņa - nu nekas negrab salonā vispār cik klausijos un par mūziku runājot, tad tiešām sajūta tāda, ka viņam bagāžniekā būtu ielikts jaudīgs subis. Nezināju, ka elipses ir tik spēcīgas - vismaz nebiju nevienam dzirdeejis. Kopumā skaņa ir ļoooti kvalitatīva, tīra un bassu netrūxt !
Nu par tiem 1000Ls t.i. +/- var arī palīst zem, bet šeit iet runa par likšanu tā, lai nebūtu par maz utt.
KoreFun - iedod savu redzējumu pa cik tu vari piedāvāt un tad varam salīdzināt, šeit iet runa par 100-200Ls starpību es domāju.Labprāt izskatītu variantus.
Šodien kā reizi satikos ar vienu cilvēku, kurš ielika +/- pa tādu pašu summu pirms kādiem 3 mēnešiem savā Saab, ja viņš šeit ir, tad gan jau iekomentēs kaut ko.
iekšā labz maģis, nopakotas durvis, aizmugurējais panelis un bagāžnieks
salikts viss +/- kā man cilvēks piedāvāja no Sportecha , pastūzis, fiiltri utt., bet nekāda subja.
Skaņa - nu nekas negrab salonā vispār cik klausijos un par mūziku runājot, tad tiešām sajūta tāda, ka viņam bagāžniekā būtu ielikts jaudīgs subis. Nezināju, ka elipses ir tik spēcīgas - vismaz nebiju nevienam dzirdeejis. Kopumā skaņa ir ļoooti kvalitatīva, tīra un bassu netrūxt !