SAAB 900 Problēma
Re:SAAB 900 Problēma
Man te viens kolēģis kaut ko līdzīgu stāstīja par 9000, simtomi līdzīgi. Viņam problēma atrisinājās uzliekot jaunu starteri!
Re:SAAB 900 Problēma
Un kad iestumj tad degvielas padeve tiek atbloķeta un vārstiņš vairs neķērās?:PGundars wrote:Tāds iespaids rodas kā kad ieslēgta signalizācija un nobloķēta degvielas padeve. varbūt tur kāds vārstiņš ir, kurš ieķeras.
signalizācija nav orģinālā.Diez vai siga var uzlikties tādā režīmā pati.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:SAAB 900 Problēma
Pēc tam kādu laiku viss ir ok.
Re:SAAB 900 Problēma
Jā, man vienam čomam 9000 bija kaut kas līdzīgs.
Pus dienu mocījāmies, beigās piešķīlās, tā arī nesapratām kas un kā.Domājām ka kapota devējs signalizācijai, jo beigās dusmīgi viņu aizcirtām un pēc tam pieleca. Man liekas to auto pēc tam veiksmīgi pārdeva. Par to starteri tu domā, ka pa lēnu griež?
Var jau noraut nost un paskatīties.
Pus dienu mocījāmies, beigās piešķīlās, tā arī nesapratām kas un kā.Domājām ka kapota devējs signalizācijai, jo beigās dusmīgi viņu aizcirtām un pēc tam pieleca. Man liekas to auto pēc tam veiksmīgi pārdeva. Par to starteri tu domā, ka pa lēnu griež?
Var jau noraut nost un paskatīties.
Re:SAAB 900 Problēma
Nu tads variants tiesam ir bijis,ka pie vainas ir starteris.Gundars wrote:Jā, man vienam čomam 9000 bija kaut kas līdzīgs.
Pus dienu mocījāmies, beigās piešķīlās, tā arī nesapratām kas un kā.Domājām ka kapota devējs signalizācijai, jo beigās dusmīgi viņu aizcirtām un pēc tam pieleca. Man liekas to auto pēc tam veiksmīgi pārdeva. Par to starteri tu domā, ka pa lēnu griež?
Var jau noraut nost un paskatīties.
Bet nevis pa lenu griez bet rada traucejumus visa elektrosistema,un ECM,nespej nolasit apgriezienus no CKP deveja.
Ka tas ir teoretiski iespejams-nezinu,bet prakse ta ir bijis.
Starp citu tam auto kontaktu parvilksana un tirisana neko nedeva,ka ari masas vadi bij pilniga kartiba.
Pec kada laika noklajas viss starteris(rotors un oglites bij pilniga putra),kad ielika citu rotoru un ogles,tad ari vaina ar neleksanu pazuda.
Pielauju domu,ka ir paaugstinata dzirkstelosana starteri,lidz ar to tas rada traucejumus ECM dabibai.
P.S.
Sis ir tikai minejums un nepretendeju uz neta diagnostiku dotajam gadijumam ;)
Re:SAAB 900 Problēma
Tad jau drīzāk, ka nebija kkur kārtīgs kontakts. Aizcirtat kapotu --> vibrācija --> kontakts atjaunojās:)Gundars wrote: Pus dienu mocījāmies, beigās piešķīlās, tā arī nesapratām kas un kā.Domājām ka kapota devējs signalizācijai, jo beigās dusmīgi viņu aizcirtām un pēc tam pieleca.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:SAAB 900 Problēma
Labi,mēģināšu noņemt starteri un iedošu čomam lai paskatās.
Bet baigi jocīgi sanāk, jo pēc iestumšanas var arī mēnesi normāli nostrādāt.ti pielec normāli.Mistika.
Bet baigi jocīgi sanāk, jo pēc iestumšanas var arī mēnesi normāli nostrādāt.ti pielec normāli.Mistika.
Re:SAAB 900 Problēma
Nu vislabāk jau būtu pielikt citu starteri un paskatīties, vai problēma pazūd! :)
Re:SAAB 900 Problēma
....Vakar biju nolēmis iestumt manu nabaga 900, bet pirms tam domāju ka jāuzstartē un ko domājies,- pieleca uz sitiena.
Ko lai domā? Vai tajā SAAB Lock sistēmā ir kāds slēdzis kas atslēdz degvielas padevi vai ko citu?
Šoreiz biju atstājis atpakaļgaitā un nolokējis. Varbūt tur ir kāda šaize? Baigi negribas to konsoli uzreiz jaukt.
Jo atcerējos ka vienā "kaktu" servisā viņi no Lock bija izslēguši piespiedu kārtā. Varbūt tur ir kaut kas salauzts, kaut gan Lock darbojas.
Rādās ka starteris nebūs pie vainas.
Ko lai domā? Vai tajā SAAB Lock sistēmā ir kāds slēdzis kas atslēdz degvielas padevi vai ko citu?
Šoreiz biju atstājis atpakaļgaitā un nolokējis. Varbūt tur ir kāda šaize? Baigi negribas to konsoli uzreiz jaukt.
Jo atcerējos ka vienā "kaktu" servisā viņi no Lock bija izslēguši piespiedu kārtā. Varbūt tur ir kaut kas salauzts, kaut gan Lock darbojas.
Rādās ka starteris nebūs pie vainas.
Re:SAAB 900 Problēma
Tu to spried pēc vienas reizes!?
A var būt bij kontakts un tāpēc pieleca!Pēc kāda laika pazudīs kontakts un atkal neleks!
A var būt bij kontakts un tāpēc pieleca!Pēc kāda laika pazudīs kontakts un atkal neleks!