Saab - 9-5, 2,3 aut. Aero 2001.gada dzīve Lv
Re:Saab - 9-5, 2,3 aut. Aero 2001.gada dzīve Lv
man ir 222222km un ķēdi vēl neesmu mainijis... esmu pašnāvnieks? :P
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re:Saab - 9-5, 2,3 aut. Aero 2001.gada dzīve Lv
Manā skatījumā nēAinars wrote:man ir 222222km un ķēdi vēl neesmu mainijis... esmu pašnāvnieks? :P
Re:Saab - 9-5, 2,3 aut. Aero 2001.gada dzīve Lv
Nu - kā jau teicu, piemērot maiņu noskrējienam nav īsti korekti. Tas būs +/- rādījums, it īpaši VW gadījumā, jo siksna (ķēde) nolietojas nevis proporcionāli noskrējienam, bet gan motorstundām. Ne velti jaunākajos auto arī eļļas maiņas atgādinājums tiek izskaitļots no motorstundām.Saabich wrote:Paldies par info, bet no saab ražotāja ir kaut kur katalogos minēts pie kada noskrējiena jāmaina ķēde? Kā piemēram par zobsiksnām VW viss skaidrs cik jābrauc un tad jāmaina piem. 70tk.
SAAB nemin noskrējienu, bet gan ķēdes izstiepuma rādījumu, pie kura jāmaina (un tas ir 15-16mm)
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Saab - 9-5, 2,3 aut. Aero 2001.gada dzīve Lv
.... un ķēdes izstiepums ir? (___mm)....Ainars wrote:man ir 222222km un ķēdi vēl neesmu mainijis... esmu pašnāvnieks? :P
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Saab - 9-5, 2,3 aut. Aero 2001.gada dzīve Lv
Tik lielus skaitļus jau raksta SI sistēmā!Arnijs wrote:.... un ķēdes izstiepums ir? (___mm)....Ainars wrote:man ir 222222km un ķēdi vēl neesmu mainijis... esmu pašnāvnieks? :P
Re:Saab - 9-5, 2,3 aut. Aero 2001.gada dzīve Lv
es labāk nemēru.. labāks miegs :lol:
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re:Saab - 9-5, 2,3 aut. Aero 2001.gada dzīve Lv
Nē vecīt, labs miegs būs man, citādi es jau sāku satraukties par saviem ~50k kopš pēdējās ķēdes maiņas :D
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH
Re:Saab - 9-5, 2,3 aut. Aero 2001.gada dzīve Lv
Tā, itkā būtu 10 ķēdes mainījis...:silly:envoy wrote:Nē vecīt, labs miegs būs man, citādi es jau sāku satraukties par saviem ~50k kopš pēdējās ķēdes maiņas :D
Re:Saab - 9-5, 2,3 aut. Aero 2001.gada dzīve Lv
Es guļu mierīgi, jo man nav ķēdes. :laugh:
Zobene gan tika pirmo reizi mainīta uz 140k (tiesa, daudz nekas no viņas nebija palicis pāri :)).
Bet maiņas izmaksas, salīdzinot ar ķēdes maiņu, ir demokrātiskas.:laugh:
Zobene gan tika pirmo reizi mainīta uz 140k (tiesa, daudz nekas no viņas nebija palicis pāri :)).
Bet maiņas izmaksas, salīdzinot ar ķēdes maiņu, ir demokrātiskas.:laugh:
Re:Saab - 9-5, 2,3 aut. Aero 2001.gada dzīve Lv
Labi, ka Opel benzīna motoriem, kurus liek iekš 9-3ss/sc ķēde nestiepjoties - es jau no savu vēlmju saraksta 9-5 esmu izsvītrojis ārā kā galīgi iracionālu pasākumu B)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:Saab - 9-5, 2,3 aut. Aero 2001.gada dzīve Lv
Bet kādas tad vispār uz doto brīdi ir tās ķēdes maiņas izmaksas, ka dēļ tām (nu vismaz daļēji dēļ tām) 9-5 uzreiz jāsvītro no vēlmju saraksta?
2005 2,3T Aero Stg3+ no Arteh
Ex:
1998.gada SAAB 9-5 2,3T
Ex:
1998.gada SAAB 9-5 2,3T
Re:Saab - 9-5, 2,3 aut. Aero 2001.gada dzīve Lv
Jārēķinās ar LVL 500, varbūt arī vairāk :Sjautaajums wrote:Bet kādas tad vispār uz doto brīdi ir tās ķēdes maiņas izmaksas, ka dēļ tām (nu vismaz daļēji dēļ tām) 9-5 uzreiz jāsvītro no vēlmju saraksta?
Edit: Vēl jau ir DI kasete (virs LVL 200), CKP sensors (~LVL 70), drosele (vai kas tur, bet arī virs LVL 200), kartera ventilācija (~70 LVL?), gaisa masas mērītājs (virs LVL 200) + piekares loriņi - 9-3ss/sc izskatās stipri demokrātiskāks remontu izmaksās B)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:Saab - 9-5, 2,3 aut. Aero 2001.gada dzīve Lv
Njā...lawyer wrote:Jārēķinās ar LVL 500, varbūt arī vairāk :Sjautaajums wrote:Bet kādas tad vispār uz doto brīdi ir tās ķēdes maiņas izmaksas, ka dēļ tām (nu vismaz daļēji dēļ tām) 9-5 uzreiz jāsvītro no vēlmju saraksta?
2005 2,3T Aero Stg3+ no Arteh
Ex:
1998.gada SAAB 9-5 2,3T
Ex:
1998.gada SAAB 9-5 2,3T
Re:Saab - 9-5, 2,3 aut. Aero 2001.gada dzīve Lv
Starp citu, cik izmaksā aptuveni zobenes nomaiņa grifinam?elmo wrote:Es guļu mierīgi, jo man nav ķēdes. :laugh:
Zobene gan tika pirmo reizi mainīta uz 140k (tiesa, daudz nekas no viņas nebija palicis pāri :)).
Bet maiņas izmaksas, salīdzinot ar ķēdes maiņu, ir demokrātiskas.:laugh:
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
Re:Saab - 9-5, 2,3 aut. Aero 2001.gada dzīve Lv
Bišku virs simta Vikingosandrejsb wrote:Starp citu, cik izmaksā aptuveni zobenes nomaiņa grifinam?elmo wrote:Es guļu mierīgi, jo man nav ķēdes. :laugh:
Zobene gan tika pirmo reizi mainīta uz 140k (tiesa, daudz nekas no viņas nebija palicis pāri :)).
Bet maiņas izmaksas, salīdzinot ar ķēdes maiņu, ir demokrātiskas.:laugh: