Dažādi jautājumi par 900


Locked
User avatar
Killers
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 1131
Joined: Fri Jan 18, 2008 5:10 am

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by Killers »

jūs nezināt, kas šis par trako Liepājā :huh: ??
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/spare ... hQlw=.html
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by Arnijs »

Killers wrote:jūs nezināt, kas šis par trako Liepājā :huh: ??
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/spare ... hQlw=.html
Pazīstama izskatās tā vieta! :)
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
ZingZeng
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2261
Joined: Fri Jan 18, 2008 7:41 am

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by ZingZeng »

Kurs tad so vietu nezina :cheer:
User avatar
Killers
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 1131
Joined: Fri Jan 18, 2008 5:10 am

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by Killers »

es nezinu.. :blush:
nabaga mašīnītes izskatās galīgi sūnās ieaugušas..:(
User avatar
ZingZeng
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2261
Joined: Fri Jan 18, 2008 7:41 am

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by ZingZeng »

Kempings "Gaili" aiz Liepajas pirms Bernatiem.
Tur gan parsvara ir 99.
lablaiks
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 384
Joined: Tue Jan 15, 2008 2:18 am
Location: Lapmeþciems.

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by lablaiks »

Killers wrote:es nezinu.. :blush:
nabaga mašīnītes izskatās galīgi sūnās ieaugušas..:(
Tās nav mašīnas tie ir donori, mašīnas brauc, a šie stāv un gaida kad noskrūvēs ko vajadzīgu.
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7734
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KoreFun »

Pirmā eļļas maiņa pabeidzās ar neveiksmi, pat nenomainot eļļu. Lieta tāda, ka pie iepreikšējās eļļas maiņas to skrūvi tik stipri aizskrūvēja, ka mēģinot atskrūvēt pat atslēgu salauzīju. Ar otru atslēgu izbeidzās šlices uz skrūves. (precīzāk ar treščotku un galviņu) Tā kā skrūve tāpat palika gandrīz apaļa, tad nācās mēģināt ar gāzes atslēgu:( (gazovij kļuč - krieviski) Domāju ar šito "īsto" instrumentu tā skrūvē beidzot nāks ārā, bet NEKĀ!!! Tā skrūve saspiežas, un kļuva līdzīga štoporam.
Vai kāds nevar padot kādu labu padomu kā to sasodīto skrūvi dabūt laukā?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Normunds
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 1040
Joined: Wed Jan 16, 2008 1:53 pm
Location: Rīga

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by Normunds »

Vienkārši. Uz nomuļļātās eļļas nolaišanas skrūves uzliek aptuveni 14 vai 16 mm ( iekšējais diametrs ) lielu uzgrieznis un vieta starp skrūvi un uzgriezni aizlejās-aizmetinās ar metināmo stiepli vai elektrodu. Tad uzliek 22mm vai 24mm atslēgu un bez milzīgas piepūles izskrūvē korķi ;)
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7734
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KoreFun »

Liels paldies, Normund:)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
Gregers
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4086
Joined: Thu Jul 10, 2008 11:05 am
Location: Riga
Contact:

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by Gregers »

Killers wrote:
Gregers wrote:http://www.liqui-moly.lv/main.php?page=about&lang=lv

Šos kādreiz tirgoju,
Kārbai ir gan reanimātors gan parastā eļļa.

Gregeram: Vairs netirgo, cik saprotu? vai ieteiktu man arī to eļļu pie viņiem nopirkt, ne tikai to piedevu?
Patiesībā domāju, ka šī marka ir labākā ko vispār zinu, bet ir viens bet- šaubos vai Latvijā nopērkamais likvid moli ir tāds pats kā tas amerikāņu kuru tirgoju, jo vienreiz nopirku dzinēja tīrītāju un eļļu abi salīdzinājumā ar tiem kurus tirgoju spēcīgi atšķīrās gan pēc smaržas gan krāsas. Kīmisko sastāvu salīdzināt protams nevaru, bet likās aizdomīgi! Kad visu to preci ievedu pamatā bija naiva ideja Latvijas ceļu būvētājiem pārdot asvalta piedevu kura attālina ceļa plaisāšanu par neskaitāmiem gadiem- protams mani pasūtija na bukvu h, tālāk iepirku eļļas un smērvielas, eļļas jo baigi krutās un var mainīt reizi pa 30-40k km, bet smērvielas jo ļoti kvalitatīvas. Rezultātā pirka tikai divi servisi i to tirgoja kā parasto, bet kruto eļļu, smērvielas izmantoja tikai eņģēm :)

Amerikā likvid eļļas izmanto lielākoties smagajos un lieljā tehnikā, jo ir nežēlīgi izdevīgi mainīt eļļu reizi pa 100-150k kas tiek panākts šādi:
1. parasti eļļām izmanto to kas paliek no naftas pāri pēc degvielas un citu lietu iegūšanas, bet dažas firmas tai skaitā Liqui Moly izmanto tīru naftu
2. Kad tu ielej sev viņu eļļu tev ir tiesības uz servisu visa eļļas mūža laikā, serviss izpaužās kā regulāri(reizi pa 25-30k km) viņiem iesūtīti daži ml eļļas no šupa kurus laborotorijā izanalizē un pasaka kad iztek piedevu darbības laiks un kad jāpielej eļļas piedeva kura maksā ntās reizes lētāk par eļļu kā arī kad eļļa kopumā ir sevi izstrādājusi
3. Visi šīs markas produkti satur molibdēnu kas kā vispārzināms ir viens no slidenākajiem un vislabāk plaisas un caurumus aizpildošā vielām, kā rezultātā protams samazinās berze- krītās patēºiņš aug jauda un atsaucība, stabilizējās dzinēja darbība jo nodilums kļūst mazāks utt viss izrietošais+ vēl vesela čupa citu vielu kuras katra dod kko labu kopumā veidojot interesantu produktu. Pašrocīgi ir vekti daudzi ļauni eksperimenti uz dažādām vecām mašīnām un močiem un arī uz sava 9k 2.3T un toč zinu, ka tā prece ir super. Servisi tieši tādēļ arī nepirka, ka nav priecīgi par iespēju nodrošināt klientam retāku servisa apmeklējumu! Kā viens teica EĻĻAS MAIŅA ITKĀ SĪKUMS, BET PIE REIZES KĀDU LAMPIŅU NOMAINAM, KĀDU SKRŪVI PIEVELKAM, KĀDU BLEĶI NOMAINAM UN KOPĀ SAPIL LABS CEŅŅIKS A JA ŠIS BRAUKS TRĪS REIZES RETĀK TAD ARĪ MAN PEĻŅA BŪS TRĪS REIZES MAZĀKA.
Skeptiķi noteikti tagad sāks spamot, bet tāpat gribējās padalīties ar to ko zinu toč un to varu darīt jo jau sen netirgoju to mantu.
Šobrīd nepērku jo rokas līkas un nemāku no štatiem nopirkt. Auto vai jahtu klientiem atdabūnu a eļļu sev nemāku :laugh:
User avatar
Gregers
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4086
Joined: Thu Jul 10, 2008 11:05 am
Location: Riga
Contact:

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by Gregers »

Normunds wrote:Vienkārši. Uz nomuļļātās eļļas nolaišanas skrūves uzliek aptuveni 14 vai 16 mm ( iekšējais diametrs ) lielu uzgrieznis un vieta starp skrūvi un uzgriezni aizlejās-aizmetinās ar metināmo stiepli vai elektrodu. Tad uzliek 22mm vai 24mm atslēgu un bez milzīgas piepūles izskrūvē korķi ;)
Tik vajag ļti labu metinātāju, jo esmu redzējis kā šīs pasākums nedēļu pēc uzmetināšanas izkrīt un viss beidzās ar nobeigtu kārbu :)
User avatar
mixeris
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4125
Joined: Mon Jan 14, 2008 4:47 pm
Location: Rīga, Latvia

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by mixeris »

Tak nomaini korķi uzreiz!
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7734
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KoreFun »

Protams ka mainīšu, tikai jādabū nost vispirms:laugh:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
mixeris
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4125
Joined: Mon Jan 14, 2008 4:47 pm
Location: Rīga, Latvia

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by mixeris »

tas nebija tev domāts bet Gregera varenajai idejai par šīs te uzpariktes atstāšanu :)
Normunds
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 1040
Joined: Wed Jan 16, 2008 1:53 pm
Location: Rīga

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by Normunds »

mixeris wrote:tas nebija tev domāts bet Gregera varenajai idejai par šīs te uzpariktes atstāšanu :)

:)
Locked