Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Drīkst jautāt - kad tad ar Saabu tiks braukts? Lai gan var saprast - dažu dienu, klabinot zobus ar savu Black Jet, arī pārņem dažādas interesantas domas par to, ka ehhh, varbūt vajag ikdienai kaut ko augstu un mīkstu. Bet vai džipveidīgu... laikam jau nē, jo uz šosejas tik ļurzīgu arī negribas. Kā arī auto jābūt spriganam - tatad vai nu džipveidīgajam būtu jābūt vismaz kaut kādam trīslitrīgam dīzeļturbo, vai 4+ benzīnam.
Pavizinājos pa mežu ar savu jaunāko donoru, 9k jubilejnieku, kas ir uz standarta atsperēm, pie tam, kā izskatās, nesagurušām. Huh, man neko augstāku pat nevajag ziemai! To vienu ziemu, kad ar Gazoviju vizinājos, arī nejutu vajadzību pēc nekā džipveidīga - arī tas šķūrēja piemājas kupenes ka prieks. Svarīgāk par augstu klīrensu šķita šauras riepas. Ar 205 un pasargdies' kaut ko platāku tak nav braukšana pa žļurbu!
Par sēņošanu - tak vajag normālu enduro moci un tad tik tiešām var piebraukt pie katras sēnes!
Pavizinājos pa mežu ar savu jaunāko donoru, 9k jubilejnieku, kas ir uz standarta atsperēm, pie tam, kā izskatās, nesagurušām. Huh, man neko augstāku pat nevajag ziemai! To vienu ziemu, kad ar Gazoviju vizinājos, arī nejutu vajadzību pēc nekā džipveidīga - arī tas šķūrēja piemājas kupenes ka prieks. Svarīgāk par augstu klīrensu šķita šauras riepas. Ar 205 un pasargdies' kaut ko platāku tak nav braukšana pa žļurbu!
Par sēņošanu - tak vajag normālu enduro moci un tad tik tiešām var piebraukt pie katras sēnes!
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Beidzot vēl kādam nākusi apgaismība.
Paņem Foresteru līdz 2008. gadam un bēdu nezināsi. Automātam, atšķitrībā no manuālās kārbas, pilnpiedziņa ir caur viskomuftu, bet man, astoņu gadu laikā, tas nav radījis problēmas. Manuālim toties pazeminātie un bloķi ar var dabūt, bet kā jau teicu, es ar saviem automātiem pēc visām sēnēm, kurām esmu gribējis, esmu ticis. Dārgākais remontmezgls ir pašlīmeņojošie aizmugurējie amortizatori, bet nobeigšanās gadījmuā tos var aizstāt ar parastajiem, pie reizes nomainot atsperes uz cietākām.
2.5 čipots turbinātors ar LPG iet pieklājīgi, un izpūtēja skaņa ir kā nevienam.
Paņem Foresteru līdz 2008. gadam un bēdu nezināsi. Automātam, atšķitrībā no manuālās kārbas, pilnpiedziņa ir caur viskomuftu, bet man, astoņu gadu laikā, tas nav radījis problēmas. Manuālim toties pazeminātie un bloķi ar var dabūt, bet kā jau teicu, es ar saviem automātiem pēc visām sēnēm, kurām esmu gribējis, esmu ticis. Dārgākais remontmezgls ir pašlīmeņojošie aizmugurējie amortizatori, bet nobeigšanās gadījmuā tos var aizstāt ar parastajiem, pie reizes nomainot atsperes uz cietākām.
2.5 čipots turbinātors ar LPG iet pieklājīgi, un izpūtēja skaņa ir kā nevienam.
SAAB un SUBARU
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
bet cik viņš rij?
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Cik iepūš, tik izrij, pāri nepaliek!
Man Outbackam šobrīd avg ir ~10.5. Apmēram 70% šoseja Rīga - Jelgava, bet braucu nesēņojot.
Man Outbackam šobrīd avg ir ~10.5. Apmēram 70% šoseja Rīga - Jelgava, bet braucu nesēņojot.
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Man viens paziņa, kurš ar amīšiem aizraujas un arī ar GCh (deviņdesmito gadu modeli) brauc, saka, ka tieši no tās paaudzes modeļa esot jāturas pa gabalu...Vilcins wrote:http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... bcijc.html
Draugam bija tiesi ar sadu dzineju,nobrauca 2 gadi bez nekadiem lieliem ieguldijumiem,iet ari ka tanks Gaumes jautajums.
SAAB Sonett III; 96; 99 2d (1973); 900OG Cabrio; 900OG Sesan; 900 NG V6; 9000 5d (1984); 9-5 (1998); 9-5 (vilkatis); 9-5 Combi (vilkatis), 9-3 SC (2005.), 9-3 Cabrio (2005.), URSAAB 92001... 1/43 mērogā. Un feisliftētais 9-5 Airis 1/1 mērogā.
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Es teiktu - x-trail (ne tāpēc, ka nissanā strādāju ) - pietiekami prakstisks, ietilpīgs, ar salīdzinoši labām bezceļu īpašībām, izturīgs, 2.0 150 ZS dīzelis pietiekami jaudīgs un daudz nerij... vai arī, ja gribas ko komfortablāku un šikāku, tad Volvo... priekš šitā, ko nosauci, nu, nevajag tev rāminieku.elmo wrote:90% pa pilsētu, + parkošos kupenās, vai vēl labāk uz kupenām, kur to līdz šim nevarēju darīt!
Un vēl, lai rudenī var līdz baravikiem aizbraukt, tā lai nav pus kilometrs mežā ar kājām jāiet! Nu ķipa piebrauc, atver durvis, nogriez un brauc līdz nākamai baravikai!
Vēl braukšu uz bērnudārzu, pa tādām bedrēm, kur SAABAM bail riteni nolauzt.
Svētdienās aizbraukšu pa zaķusalas ofroad poligonu pavizināties.
Un vēl braukšu ziemā uz garāžu pa aizputinātu ceļu, kā manā avatara bildē.
Nu kaut kā tā man tas viss izskatās!
Tikai subjektīvi un gaumes lieta, protams, bet, manuprāt, no foresteriem pēc auto kaut cik izskatās tikai 2.paaudzes modelis (pirms feislifta) un tagadējais. Pārējie baigie kropļi.
SAAB Sonett III; 96; 99 2d (1973); 900OG Cabrio; 900OG Sesan; 900 NG V6; 9000 5d (1984); 9-5 (1998); 9-5 (vilkatis); 9-5 Combi (vilkatis), 9-3 SC (2005.), 9-3 Cabrio (2005.), URSAAB 92001... 1/43 mērogā. Un feisliftētais 9-5 Airis 1/1 mērogā.
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Vispār būs jādomā par braukšanas paradumiem ziemā. Iepriekšējā ziemā - 4x4 kašķis, šoziem - priekšas zemais Aero...
SAAB Sonett III; 96; 99 2d (1973); 900OG Cabrio; 900OG Sesan; 900 NG V6; 9000 5d (1984); 9-5 (1998); 9-5 (vilkatis); 9-5 Combi (vilkatis), 9-3 SC (2005.), 9-3 Cabrio (2005.), URSAAB 92001... 1/43 mērogā. Un feisliftētais 9-5 Airis 1/1 mērogā.
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Ja jau reiz tika aizskarti Subāri!
Ir kādam info par Outbackiem ar 2.5 un 3.0 dzinējiem
ir kādas sāpīgās vietas/slimības?
Ir kādam info par Outbackiem ar 2.5 un 3.0 dzinējiem
ir kādas sāpīgās vietas/slimības?
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Ka tik nebija tā, ka arī Subaru dēļ tā, ka dzinējs ir zemu un H veidā (opozitīvs, bokseris - visādi tos sauc), bija jāceļ tas ārā, lai zobeni nomanītu?
Elmo, Tev vajag X5! Vai X6! Melnu! Vēlams ar 22" ratiem!
Ja tā nopietni, no aprakstītā nekas nenorāda uz vajadzību pēc SUV vai 4x4, un vēl jo vairāk pēc tiem, kuriem ir nesošais rāmis
Elmo, Tev vajag X5! Vai X6! Melnu! Vēlams ar 22" ratiem!
Ja tā nopietni, no aprakstītā nekas nenorāda uz vajadzību pēc SUV vai 4x4, un vēl jo vairāk pēc tiem, kuriem ir nesošais rāmis
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
eeKa wrote:Ja jau reiz tika aizskarti Subāri!
Ir kādam info par Outbackiem ar 2.5 un 3.0 dzinējiem
ir kādas sāpīgās vietas/slimības?
Ir lietošanā Outbacks ar 2.5 motoru plus LPG. Kā jau augstāk rakstīju, dārgs mezgls ir pašlīmeņojošie aizmugurējie amortizatori, bet problēma risinās nomainot amīšus uz parastajiem un uzliekot cietās atsperes. Sev tādu operāciju esmu veicis, atšķirību gaitas komfortā nejūtu. Pārējais ir vienkāršs kā ķeblis, tur nav kam plīst. Protams, ja iegrābsies nojātā, tad kā jau jebkurā nojātā, spēj tik investēt, bet ja labs aparāts, tad vienīgā problēma ir pielit bāku vai manā gadījumā iepūst gāzi.
Nē, lawyer, lai nomainītu zobeni motors nav jāceļ ārā!
SAAB un SUBARU
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Elmo - 9-7X.
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... aeogm.html" onclick="window.open(this.href);return false;andrejsb wrote:Elmo - 9-7X.
šitais tirgojas vēl kopš tiem laikiem, kad ņēmu savu vilkaci. Laikam labas mašīnas, ja pēc viņām tāds "pieprasījums"!
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Šis jau arī ir bezgala daiļš.elmo wrote:http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... aeogm.html" onclick="window.open(this.href);return false;andrejsb wrote:Elmo - 9-7X.
šitais tirgojas vēl kopš tiem laikiem, kad ņēmu savu vilkaci. Laikam labas mašīnas, ja pēc viņām tāds "pieprasījums"!
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Patēriņš vēl latos Ja nemaldos, esmu šo (vai tādu) Teikā manījis.
Melns, spīdīgs 9-7x piebrauca iepust gāzi, kamēr pildīju melni, tas gan bija nevis ar nožēlojamo 4,2, bet 5,3. Biški papļāpāju ar saimnieku, patēriņš tīri saprātīgs priekš tāda monstra ~ 20 litri gāzes. No skata līdzīgs šim: http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... ipock.html" onclick="window.open(this.href);return false; Rezerves ritenis gan krimināli daudz vietas nozog no grabāžnieka.
Melns, spīdīgs 9-7x piebrauca iepust gāzi, kamēr pildīju melni, tas gan bija nevis ar nožēlojamo 4,2, bet 5,3. Biški papļāpāju ar saimnieku, patēriņš tīri saprātīgs priekš tāda monstra ~ 20 litri gāzes. No skata līdzīgs šim: http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... ipock.html" onclick="window.open(this.href);return false; Rezerves ritenis gan krimināli daudz vietas nozog no grabāžnieka.
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
ss.lv/msg/lv/transport/cars/saab/9-5/cd ... cdjpg.html
Kāds no kluba tirgo?
Kāds no kluba tirgo?
9-5 Silver Aero 2001 for sale
9-5 Silver Griffin
9-5 Silver Griffin