INTSAAB 2013 Lielbritānijā
Re: INTSAAB 2013 Lielbritānijā
Iestrādes bija, bet tur jau no jauna jāpaskatās. Es biju apskatījies tos variantus un tur vajadzēja saskaņot divus prāmju maršrutus, jo es gribēju no Amsterdamas uz Newcastlu braukt.
Un Kurbad! Vai tu piedāvā Inesim, Olafam, Normundam un tai skaitā arī man ar ģimeni nakšņot 99 vai 96 bagāžniekos divu nedēļu garumā???
Es jau kādu laiku dodu priekšroku komfortablai atpūtai un patīkamām izklaidēm pa dienu nevis samocītai gulēšanai 900 bagāžniekā. Man ar 182cm tur ir pa īsu.
Un Kurbad! Vai tu piedāvā Inesim, Olafam, Normundam un tai skaitā arī man ar ģimeni nakšņot 99 vai 96 bagāžniekos divu nedēļu garumā???
Es jau kādu laiku dodu priekšroku komfortablai atpūtai un patīkamām izklaidēm pa dienu nevis samocītai gulēšanai 900 bagāžniekā. Man ar 182cm tur ir pa īsu.
Re: INTSAAB 2013 Lielbritānijā
Viss atkariigs no taa kaa nokomplekteeta auto pasazieru komanda. Ja brauc divataa ar c900 kupeju, tad neredzu nekaadu problemu guleet komfortablaa ietiekami plataa gulvietaa zem junta auto bagazniekaa sev tiikamaa vietaa vai kempinga placii.
Ja pasazieru vairaak vauto nepiemeerots, tad savaadaak. Un 2 nedeelas nodziivot pa viesniicaam noziimee lielas izmaksas, bet ja to var atljauties, tad kaapeec ne.
Mans auto sobriid piedaavaa loti labu risinaajumu naktsmaaju zinjaa un mani priecee, ka nav jaaplaano naktsmaajas, marsruti ...
Ja pasazieru vairaak vauto nepiemeerots, tad savaadaak. Un 2 nedeelas nodziivot pa viesniicaam noziimee lielas izmaksas, bet ja to var atljauties, tad kaapeec ne.
Mans auto sobriid piedaavaa loti labu risinaajumu naktsmaaju zinjaa un mani priecee, ka nav jaaplaano naktsmaajas, marsruti ...
Re: INTSAAB 2013 Lielbritānijā
Viss atkariigs no taa kaa nokomplekteeta auto pasazieru komanda. Ja brauc divataa ar c900 kupeju, tad neredzu nekaadu problemu guleet komfortablaa ietiekami plataa gulvietaa zem junta auto bagazniekaa sev tiikamaa vietaa vai kempinga placii.
Ja pasazieru vairaak vauto nepiemeerots, tad savaadaak. Un 2 nedeelas nodziivot pa viesniicaam noziimee lielas izmaksas, bet ja to var atljauties, tad kaapeec ne.
Mans auto sobriid piedaavaa loti labu risinaajumu naktsmaaju zinjaa un mani priecee, ka nav jaaplaano naktsmaajas, marsruti ...
Ja pasazieru vairaak vauto nepiemeerots, tad savaadaak. Un 2 nedeelas nodziivot pa viesniicaam noziimee lielas izmaksas, bet ja to var atljauties, tad kaapeec ne.
Mans auto sobriid piedaavaa loti labu risinaajumu naktsmaaju zinjaa un mani priecee, ka nav jaaplaano naktsmaajas, marsruti ...
Re: INTSAAB 2013 Lielbritānijā
Ja vajag, varu mierīgi gulēt kaut vai sava SDI priekšējā beņķī - tā jau divas reizes nācās darīt iepriekšējā gadā. Divas naktis pēc kārtas gan tas nav iespējams
No tā jau man arī ir bail, ka gribēsies UK katrā ciemā apstāties, bet mums ir noteiktas prioritātes un mērķis - Orkney islands, kur mēs citādi diez vai kādreiz aizbrauksim. Būsim disciplinēti - cits nekas neatliek
Mix, bet kādas bija tās prāmju izmaksas? Rupji rēķinot man 100km ar c900 izmaksās degvielā EUR 14-15
No tā jau man arī ir bail, ka gribēsies UK katrā ciemā apstāties, bet mums ir noteiktas prioritātes un mērķis - Orkney islands, kur mēs citādi diez vai kādreiz aizbrauksim. Būsim disciplinēti - cits nekas neatliek
Mix, bet kādas bija tās prāmju izmaksas? Rupji rēķinot man 100km ar c900 izmaksās degvielā EUR 14-15
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: INTSAAB 2013 Lielbritānijā
Bet kāpēc tu rēķini tikai un vienīgi degvielas izmaksas?
Re: INTSAAB 2013 Lielbritānijā
Labi, var piemest klāt naktsmāju izmaksas max EUR 20 uz galviņu, paika diviem max EUR 50 dienā.
Man gan šķiet, ka prāmja biļetes, kurās būs iekļautas ēdienreizes un kajīte + vieta auto, maksās baigo kāpostu
Protams, prāmis būtu baigi labs, ja tas izbrauktu, teiksim vakarā un no rīta būtu galā - tā varētu iegūt laiku un par to gan es būtu gatavs maksāt
Man gan šķiet, ka prāmja biļetes, kurās būs iekļautas ēdienreizes un kajīte + vieta auto, maksās baigo kāpostu
Protams, prāmis būtu baigi labs, ja tas izbrauktu, teiksim vakarā un no rīta būtu galā - tā varētu iegūt laiku un par to gan es būtu gatavs maksāt
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: INTSAAB 2013 Lielbritānijā
Viens variants - Dunkirk > Dover un Dover > Dunkirk divām personām uz vajadzīgajiem datumiem šobrīd sanāca GBP 81 diviem pieaugušajiem un vienam auto
http://www.aferry.com/quote/Booking/AFR ... 0103120925
Turklāt, tas prāmis staigā 10x dienā! Brauc 2h. Tikai vēl būtu jāuzzina par noslodzi...
http://www.aferry.com/quote/Booking/AFR ... 0103120925
Turklāt, tas prāmis staigā 10x dienā! Brauc 2h. Tikai vēl būtu jāuzzina par noslodzi...
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: INTSAAB 2013 Lielbritānijā
Viss tas pats no Calais - GBP 98
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: INTSAAB 2013 Lielbritānijā
Ir par ko padomāt - Esbjerg - Harwich vienā virzienā ir 300 GBP ar iekļautām brokastīm un kajīti virs ūdens līmeņa - tām pašām divām personām ar vienu auto Turklāt, izbrauc vakarā 18.45 un ir klāt nākamajā dienā 12.00 Pēc šādiem izcenojumiem tas noteikti atsver kratīšanos līdz Calais/Dunkirk un maksāšanu par to prāmi 80-100 GBP
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: INTSAAB 2013 Lielbritānijā
Amsterdama - Newcastlem, 2 cilvēki ar auto un brokastīm divvietīgā kajītē ar logu - 247.98 GPB
Izbrauc 17:30 iebrauc 9:00.
Amsterdama sanāk vairāk pa ceļam nekā Esbjerg, kur sanāk braukt uz augšu, lai pēc tam ar kuģi nobrauktu uz leju
Izbrauc 17:30 iebrauc 9:00.
Amsterdama sanāk vairāk pa ceļam nekā Esbjerg, kur sanāk braukt uz augšu, lai pēc tam ar kuģi nobrauktu uz leju
Re: INTSAAB 2013 Lielbritānijā
kungi,
izdevīgākais variants, manuprāt, ir RYANAIR biļete uz UK + kaut kāda auto īre uz nedēļu, manuprāt, varētu būt lētāk nekā saliet benzīnu 5000 km un kanāla šķērsošanas izmaksas.
Tas, ka esat neesat atbraucis ar SAABu, salidojumā neviens vispār nepamanīs.
izdevīgākais variants, manuprāt, ir RYANAIR biļete uz UK + kaut kāda auto īre uz nedēļu, manuprāt, varētu būt lētāk nekā saliet benzīnu 5000 km un kanāla šķērsošanas izmaksas.
Tas, ka esat neesat atbraucis ar SAABu, salidojumā neviens vispār nepamanīs.
Re: INTSAAB 2013 Lielbritānijā
Man sanāca 229 GBPmixeris wrote:Amsterdama - Newcastlem, 2 cilvēki ar auto un brokastīm divvietīgā kajītē ar logu - 247.98 GPB
Izbrauc 17:30 iebrauc 9:00.
Amsterdama sanāk vairāk pa ceļam nekā Esbjerg, kur sanāk braukt uz augšu, lai pēc tam ar kuģi nobrauktu uz leju
Vienīgi, es nespēju iebraukt, kas ir domāts ar "1 of 2 Lower Berth Outside Cabin" - ja esam divi pieaugušie, tad der tā viena "2 Lower Berth Outside Cabin" un nav jāķeskē 2 Cabins?
Mixerim taisnība - šis variants izskatās vissakarīgākais
Kurbads, ne jau tikai uz INTSAAB mēs esam sataisījušies Turklāt, īrēt sakarīgu auto UK būs dārgs prieks, varbūt pat nāvīgs Jo tad būs abas šausmas - satiksme pa otru pusi un vēl stūre otrā pusē Tāds variants, godīgi sakot, vispār netiek izskatīts
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: INTSAAB 2013 Lielbritānijā
Nu vēl izdevīgāk ir stopētKurBads wrote:kungi,
izdevīgākais variants, manuprāt, ir RYANAIR biļete uz UK + kaut kāda auto īre uz nedēļu, manuprāt, varētu būt lētāk nekā saliet benzīnu 5000 km un kanāla šķērsošanas izmaksas.
Tas, ka esat neesat atbraucis ar SAABu, salidojumā neviens vispār nepamanīs.
[ Post made via Android ]
Re: INTSAAB 2013 Lielbritānijā
kukuu ...
rupji rēķinot benzīnam un kanālam vajag kaut kādus 900 EUR.
Par to naudu, mierīgi var aizlidot un noīrēt autiņu uz nedēļu. Cik lidojums 2 personām - kādi 150 EUR? Lūk Opel Astra par 160 EUR uz nedēļu.
Starpība starp braukšanu pa zemi ar savu SAABu un lidošana+īrēšana = nieka 600 EUR ... !!! un vienīgais ieguvums par tiem 600 EUR ir iespēja nedēļu sēdēt sava auto beņķī un INTSAAB norises vietā ierasties SAABa mugurā, kas nevienam tāpat neinteresē.
Stopēt ... protams, ka tas ir vēl lētāk un varbūt kādam tieši piemērots un daudz interesantāk nekā dzīt nejēdzīgos kilometrus par LT/PL/DE garlaicīgajiem ceļiem.
rupji rēķinot benzīnam un kanālam vajag kaut kādus 900 EUR.
Par to naudu, mierīgi var aizlidot un noīrēt autiņu uz nedēļu. Cik lidojums 2 personām - kādi 150 EUR? Lūk Opel Astra par 160 EUR uz nedēļu.
Starpība starp braukšanu pa zemi ar savu SAABu un lidošana+īrēšana = nieka 600 EUR ... !!! un vienīgais ieguvums par tiem 600 EUR ir iespēja nedēļu sēdēt sava auto beņķī un INTSAAB norises vietā ierasties SAABa mugurā, kas nevienam tāpat neinteresē.
Stopēt ... protams, ka tas ir vēl lētāk un varbūt kādam tieši piemērots un daudz interesantāk nekā dzīt nejēdzīgos kilometrus par LT/PL/DE garlaicīgajiem ceļiem.
mixeris wrote:Nu vēl izdevīgāk ir stopētKurBads wrote:kungi,
izdevīgākais variants, manuprāt, ir RYANAIR biļete uz UK + kaut kāda auto īre uz nedēļu, manuprāt, varētu būt lētāk nekā saliet benzīnu 5000 km un kanāla šķērsošanas izmaksas.
Tas, ka esat neesat atbraucis ar SAABu, salidojumā neviens vispār nepamanīs.
[ Post made via Android ]
Re: INTSAAB 2013 Lielbritānijā
KurBads wrote:kukuu ...
rupji rēķinot benzīnam un kanālam vajag kaut kādus 900 EUR.
Par to naudu, mierīgi var aizlidot un noīrēt autiņu uz nedēļu. Cik lidojums 2 personām - kādi 150 EUR? Lūk Opel Astra par 160 EUR uz nedēļu.
https://www.autoeurope.eu/car.cfm
Starpība starp braukšanu pa zemi ar savu SAABu un lidošana+īrēšana = nieka 600 EUR ... !!! un vienīgais ieguvums par tiem 600 EUR ir iespēja nedēļu sēdēt sava auto beņķī un INTSAAB norises vietā ierasties SAABa mugurā, kas nevienam tāpat neinteresē.
Stopēt ... protams, ka tas ir vēl lētāk un varbūt kādam tieši piemērots un daudz interesantāk nekā dzīt nejēdzīgos kilometrus par LT/PL/DE garlaicīgajiem ceļiem.mixeris wrote:Nu vēl izdevīgāk ir stopētKurBads wrote:kungi,
izdevīgākais variants, manuprāt, ir RYANAIR biļete uz UK + kaut kāda auto īre uz nedēļu, manuprāt, varētu būt lētāk nekā saliet benzīnu 5000 km un kanāla šķērsošanas izmaksas.
Tas, ka esat neesat atbraucis ar SAABu, salidojumā neviens vispār nepamanīs.
[ Post made via Android ]