Paldies!
Re: Paldies!
Paldies Armandam par operatīvo loga ielīmēšanu! Arteh māk visu!
Re: Paldies!
paldies Arteh!!!
TA izieta pa nullēm!
TA inspektors arī tāds sakarīgs čalis patrāpījās! Sak, man kā perfekcionistam noteikti jāzina, ka roķene nav ideāla, paspārņi neizsktās smuki un zem motora nav ideāli sauss, bet kas attiecas uz viņa darbu, tad pat vieninieku viņš nekur gribēdams nevarētu ielikt!
Un jāatzīst, ka čalim taisnība, roķene vienā pusē 1,4 bet otrā 2.1., paspārņi tiešām nesmuki un zem motora tiešām nav sauss (apslaucīts), bet pilēt nekas nepil!
TA izieta pa nullēm!
TA inspektors arī tāds sakarīgs čalis patrāpījās! Sak, man kā perfekcionistam noteikti jāzina, ka roķene nav ideāla, paspārņi neizsktās smuki un zem motora nav ideāli sauss, bet kas attiecas uz viņa darbu, tad pat vieninieku viņš nekur gribēdams nevarētu ielikt!
Un jāatzīst, ka čalim taisnība, roķene vienā pusē 1,4 bet otrā 2.1., paspārņi tiešām nesmuki un zem motora tiešām nav sauss (apslaucīts), bet pilēt nekas nepil!
Re: Paldies!
Paldies Arnim un Armandam par telefonkonsultacijam
Re: Paldies!
Paldies Jankab!
Re: Paldies!
Paldies KoreFun
Re: Paldies!
Lai labi kalpo
Re: Paldies!
Paldies Edijam, kas vēlā, tumšā, aukstā piektdienas vakarā izglāba mani un manu komandu no iespējamas sēņošanas kājām sestdienā. "Sēņojām" tikai citā izpratnē, ar auto, nu ti drusku maldījāmies, bet tas mums pierasti. Nepierasti bija, ka es piektdienas vakarā atčoknījos, ka esmu 2 (diviem!) lamp relay kājas salodējis tā, ka tās laiž visu uz īso - auto pie izslēgtas aizdedzes "dūca" relejs, mirguļoja visas gaismas, panelis etc, braucot vislaik slēdzās iekšā tālās gaismas utml jautrības! :O skaidrs, ka rallijā ar tādu eglīti braukt būtu neprāts, tā kā zvērīgi paveicās, ka Edijs bija nomodā un viņam atradās lieks strādājošs relejs, pēc kura intalēšanas varēju gāzt bez bēdu!
Līdz šim man minētā releja kājas bija izdevies salodēt bez problēmām, nezinu, kas notika, ka pēkšņi divus salaidu dēlī!
Līdz šim man minētā releja kājas bija izdevies salodēt bez problēmām, nezinu, kas notika, ka pēkšņi divus salaidu dēlī!
Re: Paldies!
Paldies arī par alu!
Pēc pirmā atgriezās dzīvesspars parādījās vēlme kaut ko ap motoru paķimerēties, otrais un trešais bija taisni laikā, lai palīdzētu uzlikt kārbu.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Paldies!
Paldies Vilcinam par operatīvu izlīdzēšanu!
Re: Paldies!
Bling-balng pazuda?Ludzu,vienmer laipni
Re: Paldies!
Paldies ArTEH par ķēžu maiņu un citiem labiem darbiņiem, lai man arī turpmāk būtu prieks braukt ar savu auto.
Pirms nedēļas izieta tehniskā skate ar atzīmi: "Transportlīdzeklim nav konstatēti trūkumi vai bojājumi"
Pirms nedēļas izieta tehniskā skate ar atzīmi: "Transportlīdzeklim nav konstatēti trūkumi vai bojājumi"
Re: Paldies!
Paldies ArTEH par piektdien operatīvi veikto darbu
Re: Paldies!
Paldies OSC par garšīgu Tērvetnieku un uzkodām! Dzeru, ēdu un priecājos, ka mājās atbrīvojās vieta!
Re: Paldies!
Elmo, vienmēr laipni! Es mēģināju uzlikt un secināju, ka... par īsu, konkrēti par īsu, neder, hahaelmo wrote:Paldies OSC par garšīgu Tērvetnieku un uzkodām! Dzeru, ēdu un priecājos, ka mājās atbrīvojās vieta!![]()
Ex Saab 9-3 1.9 TID stage4+ dyno printout
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv