Kas ar uztvērēja gumijas gredzenu? Liki jaunu? Liekot nevarēji saspiest/pārplēst?saule wrote: Kartera uztvērēju toč ieliku.
Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Kā lai noņem sedanam aizmugurējo bamperi? :huh: Un kā tie bamperu pagarinājumi uz aizmugurējā spārna un arku uzlikas turas klāt? No ārpuses nekādas skrūves nav redzamas :blink:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Ja pareizi atceros, skrūves nāk no bagažnieka zemgrīdas nodalījuma. Lai gan hečam viņas skrūvējas no ārpuses. Ai, nezinu, jāmeklē :D Tas ka viņas ir tiesi stūros, zem lampām, tas toč.
A pagarinājumiem tev jānoņem līstītes, kas kaut kā interesanti tur turējās un zem tām ir divas skrūvītes.
Eksperimentē! :cheer:
A pagarinājumiem tev jānoņem līstītes, kas kaut kā interesanti tur turējās un zem tām ir divas skrūvītes.
Eksperimentē! :cheer:
900aero clubsport #8
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Ja nesanāk kā ziedonis saka, vari mēģijnāt ar šo instrumentu :laugh: :
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Nenonāks, tikai sašķaidīsi lupatās, bet stiprinājumi un balka paliks klāt.elmo wrote:Ja nesanāk kā ziedonis saka, vari mēģijnāt ar šo instrumentu :laugh: :
Vajag braukt ar izturīgām mašīnām :P
900aero clubsport #8
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Pag, tas nozīmē, ka lukturis arī ir jāņem ārā? :huh: Vispār, man jau jebkurā gadījumā viens lukturis ir jāņem ārā :dry:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
taču palien zem mašīnas un apskaties kas un kā.
par buferi - man acīs stāv, ka tur zem bufera luktura rajonā stiprinājumi skrūvējas tieši pie virsbūves ar 2 vai 3 skrūvēm. tiešām nevari tās atrast?
bamperu pagarinājumi - Tev laikam bija vecie FF bamperi un par tiem pagarinājumiem nezinu, bet jaunā tipa bamperu pagarinājumi uzmaucas uz ALU sliedēm, kas pieskrūvētas pie virsbūves.
par buferi - man acīs stāv, ka tur zem bufera luktura rajonā stiprinājumi skrūvējas tieši pie virsbūves ar 2 vai 3 skrūvēm. tiešām nevari tās atrast?
bamperu pagarinājumi - Tev laikam bija vecie FF bamperi un par tiem pagarinājumiem nezinu, bet jaunā tipa bamperu pagarinājumi uzmaucas uz ALU sliedēm, kas pieskrūvētas pie virsbūves.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Nemaldini nabaga lawyeru, viņam ir ff bamperi un tie pagarinājumi ņemas nost tā, ka es jau rakstīju :PKurBads wrote:taču palien zem mašīnas un apskaties kas un kā.
par buferi - man acīs stāv, ka tur zem bufera luktura rajonā stiprinājumi skrūvējas tieši pie virsbūves ar 2 vai 3 skrūvēm. tiešām nevari tās atrast?
bamperu pagarinājumi - Tev laikam bija vecie FF bamperi un par tiem pagarinājumiem nezinu, bet jaunā tipa bamperu pagarinājumi uzmaucas uz ALU sliedēm, kas pieskrūvētas pie virsbūves.
Tieši tā, vajadzētu būt 2 skrūvēm katrā pusē, un bmpers nāk nost kopā ar visiem kronšteiniem. Nekādas lampas ārā nav jāņem :D
900aero clubsport #8
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
es jau arī saku, ka par vecā tipa bamperu pagarinājumiem nemāku teikt, bet jaunie stiprinās šādi.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Ja vajag noņemt ar kronšteiniem, tad skrūvējam vaļā uzgriežņus no iekspuses (bagāžniekā zem "oficiālās" grīdas), ja bez - tad lienam zem mašīnas un meklējas pa ~2-3 uzgriešniem katrā pausē.
P.S. FF gadījumā.
P.S. FF gadījumā.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
saule wrote:[/
Izskatās, ka problēma ir atrisināta. Pie vainas bija sūkņa vāka gumijas blīve. Labu gribēdami, ielikām jaunu gumijas gredzenu, kas bija par mazu kapeiciņu resnāks nekā oriģinālais. Tā rezultātā, pievelkot vāku, tas tika deformēts, un starp vāku un zobratiem parādījusies spraudziņa, pa kuru eļļa notecēja atpakaļ. Gumijas riņķi nomainīja pret oriģinālo, vāku no donora, un izskatās, ka problēma novērsta. Čakars gan bij pamatīgs, līdz tika atklāta problēma.
Vajag padomu.
Lietā tāda, ka no eļļas sūkņa notek eļļa un pie nākamās piedarbināšanas vajag uzliet sūknī eļļu. Viss ir pārjaukts, izmazgāts un iztīrīts, liekas, ka pareizi viss salikts, bet droši ka tā nav. Atzīme ir tikai viena, lielajam zobratam. Pa manam neko tur nepareizi nevar salikt. Kāds var man dot gudru padomu un uz pirkstiem parādīt, kas ir kā.
Izskatās, ka problēma ir atrisināta. Pie vainas bija sūkņa vāka gumijas blīve. Labu gribēdami, ielikām jaunu gumijas gredzenu, kas bija par mazu kapeiciņu resnāks nekā oriģinālais. Tā rezultātā, pievelkot vāku, tas tika deformēts, un starp vāku un zobratiem parādījusies spraudziņa, pa kuru eļļa notecēja atpakaļ. Gumijas riņķi nomainīja pret oriģinālo, vāku no donora, un izskatās, ka problēma novērsta. Čakars gan bij pamatīgs, līdz tika atklāta problēma.
SAAB un SUBARU
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Ieliekot resnāku o-ringu tur var panākt arī to, ka kloķeni nemaz vairs nevar pagriest, ir uz galda mēģināti vairāki biezumi, itkā lai nodrošinātos pret iespējamām eļļas noplūdēm, bet nu šeit jau nu tiešām neko labāku par OEM nevar ielikt.
900aero clubsport #8
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
es ieliku o-ringu, kas tika izgatavots (salīmēts) pēc vecā parauga un viss rullē. Neatceros vairs diega diametru, ka tik nebija 5 mm.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Ar patukšu bāku viss skaidrs, Ansim tā ir gadījies, bet nu šeit bākā degviela ir un pie straujākas kustības sāk pietrūkt. Pie kam tajos brīžos gaisā uzlec arī degvielas atlikuma rādītājs panelī. Loģiski, ka tas ir kkā saistīts, lai arī pludiņš no sūkņa ir atsevišķi. Bet kā, nav nojausmas.KurBads wrote:nu, parasti tas notiek apļveida krustojumos, kas ir gari un ātrums tur jau arī ir normāls, un bieži tas notiek ar ļoti tukšu bāku braucot.edijs wrote:Uz cik tu tos līkumus ņem, ja degviela izlīmējas pa bākas sienu un nav sasniedzama sūknim??!!
bet es pats tā īsti arī neticu šai teorijai, varbūt kāds gudrais var pastāstīt vai tas ir reāli, ka īslaicīgs degvielas iztrūkums ap sūkni uzreiz rezultējas slāpšanā? vai tad degvielas sistēmā esošais spiediens nenodrošina kaut kādu autonomiju no bākas?
sorru par offtopic, Nil, bet varbūt arī Tavu problēmu parisināsim.
Saab 900 Turbo '81
- mrpinkeyes
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1406
- Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
- Location: Sigulda
- Contact:
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Nils wrote:Ar patukšu bāku viss skaidrs, Ansim tā ir gadījies, bet nu šeit bākā degviela ir un pie straujākas kustības sāk pietrūkt. Pie kam tajos brīžos gaisā uzlec arī degvielas atlikuma rādītājs panelī. Loģiski, ka tas ir kkā saistīts, lai arī pludiņš no sūkņa ir atsevišķi. Bet kā, nav nojausmas.KurBads wrote:nu, parasti tas notiek apļveida krustojumos, kas ir gari un ātrums tur jau arī ir normāls, un bieži tas notiek ar ļoti tukšu bāku braucot.edijs wrote:Uz cik tu tos līkumus ņem, ja degviela izlīmējas pa bākas sienu un nav sasniedzama sūknim??!!
bet es pats tā īsti arī neticu šai teorijai, varbūt kāds gudrais var pastāstīt vai tas ir reāli, ka īslaicīgs degvielas iztrūkums ap sūkni uzreiz rezultējas slāpšanā? vai tad degvielas sistēmā esošais spiediens nenodrošina kaut kādu autonomiju no bākas?
sorru par offtopic, Nil, bet varbūt arī Tavu problēmu parisināsim.
varbūt degvielas filtrs arī kādreiz jānomaina :dry:
saab 9-5 Aero Wagon 2006
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986