Gāze un Aero.
Re:Gāze un Aero.
Tagad jau vairs nevar saprast kur naudu izlietot vai gāzes iekārtā vai ķēdi mainīt:D
Re:Gāze un Aero.
Nu ja vācieši brauc ar 310 zs jaudu, kāpēc lai Ainārs nevarētu ar 265? :)
Re:Gāze un Aero.
Dari abus, būs divkārša ekanomija!:)Saabich wrote:Tagad jau vairs nevar saprast kur naudu izlietot vai gāzes iekārtā vai ķēdi mainīt:D
Re:Gāze un Aero.
es labāk to štuku latu ja nevairāk paturu kontā, pēc tam varēs pielikt klāt jaunākam modelim!!!elmo wrote:Dari abus, būs divkārša ekanomija!:)Saabich wrote:Tagad jau vairs nevar saprast kur naudu izlietot vai gāzes iekārtā vai ķēdi mainīt:D
Re:Gāze un Aero.
ar šada jautājuma uzstādīšanu diez vai:laugh:
Saabich wrote:es labāk to štuku latu ja nevairāk paturu kontā, pēc tam varēs pielikt klāt jaunākam modelim!!!elmo wrote:Dari abus, būs divkārša ekanomija!:)Saabich wrote:Tagad jau vairs nevar saprast kur naudu izlietot vai gāzes iekārtā vai ķēdi mainīt:D
Re:Gāze un Aero.
Berzaine.....tur nekur jautājuma nebij:)
Re:Gāze un Aero.
vai ari pagaidi gadu kad jaunakam modelim par paris K nokritis cena :D
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re:Gāze un Aero.
Pirksi nost!? :laugh:
Re:Gāze un Aero.
Klau, gāzētāji!
Vai sakarā ar aukstumu jums nav tā, ka kad vairāk ieminat tad pārslēdzas uz benzīnu?
Vai man vienam tā ir un īstenībā nemaz nav saistīts ar aukstumu
Vai sakarā ar aukstumu jums nav tā, ka kad vairāk ieminat tad pārslēdzas uz benzīnu?
Vai man vienam tā ir un īstenībā nemaz nav saistīts ar aukstumu
SAAB 9-5 TiD Estate '08 Hirsch Performance no Swirl, no DPF, no EGR
Re:Gāze un Aero.
nav pa vaju ražība kautkādām sprauslām ? ? Cik es jautāju par uzstādīšanu, visi iesaka jaudīgas un dārgas sprauslas lai nerīstitos virs 4k rpm.
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re:Gāze un Aero.
Ar gāzi braucu jau no pagājušā gada marta.
Nekad nav patvaļīgi slēdzies uz benzīnu kaut 6k rpm, bet nu nebija dabūtas tik zemas temperatūras.
Tagad ir tā, ka ja paātrinās plūdeni tad viss OK, bet kad strauji iemin tā pārslēdzas.
Nekad nav patvaļīgi slēdzies uz benzīnu kaut 6k rpm, bet nu nebija dabūtas tik zemas temperatūras.
Tagad ir tā, ka ja paātrinās plūdeni tad viss OK, bet kad strauji iemin tā pārslēdzas.
SAAB 9-5 TiD Estate '08 Hirsch Performance no Swirl, no DPF, no EGR
Re:Gāze un Aero.
Man ir tā pat, pārslēdzas uz benzīnu un tad vairs nemāk atslēgties atpakaļ uz gāzi!:laugh:
Un līdz -10 bija tā, ka pārslēdzoties uz gāzi tajā brīdī, kad bremzē (automāts) pie luksafora, mēdza noslāpt. Tagad, kad turas virs -10 vairs neslāpst un pārslēdzas baigi ok. Lai gan tā noslāpšana beidzās vienlaicīgi ar benzīna sūkņa nomaiņu!(varbūt sakritība).
Un līdz -10 bija tā, ka pārslēdzoties uz gāzi tajā brīdī, kad bremzē (automāts) pie luksafora, mēdza noslāpt. Tagad, kad turas virs -10 vairs neslāpst un pārslēdzas baigi ok. Lai gan tā noslāpšana beidzās vienlaicīgi ar benzīna sūkņa nomaiņu!(varbūt sakritība).
Re:Gāze un Aero.
pie -24 šodien pārslēdzās uz gāzi par 100 metriem tālāk kā pie -10.
Re:Gāze un Aero.
Nezinu, kas Jums tur pa figņu, kāpēc šamējais izdomā slēgties uz benzīnu. Man tā nav. Man atkal cita lieta. Pārslēdzoties uz gāzi, salonā ierauj gāzes smaķeli. Itkā ātri pazūd, bet smaķeli ierauj. Un gāzes sprauslas grab pa pus rajonu. Liekas ka vārsti grab.