Dienas snapšots 2. daļa
Re: Dienas snapšots 2. daļa
Ar to gāzes smaku jocīgi, dažreiz tiešām uzsmako, citreiz atkal nedēļām ilgi nav nekādas liekās smakas. Iespējams, ka nosmird kāda blakus stāvoša mašīna nevis mana.
Re: Dienas snapšots 2. daļa
Starp citām mašīnām es par to neiespringstu. Vairāk kaitina, ka atbrauc mājās vakarā, izkāp ārā, lai atvērtu vārtus, ieelpo svaigo gaisu.. un pēkšņi visu prieku sagandē vēja plūsmas atnestais gāzes smārds.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Dienas snapšots 2. daļa
Personīgi, teikšu, ka tai gāzes iekārtai smaka nekāda! Ne motoru telpā ne atgāzēs, tad jau drīzāk jāuzmana ar tie ziemas šķidrumiem, viens otrs nelabi - pretīgi ož...elmo wrote:Droši vari pieskriet apostīt abus manus auto, jo neko tu tur nesaodīsi!edijs wrote:Huhuhu!!! Vēl viens smerdelis!
Vispār es labprāt kaut kur pieskrietu paostīt teiksim Elmo auto, Ainara auto, varbūt vēl kādu. Respektīvi - mūsu sagāzētajam 9k tā smaka vismaz pēdējā laikā ir tāda izteikti jūtama. Un es nevaru saprast - sākotnēji to nemanīju, jo biju pieradis jau pie sava Gazovija un pēc tam sagāzētā zaļā Hirša, vai arī es vienkārši pārlieku daudz pēdējā laikā braucu ar savu Black Jet, kuru vēl sanācis piesmiet, un esmu atradinājies no gāzes smakas.
Un arī Aināram visticamāk ka nesaodīsi!
Vienīgais, kas piefiksēt, ka cimdi ar ko tankoju gāzi ja iemet rokas atzveltne kādu laiciņu vēl var ost.
Re: Dienas snapšots 2. daļa
Sheit Arteh pagaidam nav pieskāries, taa kaa par gala iznakumu gruti spriest. Pagaidam visu dara manas tuklaas rocinas, bet man ir labs padomdeveejs. Visu daru lai nebutu smakas. Auto mainit nesaneemos jo nevaru atrast neko tukpat labu, tapec to vajag padarit draudzigaku makam.
[ Post made via iPhone ]
[ Post made via iPhone ]
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re: Dienas snapšots 2. daļa
Gāzes amatieris!
Re: Dienas snapšots 2. daļa
Viens autokrāsotājs gāziniekus sauca par kapeikpisējiem. Nez kā viņš, ja no malas redzētu šo, sauktu šādu operāciju kur kapeikpisējs pis kapeikpisamo!?
[ Post made via Android ]
[ Post made via Android ]
Re: Dienas snapšots 2. daļa
P.s. Ceru, mūsu maršruts nekrustosies...
[ Post made via Android ]
[ Post made via Android ]
Re: Dienas snapšots 2. daļa
Šodien 6diena - lasu un netieku gudrs - kurš ir kapeikpis*js un kurš pisam*is?! Konkrētā piemērā man sanāk: kapeikpis*js = kapeikpis*maischippy wrote:Viens autokrāsotājs gāziniekus sauca par kapeikpisējiem. Nez kā viņš, ja no malas redzētu šo, sauktu šādu operāciju kur kapeikpisējs pis kapeikpisamo!?
[ Post made via Android ]
Re: Dienas snapšots 2. daļa
+vai tad Kapeikpis*js ir kaut kas slikts? Nu labi - apzīmējums tāds ne pārāk... bet tā - katrs dara kā grib un kā saprot par pareizu un vajadzīgu..chippy wrote:P.s. Ceru, mūsu maršruts nekrustosies...
[ Post made via Android ]
p.s. es neesmu gāziniekos iestājies
Re: Dienas snapšots 2. daļa
šai opcijai ejot cauri, esmu sapratis, ka nekada raķeštehnoloģija tur nav... galvenais ir domat lidzichippy wrote:Viens autokrāsotājs gāziniekus sauca par kapeikpisējiem. Nez kā viņš, ja no malas redzētu šo, sauktu šādu operāciju kur kapeikpisējs pis kapeikpisamo!?
[ Post made via Android ]
vel neesmu pabeidzis. iekārta ir jaudīga, pavelk vismaz 300Zs, tur kapeika nav miileeta,
p.s. sodien jau sāku visu likt atpakaļ
reku skaidiņas kas urbjot kolektoru rodas.. tapec es to ņēmu nost
ja nav jaudīgs putekļusūcējs tad urbjot nenoņemot kolektoru, diezgan daudz no šitā iekrīt dzinējā
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re: Dienas snapšots 2. daļa
Dullais, priekš kam tev to dārgo 300zs iekārtu, ja tev līdz tiem 300 zs vēl augt un augt!
Caurumus vismaz pareizajā virzienā saurbi, nebūs pret plūsmu!?
PS: no metāla skaidām tu tāpat nepasargāsies, ja ne no kolektora, ta caur netīru gāzi tu viņas tik un tā ierausi!
Caurumus vismaz pareizajā virzienā saurbi, nebūs pret plūsmu!?
PS: no metāla skaidām tu tāpat nepasargāsies, ja ne no kolektora, ta caur netīru gāzi tu viņas tik un tā ierausi!
Re: Dienas snapšots 2. daļa
Iekārtai, lai viņa spētu izpildīt ražības prasības, jābūt ar 20% rezervi. Tā kā - nebūt nav par daudz. Drīzāk pat nedaudz par maz.elmo wrote:Dullais, priekš kam tev to dārgo 300zs iekārtu...
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: Dienas snapšots 2. daļa
Kā vispār notiek urbšana, neņemot nost kolektoru? Ar parastu putekļu sūcēju stāv blakus, vai arī ir kaut kāds advancēts štruments, kur vienkopus apvienots urbis+atsūcējs? Kad vedu savu zaļo gazificēt, biju ļoti izbrīnīts, ka šie pat negrasījās ņemt kolektoru nost. Es neticēju, ka var visās skaidiņas atsūkt, tak brīdī, kad izurbjas cauri pēdējai kārtai, kaut kas noteikti iekrīt tāpat iekšā. Uz ko man tika atbildēts, ka tas ir štrunts - tā skaidiņa ātri sadegšot un izlidošot pa izpūtēju ārā. Tā tiešām ir?
Ak jā, un par to jaudu, esmu jau rakstījis - puiši, kas uzstādīja iekārtu zaļajam, teica, ka ar identisku komplektu esot aprīkojuši 300 zirgu biturbo Audi, attiecīgi manam saabam ar 290hp/440nm pietikšot līdz lūpai, lai neuztraucoties. Divas reizes pārjautāju.. Praksē - ne vella, nevilka. Kā nedaudz vairāk iemina, tā pārmetās uz benzīnu. Ja vēl būtu iekārta, kas prot špricēt benzīnu klāt vai vismaz pēc pārslēgšanās uz benzīnu pēcāk pārslēgties arī nesāpīgi atpakaļ, tad bēda nebūtu tik liela. Ja jāslēdzas atpakaļ manuāli un jāpiecieš kaitinošie pīkstieni, tad tas nekam neder.
Ainār, kāds reduktors tiks montēts? Šķiet, mūsu ģimenes vāģim, kam ir Arteh montētā iekārta, bija iebāzts Tomasetto Antartic, kam izstrādātāju lapā rakstīts "from 90 to 285 kW, in ideal conditions".
Ak jā, un par to jaudu, esmu jau rakstījis - puiši, kas uzstādīja iekārtu zaļajam, teica, ka ar identisku komplektu esot aprīkojuši 300 zirgu biturbo Audi, attiecīgi manam saabam ar 290hp/440nm pietikšot līdz lūpai, lai neuztraucoties. Divas reizes pārjautāju.. Praksē - ne vella, nevilka. Kā nedaudz vairāk iemina, tā pārmetās uz benzīnu. Ja vēl būtu iekārta, kas prot špricēt benzīnu klāt vai vismaz pēc pārslēgšanās uz benzīnu pēcāk pārslēgties arī nesāpīgi atpakaļ, tad bēda nebūtu tik liela. Ja jāslēdzas atpakaļ manuāli un jāpiecieš kaitinošie pīkstieni, tad tas nekam neder.
Ainār, kāds reduktors tiks montēts? Šķiet, mūsu ģimenes vāģim, kam ir Arteh montētā iekārta, bija iebāzts Tomasetto Antartic, kam izstrādātāju lapā rakstīts "from 90 to 285 kW, in ideal conditions".
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Dienas snapšots 2. daļa
Reduktors ir KME gold. Itka esot lidz 320zs. Sprauslas barracuda. Benzina pieshprice ari buus, tas esot vairak varstu dzeseshanai, ne jaudas trukumam. Taa man vietejais spechuks teica
Shada iekarta nesen uzlikta evo9 un nekads jaudas zudums ka ari raustishanaas nav noverots, kas ari mani parliecinaaja.
[ Post made via iPhone ]
Shada iekarta nesen uzlikta evo9 un nekads jaudas zudums ka ari raustishanaas nav noverots, kas ari mani parliecinaaja.
[ Post made via iPhone ]
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re: Dienas snapšots 2. daļa
Moderatoriem laikam japarnes shis uz attiecigo topiku par gaazi.
[ Post made via iPhone ]
[ Post made via iPhone ]
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...