alnislacis wrote:Saprotu, ka autoklubu sacensība. Būs SK team?
"NB! Pirmās cīņas ietvaros norisināsies auto klubu izstāde. Aicinām auto klubu pārstāvjus no sava kluba izvirzīt 2 atraktīvākos auto, ko izstādīt zem sava kluba karoga. Auto īpašnieku vārdus un kontaktus lūgums sūtīt uz office@sabi.lv"
Trasē katrs par sevi.
Par izstādi - nebūtu jau slikti.., ja ir vēl kādam doma, tad esmu gatavs ņemt dalību arī tajā.
KoreFun wrote:Kāds negrib šodien piebiedroties braucienam uz Biķerniekiem? :)
Es tikko no atvaļinājuma laikam tāpēc kautkā nevaru iebraukt pēc tās lapas info - kas, cikos un par kādu naudu tur notiek un kur mēs varam vai nevaram piedalīties? Bet in general ir vēlme, nevar tik saprast par laiku un naudu, tā visa trūkst...
KoreFun wrote:Tātad īsumā - ķivere, no 18.30 reģistrēšanās. Pats ne reizi neesmu bijis, bet cik sapratu tiem, kas savlaicīgi pieteicās pa i-netu, ir 6Ls.
Ieej SABI.lv, tur ir info meils.
Savlaicīgā pieteikšanās jau ir beigusies, tagad ir 10Ls + 3Ls par uzlīmi-auto caurlaidi iebraukšanai sezonas garumā, + kādas 2 reizes nākamās sezonas sākumā. Ja nav ķiveres - vēl 3Ls. Skatītājiem ieeja 2Ls.
Jā, man ir škrobe, ka pārklājas pasākumi, jo savādāk es būtu gan šodien, gan rīt.
Nu "bišku" lēnāks - tas ir tā, ļoti nosacīti..
Meklēju instruktoru/skolotāju ātrai/dinamiskai braukšanai pa trasi:angry: Esmu 28-ais no 31.
Par mašīnas gļukiem manā topikā.
P.S Paldies Jancim par agitēšanu, gribējās jau aizbraukt, bet kā vienmēr vajag to maģisko pendeli, jo kamēr pats saņemsies aizbraukt jau ziema būs :D
Edit: P.P.S. Biķerniekos biju pirmajā reizē. No mana skata organizācija - nekāda. Nevar zināt kur braukt, cik braukt, kur sāk skaitīt laiku, kur beidz. Ok, izbraucot pirmo braucienu kļuva daudz maz skaidrs. Kā izbraukt ārā pēc pasākuma arī nav zinams.:angry: Nākās braukt kur visi brauc. Bet pārējie taču arī ne visi zin kur braukt:laugh: Kopumā balagāns, nekādas organizācijas.
Bet patika padragāt pa trasi, a to pilsētā, pēdējā laikā, tik daudz sēņotāju, ka ārprāc..:P
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Organizācija tiešām diezgan štruntīga.., vismaz priekš tiem, kas pirmo reizi tur - neko nevar īsti saprast kad, kur un kā.
Braukšana baigi labi - mierīgi tur var cīnīties. Biju pat pārsteigts par tik labu rezultātu, jo nedaudz nācās zaudēt pie nelīdzenās un nelielu tramplīnu atgādinošās pārbraukšanas no mazās drifta trases uz lielo trasi, jo bija žēl pilnā ručkā lidot pāri, droši vien, tādā veidā arī traumējot buferi. Un diemžēl arī tehniski nebija viss tik spoži kā gribējās - ar patreizējo ECU softu kaut kas īsti nav.., ikdienā nejūt, lai gan vienreiz atvelkot jau tāda aizdoma bija un tagad pārliecinājos.., respektīvi, ilgāk turot WOT (wide open trottle), arvien vairāk ECU sāk piegriezt boost'u. Lidojošā apļa taisnē sajūta kā ar LPT, 0.65bar boost's. Bija jau doma, intereses pēc, paņemt otru ECU ar Viggen stock softu, taču tas kaut kā, protams, tāpat arī palika sēžot plauktā (Valmierā).
Baigi velk arī rītdien uzbraukt.., taču varbūt jāatliek dēļ softa un jābrauc, kad viss būs tā kā tam jābūt. :angry:
Bish bardax te ira gan, nenjemot veeraa veel nenotikusho dalibnieku sapulci,man jau pec pulkstena bija jagroza apļi,nevis jaturpina sauloties ! :(
Edit: izdevās palīst zem 1:30! Es ar savu liellaivu te jūtami neiederos, bet kaifs izgāzt pa trasi ir mega, pofig, ka pagaidām esmu 11 no 16 un šķiet vairs nav ne bremžu, ne riepu!:blink: Samainīs tūlīt priekšu ar pakaļu, tad domās par citām:St
edit2: top20 brauciena no 12. pacelos uz 8. ar 1:28:8, kas top10 samazinajas uz 1:28:4, bet ta ka ari parejie neguleeja,nacas samierinaties ar 10.vietu
Kopuma looti jauki pavadita diena,nu tak ir kaifs izgazt, mani nekrata,ka nespeju turet lidzi evo vai scirocco, es baudiju lidojumu un nedaudz ari sacentos ar augshminetajiem.Nu,ja godigi,gribejas vel pagazt,riepu atlikumi to atlava:) Tomer cepuri nost orgiem-shitais ir pareizais virziens jaunatnes nodarbinashanai un iesaistishanai autosporta. 3 dazadas disciplinas,demokratiska dalibas maksa un noteikumi. Nu,labi,viens man nepalika skaidrs,kur tie visi 18gadigie njem naudu n riepu komplektiem un ari jaateic nopietnu sacikshu auto buvniecibai, jo,kad es augu, man tas viss pat sapnos neradijas, bet pagaidishu,lidz manejais gonschegs izaugs,tad uzzinashu!:D RANK Nr. Vārds Uzvārds Auto Tilp. Aprīk. Piedz. Degv. LAP GAP Result
1 31 Mareks Žukurs Mitsubishi 2.0 Turbo AWD E98 1:18,699 1
2 60 Edgars Eriņš Lotus 1.8 RWD E98 1:20,104 1,405 2
3 40 Gatis Orlovs Subaru Impreza 2.0 Turbo AWD E95 1:23,058 4,359 3
4 39 Jānis Kļava Honda 2.0 RWD E98 1:24,825 6,126 4
5 67 Igors Solovjovs Opel Calibra 2.0 AWD 1:25,316 6,617 5
6 51 Edgars Dimpers VW Scirocco 2.0 FWD E98 1:25,876 7,177 6
7 4 Mārtiņš Jākobsons VW Scirocco 2.0 8v FWD E98 1:26,227 7,528 7
8 8 Ēriks Ozoliņš BMW 1.8 RWD E98 1:28,339 9,640 8
9 22 Einārs Trēziņš VW Scirocco 2.0 16V FWD E98 1:28,397 9,698 9
10 59 Kristaps Čuntonovs SAAB 9000 2.3 Turbo FWD E95 1:28,406 9,707 10
Respect!
Domājams, ka ar SAAB tomēr Biķerniekos nerādīšos, jo šķiet, tas ir 5-cipars, kas būtu jāiztērē konkurētspējīga asfalta arkla uzbūvēšanai no 9-3OG. 155-tā šim mērķim liekas pateicīgāka. SAAB lai paliek orientiem un ziemai.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec. YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Arnijs wrote:Respect!
Domājams, ka ar SAAB tomēr Biķerniekos nerādīšos, jo šķiet, tas ir 5-cipars, kas būtu jāiztērē konkurētspējīga asfalta arkla uzbūvēšanai no 9-3OG. 155-tā šim mērķim liekas pateicīgāka. SAAB lai paliek orientiem un ziemai.
Arī domāju, ka nekas prātīgs nesanāks, salīdzinot ar citiem, taču nav tik traki.., domāju, ja vēl būtu kaut kādas pavisam nelielas modifikācija (Koni un varbūt aizmugurē "niknāks" stabilizators) un ietu kā vajag, tad vispār.., vismaz streetstock'ā var pacīnīties. :) Bet nu ar alfu gan, droši vien, grūti salīdzināt.
Arnijs wrote:Respect!
Domājams, ka ar SAAB tomēr Biķerniekos nerādīšos, jo šķiet, tas ir 5-cipars, kas būtu jāiztērē konkurētspējīga asfalta arkla uzbūvēšanai no 9-3OG. 155-tā šim mērķim liekas pateicīgāka. SAAB lai paliek orientiem un ziemai.
Kā 155 ar jaudas celšanas potenciālu? Ok, vadās viņa labi, pie piekares modifikācijām pat ļoti, bet kā ar paātrinājumu, taisnēm?
Kas Ārnija Alfai pa motoru? :)
Motors 2.0TS 150Zs Motora jaudas modifikācijas pašlaik nav ieplānotas un nav būtiska nepieciešamība. Svarīga ir vadāmība, kas Alfai ir krietni labāka. Padomāšu par bremžu upgrade. Ritošais +/- sākumā pavilks. (Ir KONI un Eibach) Varbūt vēl prasītos glāžu savilcējs un niknāks stab. stienis.
P.S. Ir iecere paspēt uz 333 pēdējo posmu. Jāuzmaina kārba un jādabū sporta beņķis.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec. YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629