Dažādi jautājumi par 900
Re:Dažādi jautājumi par 900
jūs nezināt, kas šis par trako Liepājā :huh: ??
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/spare ... hQlw=.html
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/spare ... hQlw=.html
Re:Dažādi jautājumi par 900
Pazīstama izskatās tā vieta! :)Killers wrote:jūs nezināt, kas šis par trako Liepājā :huh: ??
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/spare ... hQlw=.html
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Dažādi jautājumi par 900
Kurs tad so vietu nezina :cheer:
Re:Dažādi jautājumi par 900
es nezinu.. :blush:
nabaga mašīnītes izskatās galīgi sūnās ieaugušas..:(
nabaga mašīnītes izskatās galīgi sūnās ieaugušas..:(
Re:Dažādi jautājumi par 900
Kempings "Gaili" aiz Liepajas pirms Bernatiem.
Tur gan parsvara ir 99.
Tur gan parsvara ir 99.
Re:Dažādi jautājumi par 900
Tās nav mašīnas tie ir donori, mašīnas brauc, a šie stāv un gaida kad noskrūvēs ko vajadzīgu.Killers wrote:es nezinu.. :blush:
nabaga mašīnītes izskatās galīgi sūnās ieaugušas..:(
Re:Dažādi jautājumi par 900
Pirmā eļļas maiņa pabeidzās ar neveiksmi, pat nenomainot eļļu. Lieta tāda, ka pie iepreikšējās eļļas maiņas to skrūvi tik stipri aizskrūvēja, ka mēģinot atskrūvēt pat atslēgu salauzīju. Ar otru atslēgu izbeidzās šlices uz skrūves. (precīzāk ar treščotku un galviņu) Tā kā skrūve tāpat palika gandrīz apaļa, tad nācās mēģināt ar gāzes atslēgu:( (gazovij kļuč - krieviski) Domāju ar šito "īsto" instrumentu tā skrūvē beidzot nāks ārā, bet NEKĀ!!! Tā skrūve saspiežas, un kļuva līdzīga štoporam.
Vai kāds nevar padot kādu labu padomu kā to sasodīto skrūvi dabūt laukā?
Vai kāds nevar padot kādu labu padomu kā to sasodīto skrūvi dabūt laukā?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par 900
Vienkārši. Uz nomuļļātās eļļas nolaišanas skrūves uzliek aptuveni 14 vai 16 mm ( iekšējais diametrs ) lielu uzgrieznis un vieta starp skrūvi un uzgriezni aizlejās-aizmetinās ar metināmo stiepli vai elektrodu. Tad uzliek 22mm vai 24mm atslēgu un bez milzīgas piepūles izskrūvē korķi ;)
Re:Dažādi jautājumi par 900
Liels paldies, Normund:)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par 900
Patiesībā domāju, ka šī marka ir labākā ko vispār zinu, bet ir viens bet- šaubos vai Latvijā nopērkamais likvid moli ir tāds pats kā tas amerikāņu kuru tirgoju, jo vienreiz nopirku dzinēja tīrītāju un eļļu abi salīdzinājumā ar tiem kurus tirgoju spēcīgi atšķīrās gan pēc smaržas gan krāsas. Kīmisko sastāvu salīdzināt protams nevaru, bet likās aizdomīgi! Kad visu to preci ievedu pamatā bija naiva ideja Latvijas ceļu būvētājiem pārdot asvalta piedevu kura attālina ceļa plaisāšanu par neskaitāmiem gadiem- protams mani pasūtija na bukvu h, tālāk iepirku eļļas un smērvielas, eļļas jo baigi krutās un var mainīt reizi pa 30-40k km, bet smērvielas jo ļoti kvalitatīvas. Rezultātā pirka tikai divi servisi i to tirgoja kā parasto, bet kruto eļļu, smērvielas izmantoja tikai eņģēm :)Killers wrote:Gregers wrote:http://www.liqui-moly.lv/main.php?page=about&lang=lv
Šos kādreiz tirgoju,
Kārbai ir gan reanimātors gan parastā eļļa.
Gregeram: Vairs netirgo, cik saprotu? vai ieteiktu man arī to eļļu pie viņiem nopirkt, ne tikai to piedevu?
Amerikā likvid eļļas izmanto lielākoties smagajos un lieljā tehnikā, jo ir nežēlīgi izdevīgi mainīt eļļu reizi pa 100-150k kas tiek panākts šādi:
1. parasti eļļām izmanto to kas paliek no naftas pāri pēc degvielas un citu lietu iegūšanas, bet dažas firmas tai skaitā Liqui Moly izmanto tīru naftu
2. Kad tu ielej sev viņu eļļu tev ir tiesības uz servisu visa eļļas mūža laikā, serviss izpaužās kā regulāri(reizi pa 25-30k km) viņiem iesūtīti daži ml eļļas no šupa kurus laborotorijā izanalizē un pasaka kad iztek piedevu darbības laiks un kad jāpielej eļļas piedeva kura maksā ntās reizes lētāk par eļļu kā arī kad eļļa kopumā ir sevi izstrādājusi
3. Visi šīs markas produkti satur molibdēnu kas kā vispārzināms ir viens no slidenākajiem un vislabāk plaisas un caurumus aizpildošā vielām, kā rezultātā protams samazinās berze- krītās patēºiņš aug jauda un atsaucība, stabilizējās dzinēja darbība jo nodilums kļūst mazāks utt viss izrietošais+ vēl vesela čupa citu vielu kuras katra dod kko labu kopumā veidojot interesantu produktu. Pašrocīgi ir vekti daudzi ļauni eksperimenti uz dažādām vecām mašīnām un močiem un arī uz sava 9k 2.3T un toč zinu, ka tā prece ir super. Servisi tieši tādēļ arī nepirka, ka nav priecīgi par iespēju nodrošināt klientam retāku servisa apmeklējumu! Kā viens teica EĻĻAS MAIŅA ITKĀ SĪKUMS, BET PIE REIZES KĀDU LAMPIŅU NOMAINAM, KĀDU SKRŪVI PIEVELKAM, KĀDU BLEĶI NOMAINAM UN KOPĀ SAPIL LABS CEŅŅIKS A JA ŠIS BRAUKS TRĪS REIZES RETĀK TAD ARĪ MAN PEĻŅA BŪS TRĪS REIZES MAZĀKA.
Skeptiķi noteikti tagad sāks spamot, bet tāpat gribējās padalīties ar to ko zinu toč un to varu darīt jo jau sen netirgoju to mantu.
Šobrīd nepērku jo rokas līkas un nemāku no štatiem nopirkt. Auto vai jahtu klientiem atdabūnu a eļļu sev nemāku :laugh:
Re:Dažādi jautājumi par 900
Tik vajag ļti labu metinātāju, jo esmu redzējis kā šīs pasākums nedēļu pēc uzmetināšanas izkrīt un viss beidzās ar nobeigtu kārbu :)Normunds wrote:Vienkārši. Uz nomuļļātās eļļas nolaišanas skrūves uzliek aptuveni 14 vai 16 mm ( iekšējais diametrs ) lielu uzgrieznis un vieta starp skrūvi un uzgriezni aizlejās-aizmetinās ar metināmo stiepli vai elektrodu. Tad uzliek 22mm vai 24mm atslēgu un bez milzīgas piepūles izskrūvē korķi ;)
Re:Dažādi jautājumi par 900
Tak nomaini korķi uzreiz!
Re:Dažādi jautājumi par 900
Protams ka mainīšu, tikai jādabū nost vispirms:laugh:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par 900
tas nebija tev domāts bet Gregera varenajai idejai par šīs te uzpariktes atstāšanu :)
Re:Dažādi jautājumi par 900
mixeris wrote:tas nebija tev domāts bet Gregera varenajai idejai par šīs te uzpariktes atstāšanu :)
:)