Es ar par šo domāju.Killers wrote:mjaa, es arī izlasīju šo lielisko ziņu. Domāju, ka pukstēt sev zem deguna, bet realitātē pieņemt visu šo nekaunību nodurtu galvu - tas nav cilvēka cienīgi. Domāju, ka autoklubi kā sabiedriskas organizācijas var organizēt protestu pret šādām nelietībām. Domāju, ka motoklubiem šeit arī būtu, ko teikt (mans motocikls sver 126 kg, ceļam nekādu skādi nenodara un gaisu piesārņo minimāli - un man jāmaksā divreiz vairāk nekā auto īpašniekam?). Ja cilvēki normāli savāktos, būtu skats un būtu skaits - tas vismaz liktu attapties, citādi rodas iespaids, ka braukt ar auto vai motociklu ir tāda greznība, ko parasts Latvijas iedzīvotājs nedrīkst atļauties.
Vārdsakot - es iesaku organizācijas vārdā aicināt arī visus citus auto un moto klubus protestēt pret šo vardarbību.
Vieta, kur SAABistiem izlamāties!!
Re:Vieta, kur SAABistiem izlamāties!!
Re:Vieta, kur SAABistiem izlamāties!!
Būs vien jādibina partija un jāmēģina tikt valdībā ar pamatīgu balsu vairākumu. Citu variantu vairs neredzu. :D
Nē, nu it kā jau tiešām nav baiiigais sadārdzinājums - no 45 uz 70, nieka 25 latvju naudiņas. Bet man ir divi auto.. un vēl trešais tas sasistais Aero, par kuru tad sanāk tagad arī būs jāmaksā. So, par trīs autiņiem jau 210 lati, esošo 90 vietā.
Nu neko darīt - jāpelna vairāk.
Nē, nu it kā jau tiešām nav baiiigais sadārdzinājums - no 45 uz 70, nieka 25 latvju naudiņas. Bet man ir divi auto.. un vēl trešais tas sasistais Aero, par kuru tad sanāk tagad arī būs jāmaksā. So, par trīs autiņiem jau 210 lati, esošo 90 vietā.
Nu neko darīt - jāpelna vairāk.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re:Vieta, kur SAABistiem izlamāties!!
Es domāju, ka šī būtu tā reize, kad neapsēsties maliņā un nepieņemt kārtējo idiotu sataisīto sviestu!edijs wrote:Būs vien jādibina partija un jāmēģina tikt valdībā ar pamatīgu balsu vairākumu. Citu variantu vairs neredzu. :D
Nē, nu it kā jau tiešām nav baiiigais sadārdzinājums - no 45 uz 70, nieka 25 latvju naudiņas. Bet man ir divi auto.. un vēl trešais tas sasistais Aero, par kuru tad sanāk tagad arī būs jāmaksā. So, par trīs autiņiem jau 210 lati, esošo 90 vietā.
Nu neko darīt - jāpelna vairāk.
Re:Vieta, kur SAABistiem izlamāties!!
Ingus, izrādās, esi jau izlasījis! es Tev uz e-pastu aizrakstīju..
Re:Vieta, kur SAABistiem izlamāties!!
Es pašreiz sekoju līdzi kas notiek citos forumos.
Motociklisti plāno vākties rītdien 10 pie MK.
Autoklubi tā kuslāk. BMW power ir bērnudārzs.
Bet pavīdēja ideja par 1. decembri un CSDD bloķēšanām.
Motociklisti plāno vākties rītdien 10 pie MK.
Autoklubi tā kuslāk. BMW power ir bērnudārzs.
Bet pavīdēja ideja par 1. decembri un CSDD bloķēšanām.
Re:Vieta, kur SAABistiem izlamāties!!
štruntīgi rītdien - tikai kājām varu, jo viens draudziņš jau guļ (cieši guļ, bez aķīša), otrs - Siguldā...
ja tos noteikumus tiešām pieņem rīt, atlikt uz 1. decembri nav lielas jēgas. Lai savāktu tautu, vajadzīgas atļaujas, vai ne? tas tā, lai nevarētu pagūt. bet kāpēc ne nesankcionēti, lai nāk ar omonu, ko darīt... Ko mēs varam citiem piedāvāt?
ja tos noteikumus tiešām pieņem rīt, atlikt uz 1. decembri nav lielas jēgas. Lai savāktu tautu, vajadzīgas atļaujas, vai ne? tas tā, lai nevarētu pagūt. bet kāpēc ne nesankcionēti, lai nāk ar omonu, ko darīt... Ko mēs varam citiem piedāvāt?
Re:Vieta, kur SAABistiem izlamāties!!
Tātad vnk kļūda?Ainars wrote:tie visi ir siikumi, Greger...Gregers wrote:Lab, lab, Trollis :)Ainars wrote: es tev neteikšu cik reizes tev esmu teicis ka man NAV AERO, bet nu kas kuram svarīgāks :D
Svara ziņā jau laikam Aero no vnk 2.3T sevišķi neatšķiras(???)
Vārdus Tev raksti ar mazo t speciali vai aiz pohuisma?
Vnk ir tads sarakstes likums, ja sarunā valsts nosaukumus, vārdus tu, tev, jus(pieklājīgi uzrunājt personu) raksta ar mazo tad tas ir nievajošas balss intonācijas izradīšana vai īpašos gadījumos kad teksts kopumā ir uzsvērti gramatiski pareizs, bet šie vardi ar mazo tad tas ir kā zīme, ka Tavās acīs sarunu biedrs nav pat persona, bet kkas tads divkājains un bez smadzenēm, praktiski priekšmets :)
Re:Vieta, kur SAABistiem izlamāties!!
Šodien MK dienas kārtībā nav neviena tiesību aktu projekta kuri skartu nodevu jautājumu.Killers wrote:štruntīgi rītdien - tikai kājām varu, jo viens draudziņš jau guļ (cieši guļ, bez aķīša), otrs - Siguldā...
ja tos noteikumus tiešām pieņem rīt, atlikt uz 1. decembri nav lielas jēgas. Lai savāktu tautu, vajadzīgas atļaujas, vai ne? tas tā, lai nevarētu pagūt. bet kāpēc ne nesankcionēti, lai nāk ar omonu, ko darīt... Ko mēs varam citiem piedāvāt?
Tā ka var nedaudz atslābt, bet tikai tāpēc lai labāk saorganizētos.
Re:Vieta, kur SAABistiem izlamāties!!
Maitas šito pasākumu iekļāvuši budžeta paketē, kas nozīmē, ka to Saeima pieņem kopā ar visu budžeta paketi!
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3419
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Vieta, kur SAABistiem izlamāties!!
VS sēriju nedod kuram katram par 25 gadiem vecākam transporta līdzeklim. Tam ir jābūt ideālā kārtībā, vai diezgan precīzi restaurētam. Cauri ie arī vēsturiskie sporta spēkrati, taču tiem kondīcijai jābūt vēl labākai nekā parastajiem. Vēsturiskais sporta laikam neviens vēl nav Latvijā. Un AAK itkā dod tos numurus, jo viņi pārbauda to mašīnu atbilstību VS statusam. Ja pašiem pietrūkst zināšanas par attiecīgo modeli/marku, viņi pieaicina speciālistus no malas, t.i. no autoklubiem, utt.KurBads wrote: man gan liekas, ka atbrīvoti ir tie, kas ir reģistrēti kā Vēsturisks spēkrats - aer VS sērijas numuru. Un tam kvalificējas tikai 25+ gadus veci auto. Tā ka mans '93.g. c900, '88.g. cabris - neviens no tiem nav vēl 25+. Sonett gan ļoti ceru nedz maksāt pirmreizējo reģistrāciju (ievedot LV), nedz arī ikgadējo nedevu saskaņā ar jauno plānu. Ka tik beigās tomēr neliek maksāt arī par tiem VS, sak, lai vairāk ieņemtu nodokļos :angry:
900aero clubsport #8
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re:Vieta, kur SAABistiem izlamāties!!
Nez kas vel sekos:
http://www.tvnet.lv/zinas/latvija/article.php?id=616316
Apsver maksas ieviešanu par Rīgas centra tiltu lietošanu
http://www.tvnet.lv/zinas/latvija/article.php?id=616316
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3419
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Vieta, kur SAABistiem izlamāties!!
Jāliek A kategorija, jāsakrāj mocim un jāiemācās pietiekami efektīvi braukt. Punkts. Es nemaksāšu latu par tilta šķērsošanu, tas ir marasms. Kaut kādi abonomenti vēl varbūt ietu cauri, bet nu ne jau par sapuvuša off-road salu tilta lietošanu. Es saprastu, ja uzliktu ierobežojumus uz akmens tilta, centrs & stuff, bet, ja būs maksas salu un vanšu tilti, centrs stāvēs un akmens tilts sabruks no slodzes.defektivais wrote:Nez kas vel sekos:Apsver maksas ieviešanu par Rīgas centra tiltu lietošanu
http://www.tvnet.lv/zinas/latvija/article.php?id=616316
Principā neesmu nemaz tik skeptisks, bet:
1) Nevar likt maksu uz veciem tiltiem, kuri turklāt ir nejēdzīgi izvēlēti aplikšanai ar maksu novietojuma ziņā.
2) D-tilts vai plānotais Z-šķērsojums jā - tur tak nekādas problēmas likt maksu, bet nu sorry - 1Ls par šķērsojumu nu ir par šerpu.
3) Principā izskatās, ka maksas tiktu liktas, lai tikai izmisīgi iegūtu papildus līdzekļus, lai gan, manuprāt, normālajā pasaulē iekasētās maksas tiek izlietotas konkrētā objekta atpelnīšanai un uzturēšanai.
Mani 0.02$
900aero clubsport #8
Re:Vieta, kur SAABistiem izlamāties!!
vai ar šo Tu gribi teikt, ka mans Sonett esošs darba kārtībā, nekvalificētos VS numuriem? Viņš ir ticis restaurēts pirms 10+ gadiem. Protams, pie iespējas tiks jaukts ārā un restaurēts kā pienākas.ziedoniz wrote:VS sēriju nedod kuram katram par 25 gadiem vecākam transporta līdzeklim. Tam ir jābūt ideālā kārtībā, vai diezgan precīzi restaurētam. Cauri ie arī vēsturiskie sporta spēkrati, taču tiem kondīcijai jābūt vēl labākai nekā parastajiem. Vēsturiskais sporta laikam neviens vēl nav Latvijā. Un AAK itkā dod tos numurus, jo viņi pārbauda to mašīnu atbilstību VS statusam. Ja pašiem pietrūkst zināšanas par attiecīgo modeli/marku, viņi pieaicina speciālistus no malas, t.i. no autoklubiem, utt.KurBads wrote: man gan liekas, ka atbrīvoti ir tie, kas ir reģistrēti kā Vēsturisks spēkrats - aer VS sērijas numuru. Un tam kvalificējas tikai 25+ gadus veci auto. Tā ka mans '93.g. c900, '88.g. cabris - neviens no tiem nav vēl 25+. Sonett gan ļoti ceru nedz maksāt pirmreizējo reģistrāciju (ievedot LV), nedz arī ikgadējo nedevu saskaņā ar jauno plānu. Ka tik beigās tomēr neliek maksāt arī par tiem VS, sak, lai vairāk ieņemtu nodokļos :angry:
Vismaz no pirmreizējās reģistrācijas nodevas, es ceru, ka tikšu atbrīvots.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3419
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Vieta, kur SAABistiem izlamāties!!
Slidens jautājums, nesaku neko, jo man pilnīgi nav priekšstata par viņa stāvokli, lai gan zinu, ka nolaista tā mašīna jau nu nav. Vairāk gan tēmēju šo komentāru uz cilvēkiem, kas domā, ka 25+ gadus veca mašīna, kura ir spējīga iziet TA, var saņemt VS numurus. Tā nav. VS sērijas mērķis ir atvieglot dzīvi tā saucamo muzeja mašīnu īpašniekiem, kuru īpašās automašīnas tiešām stāv gada lielāko daļu un tiek brauktas tikai pāris atsevišķos pasākumos. Nezinu, vai tas ir minēts likumā par VS, bet tāda ir doma. Bet kā jau teicu, VS sērija ir jānopelna.
900aero clubsport #8
Re:Vieta, kur SAABistiem izlamāties!!
domāju, ka vajag nevis atslābt, bet saorganizēties, savākt autoklubus, pieteikt mītiņu. Kāds to jau dara, mēs uz kādu gaidām vai varbūt sākam beidzot paši?mixeris wrote:Šodien MK dienas kārtībā nav neviena tiesību aktu projekta kuri skartu nodevu jautājumu.Killers wrote:štruntīgi rītdien - tikai kājām varu, jo viens draudziņš jau guļ (cieši guļ, bez aķīša), otrs - Siguldā...
ja tos noteikumus tiešām pieņem rīt, atlikt uz 1. decembri nav lielas jēgas. Lai savāktu tautu, vajadzīgas atļaujas, vai ne? tas tā, lai nevarētu pagūt. bet kāpēc ne nesankcionēti, lai nāk ar omonu, ko darīt... Ko mēs varam citiem piedāvāt?
Tā ka var nedaudz atslābt, bet tikai tāpēc lai labāk saorganizētos.