Sadzīviski jautājumi par vissko 2. daļa
Re:Sadzīviski jautājumi par vissko 2. daļa
Viss ir atkarīgs kas tas par video un kā tas tiek translēts.
SAAB 9-5 2.3T
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
Re:Sadzīviski jautājumi par vissko 2. daļa
Es jau to pašu tagad padomāju. Vvz, gan jau būs kkāda uiņa, kas atvērsies jaunā logā ar čata iespēju, audio setingiem utt. Esmu jau šitā skatījies, bet neatceros īsti, kā saucās. Iespējams, kas Citrix, bet neesmu pārliecināts. Būs vien jāizmanto kkāds screen capture.
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH
Re:Sadzīviski jautājumi par vissko 2. daļa
cik steidzami tev tas ir, man mājās ir neliela proga kas to lietu dara, Varu rīt paķert līdzi.envoy wrote:Kāds varbūt var ieteikt, kā lai ieraksta stundu garu semināru no interneta video tiešraides? Varētu jau tāpat noskatīties, bet sākums ir 1:30 naktī.
Es, protams, varu arī pagūglēt, bet varbūt kādam jau ir pieredze, kā to visu ātrāk un vienkāršāk izdarīt...
Re:Sadzīviski jautājumi par vissko 2. daļa
Saprotu, ka nav neuzlaužamu, nepārkniebjamu un nepārzāģējamu piekaramo atslēgu, bet vai kāds var ieteikt kādu labu piekaramo atslēgu, kas jebkuram kramplauzim, liks vismaz kādu laiciņu pasvīst un tāpēc viņš labāk izvēlēsies blakus garāžu, kurai būs daudz vieglāk vaļā atraujama kūtene.
Un jau iepriekš pateicos, ja norādīsiet arī vietu, kur var iegādāt šīs piekaramās atslēgas.
Un jau iepriekš pateicos, ja norādīsiet arī vietu, kur var iegādāt šīs piekaramās atslēgas.
Re:Sadzīviski jautājumi par vissko 2. daļa
Ja pareizi pārrēķināju laiku, tad tas būs rīt pa nakti. Izskatās gan, ka esmu atradis vajadzīgo risinājumu, bet paldies! ;)skirem wrote:cik steidzami tev tas ir, man mājās ir neliela proga kas to lietu dara, Varu rīt paķert līdzi.envoy wrote:Kāds varbūt var ieteikt, kā lai ieraksta stundu garu semināru no interneta video tiešraides? Varētu jau tāpat noskatīties, bet sākums ir 1:30 naktī.
Es, protams, varu arī pagūglēt, bet varbūt kādam jau ir pieredze, kā to visu ātrāk un vienkāršāk izdarīt...
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH
Re:Sadzīviski jautājumi par vissko 2. daļa
Abloy, cenas zvērīgas, bet drīzāk pārzāģēs atslēgas turētāju, kā pašu piekaramo. Izstādē mēģināju:)
Re:Sadzīviski jautājumi par vissko 2. daļa
Ir kaut kur internātā arī bilde tai Abloy slēdzenei, lai saprotu kā izskatās tieši tā ko tu zāģēji!?:laugh:
Re:Sadzīviski jautājumi par vissko 2. daļa
Hei, man ir apmēram šitāds china noname domkrats:
Pirkts 10 gadus atpakaļ un tā kā nestrādāju servisā, tad neskatoties uz 10x dārgāku domkratu pārdevēju ņirgšanu un vājajām prognozēm, godam kalpojis visus šos gadus. Vienīgā problēma, ka aukstumā nu pasācis "laist" auto lejā, nu ne tā, ka dikti traucē, bet tomēr nedaudz patvaļīgi laiž auto lejā. Tagad uz riteņa maiņu sanāk arī atkārtoti nedaudz pakačāt atpakaļ augšā.
Vai kāds ir pašrocīgi to papildinājis ar eļļu (kādu?), vai to dara kāds kantoris?
Pirkts 10 gadus atpakaļ un tā kā nestrādāju servisā, tad neskatoties uz 10x dārgāku domkratu pārdevēju ņirgšanu un vājajām prognozēm, godam kalpojis visus šos gadus. Vienīgā problēma, ka aukstumā nu pasācis "laist" auto lejā, nu ne tā, ka dikti traucē, bet tomēr nedaudz patvaļīgi laiž auto lejā. Tagad uz riteņa maiņu sanāk arī atkārtoti nedaudz pakačāt atpakaļ augšā.
Vai kāds ir pašrocīgi to papildinājis ar eļļu (kādu?), vai to dara kāds kantoris?
Re:Sadzīviski jautājumi par vissko 2. daļa
elmo, tas bija sen, viņas ir dažādas, bet kkas šitāds:
Cik saprotu, visas abloy ražo no supadupa tērauda, atšķiras tik cilpas/korpusa biezums, attiecīgi arī $. Pieļauju, ka nav nesalaužamu/nesazāģējamu lietu, atšķiras tikai instrumenta veids un laiks, ar ko to atlauž.
Nu, es zagļa vietā ieraugot abloy, ietu zagt pie kaimiņa bez abloy, -priekš jam sarežģīt sev dzīvi? Pasīvā aizsardzība nav maznozīmīga lieta mūsdienās. Bet jā, ar kritisku aci novērtē arī to turekli, ko tā atslēga tur - ja tur ir parastas alumīnija cilpiņas, tad ar lauzni pagriežot to nesalaužamo atslēgu, pārtrūks tās alumīnija cilpiņas un šķūnītis tāpat būs vaļā ar nesaskrāpētu supadupa atslēgu, kas būs smuki nolikta blakus!
P.s.Kā papildus plusu un pārdošanas argumentu min to, ka lielākajā daļā gadījumu to slēdzenes cilindru vari piedzīt pie mājas/2.šķūņa atslēgas, tipa ar vienu atslēgu varēsi slēgt gan vārtiņus, gan garāžu, gan māju, vienīgais sīkums, ka pirms tam jānomaina viss uz abloy:silly:
Cik saprotu, visas abloy ražo no supadupa tērauda, atšķiras tik cilpas/korpusa biezums, attiecīgi arī $. Pieļauju, ka nav nesalaužamu/nesazāģējamu lietu, atšķiras tikai instrumenta veids un laiks, ar ko to atlauž.
Nu, es zagļa vietā ieraugot abloy, ietu zagt pie kaimiņa bez abloy, -priekš jam sarežģīt sev dzīvi? Pasīvā aizsardzība nav maznozīmīga lieta mūsdienās. Bet jā, ar kritisku aci novērtē arī to turekli, ko tā atslēga tur - ja tur ir parastas alumīnija cilpiņas, tad ar lauzni pagriežot to nesalaužamo atslēgu, pārtrūks tās alumīnija cilpiņas un šķūnītis tāpat būs vaļā ar nesaskrāpētu supadupa atslēgu, kas būs smuki nolikta blakus!
P.s.Kā papildus plusu un pārdošanas argumentu min to, ka lielākajā daļā gadījumu to slēdzenes cilindru vari piedzīt pie mājas/2.šķūņa atslēgas, tipa ar vienu atslēgu varēsi slēgt gan vārtiņus, gan garāžu, gan māju, vienīgais sīkums, ka pirms tam jānomaina viss uz abloy:silly:
Re:Sadzīviski jautājumi par vissko 2. daļa
Yukki, parasti tiem pacēlājiem būtu jābūt skrūvējamai skrūvei kurā vajadzētu varēt iepildīt šo: http://www.pkp.lv/index.php?id=790&tips ... Jack%20Oil
Re:Sadzīviski jautājumi par vissko 2. daļa
Nu tas ir skaidrs, ka pret fleksi neviena atslēga ilgāk par 2 min nenoturēsies! :laugh:
Re:Sadzīviski jautājumi par vissko 2. daļa
skirem, Tavu linku nesaprot, Tu biji domājis kādu transmisijas vai kādu eļļu?
Tur ir 2 skrūves - viena, ko skrūvē ciet/vaļā kad laiž augšā/lejā, otra ar cepurīti, pieļauju, ka tā būs īstā. Manā prātā liekas, ka jāpilda brīdī, kad domkrats ir nolaists, bet vienalga māc baža, ka tik tas viss nav jādara zem spiediena, ko mājas apstākļos diezvai spēšu:blink:
elmo, kā reizi fleksis nepalīdz, parasta ripa tādus metālus neņem, tur vajag kautkādu speciālo dimanta etc., bet tie profesionālie kramplauži, cik saprotu, dara tā, ka pūš virsū slāpekli, tipa saldē, tad sit ar āmuru vai otrs variants ar mega cietām, lielām knaiblēm kniebj tās atslēgu skavas. Ai, nu beztēma patiesībā, no sērijas viena tante teica, kas vispār nav svarīgi.
Tur ir 2 skrūves - viena, ko skrūvē ciet/vaļā kad laiž augšā/lejā, otra ar cepurīti, pieļauju, ka tā būs īstā. Manā prātā liekas, ka jāpilda brīdī, kad domkrats ir nolaists, bet vienalga māc baža, ka tik tas viss nav jādara zem spiediena, ko mājas apstākļos diezvai spēšu:blink:
elmo, kā reizi fleksis nepalīdz, parasta ripa tādus metālus neņem, tur vajag kautkādu speciālo dimanta etc., bet tie profesionālie kramplauži, cik saprotu, dara tā, ka pūš virsū slāpekli, tipa saldē, tad sit ar āmuru vai otrs variants ar mega cietām, lielām knaiblēm kniebj tās atslēgu skavas. Ai, nu beztēma patiesībā, no sērijas viena tante teica, kas vispār nav svarīgi.
Re:Sadzīviski jautājumi par vissko 2. daļa
varbūt šo varēs atvērt:
http://www.zemgali.com/index.php?page=s ... &Itemid=37
tikai PKP viņa ir uz pusi lētāka - 2,80 - 500 ml
http://www.zemgali.com/index.php?page=s ... &Itemid=37
tikai PKP viņa ir uz pusi lētāka - 2,80 - 500 ml
Re:Sadzīviski jautājumi par vissko 2. daļa
Meklēju kaltētus zāģmateriālus:
7.5cm x 15cm x ~4.8m
un 10cm x 15cm x 4.8~7.5m
Daudzi piedāvā uz pasūtījumu mēneša laikā izkaltēt, bet tas neder šajā gadījumā.
Ja ir varianti, dodiet ziņu.
Paldies!
7.5cm x 15cm x ~4.8m
un 10cm x 15cm x 4.8~7.5m
Daudzi piedāvā uz pasūtījumu mēneša laikā izkaltēt, bet tas neder šajā gadījumā.
Ja ir varianti, dodiet ziņu.
Paldies!
SAAB 9-5 2.3T
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re:Sadzīviski jautājumi par vissko 2. daļa
Varbūt, kāds var ietiekt vietu, kur griesties ja interesē rāmis plakātām izmērā 116x125cm? Ideāli būtu melnā krāsā ar šauru maliņu un stiklu priekšā.
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84