Klasiskie 900
Re:Klasiskie 900
Pats būšu jau ierindā agri. Zvani pēc saviem ieskatiem.
Re:Klasiskie 900
Kurbad, tas Tev. Reta versija + toppola:
http://www.blocket.se/landskrona/Saab_9 ... ?ca=11&w=3
Man jau ar patīk ļoti, bet dārgi :)
http://www.blocket.se/landskrona/Saab_9 ... ?ca=11&w=3
Man jau ar patīk ļoti, bet dārgi :)
SAAB 9-5 2.3T
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
Re:Klasiskie 900
kāpēc tieši man?andrisem wrote:Kurbad, tas Tev. Reta versija + toppola:
http://www.blocket.se/landskrona/Saab_9 ... ?ca=11&w=3
Man jau ar patīk ļoti, bet dārgi :)
Toppola mani interesē, tomēr diemžēl šajā brīdī tas ir nereāli. un cena šeit arī ir augsta. Toppola, man šķiet, ir kāda trešā daļa no cenas. Vai tas auto ir 2/3 vērts?
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:Klasiskie 900
Kurbab,
Tu nu gan mani nevien pārsteidz, bet drīzāk šokē.:blink:
Vai tiešām Tu šeit neredzi izdevīgu pirkumu, īpaši ja esi par tādu domājis ? Ja pašlaik neplāno tā ir cita lieta, bet TAS NAV DĀRGI - tas ir zem puscenas ko tas maksā un maksās.Sāciet pierast ka labi C 900 maksās 2x 9-5 !!! un vairāk.
Un šis konkrētais tiešām ir labs.
Mīlēts garāžas auto, kurš katru vasaru ceļojis pa Eiropu un šad tad arī pa Krieviju.
Tu nu gan mani nevien pārsteidz, bet drīzāk šokē.:blink:
Vai tiešām Tu šeit neredzi izdevīgu pirkumu, īpaši ja esi par tādu domājis ? Ja pašlaik neplāno tā ir cita lieta, bet TAS NAV DĀRGI - tas ir zem puscenas ko tas maksā un maksās.Sāciet pierast ka labi C 900 maksās 2x 9-5 !!! un vairāk.
Un šis konkrētais tiešām ir labs.
Mīlēts garāžas auto, kurš katru vasaru ceļojis pa Eiropu un šad tad arī pa Krieviju.
Re:Klasiskie 900
Man jau vairāk liekas, ka uz doto brīdi vienāda stāvokļa 9-5 un 900og varētu maksāt vienādi. Vienkārši 900og ir daudz sapuvuši, bet 9-5 nav tik traki, lai būtu ar ko salīdzināt lēto galu. Bet 9-5 cena x2, tad jābūt ideālam un retam 900og, lai tā būtu :)
Es savu pirku pirms 3 gadiem pa 6500Ls, kad bija jau arī pa 3000Ls sajāti nopērkami.
Uz doto brīdi pareizāk būtu teikt 2 sajāti 9-5 = ļoti ļoti labs 900og :)
Nākotnē vecākam auto un arī mazāk atrodamam, protams, cena celsies ātrāk vai jau ceļas, kā ne tik vecam un vieglāk atrodamam, kuru cenai vēl jākrīt pirms celtos.
Es savu pirku pirms 3 gadiem pa 6500Ls, kad bija jau arī pa 3000Ls sajāti nopērkami.
Uz doto brīdi pareizāk būtu teikt 2 sajāti 9-5 = ļoti ļoti labs 900og :)
Nākotnē vecākam auto un arī mazāk atrodamam, protams, cena celsies ātrāk vai jau ceļas, kā ne tik vecam un vieglāk atrodamam, kuru cenai vēl jākrīt pirms celtos.
SAAB 9-5 2.3T
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
Re:Klasiskie 900
neesmu iedziļinājies paša auto ekskluzivitātē ... tomēr, 11 000 EUR. Un tā vēl ir 1/2 cena?Normunds wrote:Kurbab,
Tu nu gan mani nevien pārsteidz, bet drīzāk šokē.:blink:
Vai tiešām Tu šeit neredzi izdevīgu pirkumu, īpaši ja esi par tādu domājis ? Ja pašlaik neplāno tā ir cita lieta, bet TAS NAV DĀRGI - tas ir zem puscenas ko tas maksā un maksās.Sāciet pierast ka labi C 900 maksās 2x 9-5 !!! un vairāk.
Un šis konkrētais tiešām ir labs.
Mīlēts garāžas auto, kurš katru vasaru ceļojis pa Eiropu un šad tad arī pa Krieviju.
Palabojiet, bet man domāt, ka Toppolas vērtība ir ~ 3000 EUR, protams, ja izdodas atrast kādu tirgošanā (bet esmu šādus ciparus dzirdējis). vai šis c900 tiešām ir 7-8000 EUR?
Tas, ka c900 vairāk nepaliek un saglabātu eksemplāru vērtība aug, ir skaidrs. Tomēr, man šķiet, nav runa par tik strauju augšanu.
Kā īsti ir ar 96? Lai arī rallija leģenda utt., tomēr pie 96.tā taču var tikt par salīdzinoši normālām naudām.
Nebūtu slikti, ja kādreiz patrāpītos izdevīgs Toppola`s variants.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3419
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Klasiskie 900
Pieņemsim, ka toppola ir 3k eur. 900T8 lux, kas ir pirmais salīdzinoši pamatīgi labi nopakotais 900 ever ir teiksim 2k eur rolling resto versijā + 3k eur par tā labu stāvokli. Esam nonākuši pie 8k eur. Jautāsiet, kur rodas vēl 3k eur? Pie salikuma - tas, ka toppola ir jau savienota tieši ar šo eksemplāru, pie tā, ka tas nāk no Zveidrijā respektablas Saab personības un pats galvenais pie tā, ka nesenā pagātnē nekas tāds nav pat uzpeldējis auto tirgū. Lūdzu jūsu baisā cena.
Netaisos strīdēties ar andrisem, bet man ir savi uzskati par cenu. Labāk runāsim konkrētos ciparos. Visiem zināms, ka 900og Skandināvijā ir par 30% lētāki kā vidus Eiropā un, visbiežāk, par 50% kārdinošāki, interesantāki. BET - ir tak daudziem reižu teikts, ka Skandināvijas mašīnas parasti ir tikai laba fasāde, zem kuras slēpjas rūsas kaudze un/vai smags konstruktors. Es silti iesaku ieklausīties cilvēkos, kas tam ir gājuši cauri. Nu neesmu es, teiksim, 5 gadu laikā dzirdējis, ka kāds ir paņēmis 900 aero/spg (nu spg ir speciāls gadījums) zem 5k eur un braucis priecādamies, bez ieguldījumiem. Gatavā versijā šīs mašīnas var nostāties pat x2 un x3 no sākuma cenas. Labi, šeit var diskutēt par to, ko tu no tās vēlies, bet kāpēc sevi aprobežot un vēlēties ko sliktāku par ideālu?
Paldies par uzmanību,
mana apcere par tēmu kopumā.
Netaisos strīdēties ar andrisem, bet man ir savi uzskati par cenu. Labāk runāsim konkrētos ciparos. Visiem zināms, ka 900og Skandināvijā ir par 30% lētāki kā vidus Eiropā un, visbiežāk, par 50% kārdinošāki, interesantāki. BET - ir tak daudziem reižu teikts, ka Skandināvijas mašīnas parasti ir tikai laba fasāde, zem kuras slēpjas rūsas kaudze un/vai smags konstruktors. Es silti iesaku ieklausīties cilvēkos, kas tam ir gājuši cauri. Nu neesmu es, teiksim, 5 gadu laikā dzirdējis, ka kāds ir paņēmis 900 aero/spg (nu spg ir speciāls gadījums) zem 5k eur un braucis priecādamies, bez ieguldījumiem. Gatavā versijā šīs mašīnas var nostāties pat x2 un x3 no sākuma cenas. Labi, šeit var diskutēt par to, ko tu no tās vēlies, bet kāpēc sevi aprobežot un vēlēties ko sliktāku par ideālu?
Paldies par uzmanību,
mana apcere par tēmu kopumā.
900aero clubsport #8
Re:Klasiskie 900
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:Klasiskie 900
Ziedonim ir pilnīga taisnība par to cenu, ar noteikumu, kas auto ir ideālā vai tuvu tam stāvoklī, auto ir autentisks bez modifikācijām un praktiski netiek izmantots ikdienā. Bet tad arī salīdzinam ideālu 900og ar ideālu 9-5. Citādi var arī teikt, ka 9-5 (piemēram vidēji normāls un taisāms pa 3000Ls) = 5 gab. 900og (standarta varianti no blocket.se). Tas nav tā, ka katrs 900og ir pat trešdaļas vērts no 9-5. Un ir pat Latvijā gan jau 900og, kas būtu vērti daudz vairāk.
Es pats gribu sev 900og tapēc, ka man patīk, nevis kā naudas ieguldījums.
Es pats gribu sev 900og tapēc, ka man patīk, nevis kā naudas ieguldījums.
SAAB 9-5 2.3T
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3419
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Klasiskie 900
Kā jau teicu, lielākais šīs diskusijas klupšanas akmens ir konkrētā cilvēka izpratne par ideālo stāvokli un gaume :)
Un tā jau nu tiešām nav diskusija internetā, vismaz ne priekš manis :)
p.s. nepatīk salīdzināt ne ar 9-5, ne ar ko citu, jo tās vai nu nav salīdzināmas vērtības, vai arī es to tirgu tik labi nepazīstu, jo man viņš par 90% nešķiet saistošs.
Un tā jau nu tiešām nav diskusija internetā, vismaz ne priekš manis :)
p.s. nepatīk salīdzināt ne ar 9-5, ne ar ko citu, jo tās vai nu nav salīdzināmas vērtības, vai arī es to tirgu tik labi nepazīstu, jo man viņš par 90% nešķiet saistošs.
900aero clubsport #8
Re:Klasiskie 900
Vai Toppola ir jāreģistrē un vai tas vispār ir iespējams Latvijā ? Jo šī konstrukcija iziet ārpus auto gabarītiem.
SAAB 9-5 2.3T
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
SAABi - cena un veertiiba
Labvakar Kungi,
ifka praatuljo, ka Saabietim (nav svarigi kurjsh gads, modelis un ieguldiijuma apjoms) vinja miilulja domaato vertiibu paarspeej tikai debesis.
Cita lieta ir cena par kuru lolojumu vaar paardot, ja nolaizjas atpakalj uz zemes.
ifka baidaas, ka te rodas zinaama pretruna - mees nesavtiigi ruupeejamies par shiem savdabiigajiem auto un tai pat laikaa labi apzinamies, ka ieguldiijumiem nav racionaala pamata.
Tomeer allazjinj spriezjam - varees dabuut tik, vai shiten tik. Maxaas, nemaxaas - vai tieshaam pragmatiskie apsveerumi ir visam pamataa?
ifka, nojaushj, ka taa ir tikai retorika - jo, lai ko mes dariitu, svariigi ir sajust apkaarteejo atziniibu par paveikto un domaataa cena kalpo vieniigi kaa cereetaa noveerteejuma sublimaacija, pat ja mums ne praataa nenaak paardot savu krietno aabsu :):)
Savukaart par c900 ifkas viedoklis ir, ka shii a/m prasiija pamatiigu uzdriiksteeshanos staaties pretim autobrauceeju kopuma konservatiivajam viedoklim taalajos 80/90 gados (spilgts apziimeejums - "character car"). Tomeer tie, kas vienmeer nostaajas vaajaaka pusee, neticamaa kaartaa, paardesmit gados, izveidoja ap miljonu lielu sociumu - un nebut nav teikts, ka tur bija tikai intelektuaalji, vai 10% atskjiriigo.
Diemzjeel entropija plauj gan dzeljzus, gan cilveekus. Taalab nav pamata domaat, ka shis labsirdiigais koncepts vareetu veersties plashumaa un ilgtspeejaa - "hence" ifka apgalvo - nekaada cenas pieauguma c900 pamatstraumee nebuus!
Lai ko ifka ieprieksj buutu muldeejis - vinjsh vienalga miil savu veco dzelzi :)
ifka praatuljo, ka Saabietim (nav svarigi kurjsh gads, modelis un ieguldiijuma apjoms) vinja miilulja domaato vertiibu paarspeej tikai debesis.
Cita lieta ir cena par kuru lolojumu vaar paardot, ja nolaizjas atpakalj uz zemes.
ifka baidaas, ka te rodas zinaama pretruna - mees nesavtiigi ruupeejamies par shiem savdabiigajiem auto un tai pat laikaa labi apzinamies, ka ieguldiijumiem nav racionaala pamata.
Tomeer allazjinj spriezjam - varees dabuut tik, vai shiten tik. Maxaas, nemaxaas - vai tieshaam pragmatiskie apsveerumi ir visam pamataa?
ifka, nojaushj, ka taa ir tikai retorika - jo, lai ko mes dariitu, svariigi ir sajust apkaarteejo atziniibu par paveikto un domaataa cena kalpo vieniigi kaa cereetaa noveerteejuma sublimaacija, pat ja mums ne praataa nenaak paardot savu krietno aabsu :):)
Savukaart par c900 ifkas viedoklis ir, ka shii a/m prasiija pamatiigu uzdriiksteeshanos staaties pretim autobrauceeju kopuma konservatiivajam viedoklim taalajos 80/90 gados (spilgts apziimeejums - "character car"). Tomeer tie, kas vienmeer nostaajas vaajaaka pusee, neticamaa kaartaa, paardesmit gados, izveidoja ap miljonu lielu sociumu - un nebut nav teikts, ka tur bija tikai intelektuaalji, vai 10% atskjiriigo.
Diemzjeel entropija plauj gan dzeljzus, gan cilveekus. Taalab nav pamata domaat, ka shis labsirdiigais koncepts vareetu veersties plashumaa un ilgtspeejaa - "hence" ifka apgalvo - nekaada cenas pieauguma c900 pamatstraumee nebuus!
Lai ko ifka ieprieksj buutu muldeejis - vinjsh vienalga miil savu veco dzelzi :)
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 2156
- Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am
Re:Klasiskie 900
Haubes visiem c900 no 79 lidz 94 vienadas.
Nu tādu "paņem un nokrāso" haubi vēlu atrast, nav gadijies tadu redzēt. Gan jau kāds kaut ko pačukstēs..
Nu tādu "paņem un nokrāso" haubi vēlu atrast, nav gadijies tadu redzēt. Gan jau kāds kaut ko pačukstēs..
Re:Klasiskie 900
Nav vienādi:) Bet tie ir plug'n'play. Var uzlikt jebkuru.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible