classic 900 clubsport #8
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3419
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:900 T16S #8
Help! Problēma saucas - 0,2bar :( Un nav nemaz smieklīgi. :)
No rīta velkot ar otro ātrumu vēl pirms pārslēgšanās bija tāds kā griezīgs šņāciens, ieliku trešajā un pamanīju, ka spiediens nekāpj augstāk par 0,2 bar. Pirmā doma bija, ka norauta kāda no gaisa pievadtrubām, bet tās jau pārbaudīju. Pēc tam pazuda tukšgaita - mašīna vienkārši slāpa atlaižot gāzi. Protams, ka arī check enigma lampiņa ieslēdzās :laugh: Nomainīju by-pass vārstu - tukšgaita parādijās, bet spiediens vēljoprojām ir zudis... :unsure: Rīt ķeršos klāt vakuma trubiņām. Un spiediens pazuda spontāni, ne palēnām, kad bija vainīgi knock sensora kontakti.
Ir kādi ieteikumi, kurā virzienā skatīties? Beidzot arī es esmu izmisis :huh:
No rīta velkot ar otro ātrumu vēl pirms pārslēgšanās bija tāds kā griezīgs šņāciens, ieliku trešajā un pamanīju, ka spiediens nekāpj augstāk par 0,2 bar. Pirmā doma bija, ka norauta kāda no gaisa pievadtrubām, bet tās jau pārbaudīju. Pēc tam pazuda tukšgaita - mašīna vienkārši slāpa atlaižot gāzi. Protams, ka arī check enigma lampiņa ieslēdzās :laugh: Nomainīju by-pass vārstu - tukšgaita parādijās, bet spiediens vēljoprojām ir zudis... :unsure: Rīt ķeršos klāt vakuma trubiņām. Un spiediens pazuda spontāni, ne palēnām, kad bija vainīgi knock sensora kontakti.
Ir kādi ieteikumi, kurā virzienā skatīties? Beidzot arī es esmu izmisis :huh:
900aero clubsport #8
Re:900 T16S #8
Skaties vai kāda truba nav pušu, kuru nav tik viegli pamanīt ;) , būsi uzgriezis riktīgu spiedienu :woohoo: un truba neizturēja.ziedoniz wrote:Help! Problēma saucas - 0,2bar :( Un nav nemaz smieklīgi. :)
No rīta velkot ar otro ātrumu vēl pirms pārslēgšanās bija tāds kā griezīgs šņāciens, ieliku trešajā un pamanīju, ka spiediens nekāpj augstāk par 0,2 bar. Pirmā doma bija, ka norauta kāda no gaisa pievadtrubām, bet tās jau pārbaudīju. Pēc tam pazuda tukšgaita - mašīna vienkārši slāpa atlaižot gāzi. Protams, ka arī check enigma lampiņa ieslēdzās :laugh: Nomainīju by-pass vārstu - tukšgaita parādijās, bet spiediens vēljoprojām ir zudis... :unsure: Rīt ķeršos klāt vakuma trubiņām. Un spiediens pazuda spontāni, ne palēnām, kad bija vainīgi knock sensora kontakti.
Ir kādi ieteikumi, kurā virzienā skatīties? Beidzot arī es esmu izmisis :huh:
Re:900 T16S #8
Pats interkulers, vai pievada trubas interkuleram nevar būt? Nekur nav piespiedis tās pie apmalēm?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3419
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:900 T16S #8
Rīt skatīšos tālāk. Bet pēc šīvakara apskates secināju ka vaina ir netālu no degvielas spiediena regulatora(respektīvi pie kolektora, nevis ieplūdes trubās). Te arī jautājums - vai ir iespējama versija par izpūstu ieplūdes kolektora blīvi? (starp kolektoru un galvu)
Un vēl - vai ir iespējams kautkur netā apskatīt zīmējumus/rasējumus no motora? Kādreiz to varēja izdarīt kautkādā krievu rezerves daļu katalogā, tikai uz sitienu nevaru adresi atrast :huh:
Un vēl - vai ir iespējams kautkur netā apskatīt zīmējumus/rasējumus no motora? Kādreiz to varēja izdarīt kautkādā krievu rezerves daļu katalogā, tikai uz sitienu nevaru adresi atrast :huh:
900aero clubsport #8
- mrpinkeyes
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1406
- Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
- Location: Sigulda
- Contact:
Re:900 T16S #8
nu nu, man ar vakuma problĒmām tādas interesantas lietas parādijās iekš 9-5, ka vairāk es to piedzīvot negribētu :(
saab 9-5 Aero Wagon 2006
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
Re:900 T16S #8
Varbūt te atradīsi ko noderīgu, varbūt jau esi skatījies:
http://www.900aero.com/
http://www.900aero.com/
- mrpinkeyes
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1406
- Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
- Location: Sigulda
- Contact:
Re:900 T16S #8
Satrp citu Ērik, jūs ar Yukki esat pēdējie no iauto/sk diskusiju veterāniem, kuri nav iegādājušies kādu og ;)
saab 9-5 Aero Wagon 2006
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
Re:900 T16S #8
kāpēc Tev šķiet ,ka katram vajag og, varbūt viņiem nevajag???Varbūt viņiem tāpat dzīve ir interesanta?
Re:900 T16S #8
Viedi vārdi, cepumiņš tev no manis ;) .lablaiks wrote:kāpēc Tev šķiet ,ka katram vajag og, varbūt viņiem nevajag???Varbūt viņiem tāpat dzīve ir interesanta?
Bet nekad nesaki nekad :silly: .
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3419
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:900 T16S #8
Hehe - viss strādā un pat vēl labāk kā iepriekš :laugh: Jau otro reizi man dzīvi pabojāja knock sensors - štekeris bija gandrīz vai noslīdējis nost. :laugh: Notīrīju kontaktiņus un aiziiieeeeettttt!!!! Galvenais, ka domāju, ka vaina ir kautkur pilnīgi citur - vakuma trubās, taču tās visas par laimi ir veselas B)
+ vēl šodien ieliku priekšējā panelī pioneer tumbas - skan 3x labāk nekā saplīsušās čerkstošās oriģinālās :)
+ vēl šodien ieliku priekšējā panelī pioneer tumbas - skan 3x labāk nekā saplīsušās čerkstošās oriģinālās :)
900aero clubsport #8
Re:900 T16S #8
kāpēc tad cel paniku :woohoo: :woohoo: :woohoo: , tikai jautājums kas tev tā par šņākoņu tad bija?ziedoniz wrote:Hehe - viss strādā un pat vēl labāk kā iepriekš :laugh: Jau otro reizi man dzīvi pabojāja knock sensors - štekeris bija gandrīz vai noslīdējis nost. :laugh: Notīrīju kontaktiņus un aiziiieeeeettttt!!!! Galvenais, ka domāju, ka vaina ir kautkur pilnīgi citur - vakuma trubās, taču tās visas par laimi ir veselas B)
+ vēl šodien ieliku priekšējā panelī pioneer tumbas - skan 3x labāk nekā saplīsušās čerkstošās oriģinālās :)
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3419
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:900 T16S #8
Par šņakoņu tagad nemaz nezinu - uzliku atpakaļ veco by-pass un tomēr strādā :huh: Ar laiku vajadzēs skatīties viggen by-pass virzienā, lai sirds būtu mierīga :)
900aero clubsport #8
Re:900 T16S #8
labak skaties divritena virziena, tad busi PILNIGI dross un ari veseligak - gan tev, gan man :woohoo:
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3419
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:900 T16S #8
Šovakar uzliku beidzot savu short-shifteru :woohoo: Slēdzas gandrīz ideāli, jāpagaida kamēr piedils kārtīgi, tad būs pavisam labi... Vieglāk saslēgt ātrumus, brīvkustības kloķim nav praktiski nekādas B) Vecajam kloķim ņemot nost uzgali zilu aci gan neuzdauzīju - tas tā - Mixerim par nožēlu :P Bet visumā esmu apmierināts. Uzliku arī jaunu ādas pārslēdzēja kuli - lai būtu pavisam skaisti :)
900aero clubsport #8
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3419
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:900 T16S #8
Beidzot esmu ticis galā ar vakuma problēmām, kas čakarēja tukšgaitu B) Pēdējais posms ķēdē bija by-pass vārsts, kurā acīmredzot bija caurums, noplūde. Nomainīju esošo SAAB HD versiju ar vizuāli tādu pašu mantiņu no porsche 911 turbo :woohoo: Tauta runā, ka tas esot stiprākais no bosch by-pass vārstiem. Salīdzinājumā ar bijušo cauro vārstu - stabila tukšgaita, tur spiedienu, klusāks šņāciens? :laugh: Galvenais iemesls nomaiņai bija tas, ka motors, ieliekot brīvgaitā un atmetot gāzi pēc slodzes, mēdza slāpt...kaitinoši... :angry:
Vizuālajai baudai - bilde no NPL (Nice Place Latvia) tūres, uz ceļa Ventspils-Kolka. Atkal made by Walcc :lol:
Vizuālajai baudai - bilde no NPL (Nice Place Latvia) tūres, uz ceļa Ventspils-Kolka. Atkal made by Walcc :lol:
900aero clubsport #8