Dažādi jautājumi par SAAB 9000


Locked
User avatar
ZingZeng
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2261
Joined: Fri Jan 18, 2008 7:41 am

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Post by ZingZeng »

Oi, to tev Yukki maces pastastit. Man no 70to un 80to gadu masinam ir bijusi tikai 99 un 900, bet abi 9000 jau jaunie ar saurajam acim.
Savejiem 9000 laikam esmu kadu reizi mainijis tikai prieksejos lodveida balstus, bet cenas neatceros, katra zina dargi nebija.
Piekare katra zina ir laba, lai gan man to seviski nenakas mocit pa lauku celiem, jo pamata parvietojos pa asfaltu (labu asfaltu) ;)
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Post by Nils »

ZingZeng wrote:Oi, to tev Yukki maces pastastit. Man no 70to un 80to gadu masinam ir bijusi tikai 99 un 900, bet abi 9000 jau jaunie ar saurajam acim.
Savejiem 9000 laikam esmu kadu reizi mainijis tikai prieksejos lodveida balstus, bet cenas neatceros, katra zina dargi nebija.
Piekare katra zina ir laba, lai gan man to seviski nenakas mocit pa lauku celiem, jo pamata parvietojos pa asfaltu (labu asfaltu) ;)
Jā, tev par laimi ikdienas maršutā izpaliek kūdras "izcilā" jūdze. :laugh:
Saab 900 Turbo '81
User avatar
Diks
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 766
Joined: Fri Oct 31, 2008 3:55 am
Location: Ventspils

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Post by Diks »

Arnijs wrote:
Zinitis wrote:Edijam=>
Noplude 0.3 ir 10x lielaka neka vajadzetu but.
Piesledz testeri ka biji pielicis,skaties radijumus un rauj lauka pec kartas drosinatajus,lai vismaz saprastu kura kede dzivo edajs!
~4W... Velk uz ~ bagaaznieka spuldziiti...
Pirms 3 dienām jau pieminēju variantu ar bagažnieka spuldzīti :laugh: . Var taču to vienkārši izņemt un tad pamērīt ampērus :)

Arnij, interesanti, kurš un par ko Tev ieliks 100to karmu ;)
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Post by KoreFun »

Nils/carlorossi wrote:
KoreFun wrote:Cits variants:
Saki draudzenei, ka Vaio viss - bankrots, viss pārējais nav tā vērts..

Laptopa vietā labāk izcel ārā motoru, apskaties, kas tur un kā:P
Ā, tu ne vien jaudu gribi man atņemt, bet arī, lai es tā kārtīgi, beidzot, dabonu noklausīties par visu šito Saab būšanu? :laugh:
Draugs, tu esi īsts draugs! :laugh:
Toties uzliksi izplūdi pārlasītam motoram.. :side: :whistle: :evil:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Post by Arnijs »

Reinis_m wrote:Cik ir resurss ķēdei 2,3L neturbo motoram? Vai skaņa ir vienīgais simptoms, kas liecina par tās izbeigšanos?
Resurss ir atkariigs vairaak no motorstundaam, nekaa no noskreejiena. Bet - ja piemeero noskreejienam, tad ap 150-200tk. Skanja arii par kko liecinaas, bet iistais kriteerijs buus izmeeriit izstiepuma koeficientu.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
gustavs
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2606
Joined: Fri Feb 15, 2008 10:03 am
Location: Location

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Post by gustavs »

Ir viena lieta,kura mani lēnām sāk izvest no pacietības. Respektīvi svīstošie logi, patiesībā kur nu svīstošie, jau ar tādu pieklājīgu rasas kārtiņu,kuru noslaukot process sākas no jauna. Ir gadījies,ka ,pat uz priekšējā stikla sāk veidoties piles. Saprotu,ok, neēsmu mainījis salona filtru, bet liekas,ka durvīs veidojās vnk abnormāls kondensāts..., tam ar salona filtru ir saistībā? Protams,ka šodien pavadiju kādu stundu līdz atkausēju slēdzeni. ZB :evil: ! Ironiskākais jau ir tas,ka neko prātīgu sadarit šobrīd nevar, bet kkas nav lāgā, tādam kondensātam durvīs nav jāveidojas. Moš kkada logu pretsvīšanas ķīmija janoperk, taču arī tas nebūs risinājums. Help :woohoo: !!!
User avatar
Krists
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 397
Joined: Sat Aug 16, 2008 12:18 pm

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Post by Krists »

Gustavs wrote:Ir viena lieta,kura mani lēnām sāk izvest no pacietības. Respektīvi svīstošie logi, patiesībā kur nu svīstošie, jau ar tādu pieklājīgu rasas kārtiņu,kuru noslaukot process sākas no jauna. Ir gadījies,ka ,pat uz priekšējā stikla sāk veidoties piles. Saprotu,ok, neēsmu mainījis salona filtru, bet liekas,ka durvīs veidojās vnk abnormāls kondensāts..., tam ar salona filtru ir saistībā? Protams,ka šodien pavadiju kādu stundu līdz atkausēju slēdzeni. ZB :evil: ! Ironiskākais jau ir tas,ka neko prātīgu sadarit šobrīd nevar, bet kkas nav lāgā, tādam kondensātam durvīs nav jāveidojas. Moš kkada logu pretsvīšanas ķīmija janoperk, taču arī tas nebūs risinājums. Help :woohoo: !!!
No sākuma pārbaudi vai tev pūš ārā gaisu no tam lūkam kas ir aizmugurē pie bag. vāka ārpusē. Man tās nestrādāja un bija tādas pašas problēmas kā tev, arī bija logi no iekšpuses slapji utt...kad atkal tie pūtēji aizgāja tad viss bij ok!
User avatar
gustavs
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2606
Joined: Fri Feb 15, 2008 10:03 am
Location: Location

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Post by gustavs »

Krists wrote:
Gustavs wrote:Ir viena lieta,kura mani lēnām sāk izvest no pacietības. Respektīvi svīstošie logi, patiesībā kur nu svīstošie, jau ar tādu pieklājīgu rasas kārtiņu,kuru noslaukot process sākas no jauna. Ir gadījies,ka ,pat uz priekšējā stikla sāk veidoties piles. Saprotu,ok, neēsmu mainījis salona filtru, bet liekas,ka durvīs veidojās vnk abnormāls kondensāts..., tam ar salona filtru ir saistībā? Protams,ka šodien pavadiju kādu stundu līdz atkausēju slēdzeni. ZB :evil: ! Ironiskākais jau ir tas,ka neko prātīgu sadarit šobrīd nevar, bet kkas nav lāgā, tādam kondensātam durvīs nav jāveidojas. Moš kkada logu pretsvīšanas ķīmija janoperk, taču arī tas nebūs risinājums. Help :woohoo: !!!
No sākuma pārbaudi vai tev pūš ārā gaisu no tam lūkam kas ir aizmugurē pie bag. vāka ārpusē. Man tās nestrādāja un bija tādas pašas problēmas kā tev, arī bija logi no iekšpuses slapji utt...kad atkal tie pūtēji aizgāja tad viss bij ok!
Hmm, bet ka Tu viņas nočekoji un ka veici defektāciju, tobiš,kas, tur ir pa mehānismu - kkāda klapes,kas atver un aizver, līdz šim vnk neēsmu iedziļinajies, lai nu kā rīt papētīšu dienasgaismā. Paldies par atbildi ;)
User avatar
Krists
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 397
Joined: Sat Aug 16, 2008 12:18 pm

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Post by Krists »

Gustavs wrote:
Krists wrote:
Gustavs wrote:Ir viena lieta,kura mani lēnām sāk izvest no pacietības. Respektīvi svīstošie logi, patiesībā kur nu svīstošie, jau ar tādu pieklājīgu rasas kārtiņu,kuru noslaukot process sākas no jauna. Ir gadījies,ka ,pat uz priekšējā stikla sāk veidoties piles. Saprotu,ok, neēsmu mainījis salona filtru, bet liekas,ka durvīs veidojās vnk abnormāls kondensāts..., tam ar salona filtru ir saistībā? Protams,ka šodien pavadiju kādu stundu līdz atkausēju slēdzeni. ZB :evil: ! Ironiskākais jau ir tas,ka neko prātīgu sadarit šobrīd nevar, bet kkas nav lāgā, tādam kondensātam durvīs nav jāveidojas. Moš kkada logu pretsvīšanas ķīmija janoperk, taču arī tas nebūs risinājums. Help :woohoo: !!!
No sākuma pārbaudi vai tev pūš ārā gaisu no tam lūkam kas ir aizmugurē pie bag. vāka ārpusē. Man tās nestrādāja un bija tādas pašas problēmas kā tev, arī bija logi no iekšpuses slapji utt...kad atkal tie pūtēji aizgāja tad viss bij ok!
Hmm, bet ka Tu viņas nočekoji un ka veici defektāciju, tobiš,kas, tur ir pa mehānismu - kkāda klapes,kas atver un aizver, līdz šim vnk neēsmu iedziļinajies, lai nu kā rīt papētīšu dienasgaismā. Paldies par atbildi ;)
Vienkārši aiztaisi visas durvis un logus un pieliec roku tur uz tā lūkām ārpusē,( uzgriez pečku uz max. apgriezieniem)un tad jau jutīsi vai pūš vai nē, jo tur diezgan stipri pūšs.
Un man toreiz bija salonā tur kur tie vadi iet tiem pūtejiem kontakts pazudis...
Vēl jau var būt ka tev pašā pečkā ir ieķēries tas režīms kad gaiss cirkulē tikai pa salonu, tad arī svīst logi ciet.!
User avatar
zinitis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1735
Joined: Mon Jan 28, 2008 2:40 am
Location: Jūrmala-Rīga

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Post by zinitis »

Gustavs wrote:Ir viena lieta,kura mani lēnām sāk izvest no pacietības. Respektīvi svīstošie logi, patiesībā kur nu svīstošie, jau ar tādu pieklājīgu rasas kārtiņu,kuru noslaukot process sākas no jauna. Ir gadījies,ka ,pat uz priekšējā stikla sāk veidoties piles. Saprotu,ok, neēsmu mainījis salona filtru, bet liekas,ka durvīs veidojās vnk abnormāls kondensāts..., tam ar salona filtru ir saistībā? Protams,ka šodien pavadiju kādu stundu līdz atkausēju slēdzeni. ZB :evil: ! Ironiskākais jau ir tas,ka neko prātīgu sadarit šobrīd nevar, bet kkas nav lāgā, tādam kondensātam durvīs nav jāveidojas. Moš kkada logu pretsvīšanas ķīmija janoperk, taču arī tas nebūs risinājums. Help :woohoo: !!!
Sac ar to,ka parbaudi kada stavokli ir recirkulacijas klape.
To var atrast pie salona filtra,no filtra uz stikla pusi jabut sataustamam gaisa iepludes caurumam,ja tur prieksa ir miksts vaks,tad recirkulacija ir ciet un gaiss tiek dzenats tikai pa salonu un tapec ari svist ciet.
User avatar
gustavs
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2606
Joined: Fri Feb 15, 2008 10:03 am
Location: Location

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Post by gustavs »

Zinitis wrote:
Gustavs wrote:Ir viena lieta,kura mani lēnām sāk izvest no pacietības. Respektīvi svīstošie logi, patiesībā kur nu svīstošie, jau ar tādu pieklājīgu rasas kārtiņu,kuru noslaukot process sākas no jauna. Ir gadījies,ka ,pat uz priekšējā stikla sāk veidoties piles. Saprotu,ok, neēsmu mainījis salona filtru, bet liekas,ka durvīs veidojās vnk abnormāls kondensāts..., tam ar salona filtru ir saistībā? Protams,ka šodien pavadiju kādu stundu līdz atkausēju slēdzeni. ZB :evil: ! Ironiskākais jau ir tas,ka neko prātīgu sadarit šobrīd nevar, bet kkas nav lāgā, tādam kondensātam durvīs nav jāveidojas. Moš kkada logu pretsvīšanas ķīmija janoperk, taču arī tas nebūs risinājums. Help :woohoo: !!!
Sac ar to,ka parbaudi kada stavokli ir recirkulacijas klape.
To var atrast pie salona filtra,no filtra uz stikla pusi jabut sataustamam gaisa iepludes caurumam,ja tur prieksa ir miksts vaks,tad recirkulacija ir ciet un gaiss tiek dzenats tikai pa salonu un tapec ari svist ciet.
Tā klape tā pati no sevis mēdz aizkrist ciet? Ok, nočekošu abus variantus - lūku un to klapi aiz salona filtra. Paldies :)
User avatar
Krists
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 397
Joined: Sat Aug 16, 2008 12:18 pm

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Post by Krists »

nu ta klape var iesalt, jo kad darbinu auto tad man tā ir ciet un tik pec kādam 10 sek atverās....
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Post by edijs »

Starpcitu, beidzot dabūju vaļā savu aizsalušo grabažnieku un izrādījās, ka tik tiešām bagāžnieka lampiņa nonstopā deg. Nu jā, panelī jau arī visu laiku rāda, ka bagāžnieks it kā esot vaļā. Tā lūk. Paldies par idejām! :) Šobrīd pie izslēgtas aizdedzes "noplūde" ir atgriezusies normas robežās, 0.02 ampēri. Līdz ar to ir skaidrs, ka tā saucamajai "noplūdei" nebija nekāda sakara ar TCS gļuku, tā tikai sagadīšanās.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Locked