ACC remonta manuālis
Re:ACC remonta manuālis
Ir eļļas, kuru specifikācija pieļauj arī 100tk un lielākus noskrējienus, bet tās ir komerctransportam. Vieglo auto paredzētajām... Jā - viņas ir spējīgas saglabāt īpašības arī 20tk un ilgāk. Problēma rodas no tā, ka eļļai pie viena ir uzdevums arī uzturēt dzinēju tīru un filtrs ir spējīgs nofiltrēt tikai rupjās frakcijas. Ja es varētu atļauties, mainītu eļļu ik pa 2tk... Dzinējam tas nāk tikai pa labu.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:ACC remonta manuālis
Bez visa piemineta neskanes ari skanas signals,kad gribesi kadam uztauret...Jancis wrote:1. Bez viņa vari braukāt, tikai nebūs salonā pīkstieni un tikšķi, slēdzot mašīnu ciet, nedzirdēsi skaņas signālu, un ja nemaldos, stūres pogas nestrādās. Tas laikam arī viss.elmo wrote:Jautājums šoreiz ne par ACC displeja remontu bet par SID:
1.Ja es to SID izravēju ārā, vai es varu braukāt bez viņa!? Vai viss strādās!
2. Vai ir jāatvieno aķim klemme pirms ņemt SID laukā, jeb var tāpat viņu plēst laukā bez bēdu!?
2. Ņemt tik ārā, AKB var palikt.
Re:ACC remonta manuālis
nu man ir tāda lieta acc nestrādā un ieslēdzot sistēmas pārbaudi rāda 0
Re:ACC remonta manuālis
Varbūt pamēģini uzpildīt sistēmu. Šaubos vai ACC nestrādā, drīzāk tikai kondicionieris.
Re:ACC remonta manuālis
nestrādā tieši kā, nepūš atdzesētu gaisu vai vispār nekādu gaisu?volcens wrote:nu man ir tāda lieta acc nestrādā un ieslēdzot sistēmas pārbaudi rāda 0
Re:ACC remonta manuālis
Es savam 9-5 uzpildīju pa jaunam sistēmu. It kā pūš aukstu gaisu, bet ne ledaini aukstu - ja saule karsē, tad solons tik un tā nav auksts.
Kļūdas nekādas neuzrāda.
Kur varētu meklēt vainu - visizplatītāko?
Kļūdas nekādas neuzrāda.
Kur varētu meklēt vainu - visizplatītāko?
Re:ACC remonta manuālis
Man bija līdzīga problēma un pie vainas bija tāds vārsts ar sprauslu (expansion valve). Lietota, bet pārbaudīta detaļa + uzpildīšana izmaksāja 35Ls. Nomainīt nebija ilgi, bet 2h pagāja kamēr aizbrauca pēc detaļas un atdzisa auto motors, lai var nomainīt.
Tas bija nākamais, ko meistars pārbaudīja un atzina par vainīgu pēc freona spiediena pārbaudes.
Tas bija nākamais, ko meistars pārbaudīja un atzina par vainīgu pēc freona spiediena pārbaudes.
SAAB 9-5 2.3T
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
Re:ACC remonta manuālis
Bosh cena laikam īpaši nemainās - šodien no www.tavamauto.lv man atsūtīja šādas cenas -
Salona filtrs: Scantech - 19Ls; Mann - 46Ls (ogles); Fram - 24.50Ls
(parastais); Bosch - 26.50Ls (ogles).
Varbūt kāds zina, kur ir lētāk? :)
Salona filtrs: Scantech - 19Ls; Mann - 46Ls (ogles); Fram - 24.50Ls
(parastais); Bosch - 26.50Ls (ogles).
Varbūt kāds zina, kur ir lētāk? :)
2005 2,3T Aero Stg3+ no Arteh
Ex:
1998.gada SAAB 9-5 2,3T
Ex:
1998.gada SAAB 9-5 2,3T
Re:ACC remonta manuālis
Autofavorītā ogles filtrs pa LVL 13, šķiet, ka bija ALCO ražojums.
Re:ACC remonta manuālis
Sveiki! Man arī ir sācis niķoties ACC. No sākuma ieslēdzot viss pūš un iet smuki, bet pēdējā laikā ir bijušas reizes, kad pēkšņi pats nodziest un uz spilgtāka ekrāna rāda tikai 0, tad pats izslēdzas un viss. Iesēdzot atkal - iet. Bet pēdējo reizi displejā visu rādīja, bet gaisu uz loga nepūta - pēc pogu paspaidīšanas sāka pūst, bet arī ne uzreiz. Kas tur varētu būt par vainu? Tas ir tas pats variants, kas Trollim???
2005 2,3T Aero Stg3+ no Arteh
Ex:
1998.gada SAAB 9-5 2,3T
Ex:
1998.gada SAAB 9-5 2,3T
Re:ACC remonta manuālis
Nu sākumā ir jātiek skaidrībā,kas ir pie vainas:
ACC bloks
Ātruma regulators
Ventilators
Visbiežāk beidzas ventilators(nodilst oglītes un tiek izēsts rotors)
Ja viņš Tev regulāri niķojas,tad pamēri strāvu uz uz ventilatora kontaktiem kad viņš negrib griezties.
Ja strāva būs un šis negriezīsies,tad pie vainas būs motoriņš.
Ja strāvas nav,tad būs jārok dziļāk...
ACC bloks
Ātruma regulators
Ventilators
Visbiežāk beidzas ventilators(nodilst oglītes un tiek izēsts rotors)
Ja viņš Tev regulāri niķojas,tad pamēri strāvu uz uz ventilatora kontaktiem kad viņš negrib griezties.
Ja strāva būs un šis negriezīsies,tad pie vainas būs motoriņš.
Ja strāvas nav,tad būs jārok dziļāk...
Re:ACC remonta manuālis
2005 2,3T Aero Stg3+ no Arteh
Ex:
1998.gada SAAB 9-5 2,3T
Ex:
1998.gada SAAB 9-5 2,3T
Re:ACC remonta manuālis
Nez, tā Saabam tāda fīča, vai kā, bet manam pie šitā aukstuma ACC neslēdzas iekšā, kamēr neesmu autiņu iedarbinājis.
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH
Re:ACC remonta manuālis
Kas varēt būt par vainu tādai kaitei - Ieslēdzot ACC, kādu brīdi viss gāja normāli, pēc tam izmeta 22.kļūdu (saprotu, ka tur ir kaut kas tāds, ko pats kompis nesaprot) - pēc tam viss atkal gāja kā ierasts, bet pie uzstādītas temperatūras 24 grādi kaut kas tarkšķ paneļa kreisajā pusē... Samazinot grādus viss itkā nomierinājās. Tagad vakarā nekādu kļūdu neuzrāda, bet tarkšķoņa kreisajā pusē tāpat ir...?
2005 2,3T Aero Stg3+ no Arteh
Ex:
1998.gada SAAB 9-5 2,3T
Ex:
1998.gada SAAB 9-5 2,3T