Es savus izzvejoju ss.lv pie "visas detaļas no viena auto", pamanīju, ka bildē ir 9k ar šādiem diskiem un uzreiz zvanīju. Cena ar bija laba, šķiet 50 euro, jo pārdevējs īsti nezināja ko tirgo. Tiesa gan bez centriņiem, tos es tā arī vairs neceru dabūt nepērkot vēlvienu komplektu, un sakopšana ar vajadzīga.Nauris_t16 wrote:Tagad smagi nožēloju, ka pārdevu crosspoke'us, bet nu toreiz tas bija normāls lēmums, jo bija jau paņemti qualifier'i. Nu, šobrīd, abi laikam ir vienādi reti Latvijā
Labprāt nopirktu setu ar R16 crosspoke nemaz nedomājot.
classic 900 clubsport #8
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re: classic 900 clubsport #8
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3419
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re: classic 900 clubsport #8
Izzvejo man arī vienus, lūdzu Centriņi uzpeld ebay.co.uk.defektivais wrote:Es savus izzvejoju ss.lv pie "visas detaļas no viena auto", pamanīju, ka bildē ir 9k ar šādiem diskiem un uzreiz zvanīju. Cena ar bija laba, šķiet 50 euro, jo pārdevējs īsti nezināja ko tirgo. Tiesa gan bez centriņiem, tos es tā arī vairs neceru dabūt nepērkot vēlvienu komplektu, un sakopšana ar vajadzīga.Nauris_t16 wrote:Tagad smagi nožēloju, ka pārdevu crosspoke'us, bet nu toreiz tas bija normāls lēmums, jo bija jau paņemti qualifier'i. Nu, šobrīd, abi laikam ir vienādi reti Latvijā
Labprāt nopirktu setu ar R16 crosspoke nemaz nedomājot.
Klau, tev nepalika lieki aero R16?
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3419
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re: classic 900 clubsport #8
Labdien!
Sezona atklāta. Ir savi niķi un stiķi, bet nu palēnām, ar brīvo laiku pavisam švaki. Paspēts tikai tik, cik pārkrāsot ar pulverkrāsu Qualifier'us un ieķert riepas. Šķita, ka nebūs tik traki, bet nu 215/45 R17 ir par lielu, gan diametrā, gan platumā. Varbūt, ar cietāku piekari tik ļoti nestrīķētu, bet nu, tāpat jau viņas ilgi neies
Sezona atklāta. Ir savi niķi un stiķi, bet nu palēnām, ar brīvo laiku pavisam švaki. Paspēts tikai tik, cik pārkrāsot ar pulverkrāsu Qualifier'us un ieķert riepas. Šķita, ka nebūs tik traki, bet nu 215/45 R17 ir par lielu, gan diametrā, gan platumā. Varbūt, ar cietāku piekari tik ļoti nestrīķētu, bet nu, tāpat jau viņas ilgi neies
Re: classic 900 clubsport #8
Ļoti smuks!
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re: classic 900 clubsport #8
Kādas Tev tās mizas? Vari mēģināt nogrūst man un vietā ieķert atbilstošāku izmēru. Man pagājušo gadu ar Brock'iem aizmugurē pamatīgi strīķēja, beigās pirms ziemas pat nospļāvos un uzmetu stock Aero atsperes. Skats pa rubli, bet vismaz varēja braukt, nedomājot par katru mazāko ceļa nelīdzenumu. Tobrīd bija virsū 215/45, Brock'iem 8.5 platums. Tagad uzliku atpakaļ sēdinātās atsperes un štukoju starp variantu par Qualifier'iem 7.5" ar 215/45 (cerībā, ka nestrīķēs), vai arī Brock'us ar kaut kādu 205/50 gumiju mēģināt.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3419
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re: classic 900 clubsport #8
Vecas.
Budžeta variants, gribu pamēģināt kā būs BKSB un tad domās, tagad grūti spriest, jo ārā zemas temperatūras. Priekšai Hankook Ventus RS2 un aizmugurei kaut kādi svaigāki uniroyal, bet ar 3x mīkstākiem bortiem. Gribēju tieši šos hankook pamēģināt, jo ar cietiem bortiem var mēģināt mazākus spiedienus un riepa neļurkāsies. Vispār, kosmosu prasa par lietotām riepām, būtu mašīna ikdienai, 100% ņemtu jaunas kitajozas un miers. Bet bail, ka pie aktīvākas braukšanas nebūs labi, par ko liecina arī visas lasītās atsauksmes.
Budžeta variants, gribu pamēģināt kā būs BKSB un tad domās, tagad grūti spriest, jo ārā zemas temperatūras. Priekšai Hankook Ventus RS2 un aizmugurei kaut kādi svaigāki uniroyal, bet ar 3x mīkstākiem bortiem. Gribēju tieši šos hankook pamēģināt, jo ar cietiem bortiem var mēģināt mazākus spiedienus un riepa neļurkāsies. Vispār, kosmosu prasa par lietotām riepām, būtu mašīna ikdienai, 100% ņemtu jaunas kitajozas un miers. Bet bail, ka pie aktīvākas braukšanas nebūs labi, par ko liecina arī visas lasītās atsauksmes.
Re: classic 900 clubsport #8
Kāds platums šiem diskiem?
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3419
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re: classic 900 clubsport #8
7,5J
Principā, platākais, kas lien arkās. Vaaarbūt ar pareizi pielasītu iznesumu, var iemānīt 8J, bet nu tad ir runa par jauniem diskiem, kur ET izvēlies precīzi līdz milimetram.
Principā, platākais, kas lien arkās. Vaaarbūt ar pareizi pielasītu iznesumu, var iemānīt 8J, bet nu tad ir runa par jauniem diskiem, kur ET izvēlies precīzi līdz milimetram.
- ZZ_ZingZeng
- Zināms jau visiem
- Posts: 296
- Joined: Thu Apr 07, 2016 10:30 am
Re: classic 900 clubsport #8
Nauri, es apbrīnoju, ka jau 18 gadus tu/Normunds darbojaties ap šo auto. Es savu amerikāni dabūju 98.g., bet 2002.g. tas jau bija pamatīgi aprūsējis un prasīja investīcijas, kurām necēlās vairs roka.
Tikai SAAB lietotājs kopš 1993.g.
Desmitais SAABs, pirmais dīzelis - 9-5 1.9TID vagons.
Pirms tam: 99GL Combi Coupe, 99GL, og900T, og900t, 900SPG, 2x9000aero, 9-3SE HOT, 9-5t vagons.
Desmitais SAABs, pirmais dīzelis - 9-5 1.9TID vagons.
Pirms tam: 99GL Combi Coupe, 99GL, og900T, og900t, 900SPG, 2x9000aero, 9-3SE HOT, 9-5t vagons.
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3419
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re: classic 900 clubsport #8
Pievienotā vērtība
Ja pareizi atceros, tad tika atvests 1999.gada aprīlī. Tā kā manas valdīšanas laikā 95% ir DIY, tad arī lielākās investīcijas nav tik dramatiskas un ir patstāvīgi atliekamas labās detaļu kvalitātes pēc. Piemēram, jaunu motoru es atlieku jau gadus 4-5
Un tas, ka tas nav ikdienas auto, pa lielam jau ir vienalga vai tas stāv vai brauc, tas nav kritiski svarīgi.
Ja pareizi atceros, tad tika atvests 1999.gada aprīlī. Tā kā manas valdīšanas laikā 95% ir DIY, tad arī lielākās investīcijas nav tik dramatiskas un ir patstāvīgi atliekamas labās detaļu kvalitātes pēc. Piemēram, jaunu motoru es atlieku jau gadus 4-5
Un tas, ka tas nav ikdienas auto, pa lielam jau ir vienalga vai tas stāv vai brauc, tas nav kritiski svarīgi.
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3419
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re: classic 900 clubsport #8
Vajag zināmu ejošu Trionic5.5 Bosch ražojuma CPS (kloķvārpstas devēju) - 0 261 210 030.
Šodien un Rīgā!
Aftermarket vai jaunu pats varu pasūtīt.
2642o123
Bilde uzmanības piesaistīšanai
Šodien un Rīgā!
Aftermarket vai jaunu pats varu pasūtīt.
2642o123
Bilde uzmanības piesaistīšanai
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3419
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re: classic 900 clubsport #8
Izskatās, ka CPS nav pie vainas, rīt likšu citu ECU un DI.
!@#$%^&*(
Simptomi? Ja vakar neiedarbojās 2 reizes no 4ām un es to norakstīju uz siltu, tad šodien iedarbojas vairs tikai vienā reizē no 20 un tāpat bez redzamas sakarības. Sūknis pumpē, redneku variantu ar DI karināšanu gaisā, lai paskatītos dzirksteli, negribas taisīt. Un kas interesanti, katru reizi kā nelec, mirgo detonācijas diode un tahometrs nekustas. Ā jā, CPS tāpat būs jāmaina, jo ņemot nost savu, pamanīju, ka vads ir saplaisājis. Stulbākais ir tas, ka neviens cits bez manis to šoreiz neatrisinās #T5.5swapproblems
!@#$%^&*(
Simptomi? Ja vakar neiedarbojās 2 reizes no 4ām un es to norakstīju uz siltu, tad šodien iedarbojas vairs tikai vienā reizē no 20 un tāpat bez redzamas sakarības. Sūknis pumpē, redneku variantu ar DI karināšanu gaisā, lai paskatītos dzirksteli, negribas taisīt. Un kas interesanti, katru reizi kā nelec, mirgo detonācijas diode un tahometrs nekustas. Ā jā, CPS tāpat būs jāmaina, jo ņemot nost savu, pamanīju, ka vads ir saplaisājis. Stulbākais ir tas, ka neviens cits bez manis to šoreiz neatrisinās #T5.5swapproblems
Re: classic 900 clubsport #8
Vai tad ar TECH 2 šajā gadījumā nevar rast skaidrību, ka īsti pie vainas?
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3419
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re: classic 900 clubsport #8
Vakar viss aizgāja pats no sevis, gremlini jopt. Ja rīt vakarā iedarbosies, būšu uz C&C, ja nē, iešu ar kājām
Es domāju, ka tech2 vienkārši precīzāk parādīs kodu, nevis tikai mezglu, ko es redzu pēc CEL flash codes. Un ja nu man nav neviena flash code, tātad nav arī nevienas kļūdas. Loģiski, ne?
Es domāju, ka tech2 vienkārši precīzāk parādīs kodu, nevis tikai mezglu, ko es redzu pēc CEL flash codes. Un ja nu man nav neviena flash code, tātad nav arī nevienas kļūdas. Loģiski, ne?
Re: classic 900 clubsport #8
Nu, droši vien
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever