Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Es pagājušā rudenī, kad palika aukstāks intereses pēc aizglušiju vnk ciet ( bez atprogrammēšanas), uzreiz no 5.6l/100km uz 6.2l/100km uz šosejas, varbūt tā bija tik vienkārša sakritība ar pusmirušu termostatu un kloķenes dačiku kur ar bija pusmiris... Karoči, japamēģinā noglušīt velreiz
Saab 9-3 SW Z19DT 2008
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Sveiciens Pilotiem. Beidzot gribu nomainīt stūres pastiprinātāja šķidrumu, elektriskais sūknis. Par nomaiņas procesu ir skaidrs, bet par šķidrumiem... OEM 93160548 grūti dabūt. Pēc WIS specifikai ir jabūt Pentosin CHF 202. Kura ražotāja šķidrumu liet labāk?
Pēc OEM koda atbilst Swag 30 94 6161, Febi 46161 utt. Netā atradu arī PENTOSIN CHF 202, hvz cik viņš tur orģināls ir
Ko Jūs lejat savās elektriskās reikās un kādi ieteikumi!?
Pēc OEM koda atbilst Swag 30 94 6161, Febi 46161 utt. Netā atradu arī PENTOSIN CHF 202, hvz cik viņš tur orģināls ir
Ko Jūs lejat savās elektriskās reikās un kādi ieteikumi!?
Saab 9-3 SW Z19DT 2008
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Sveiki biedri. Pacients 9-3, 2000g, 2.0T, izpūsta blīve starp turbīnas karsto galu un izplūdes kolektoru(tieši pirms katalizatora), uzliekot jaunu blīvi uzsilstot auto gaitā sāk gurt/necelt apgriezienus/rīstīties, izmet check engine.
Ar izpūstu blīvi(dūmgāzes iet garām) auto darbojās normāli- nerīstās, check engine neiedegas.
Pirms kāda laika bija check engine par otro(koriģējošo) lambda zondi.
Jautājumi:
1. Vai pie vainas varētu būt katalizators, kas nu jau ir izgājis no ierindas(aizaudzis) un taisa korķi, dēļ kā arī izpūta blīvi un dēļ kā labda fiksēja nekorektus dūmgāzes un izmeta check?
2. Vai pie vainas koriģējošā lambda kas nāk aiz katalizatora, tiek nolasīti nepareizi rādijumi- nepareizs degmaisījums- motors rīstās, aizlejās?
Auto salīdzinoši nesen iegādāts, kā hobij auto, atrodas laukos uz sitiena pie labas diagnostikas netieku.
Liels paldies par atbildēm!
Ar izpūstu blīvi(dūmgāzes iet garām) auto darbojās normāli- nerīstās, check engine neiedegas.
Pirms kāda laika bija check engine par otro(koriģējošo) lambda zondi.
Jautājumi:
1. Vai pie vainas varētu būt katalizators, kas nu jau ir izgājis no ierindas(aizaudzis) un taisa korķi, dēļ kā arī izpūta blīvi un dēļ kā labda fiksēja nekorektus dūmgāzes un izmeta check?
2. Vai pie vainas koriģējošā lambda kas nāk aiz katalizatora, tiek nolasīti nepareizi rādijumi- nepareizs degmaisījums- motors rīstās, aizlejās?
Auto salīdzinoši nesen iegādāts, kā hobij auto, atrodas laukos uz sitiena pie labas diagnostikas netieku.
Liels paldies par atbildēm!
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Katalizators. Vai arī izplūde kā tāda ciet. (Sabiruši bunduļi)
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Sveiki. Man 9-3 1.9 dīzelim sekojoša problēma. Visu laiku ieliekot nedaudz lielākā slodzē, izmetas limited performance, pieliekot kompi rāda low fuel pressure. Esmu nomainījis jau četrus augstspiediena sūkņus, kādu laiku iet, tad atkal tieši tā pati ķibele. Vai tiešām vaina varētu būt tieši ar sūkni?
Nu tur jāskatās..
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Devējs rampā?
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Arnis jau pirms gada vismaz teica par to devēju. Nomainīji?
Es jau pie 2. sūkņa sāktu domāt ka nav vainīgs sūknis. Kautgan es pats diezvai būtu ņēmies.. Drīzāk iedotu salabot kādam gudrākam.
Es jau pie 2. sūkņa sāktu domāt ka nav vainīgs sūknis. Kautgan es pats diezvai būtu ņēmies.. Drīzāk iedotu salabot kādam gudrākam.
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
-
- Zināms jau visiem
- Posts: 173
- Joined: Tue Apr 17, 2018 9:24 am
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
A saabam nav reikas galā parspiediena vārsts, kas aizdirsoties netur spiedienu, un iebliež degvielu abratkā? Man pirms kāda mēneša iznesa konkrēti smadzenes citam auto.
07. 9-3SW 1.9TID stage1+ 190zs, 463nm
Stock VW Golf mk8 1.4tsi workhorse
Mad Rolla 1.3
KIA Sorento 2.5d powered by Rolis Chiptuning
08. 9-3 1.9TTID AT
SAAB BANDA
Stock VW Golf mk8 1.4tsi workhorse
Mad Rolla 1.3
KIA Sorento 2.5d powered by Rolis Chiptuning
08. 9-3 1.9TTID AT
SAAB BANDA
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Ja rampā būtu kaut kas,kas varētu aizsērēt ,tad kam būtu jābūt sprauslās? Var būt vaina tomēr spiediena devējā? Vai regulatorā uz sūkņa,vai vadu kontaktos?
Ir teorija,ja degvielā pirms sūkņa kaut nedaudz piesūc gaisu,tad izejā degvielas spiediens var palielināties!
Ir teorija,ja degvielā pirms sūkņa kaut nedaudz piesūc gaisu,tad izejā degvielas spiediens var palielināties!
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Šodien mainīšu reikas sensoru. Varbūtība, ka spiediena regulators ir vainīgs ir tik pat liela, kā varbūtība, ka sūknis ir beigts, jo mainot sūkni, katru reizi mainīju arī to. Sākumā bija doma, ka bākas sūknis nespēj sapumpēt vajadzīgo degvielu pie augstspiediena sūkņa. Arī to nomainīju, viss tas pats.
Nu tur jāskatās..
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Bākā ir sūknis?
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Hey. Teiksim ir 9-3 parastais 1.8i. Viņam STOCK ir 195cc indžektori. Var dabūt 240cc.
Kādam ir nojausma, pie zemāk minētām konfigurācijām - kas notiek/kā rīkoties?
Teiksim:
- stock 125HP + 240cc - tas kko mainītu?
- stock 125HP + 240cc + chips/remaps no EDS (15HP/20Nm)
- stock 125HP + čips/remaps EDS + 240cc
- stock 125HP + 240cc + costum chips pie čaļiem?
Kādam ir nojausma, pie zemāk minētām konfigurācijām - kas notiek/kā rīkoties?
Teiksim:
- stock 125HP + 240cc - tas kko mainītu?
- stock 125HP + 240cc + chips/remaps no EDS (15HP/20Nm)
- stock 125HP + čips/remaps EDS + 240cc
- stock 125HP + 240cc + costum chips pie čaļiem?
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Tu tiešām ņemies ar 1.8 n/a dzinēju?
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever