Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
es sorit ievilku vienu vw caravelle.. un iedevu piepipet vienam 9-5aero... domaju ka nekas traks, ja vien tas nenotiek regulaari un netiek vilktas fuures :D
caravelli gan kad vilku, ipashi nejutu vai tur aizmugure vispar kads ir... :D
caravelli gan kad vilku, ipashi nejutu vai tur aizmugure vispar kads ir... :D
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
it kā sākumā plusi tad mīnusi. bet daži saka ka mīnusu uz masu vajag likt lai savu aķi netērē.
9-5 99' 2.3t hirsch performance
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
+ jautajums. manējais atkal cīnās ar ziemu. pēc visām aizsalšanām tā rūkoņa nāk no motora puses. tagad iedegās CHECK ENGINE lampiņa un gāzes pedalis tāds kā vieglāks palika. attaisīju eļļas vāciņu motoram, un no turienes nāk dūmi ārā. eļļas līmeni tumsā pārbaudīt te diezko nesanāk, bet temperatūra ir normāla. trūkst eļļas? smagāks defekts? turbīna?(jo skaņa nāk apmēram no tās vietas)
9-5 99' 2.3t hirsch performance
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Ar interneta diagnostiku loģisku atbilžu nebūs. Tas viss ir jārāda meistaram
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Ja baidies dot piepipēt, tad iedot tam ar vadiem 10 atslēdziņu, lai velk tavu aķi ārā un liek savā. Ja negrib, lai iet tālāk ar saviem vadiem. Vilkt ar automātu tajos -30, kamēr tas nav iesilis es nevilktu, citi dara kā grib.Imka wrote:Neattiecas tikai uz 9-3 un 9-5, bet tā kā šeit iesākts, tad vēl divi jautājumi sakarā ar aukstuma problēmām :laugh:
1. No rīta pagalmā nāk klāt nosaluši cilvēki ar krāsainiem vadiem un lūdz "piepīpēt". Varētu jau izpalīdzēt, bet jautājums vai manam SAABam tā piepīpēšana nevarētu kaitēt? Ja to tomēr var darīt, tad kāda ir pareizā secība/kārtība to vadu pievienošanai un startēšanai?
2.No rīta pagalmā nāk klāt nosaluši cilvēki ar striķi un lūdz ievilkt. Kurā režīmā/ātrumā automātam ir pareizi slēgt kādu velkot - "D", "1", "2" vai "3" ?
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Kaimiņi laikam ar mani sāks nedraudzēties ...piepīpāt nedod, ievilkt nevar :blush: Atliek piedāvāt 10 atslēdziņu vai iestumt :laugh:uculs wrote:Ja baidies dot piepipēt, tad iedot tam ar vadiem 10 atslēdziņu, lai velk tavu aķi ārā un liek savā. Ja negrib, lai iet tālāk ar saviem vadiem. Vilkt ar automātu tajos -30, kamēr tas nav iesilis es nevilktu, citi dara kā grib.Imka wrote:Neattiecas tikai uz 9-3 un 9-5, bet tā kā šeit iesākts, tad vēl divi jautājumi sakarā ar aukstuma problēmām :laugh:
1. No rīta pagalmā nāk klāt nosaluši cilvēki ar krāsainiem vadiem un lūdz "piepīpēt". Varētu jau izpalīdzēt, bet jautājums vai manam SAABam tā piepīpēšana nevarētu kaitēt? Ja to tomēr var darīt, tad kāda ir pareizā secība/kārtība to vadu pievienošanai un startēšanai?
2.No rīta pagalmā nāk klāt nosaluši cilvēki ar striķi un lūdz ievilkt. Kurā režīmā/ātrumā automātam ir pareizi slēgt kādu velkot - "D", "1", "2" vai "3" ?
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Labi, ka mani kaimiņi savus nelecošos pasātus glabā kaut kur un man ar tādām problēmām neuzbāžas. Tiešām, man pie mājas ir visvairāk mašīnu visā rajonā, bet neviens nav vēl manīts ar paceltu kapotu no rīta. Tiesa, es braucu prom viens no pirmajiem.
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Aizmugures sēdekļu apsildei, ieslēdzot visu laiku jāsilda, jeb pēc kāda laika izslēdzas pats no sevis? varbūt kāds zin:)
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Iesaku netā novilkt manuāli ,tur uzzināsi daudz ko interesantu , un nebūs katru reizi jājautā ;) :laugh:Saabich wrote:Aizmugures sēdekļu apsildei, ieslēdzot visu laiku jāsilda, jeb pēc kāda laika izslēdzas pats no sevis? varbūt kāds zin:)
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Paldies Tev
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Laiks ir programmējams,bet pārsvarā no rūpnīcas tas ir ieprogrammēts uz 8 minūtēm.Saabich wrote:Aizmugures sēdekļu apsildei, ieslēdzot visu laiku jāsilda, jeb pēc kāda laika izslēdzas pats no sevis? varbūt kāds zin:)
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Tā apmeram varētu būt, ieslēdz un pēc laika skaties jau izslēdzies:angry:Zinitis wrote:Laiks ir programmējams,bet pārsvarā no rūpnīcas tas ir ieprogrammēts uz 8 minūtēm.Saabich wrote:Aizmugures sēdekļu apsildei, ieslēdzot visu laiku jāsilda, jeb pēc kāda laika izslēdzas pats no sevis? varbūt kāds zin:)
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Manam arī var pārprogrammēt, lai blakussēdētājam silda arī tad, ja blakus neviens nesēž? Savādāk ir tā, kamēr kasu logus, mans jau uzsilis, bet sieva parasti lejā nāk 5-10min vēlāk un tad jāslienās aukstā dīvānā...Zinitis wrote:Laiks ir programmējams,bet pārsvarā no rūpnīcas tas ir ieprogrammēts uz 8 minūtēm.
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Priekšējo dīvānu apsilde neprogrammējas,tur viss ir vienkārši,kad ieslēdz slēdzi,tad silda.Negribas ticēt,ka Tavas lidmašīnas pasažieru sēdeklī vēl būtu slodzes slēdzis.chippy wrote:Manam arī var pārprogrammēt, lai blakussēdētājam silda arī tad, ja blakus neviens nesēž? Savādāk ir tā, kamēr kasu logus, mans jau uzsilis, bet sieva parasti lejā nāk 5-10min vēlāk un tad jāslienās aukstā dīvānā...Zinitis wrote:Laiks ir programmējams,bet pārsvarā no rūpnīcas tas ir ieprogrammēts uz 8 minūtēm.
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
nezinu, vai tā ir, bet iespraustu jostu tak jamais jūt, tad jau slodzes slēdzi nemaz nevajadzētu... :teorētiķis: :D
jo, cik atceros (atmiņas zūd :D), tad manējam ex nesildīja neviens benķis, ja bija tukšs .
jo, cik atceros (atmiņas zūd :D), tad manējam ex nesildīja neviens benķis, ja bija tukšs .
Braucu ar 9-5 NG glītāko dvīņubrāli