KurBads: Sonett II V4
Re:KurBads: Sonett II V4
Taisni tā. Kā arī bākas kakliņš par,kuru jau minēju kādu laiku atpakaļ.
Nīgrā ieliktās bākas modelis zināms līdz mielēm :side: :laugh: .
Nav tur ko īpaši zīlēt. Cik saprotu, bāku tā arī neesi ņēmis nost :huh:
Nīgrā ieliktās bākas modelis zināms līdz mielēm :side: :laugh: .
Nav tur ko īpaši zīlēt. Cik saprotu, bāku tā arī neesi ņēmis nost :huh:
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:KurBads: Sonett II V4
Bāka sonett toč ir vertikāla, vismaz trešajam un II no III tehniski viens no otra praktiski neatšķiras. Un tā kā tas ir taisīts pēc 96 ģīmja un līdzības un 96 bāka atrodas bagažniekā, nevis zem tā, tad pieļauju, ka sonett bākai, kas novietota starp sēdekļiem un bagažnieku nav pieejas pie ārpasaules, kā dēļ tur sakrātos tonnām dubļu. Ja nu vienīgi drenāžas skrūve, kurai apkārt tāpat nāk hermetizacijas gumija, lai iekšā virsbūvē nenāk nekādi mēsli.
TOTIES - tām bākām šausmīgi patīk rūsēt, lielākoties, tiesa, no iekšpuses :)
p.s. neatceros, vai ir baudīts, bet sava nehermetizācijas daļa var būt no izšķīdušas benzīnlīmeņa mērītāja blīvgumijas.
TOTIES - tām bākām šausmīgi patīk rūsēt, lielākoties, tiesa, no iekšpuses :)
p.s. neatceros, vai ir baudīts, bet sava nehermetizācijas daļa var būt no izšķīdušas benzīnlīmeņa mērītāja blīvgumijas.
900aero clubsport #8
Re:KurBads: Sonett II V4
paldies visiem!
bāka stāv vertikāli un mašīnā iekšā - nav pakļauta mitrumam un dubļiem. degvielas līmeņa devēja gumija OK. Bākas korķis, šķiet, arī OK (nu vismaz pēc skata).
Būs jāmēģina kaut kad +spiediena tests.
bāka stāv vertikāli un mašīnā iekšā - nav pakļauta mitrumam un dubļiem. degvielas līmeņa devēja gumija OK. Bākas korķis, šķiet, arī OK (nu vismaz pēc skata).
Būs jāmēģina kaut kad +spiediena tests.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:KurBads: Sonett II V4
varētu būt sekojoša interese:
- aizņemties uz dienu vai divām SAAB 95/96/97 riteņus ar ziemas riepām. Varbūt kādam stāv lieks ziemas komplekts vai ir gatavs aizlienēt no sava auto uz pāris dienām, kamēr nebrauc.
- vai arī, varbūt kādam ir piemērots neliels treileris Sonett transportēšanai
Priecāšos dzirdēt!
- aizņemties uz dienu vai divām SAAB 95/96/97 riteņus ar ziemas riepām. Varbūt kādam stāv lieks ziemas komplekts vai ir gatavs aizlienēt no sava auto uz pāris dienām, kamēr nebrauc.
- vai arī, varbūt kādam ir piemērots neliels treileris Sonett transportēšanai
Priecāšos dzirdēt!
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:KurBads: Sonett II V4
Brauksi iemēģināt Sonett ziemas trasē svētdien ? :)KurBads wrote:varētu būt sekojoša interese:
- aizņemties uz dienu vai divām SAAB 95/96/97 riteņus ar ziemas riepām. Varbūt kādam stāv lieks ziemas komplekts vai ir gatavs aizlienēt no sava auto uz pāris dienām, kamēr nebrauc.
- vai arī, varbūt kādam ir piemērots neliels treileris Sonett transportēšanai
Priecāšos dzirdēt!
SAAB 9-5 2.3T
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
Re:KurBads: Sonett II V4
Sazinies par riteņiem ar Normundu vai Ziedoni varbūt uzreiz ;)KurBads wrote:varētu būt sekojoša interese:
- aizņemties uz dienu vai divām SAAB 95/96/97 riteņus ar ziemas riepām. Varbūt kādam stāv lieks ziemas komplekts vai ir gatavs aizlienēt no sava auto uz pāris dienām, kamēr nebrauc.
- vai arī, varbūt kādam ir piemērots neliels treileris Sonett transportēšanai
Priecāšos dzirdēt!
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:KurBads: Sonett II V4
ziemas trase - nē.
Normunds / ziedoniz - aha
vispār jau varbūt vienkāršāk ir tomēr treileris.
Normunds / ziedoniz - aha
vispār jau varbūt vienkāršāk ir tomēr treileris.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:KurBads: Sonett II V4
Nevis vienkāršāk, bet loģiskāk. Nezinu, vai esi LV, bet mums sāls sezona ir pilnā sparā un starp rajonu un sverku var to saķert pilnu virsbūvi. Ja vedīsi ar treli, būs to visu ķēpu vienkāršāk dabūt nost un nolikt uz ziemu mašīnu garāžā.KurBads wrote:ziemas trase - nē.
Normunds / ziedoniz - aha
vispār jau varbūt vienkāršāk ir tomēr treileris.
p.s. Bet nu aizdot ziemas riepas ar diskiem uz vienu dienu, domājams, ka nav problēmu.
900aero clubsport #8
Re:KurBads: Sonett II V4
skatīsies ... gribu Sonett`u aizvest uz Valmieru pārziemot un pirms tam varbūt arī piereģistrēt Latvijā.ziedoniz wrote:Nevis vienkāršāk, bet loģiskāk. Nezinu, vai esi LV, bet mums sāls sezona ir pilnā sparā un starp rajonu un sverku var to saķert pilnu virsbūvi. Ja vedīsi ar treli, būs to visu ķēpu vienkāršāk dabūt nost un nolikt uz ziemu mašīnu garāžā.KurBads wrote:ziemas trase - nē.
Normunds / ziedoniz - aha
vispār jau varbūt vienkāršāk ir tomēr treileris.
p.s. Bet nu aizdot ziemas riepas ar diskiem uz vienu dienu, domājams, ka nav problēmu.
vai bez numuriem ir atļauts braukt līdz tuvākajai TA/CSDD stacijai?
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:KurBads: Sonett II V4
Es braucu no Rumbulas plača līdz CSDD bez numuriem un īpaši par to nepārdzīvoju toreiz :D
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:KurBads: Sonett II V4
Varēji jau nu gan atbraukt un atrādīties! :silly:KurBads wrote:ziemas trase - nē.
Toyota RAV4, LPG&Kellys Lagon
Re:KurBads: Sonett II V4
kur varētu:
1. dabūt aizlienēt smilšu strūklas aparātu;
2. atdot šos diskus krāsošanai
VAI
3. atdot diskus pilnam servisam (tīrīšanai, krāsošanai)?
Lieki piebilst, ka diski ir ārkārtīgi reti un vērtīgi, tāpēc negribu uzticēt kuram katram.
Vai bez smilšu strūklas ir kāda efektīva metode kā viņus notīrīt. tur principā nav gandrīz nekādas krāsas virsū. varbūt, ka oriģināli ir pliks ALU, kas tikai pārklāts ar kādu mikor lakas slāni.
1. dabūt aizlienēt smilšu strūklas aparātu;
2. atdot šos diskus krāsošanai
VAI
3. atdot diskus pilnam servisam (tīrīšanai, krāsošanai)?
Lieki piebilst, ka diski ir ārkārtīgi reti un vērtīgi, tāpēc negribu uzticēt kuram katram.
Vai bez smilšu strūklas ir kāda efektīva metode kā viņus notīrīt. tur principā nav gandrīz nekādas krāsas virsū. varbūt, ka oriģināli ir pliks ALU, kas tikai pārklāts ar kādu mikor lakas slāni.
KurBads wrote:juhuuuu ... :cheer:
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:KurBads: Sonett II V4
Domāju, ka vari droši vērsties pie foruma biedra Aināra ;)
Es drīz viņam došu savus vasaras diskus notīrīt un pārkrāsot...
Es drīz viņam došu savus vasaras diskus notīrīt un pārkrāsot...
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:KurBads: Sonett II V4
Smilsu struklai alternativa ir sodas strulka.