Dažādi jautājumi par 900
Re:Dažādi jautājumi par 900
Tev vajag to kurš paslēpj blīvējamās gumijas galus?
- mrpinkeyes
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1406
- Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
- Location: Sigulda
- Contact:
Re:Dažādi jautājumi par 900
Nu tā kā man te atkal 900 pārvērties par ģimenes auto ir aktualizējies jautājums par drošības siksnām.
Vai visiem 900 og aiznmugurējās drošības siksnu ligzdas (to sazobe ar siksnas sprādzi) ir vienādas?
Vai visiem 900 og aiznmugurējās drošības siksnu ligzdas (to sazobe ar siksnas sprādzi) ir vienādas?
saab 9-5 Aero Wagon 2006
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
Re:Dažādi jautājumi par 900
Jābūt vienādām.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par 900
Pastāstiet lūdzu kā ieslēgt kruīzu? Kādā secībā ko jāspaida? 900 T16'85:)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3419
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Dažādi jautājumi par 900
No sākuma apsveicu ar jauno pirkumu! ;) Esi ticis pie diezgan ātra auto salīdzinājumā ar tavu veco :P
Par kruīzu - mandomāt ka pie vajadzīgā ātruma vajag kloķīti uzlikt uz ON?
Par kruīzu - mandomāt ka pie vajadzīgā ātruma vajag kloķīti uzlikt uz ON?
900aero clubsport #8
Re:Dažādi jautājumi par 900
Atradu un izlasīju manuālī:blush: Līdz ar ko ir nākamais jautājums:blush: Kruīze nestrādā. Kas var būt? Klikšķis dzirdams,(laikam releja nostrādā kaut kur zem paneļa) bet reakcijas nekādas uz to nav:huh:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
- mrpinkeyes
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1406
- Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
- Location: Sigulda
- Contact:
Re:Dažādi jautājumi par 900
-> KoreFun
Pirmkārt, jau apsveicu ar 900 T16 iegādi, domāju braukšana būs pavisam citādāka nekā ar 900i:cheer: Lai gan 8V motori arī ir spēks (man ar tāds bija, tikai turbo B) ). Es to auto esmu redzējis, zinātāji stāsta, ka labs motors, bet , ja pie vizuālā piestrādāsi tam auto būs labs potenciāls arī izskatīties smukam. Vaļa aste vien ko vērta. :)
Par kruīzu, nu nezināšu tās tehniskās nianses, bet, ja pats neatradīsi vainu tad nekautrējies prasīt servisā. Manam pašam 900 og savulaik 2 reizes kruīzs nestrādāja, vienreiz es samaksāju 10Ls otreiz vispār Kalngales elektriķis pa velti sataisīja. Tā kā, nekas briesmīgs tur nevarētu būt.
Lai veicas ;)
Pirmkārt, jau apsveicu ar 900 T16 iegādi, domāju braukšana būs pavisam citādāka nekā ar 900i:cheer: Lai gan 8V motori arī ir spēks (man ar tāds bija, tikai turbo B) ). Es to auto esmu redzējis, zinātāji stāsta, ka labs motors, bet , ja pie vizuālā piestrādāsi tam auto būs labs potenciāls arī izskatīties smukam. Vaļa aste vien ko vērta. :)
Par kruīzu, nu nezināšu tās tehniskās nianses, bet, ja pats neatradīsi vainu tad nekautrējies prasīt servisā. Manam pašam 900 og savulaik 2 reizes kruīzs nestrādāja, vienreiz es samaksāju 10Ls otreiz vispār Kalngales elektriķis pa velti sataisīja. Tā kā, nekas briesmīgs tur nevarētu būt.
Lai veicas ;)
saab 9-5 Aero Wagon 2006
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3419
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Dažādi jautājumi par 900
Atkārtošos - sāc ar trubiņām ;)KoreFun wrote:Atradu un izlasīju manuālī:blush: Līdz ar ko ir nākamais jautājums:blush: Kruīze nestrādā. Kas var būt? Klikšķis dzirdams,(laikam releja nostrādā kaut kur zem paneļa) bet reakcijas nekādas uz to nav:huh:
900aero clubsport #8
Re:Dažādi jautājumi par 900
--->Mr Pink Eyes
Paldies. Jā, tiešām stipri atšķirās uzvedība mašīnai. Šodien visu atlikušo pēcpusdienas laiku pavadīju "uz riteņiem" pieradot pie jauna-veca aparāta ar atvērtu lūku pa visiem pļavniekiem/mežciemu/teiku..:P Varu droši teikt, ka mans 2.0 8V vispār negāja, salīdzinot ar šito:P :blush: Nu un šodien arī pirma upura: mans čoms ar Mazdu 626 2.0'92gada palika krietni aizmugurē, ieliekot otrā, pie tam ar ĻOTI lielām acīm:laugh: :laugh: :laugh: (Agrāk visu laiku dzirdēju jokus no viņa puses, par manu balto "lastočku", nu baigi patīk džekam paskrieties:laugh:)
Rīt lielie plāni. Jānopērk un jāsak signalizācijas uzstadīšanu, jāparliek ALPINE "galvu" un priekšējos skaļruņus (pagaidam tikai priekšējos, jo aizmugurējiem elipsiem jāizgriež ovālus aizmugurē) Nu un pēc tam subi, pastūzes, kondiķi.. Ā vēl jāsalabo luktura tīrītāju, jānomaina dzesēšanas šķīdrumu, jāparbauda trūbiņas kruīzam..
Voobšem ir ar ko "paspelēties". Uzņemšu foto darba gaitā tad arī uztaisīšu topiku "Projektu Auto" sadaļā)) Man protams ne tāda liela restaurēšana ka, texim, Ziedonim, bet tomēr kkāda auto "apgreidošana" tomēr notiek:P
Ar to kruīzu, teikšu tā, ka ir lielāka interese salabot, nevis lietot:P Protams ar to mantu arī gribetos paspēlēties, jo būtiski tā ir mana otra mašīna, pie tam diezgan labi aprīkota, salīdzinot ar 2.0i 8v'85. Tur jau nekas nebija. diezgan "kails" auto..:blush:
Paldies. Jā, tiešām stipri atšķirās uzvedība mašīnai. Šodien visu atlikušo pēcpusdienas laiku pavadīju "uz riteņiem" pieradot pie jauna-veca aparāta ar atvērtu lūku pa visiem pļavniekiem/mežciemu/teiku..:P Varu droši teikt, ka mans 2.0 8V vispār negāja, salīdzinot ar šito:P :blush: Nu un šodien arī pirma upura: mans čoms ar Mazdu 626 2.0'92gada palika krietni aizmugurē, ieliekot otrā, pie tam ar ĻOTI lielām acīm:laugh: :laugh: :laugh: (Agrāk visu laiku dzirdēju jokus no viņa puses, par manu balto "lastočku", nu baigi patīk džekam paskrieties:laugh:)
Rīt lielie plāni. Jānopērk un jāsak signalizācijas uzstadīšanu, jāparliek ALPINE "galvu" un priekšējos skaļruņus (pagaidam tikai priekšējos, jo aizmugurējiem elipsiem jāizgriež ovālus aizmugurē) Nu un pēc tam subi, pastūzes, kondiķi.. Ā vēl jāsalabo luktura tīrītāju, jānomaina dzesēšanas šķīdrumu, jāparbauda trūbiņas kruīzam..
Voobšem ir ar ko "paspelēties". Uzņemšu foto darba gaitā tad arī uztaisīšu topiku "Projektu Auto" sadaļā)) Man protams ne tāda liela restaurēšana ka, texim, Ziedonim, bet tomēr kkāda auto "apgreidošana" tomēr notiek:P
Ar to kruīzu, teikšu tā, ka ir lielāka interese salabot, nevis lietot:P Protams ar to mantu arī gribetos paspēlēties, jo būtiski tā ir mana otra mašīna, pie tam diezgan labi aprīkota, salīdzinot ar 2.0i 8v'85. Tur jau nekas nebija. diezgan "kails" auto..:blush:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par 900
manam auto ir tāda īpatnība, ka kruīzs sāk strādāt, kad auto ir ritīgi uzsilis (salons nevis motors). ritīg sapūš karstumu iekšā un tad šancē...
varbūt kāds zin kur problēma?! man aizdomas krīt uz to vakumregulatoru! vai tā varētu būt?! :huh:
varbūt kāds zin kur problēma?! man aizdomas krīt uz to vakumregulatoru! vai tā varētu būt?! :huh:
Re:Dažādi jautājumi par 900
Labdien. Mani interesē jautājums, vai pastāv dabā 900-jam eslektriskā antena?:huh:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par 900
jāKoreFun wrote:Labdien. Mani interesē jautājums, vai pastāv dabā 900-jam eslektriskā antena?:huh:
SAAB 99 Rally Blue '76
SAAB 96L Topaz Yellow '76
SAAB 9-3 Convertible Blue '02 Maptun stage 1
Volvo XC60 AWD R-Design Black '15 Polestar chip
ex. SAAB 9000 CS Black '95 Hirsch stage 1
ex. SAAB 900i OG Silver '89
ex. SAAB 900i OG Black '89 Aero moldings
SAAB 96L Topaz Yellow '76
SAAB 9-3 Convertible Blue '02 Maptun stage 1
Volvo XC60 AWD R-Design Black '15 Polestar chip
ex. SAAB 9000 CS Black '95 Hirsch stage 1
ex. SAAB 900i OG Silver '89
ex. SAAB 900i OG Black '89 Aero moldings
Re:Dažādi jautājumi par 900
Kur dabūt tādu var? Cik maxā vispār?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par 900
antena - savam pirmajam (`89) c900 oriģinālo ne-elektrisko (salūzušu) nomainīju pret elektrisko un ieliku kaut kādu MB antenu. Manuprāt dizainiski un funkcionāli tās antenas ir vienādas (ja runājam par OEM) neatkarīgi no markas/modeļa. Manuprāt, tā ir pareizāka ideja nekā likt kaut kādu ķīniešu aftermarket antenu no veikala ...
kruīzkontrole - savam otrajam (`92) c900 implantēju pilnīgā kruīzu no jauna talkā ņemot attiecīgo elektrisko shēmu no Bentley.
Kas visbiežāk izrādās par iemeslu nestrādājošai CC, ir izregulējušies vakuumslēži pie bremzes un sajūga pedāļiem. Ja tie nav piespiesti, kad pedālis atlaists, tad elektriskā ķēde tiek pārtraukta un smadzene domā, ka esi nospiedis bremzes vai sajūgu.
Pārbaudi vispirms tos.
Pēc tam, pārbaudi vai vakuumregulators šancē - noņem no vakuumsūkņa (zem haubes aiz vadītāja puses pagreiziena rādītāja) šļauciņu un mēģini ievilkt gaisu (radīt vakuumu), kāds cits lai caur noņemta ventilācijas/skaļruņa vāka caurumu palūkojas dziļumā vai vakuumregulators saraujas vai nē ...
Ja vakuums šancē, problēma būs elektriska.
Lai veicas!
kruīzkontrole - savam otrajam (`92) c900 implantēju pilnīgā kruīzu no jauna talkā ņemot attiecīgo elektrisko shēmu no Bentley.
Kas visbiežāk izrādās par iemeslu nestrādājošai CC, ir izregulējušies vakuumslēži pie bremzes un sajūga pedāļiem. Ja tie nav piespiesti, kad pedālis atlaists, tad elektriskā ķēde tiek pārtraukta un smadzene domā, ka esi nospiedis bremzes vai sajūgu.
Pārbaudi vispirms tos.
Pēc tam, pārbaudi vai vakuumregulators šancē - noņem no vakuumsūkņa (zem haubes aiz vadītāja puses pagreiziena rādītāja) šļauciņu un mēģini ievilkt gaisu (radīt vakuumu), kāds cits lai caur noņemta ventilācijas/skaļruņa vāka caurumu palūkojas dziļumā vai vakuumregulators saraujas vai nē ...
Ja vakuums šancē, problēma būs elektriska.
Lai veicas!
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:Dažādi jautājumi par 900
te bij runas par antenām:KoreFun wrote:Kur dabūt tādu var? Cik maxā vispār?
http://www.saabclub.lv/index.php?option ... id=12#1549