Otra/ikdienas auto meklējumos
Re: Otra/ikdienas auto meklējumos
Jankab, Tu volvo v/xc70 esi atmetis kaa variantu? Ar gaisho salonu piemeeram...
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
Re: Otra/ikdienas auto meklējumos
Vismaz ja nu kas, vienmēr varēsi ātri pārmest kādu detaļu un braukt kaut vai ar vienu
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re: Otra/ikdienas auto meklējumos
Tāds, kādu gribētos, XC70 īsti neietilpst šajā budžetā.
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
- ZZ_ZingZeng
- Zināms jau visiem
- Posts: 295
- Joined: Thu Apr 07, 2016 10:30 am
Re: Otra/ikdienas auto meklējumos
Insignia vismaz man ne pārāk, kādu laiku braucu ar 2012.g. OPC dīzeļa heču, auto baigais plastmasas gabals un iekšā klaustrofobiska sajūta, jo dizaina dēļ ir upurēta funkcionalitāte, tādēļ sajūtas ir kā tankā, redz tikai uz priekšu un daļēji uz sāniem, atpakaļ bez kameras pat man ar saviem 1.87m ir pagrūti ko redzēt pāri auto augstajai pakaļai, nākas paļauties tikai uz parkinga sensoriem, piedevām atpakaļskata spoguļi arī tādi mazi un tizlas formas, ka neko tajos neredz.
Tikai SAAB lietotājs kopš 1993.g.
Desmitais SAABs, pirmais dīzelis - 9-5 1.9TID vagons.
Pirms tam: 99GL Combi Coupe, 99GL, og900T, og900t, 900SPG, 2x9000aero, 9-3SE HOT, 9-5t vagons.
Desmitais SAABs, pirmais dīzelis - 9-5 1.9TID vagons.
Pirms tam: 99GL Combi Coupe, 99GL, og900T, og900t, 900SPG, 2x9000aero, 9-3SE HOT, 9-5t vagons.
Re: Otra/ikdienas auto meklējumos
Piekrītu, mazi atpakaļ skata spoguļi. Es gan braucu ar Sports Tourer versiju, bet arī tam skats uz aizmuguri nav pārredzamākais ar visiem maniem 1.86m.ZZ_ZingZeng wrote: ↑Tue Apr 03, 2018 3:48 pm Insignia vismaz man ne pārāk, kādu laiku braucu ar 2012.g. OPC dīzeļa heču, auto baigais plastmasas gabals un iekšā klaustrofobiska sajūta, jo dizaina dēļ ir upurēta funkcionalitāte, tādēļ sajūtas ir kā tankā, redz tikai uz priekšu un daļēji uz sāniem, atpakaļ bez kameras pat man ar saviem 1.87m ir pagrūti ko redzēt pāri auto augstajai pakaļai, nākas paļauties tikai uz parkinga sensoriem, piedevām atpakaļskata spoguļi arī tādi mazi un tizlas formas, ka neko tajos neredz.
Dizains salonā manai gaumei tīk, vienīgi baidos, ka sāks grabēt, brazdēt un kvīkšķēt pie katra pampaka, kā mans ex 9-3
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
Re: Otra/ikdienas auto meklējumos
Varu cēli paziņot, ka esam nonākuši pie galīgās izvēles un kļuvuši par vienu X3(bavāriešu dīzeļbobiku) bagātāki...pagaidām...
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
- ZZ_ZingZeng
- Zināms jau visiem
- Posts: 295
- Joined: Thu Apr 07, 2016 10:30 am
Re: Otra/ikdienas auto meklējumos
Nu tad lai labi ripo.
Tikai SAAB lietotājs kopš 1993.g.
Desmitais SAABs, pirmais dīzelis - 9-5 1.9TID vagons.
Pirms tam: 99GL Combi Coupe, 99GL, og900T, og900t, 900SPG, 2x9000aero, 9-3SE HOT, 9-5t vagons.
Desmitais SAABs, pirmais dīzelis - 9-5 1.9TID vagons.
Pirms tam: 99GL Combi Coupe, 99GL, og900T, og900t, 900SPG, 2x9000aero, 9-3SE HOT, 9-5t vagons.
Re: Otra/ikdienas auto meklējumos
Saprātīgs lēmums!
Re: Otra/ikdienas auto meklējumos
Nu tas ir tā kā ar diviem saabiem, ja viens Bavārijas mēslu vāģis niet tad jākāpj otrā
Re: Otra/ikdienas auto meklējumos
Atvainojos Jankab par topika čiepšanu. Nesaabvāģi likt pārdošanas sadaļā šķita neiederīgi, bet tēma par otru auto rādījās piemērota esam.
Vardu sakot, ja vēl kāds apsver iespēju iegādāties ērtu, ietilpīgu un tai pat laikā reprezentablu auto, tad lūk ir iespēja izskatīšanai:
VW Sharan 2014. 2.0 TDI, 103KW, DSG @ 15K Eur. Nobraukums 150K. Viens saimieks. Līzings, vai bankas kredīts pirkšanai OK.
Ikdienā pats pārvietojos ar iepriekšējās paaudzes Sharanu, kas ērtību, gaitas īpašību un dinamikas ziņā jūtami atpaliek. Vienojošais elements abiem - degvielas ekonomija. Vid patēriņš 4,9 l/100 km saprātīgi braucot viegli sasniedzams.
Bildes lejāk. Tlf. tas pats vecais 29214921. Foruma biedriem iespējama neliela, bet godīga atlaide.
Vardu sakot, ja vēl kāds apsver iespēju iegādāties ērtu, ietilpīgu un tai pat laikā reprezentablu auto, tad lūk ir iespēja izskatīšanai:
VW Sharan 2014. 2.0 TDI, 103KW, DSG @ 15K Eur. Nobraukums 150K. Viens saimieks. Līzings, vai bankas kredīts pirkšanai OK.
Ikdienā pats pārvietojos ar iepriekšējās paaudzes Sharanu, kas ērtību, gaitas īpašību un dinamikas ziņā jūtami atpaliek. Vienojošais elements abiem - degvielas ekonomija. Vid patēriņš 4,9 l/100 km saprātīgi braucot viegli sasniedzams.
Bildes lejāk. Tlf. tas pats vecais 29214921. Foruma biedriem iespējama neliela, bet godīga atlaide.
Re: Otra/ikdienas auto meklējumos
Neņem ļaunā, bet par tiem 4,9 litriem nu nepakam nenoticēšu. Ja nu vienīgais ar to saprātīgo braukšanu nebija domāti kādi 70-80 km/h par šoseju. Kā bijušais vieglāka pasāta ar to pašu dzinēja/kārbas kombināciju īpašnieks to varu droši apgalvot.
SAAB Sonett III; 96; 99 2d (1973); 900OG Cabrio; 900OG Sesan; 900 NG V6; 9000 5d (1984); 9-5 (1998); 9-5 (vilkatis); 9-5 Combi (vilkatis), 9-3 SC (2005.), 9-3 Cabrio (2005.), URSAAB 92001... 1/43 mērogā. Un feisliftētais 9-5 Airis 1/1 mērogā.
Re: Otra/ikdienas auto meklējumos
Paldies par piebildi
Tev taisnība- 4,9 l/100 km, un pat vēl mazāk, iespējami ārpus pilsētas, nepārkrāmētā auto (2-3) pasažieri, ja nelīst lietus (pēdējais nosacījums reizēm iedod + 0,5/0,7 l klāt).
Ātrums: 90 km/h. Ar 80 reizēm ēd pat mazliet vairāk. Iespējams, ka savādāka aerodinamika un apriepojums nekā Passat. Varbūt arī cita "karte" DSG kārbai.
Pilsētā būs 5,2-5,8. Visvairāk ēd uz autobahn ar kast uz jumt pie 140+ būs ap 8-9 l/100 km.
Tomēr ar taupīšanu aizrauties ilgtermiņā nav ekonomiski izdevīgi. Savam vecajam Sharan dēļ pārlieku knauzerīgas braukšanas jau trešais divmasu sprarats. Protams, kilometri tam pāri 330K
Tev taisnība- 4,9 l/100 km, un pat vēl mazāk, iespējami ārpus pilsētas, nepārkrāmētā auto (2-3) pasažieri, ja nelīst lietus (pēdējais nosacījums reizēm iedod + 0,5/0,7 l klāt).
Ātrums: 90 km/h. Ar 80 reizēm ēd pat mazliet vairāk. Iespējams, ka savādāka aerodinamika un apriepojums nekā Passat. Varbūt arī cita "karte" DSG kārbai.
Pilsētā būs 5,2-5,8. Visvairāk ēd uz autobahn ar kast uz jumt pie 140+ būs ap 8-9 l/100 km.
Tomēr ar taupīšanu aizrauties ilgtermiņā nav ekonomiski izdevīgi. Savam vecajam Sharan dēļ pārlieku knauzerīgas braukšanas jau trešais divmasu sprarats. Protams, kilometri tam pāri 330K
Re: Otra/ikdienas auto meklējumos
Ifka, vai es pareizi saprotu ka Tev shobriid ir gan vecais gan jaunais sharans? Sanaak ka jauno esi nesen nopircis? Kāpēc tirgo tādā gadījumā?
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
Re: Otra/ikdienas auto meklējumos
Mans ir tikai vecais Sharan (patiesībā Seat Alhambra). Arī to gribēju pārdot, bet domu atmetu, jo lielais nobraukums atbaidīja iespējamos interesentus. Paliks kā saimniecības vāģis līdz Tolmets mūs šķirs. Aach, un vēl tie vecie Saabi pa kājām pinas
Piedāvātais Sharan iegādāts jauns 2014 gadā. Tam es drīkstu notīrīt vējstiklu, pārbaudīt riepās spiedienu un reizēm pastūrēt. Pīpet man tur nav atļauts. Tehnisku un vizuālu problemu nav
Piedāvātais Sharan iegādāts jauns 2014 gadā. Tam es drīkstu notīrīt vējstiklu, pārbaudīt riepās spiedienu un reizēm pastūrēt. Pīpet man tur nav atļauts. Tehnisku un vizuālu problemu nav