Dienas prieks
Re: Dienas prieks
Ak jā, ir automāts ar elektriskiem beņķiem ar atmiņu un glažturi
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re: Dienas prieks
Iespējams tev taisnība par diskiem,bet tev uz vasaru vajag smukus 18 tos nevis budžeta 16
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: Dienas prieks
Varēsim kopistiski čakarēties ar hidrocilindriem un hidrolīnijām
P.S. Sāc meklēt B234, lai kopā jautrāk
99 1975 Combi Coupe
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
Re: Dienas prieks
Izraus no kupejas to 234
Re: Dienas prieks
Vecā gada ainiņas.
piepūtu vaigus un apčubināju savu 9000, kas jau pusgadu atpūtās bezdarbībā. Piepakoju izdilušā aizmugurējā stabilizatora stieņa buksītes un nopūtu auto apakšu, lai izskatās cmukāk.
Izgāzējos, izbremzējos un figu! Tieši pirms TA vārtiem večuks sāka aizdusā kratīties un kūpēt! TA večiem bija neviltota sajūsma par šādu ekspemplāru, kas piedirš viņiem atgāzu analizatora filtrus un gaisu boksā! Apbalvoja mani ar visu, ko vien varēja un nevarēja atrast, ko parasti neraksta, piemēram izplūdušu miglas luktura staru un nepietiekamu rocenes spēku! Pamocījos pārdomās, nolēmu auto pēc mēneša norakstīt!
Bet atkal figu!
Rocene pievilkās, miglas atvienojās, nobeigtā priekšas plaukta bukse samainījās un ...auto sāka strādāt normāli!
Līdz atkal nokļuvu līdz TA vārtiem! Suka tieši pirms iebraukšanas atkal sāka dricelēties un kūpēt! Es nevaru izskaidrot, kādi spēki mani ievilka iekšā TA boksā, jo bija pilnīgi skaidrs, ka dirsā ir darbs un materiāls, bet... iebraucot boksos auto sāka strādāt vienmērīgi! Nekas nekūpēja, atgāzes bija normā un pat pēc vairākām noslāpēšanām un braukšanas atsākšanas, viss bija stīgā un TA uz gadu bija rokā!
Nu, es tiešām nesapratu, kādi spēki vadīja šo visu procesu, bet tas patiešām bija neizskaidrojami, jo pēc 3km auto atsāka djorgāties un neiet! Beigu galā vainīga izrādījās DI kasete, ko, pieļauju, nobeidza gadus 5 nemainītas sveces, auto retā, bet brīžiem nežēlīgā kustināšana vai citi faktori.
Tāds lūk Xmas story man sanāca! Padodiet sniegu!
piepūtu vaigus un apčubināju savu 9000, kas jau pusgadu atpūtās bezdarbībā. Piepakoju izdilušā aizmugurējā stabilizatora stieņa buksītes un nopūtu auto apakšu, lai izskatās cmukāk.
Izgāzējos, izbremzējos un figu! Tieši pirms TA vārtiem večuks sāka aizdusā kratīties un kūpēt! TA večiem bija neviltota sajūsma par šādu ekspemplāru, kas piedirš viņiem atgāzu analizatora filtrus un gaisu boksā! Apbalvoja mani ar visu, ko vien varēja un nevarēja atrast, ko parasti neraksta, piemēram izplūdušu miglas luktura staru un nepietiekamu rocenes spēku! Pamocījos pārdomās, nolēmu auto pēc mēneša norakstīt!
Bet atkal figu!
Rocene pievilkās, miglas atvienojās, nobeigtā priekšas plaukta bukse samainījās un ...auto sāka strādāt normāli!
Līdz atkal nokļuvu līdz TA vārtiem! Suka tieši pirms iebraukšanas atkal sāka dricelēties un kūpēt! Es nevaru izskaidrot, kādi spēki mani ievilka iekšā TA boksā, jo bija pilnīgi skaidrs, ka dirsā ir darbs un materiāls, bet... iebraucot boksos auto sāka strādāt vienmērīgi! Nekas nekūpēja, atgāzes bija normā un pat pēc vairākām noslāpēšanām un braukšanas atsākšanas, viss bija stīgā un TA uz gadu bija rokā!
Nu, es tiešām nesapratu, kādi spēki vadīja šo visu procesu, bet tas patiešām bija neizskaidrojami, jo pēc 3km auto atsāka djorgāties un neiet! Beigu galā vainīga izrādījās DI kasete, ko, pieļauju, nobeidza gadus 5 nemainītas sveces, auto retā, bet brīžiem nežēlīgā kustināšana vai citi faktori.
Tāds lūk Xmas story man sanāca! Padodiet sniegu!
- ZZ_ZingZeng
- Zināms jau visiem
- Posts: 296
- Joined: Thu Apr 07, 2016 10:30 am
Re: Dienas prieks
Jautri tev. Es kad pārdevu savu 9000 jaunajam saimniemam uz jaunām mājām pa to pašu ceļu tikai 15km talāk, tad auto viņam slāpa nost pie pagrieziena, kur bija jābrauc uz manām mājām. Laikam domāja, ka šis nepareizi brauc, jo mājas taču ir citur.
Tikai SAAB lietotājs kopš 1993.g.
Desmitais SAABs, pirmais dīzelis - 9-5 1.9TID vagons.
Pirms tam: 99GL Combi Coupe, 99GL, og900T, og900t, 900SPG, 2x9000aero, 9-3SE HOT, 9-5t vagons.
Desmitais SAABs, pirmais dīzelis - 9-5 1.9TID vagons.
Pirms tam: 99GL Combi Coupe, 99GL, og900T, og900t, 900SPG, 2x9000aero, 9-3SE HOT, 9-5t vagons.
- ZZ_ZingZeng
- Zināms jau visiem
- Posts: 296
- Joined: Thu Apr 07, 2016 10:30 am
Re: Dienas prieks
Sniegu nevajag, tas nāk komplektā ar sāli ... pareizāk jau sāli nevajag, bet tas nāk ar sniegu ... nu tu saprati
Tikai SAAB lietotājs kopš 1993.g.
Desmitais SAABs, pirmais dīzelis - 9-5 1.9TID vagons.
Pirms tam: 99GL Combi Coupe, 99GL, og900T, og900t, 900SPG, 2x9000aero, 9-3SE HOT, 9-5t vagons.
Desmitais SAABs, pirmais dīzelis - 9-5 1.9TID vagons.
Pirms tam: 99GL Combi Coupe, 99GL, og900T, og900t, 900SPG, 2x9000aero, 9-3SE HOT, 9-5t vagons.
Re: Dienas prieks
Izklausās pēc Laimīga SaaB īpašniekaYukki wrote: ↑Mon Jan 13, 2020 1:45 pm Vecā gada ainiņas.
piepūtu vaigus un apčubināju savu 9000, kas jau pusgadu atpūtās bezdarbībā. Piepakoju izdilušā aizmugurējā stabilizatora stieņa buksītes un nopūtu auto apakšu, lai izskatās cmukāk.
Izgāzējos, izbremzējos un figu!.....
......Tāds lūk Xmas story man sanāca! Padodiet sniegu!
99 1975 Combi Coupe
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
Re: Dienas prieks
Mana bilde, Vakar pie maksimas mētājas, aizsūtīju Elmo. Bilde var redzēt melnu jumtu mans x3 noparkotas
Re: Dienas prieks
Panelī pilns komplekts gaismiņu..
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...